(◡‿◡✿) - Cercadores de JUNY 2014 - (。◕‿◕。)

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sandretaa
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: (◡‿◡✿) - Cercadores de JUNY 2014 - (。◕‿◕。)

EntradaAutor: sandretaa » dc. juny 04, 2014 7:42 pm

Hola Deheses!!!!!
EIWA: no desesesperis abans d'hora mentre no hi hagi warry.... A veure si tenim la primera panxu de juny!!!!
    : lasito :

AIDIN: A vegades pasa això que quan tu busques al teu voltant la gent es quedi a la primera i pensu jooooder es que son inoportuns :-:) i altres que diuen a la primera i a saber quan porten, crec que com l'atuchi del que hem diuen em crec la meitat.
la tulipha i jo també estem rondant el 18, jo vaig ovular divendres-dissabte.... a veure si tenim sort!!!!

Moment Ego: Avui he anat al REC igualada, ho coneixeu?? hi ha moltes marques a les velles fabriques d'igualada, hem anat aquest matí a primera hora i estava ja taaaaan ple de gent i cotxes i hem estat fins les 17h estic petadissima..... Tot i que jo no me comprat res :-:) , unes kickers per l'Eric , una samareta i una jaqueteta del Desigual per l'Eric i ja..... :S

Vaig a descansar una mica que em tremolen les cames i tot del cansament!!!!!

Petonets!!!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
annabcn
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 7:52 am

EntradaAutor: annabcn » dc. juny 04, 2014 8:29 pm

Bona nit!

Entro sols un moment per donar anims a l'Eiwa i la Mimi! Bon desespero!
Eiwa
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dc. nov. 27, 2013 8:52 pm

EntradaAutor: Eiwa » dc. juny 04, 2014 11:34 pm

Hola deeses wapes!!!

Uffff vaja tarda! He plegat super tard i ja l'Eiwo m'ha dit d'anar a sopar fora perquè no haviem tret res del congelador... així que hem sopat i ara ja a caseta a descansar! jijijijiji :love: M'ha anat bé per desconectar!

Noies la veritat que no desespero gaire eh?! Només que és allò que et passa pel caparró, de... crec que no hem fet diana! Però tot i que aquest cicle estic més passota en tema símptomes i tot, l'esperança no la perdo, eh?! jejeje.

Només tinc mal de pits, força exagerat la veritat, però crec que dec tenir la prolactina alta un altre cop que ja fa que els pits estiguin així! :ufs:

Mimi79: Wapiiiiii sense notícies, d'aquella.... ???? Esperem que siguis la primera panxa, vaaaa que jo vaig la segona! jajajaja :ok:

Aixamb: Bonica tu la tercera!!!!! :love:

Per cert, benvingudes a les noves incorporacions!

Aidín: Aiiii nena, com t'entenc... ahir llegia un article per internet sobre el tema que deia que era taaaaan normal que tinguéssim sentiments d'egoisme i ràbia quan algú ens diu que seran papis! I això només ho podem entendre les que veiem que passen i passen els cicles i res! Però mira, seràn taaaaaant desitjats els nostres pekes! :love:
Saps que deia l'article? Que haviem de canviar aquests sentiments per d'altres de positius, fer les coses que ens agradin, ajudar als altres, donar-nos algun caprici, riure, saltar, i evitar moments que ens puguin fer mal com visitar bebes... i és cert!! És molt difícil però ho hem d'intentar perquè com més positives, més tranquil·les i relaxades estiguem abans vindrà el nostre regalet :-())

A les que esteu en plena SW o al caure a tope nenesssssss!!! ..::·· ..::·· deixeu als maromos secs!!!!

I a les que esteu en modo soso d'aquí res ja esteu manos a la obra!! >.-<: >.-<:

Aixxx nenes perdoneu que no personalitzi més estic que em caic! zz:-)

Demà entro a donar notícies sigui el que sigui!

Petonarros :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Tute
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. abr. 27, 2013 10:22 am

EntradaAutor: Tute » dj. juny 05, 2014 7:28 am

Bon dia DEESSES!

