★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
ja tenim panxeta de setembre??
moltes felicitats....comencem amb bon peu!!! anem a petar les estadistiques!!!!
jo el mes passat tenia una munt de simptomes nomès ovular......aquest estic mes relaxada...i de moment no noto res.....encara es aviat, veurem com acaba....

moltes felicitats....comencem amb bon peu!!! anem a petar les estadistiques!!!!
jo el mes passat tenia una munt de simptomes nomès ovular......aquest estic mes relaxada...i de moment no noto res.....encara es aviat, veurem com acaba....

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Alba81 Ets molt valenta! Et desitjo el millor per aquest divendres, estare pendent de les teves noticies. Positivisme al maxim! 

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Benvingudes yuyu, Acasta2 i Alba81!
Corxea benvinguda, jo tampoc havia escriu mai en un fòrum i la veritat enganxa una miqueta, sobretot per compartir experiències, il·lusió per ser marones!!
Nineta22 ja queda poc per la teva data NW, molta sort!!! Espero que siguis la primera panxu de setembre!
Wendolina, pinta bé això, jo faria TE el 9, per assegurar-te que no et facis TE i et doni un fals negatiu perquè te l'has fet d'hora. Tot i que l'espera és insuportable! Molta sort!
Sakura ho estàs fent genial com a jefa! Si hi ha deures fets, hi ha possibilitats, no et desanimis, i a desitjar que no arribi la maleïda!
Cristineta86 ànims en el desespero!
Siberiana, també molts pepos!! Ja veruàs com ser jefa d'agost et donarà molta sort!
La veritat és que tinc el gimnàs al costat de casa, així que millor no ho puc tindre, tinc ganes de cuidar-me en tots els aspectes!
Dalilala, et recordo del post de juny o juliol, ara no m'enrecordo. Tens tota la raó amb el tema alimentació, vaig anar a una xerrada sobre nutrició i endometriosis, i va estar molt bé perquè t'explicaven la relació dels aliments (el tipus) i el funcionament dels estrògens, a mi em va anar molt bé per saber que em va bé i que no pels quists.
JudithG, jo també tinc el mateix dubte, ahir crec que vaig detectar claraweb i a veure si ens poden ajudar.
Petitajo! Oi tant, ja fa uns posts de cercadores que ens coneixem entre totes, ojalá compartíssim post de mares de 2016!!! Espero que tinguem molta sort totes les setembreres!
Petons!!!!
Corxea benvinguda, jo tampoc havia escriu mai en un fòrum i la veritat enganxa una miqueta, sobretot per compartir experiències, il·lusió per ser marones!!
Nineta22 ja queda poc per la teva data NW, molta sort!!! Espero que siguis la primera panxu de setembre!
Wendolina, pinta bé això, jo faria TE el 9, per assegurar-te que no et facis TE i et doni un fals negatiu perquè te l'has fet d'hora. Tot i que l'espera és insuportable! Molta sort!
Sakura ho estàs fent genial com a jefa! Si hi ha deures fets