Com van les desesperacions boniques? Eiwa, Mimi79... jo en breu tb em toca... al principi bones sensacions, ara quasi nul•les esperances

Aidín, el tema de la gent que diu que és queda a la primera.... com diuen les companyes posa’l en quarantena, evidentment que hi ha gent que si que és a la primera. La meva experiència també és de tardança... vam trigar 8 mesos a quedar-nos, i després vam tenir un avort espontani a les 6 setmanes. 5 mesos després altre vegada embarassats i el resultat el vam tenir el febrer del 2013 :oset: i casualitats de la vida, i sense haver-nos posats de veritat, al novembre m’hi vaig tornar a quedar però vam patir un altre avort espontani a les 9 setmanes... i aquí estem, tornant a intentar-ho... Molta paciència que tot arriba. I sí, fa molta “enveja” quan la gent del voltant s’hi queda, imagina’t com ens vam quedar quan el meu cosí em va dir que estaven embarassats i els tocava per l’agost... que és quan hagués nascut el/la nostre...

Res, perdoneu el rotllo, ja m’he deixat anar...
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dj. juny 05, 2014 9:35 am

Bon dia wapis!!!!

Mimi com vas????

Aiii nenes entro en modo ego i soso jajjaja!

De moment ni rastre d'aquella! Fa moooolts cicles que del matí no passa, aixi que amb esperances toi que no em vull fer massa ilusions que encara queda dia! Prova del palet i ni rastre de tacat, moooolt fluxe creamy aixo si... ara si que començo a desesperar! pfffff!!!

Si ha d'apareixer que ho faci jaaaaa que no vull patir més! Jajjajaja sort que avui estaré entretinguda! Un petonas enorme nenes.... ja us informo!

Que passeu un mooooolt bon dia! muaaaaaaa
mimi79
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 3:33 pm

EntradaAutor: mimi79 » dj. juny 05, 2014 11:46 am

Bon dia noietes !!!

Eiwa .... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: estic com tu ... ni rastre :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

gracies per preguntar noies !!! us vaig informant encara que sigui amb missatge "relampago" :p-)

encara que no se ... perquè vam tenir relacions tres dies de la clara web, perquè vaig estar moooolt costipada amb febra i de despres una setmana mes tard ... pero vaig tornar a tenir clara web la setmana passada ... o algo així ... vaig molt perduda aquest mes, si realment estic :-()) totes les meves teories :ufs: ... avui es el segon dia de falta, tinc el T.E a casa del mes passat que vaig comprar pel dia de la mare, pero a la nit em va venir i ja em vaig aixecar que sabia que em vindria .... m'esperaré fins diumenge o dilluns, no vull tenir un negatiu ... perquè aquest mes no hem fet be els deures .... us mantinc informades guapes :-()-) :-()-)
Mireia&Didac
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm

EntradaAutor: Mireia&Didac » dj. juny 05, 2014 12:41 pm

Eiwa bonica meva estic pendent de tu

Espero de tot cor que no vingui la impronunciable………………aixxx quines ganes que sigui un TE+++++++++

Ja ens diràs :ok:

Petons ben forts :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatge
BellaMar
Entrades: 174
Membre des de: dc. juny 19, 2013 1:16 pm

EntradaAutor: BellaMar » dj. juny 05, 2014 12:41 pm

ehiiiii reboniques!!!!!

Ostres...veig un doble desespero aqui molt interesant!!!! Anims Eiwa i Mimi...estem totes amb els ditets creuats...l´embruix de la nit de San Joan s´acosta i aixo nomes pot portar cosetas bones!!!
He lleguit..proba del palito i cero tacat...uhi uhi uhi aixo pinta super be!!!

M. ego: comença la meva SW...i ens hagafa fent reformes a casa!!! paletas, pintar, netejar...tot perl mig...aiiiixxxx...quina mandra!!! Bueno estic super contenta xq quedara tot molt maco, pero joer...crec que ens trenca una mica la SW xq anirem petats!!! Be farem lo que poguem!!!
Pues aixo...tinc feste al curro demà...dilluns es festiu i dimarts tamb tinc festa...em agafat dies per poder enllestir la nostra reforma lo mes aviat possible, o sigui que si paso fins dimarts una mica desconecting no m´ho tingueu en conta...aixo siiii, anire tafanejant x si hi ha cantada!!!! jijijij

Petonarro per totes!!!
PANXUPACTE CERCADORES TARDOR-HIVERN:
Amb panxu : Petitanuria, Kith20, Stela, Copina, Xity, Melicanyella, Ximhy, Magar, Lalama, Jpd, Laurita, Lula, Peixicu, Perla, Laia, Bertian
Cercadores: Sergem, Bellamar, Petita, Marga, Dolceta, Mym, Pruneta, Atuchi, Irem
Mireia&Didac
Entrades: 193
Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm

EntradaAutor: Mireia&Didac » dj. juny 05, 2014 12:51 pm

Anims Mimi!!!!

a veure si entre tu i la Eiwa feu la gran estrena del mes :love:
ImatgeImatge
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dj. juny 05, 2014 1:27 pm

Mimiiiii aiaiaiiaiaiiiii aixo pinta bé! Millor que si no tens controlada del tot la data Nw esperis, que els negatius deuen fer molt de mal! Ojala i hi hagi una panxu esperant que el TE que tens guardat doni positiuuu!!

Mireia & Didac: Bonica mevaaaaa!!! Ets un solete!!! Moltes gracies!!! De moment ni rastre, ni dolorets ni res!

Veieu que estic en ple desespero,no? jajjajajajjaja

Bellamar gracies bonica!!! A veure que sera! Si un positiu o una mala warry que fa de les seves!!

Petonets!!!
sandretaa
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

EntradaAutor: sandretaa » dj. juny 05, 2014 2:44 pm

A veure si tenim sort i la dehesa juno ens porta les dues primeres panxus del mes de juny!!!

Petonets!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
ragi
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: ragi » dj. juny 05, 2014 3:24 pm

Molta sort Eiwa i Mimi esperem que sigui :-()) :-()) !!!! Quan us fareu algun TE???

Aidin com va la SW??? jo ja l'acabo i estic cansada...aixo de fer-ho 3-4 dies seguits, no estic acostumadaaa neujor:-) neujor:-) !!!! El que passa que aquest mes no ho he pogut controlar gaire bé aixo de l'ovulacio perque se me van acabar els TO!!!! Pero ja n'he comprat pel mes vinent...sino em toca fer-los servir els regalare ben agust!!!
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
ClaudiaGR
Entrades: 9
Membre des de: ds. maig 24, 2014 11:08 pm

EntradaAutor: ClaudiaGR » dj. juny 05, 2014 3:29 pm

Bona tarda Deesses, un post preciós!!!
Com esteu? Em presento de nou:
Nom d'usuària: ClaudiaRD
Edat dels dos:32 i 34
Cicle de cerca i durada del cicles: Portem 11 cicles, i un avortament al Gener :-( tenia cicles llargs ja que tinc ovaris poliquístics i des de l'avortament, 2 cicles de 26, 20 i aquest últim de 43.
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 24 de Juny (St Joan)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!
Estic prenent oli d’onagre: fa 3 mesos que en prenc i la farmacèutica diu que el cos tarda 6 mesos a regular-se, o sigui que paciència.
Yodocefol: També me’l va recomanar la farmacèutica ja que combina l’àcid fòlic, vitamina b12 i iode.

Aidin: A mi m’ha passat el mateix aquesta setmana amb uns amics que s’hi van quedar a la primera les dues vegades que han buscat i dilluns ens ho van dir. I penso que no hi ha dret que ho tinguin tan fàcil... i nosaltres tan difícil...
Atuchi i aixamb: Jo també tinc els cicles ben esvalotats... també teniu ovaris poliquístics?
Noies, ja us vaig comentar que començava a fer un programa de dieta+exercici. Doncs parlant amb l’instructor i comentant-li lo dels suplements que prenc, em va dir que moltes noies desprès de fer aquest programa aconsegueixen quedar-se embarassades. Ja que és com un programa de desintoxicació alimentària i depuració del cos. És sacrificat de seguir però vull veure com em va. Bàsicament és augmentar la hidratació 1l per 25kg de pes. Fer exercici matí + vespre 6 dies la setmana. Eliminar blat i derivat, làctics i derivats, sucres (inclou edulcorants), estimulants (cafè i té), alcohol, carn no ecològica, peix de piscifactoria, aliments processats, begudes carbonades.
Si us interessa saber més, només cal que m’ho pregunteu, vaig començar dilluns 
Cuideu-vos molt, ànims i sobretot relax

Petons
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » dj. juny 05, 2014 4:38 pm

Aidin, t'entenc perfectament!! És el que a mi em passa amb la meva cosina o d'altres amigues que están embarassades... que li pregunten a la seva mare que quan em quedo jo, la seva mare li pregunta a la meva (que no sap res) i la meva m'ho comenta... o sigui que fixa't
és aquesta rabia mig bona-mig dolenta perque per un cantó t'alegres molt per ells però per un altre et fot molt perque et començes a pensar: "i jo quan?? perque no em quedo??"...

sandretaa, si jo t'expliqués.... L'any passat (abans de tot lo del sergemu) el sergemu em va instar a fer pinxito en el mes de descans de les pastis i jo saps en que pensaba?? en que si ho feia em quedaba i per tant, fora vacances, que no era el millor momento per l'estres que portava a la feina,... i no saps el que m'enpenedeixo ara de no haver arriscat!! Pero bueno, esperem que tot vagi sobre rodes i dintre de poc tinguem la nostra panxu.

Eiwa i mimi, estem pendents de vosaltres aviam si ja cauen les primeres panxus del juny!!!

Moment ego:
Nosaltres tenim la SW la semana que bé o sigui que anem escalfant motors... Suposo que aquest finde caurà el pinxitu d'entrenament... jejejeje
Sabeu que em passa?? No sé si son les ganes de tenir panxu o que el fet que caigui la NW amb el meu cumple em fa que pensar que aquest mes si fem els deures millor que altres cops, podem tenir cantada...a alguna li passa?? Jo soc molt somiatruites però i si passa....??
Ninceblit
Entrades: 11
Membre des de: dj. juny 05, 2014 5:55 pm

EntradaAutor: Ninceblit » dj. juny 05, 2014 6:22 pm

Hola noies!!
M'ha ENCANTAT el post! Sóc nova per aqui, així que em presentaré.

Nom d'usuària: Ninceblit
Edat dels dos: Jo 25 i ell 27
Cicle de cerca i duració del cicle: 5 cicles de cerca. Al març vam patir un avortament de 10 setmanes, i els cicles han canviat la seva durada que encara no controlem
No fills: avortament al gener, encara cap
Data de NW: Al voltant del dia 15
Trucs, si preneu alguna cosa, freqüència: Fem SM, prenc Natalben preconceptivo

Encara m'estic fent a escriure desde el mòvil, ho sento...

Molta sort deesses, estem en contacte!!! :D
Cargolina81
Entrades: 30
Membre des de: dt. abr. 01, 2014 3:42 pm

EntradaAutor: Cargolina81 » dj. juny 05, 2014 7:30 pm

Hola boniques,

Eiwa. Mimi :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m estem molt pendents de vosaltres, q tenim moooltes ganes de començar a cantar panxus aquest mes :-()) :-())

Aidin, Bellamar i no sé si algú més, com jo, esteu en plena SW, així q aprofiteu-la tope!! :: orrr:: :: orrr::

M. Ego: De moment nosaltres estem fent molt bé els deures >.-<: >.-<: Avui m'ha sortit una mica marcada la ratlleta del TO, així q si demà no surt súper ++ hauré de pensar q era avui. Per si de cas, avui no deixaré escapar el meu maromo i demà tampoc jaja :-D

Benvingudes a les noves incorporacions i petonets per totes!! :-()-) :-()-)
Ninceblit
Entrades: 11
Membre des de: dj. juny 05, 2014 5:55 pm

EntradaAutor: Ninceblit » dj. juny 05, 2014 7:34 pm

Error! Al número de fills he posat que l'avortament va
Ser al gener, i va ser al març.

Us entenc perfectament a les que teniu
panxus al voltant, fa dues setmanes la meva germana ens va anunciar que estava embarassada.. Aixi que la barreja de sentiments ja imagineu...contenta per ella, enveja...

Gràcies per la benvinguda!!!:)
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dj. juny 05, 2014 8:41 pm

Deeses passo parte!

De moment ni rastre de la warry... això ja és raro raro si tinc en compte els últims cicles que han sigut suuuuper puntuals! Tinc controladíssima l'ovulació pels dolorets d'ovaris i sempre clavo la data NW! Ni un dia més ni menys!! Tinc com dolorets d'ovaris, però molt poca cosa, ni dolorets prewarry ni res... :-:) Em despista la veritat, però vull ser prudent perqué he començat amb l'ovusitol el dia d'abans d'ovular i poder que m'hagi descontrolat la fase lútea... ?-) aishhh no sé nenes! Estic dels nervis! jajajaja.

La cara de l'Eiwo quan ha arribat aquesta tarda de treballar i em pregunta tocant-me la panxa, què, com estàs? Suposo que esperava la resposta de :ufs: ha baixat! jajaja perquè del matí mai passa... i se li ha quedat una caretaaaa amb un sormiureeeee i m'ha tocat la panxa en plan aiiii que hi haurà un peke! :-()) jajajajaja. Però jo amb els peus tocant a terra li he dit, bueno bueno vull ser prudent! jajajajaja.

De moment no vull pensar en fer TE a veure que passa demà si no vingués potser dissabte el faria! Es que no m'imagino que arribi el moment de fer-lo tampoc i que doni positiu menys! Quin canguele!!!!!!!!!

Mentrestant vaig dient interiorment: que no vingui que no vingui! jjajajajja :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Perdoneu el rotllo ego, però ho havia de deixar anar! Merci a totes! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
tulipha
Entrades: 403
Membre des de: dl. març 31, 2014 6:17 pm

EntradaAutor: tulipha » dj. juny 05, 2014 9:01 pm

Noiessss mare meva!! Perdoneu que no he comentat res en aquests dos dies pero he anat de cul i ahir lexperiencia amb el gine que tenia visita va ser molt molt dolenta...
Us ho vull explicar amb calma pero no trobu el moment i a mes tenim el calendari pendent dactualitzar q de seguida ho faig i la sandretaa ho penja!!!

Eiwaaaaa que tenim cantada a la vista??? Es normal q estiguis nerviosa pero pinta super be!! Aiii deu meu que començarem el mes genial!! Quina alegria em donariaaaa!!! Ens has danar informant!!

Benvingudes a totes les incorporacions!!! Aqui a totes super pepoooo!!

DPP: 27/01/2016
Juliol 2015: és un nen!!
tulipha
Entrades: 403
Membre des de: dl. març 31, 2014 6:17 pm

EntradaAutor: tulipha » dj. juny 05, 2014 9:36 pm

Ara si que vaig amb calma... i m'explayare!!!

Primer de tot a les que estan en desespero màxim!!

Eiwa: nena això pinta genial! ens tens que informar de qualsevol novetat que la sandretaa i jo ja estem a punt per cantar la teva panxu!! aii deu meuuu! tan de bo sigui un positiu com una casa!!!!

Mimi: aiiii que sabem? com va la cosa? tenim rastre? espero que no!!!! ens has de dir reinaaa!! tenim dos possibles panxus per cantar!!! aiii quina emoció!!

Bellamar: fora l'estres i a tope amb el mes de Juny que serà el nostre, ja veuràs! encara que estigueu a tope amb la reforma, busqueu un moment de relax i a tope!! ja saps que encara que sigui un pinxito, si hi ha pinxito hi ha esperança!!! ha de ser un pinxito potent! jejeje

Ragi: tu com jo!! que he acabat aquesta SW que ja no podia mes! l'ultim va ser geriatric del tot i ens vam fer un pixar de riure perque no ens aguantavem ni els pets! quins pinxitos mes divertits que surten de tot aixo! jejeje

Sergem: com ha anat la SW? deures ben fets? oleeee!!!!

Aidin: tu a tope ehh! has de deixar al aidino sense respiració!!! vingaaa a topeeeeeeeeeeeeeeeee!! ja ens explicaràs què tal la SW!! i els deures!

Grattini:
la clara web en el meu cas es com 4 dies abans del TO positiu aixi que mes o menys pots calcular però cada dona es un món!! això depen de la teva regularitat en els cicles tb! mmmm jo el calendari que no falla massa es el "calendari menstrual", un de color rosa molt bufó! jejeje mira aviam què tal! però jo sobretot amb els TO estic encantadissima perque realment agafo molt bé el dia que l'hormona surt a tope!

Aixamb: nena ànims!!! que si el primer va ser a la primera, aquest potser es més lent però vindrà segur!! homee i tant!! encara que no passis per aqui sovint, ja saps que pots comptar amb nosaltrse pel que faci falta!! juntes aquest temps sempre es passa millor! ànims!

Puski: gràcies per estar aqui encara que sigui de lluny! ens encanta tenir bona companyia i vosaltres ho sou!!! bones sensacions! clar que sí, aixi ens agradaaa!!!!

Sergem: a tope escalfant motors!! has de ser aixi de positiva, clar que sí! saps? jo tb tinc bons presentiments aquest mes, estic molt animada i contenta i crec que això és important i molt bo!!! vinga que les bones vibracions tenen que donar els seus fruits!!!

Cargolina: si ja surt marcada, tu ataca al cargolino!!!! a tope amb la SW!!!

Nincebit: anims bonica, segur que aviat arribarà el teu moment i estarem aqui per fer.te una super cantada!

Sandretaa: cojefa!! ets un solet i ja saps que aquest mes això de ser jefes ens te que donar més energies i forces, i excelents resultats de panxu!! aviam si tenim sort!!!

Moment ego: será un ego gran que us explico com va anar tot...
La SW va ser apoteósica, pinxito cada dia des de que dissabte va sortir el TO + aixi que aviam si tenim sort, ja estic en fase total desespero pero encara queda fins dia 14-15, una setmaneta o mes encara!!! toca esperar..
Ahir vaig anar al gine a la mutua de Terrassa que os m'agradaria tenir el part i res podría haver sigut pitjor... vam entrar a la consulta amb mes d'una hora de retras pero anava tan contenta que ni ho vaig pensar...
Entrem i em tocava ferme la revisió anual aixi que el gine em pregunta que li expliques a que venia, li dic pues a la revisió anual i que portem 10 mesos buscant i encara no fem diana (vaig exagerar una mica perquè em fes cas) i em diu, pues fins dos mesos no mirarem res encara. I jo... primera en la frente! pues res... i em diu tu tranquila... i jo vale... i m'obre la fitxa i em demana dades i primer de tot edat? i jo 27... i em diu uiuiuuiiui no serán dos mesos, serán més... amb 27 anys... i jo q? i em contesta ATENCIÓ: amb 27 anys ningú vol quedar-se embaraçada... i jo que???!!??!! i mira a la infermera i li diu oi que no?? i l'infermera, crec que per vergonya máxima, es calla i somriu...
No sabeu com em va sentar aixo.... i li dic pues jo si vull. I diu yayaya i es posa a riure...
Em fica cap a dins em fa la cito i em diu un altre cop que no em mirara res, que en tot cas per finals dany si no m'he quedat, que torni pero que de moment disfruti de la vida...
Li dic mira jo nomes venia per veure si havia alguna cosa que ens pogues ajudar... i em diu si vols et faig un paper amb ovusitol o lu que vulguis acabat amb "itol" i si vols gastarte 20€ cada mes i buidarte les butxaces pues tel faig pero aixo no serveix de res de res de res... pero si vols gastarte aixo... i li dic, pues per res millor que no! a tot aixo jo ja molt borde!
Em mira els pits.... i li dic fa un any em van fer una eco i tot va sortir be i em contesta... una eco? amb 27 anys? ferte una eco es una barbaritat... i li dic mira si un metge em diu que me la faci, vaig i me la faig...
I vaig estar a punt de contestarli que si li sembla edat que una companya que tinc amb dos anys mes que jo tingui un pit extirpat per un cáncer de pit... si aixo li sembla edat???
Tenia tantes de sortir correns... horroros noies... de tot menys un profesional... mai mes i molt decepcionada! quan vaig sortir em vaig fer un tip de plorar... El tulipho va sortir horroritzat...

Aixi que bueno... esperarem a setembre i per suposat buscaré altre gine aixi que accepto suggerencies de tota mena!! crec que pitjor que aquest no será cap que trobi!!

Una cosa bona... demà tenim festa tots dos i diumenge fara 1 any que ens vam casar! aixi que ens anem de finde a valencia a relaxarnos, desconectar i passar temps els dos tranquilament... quines ganes tinc!!! >.-<: >.-<:

DPP: 27/01/2016
Juliol 2015: és un nen!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::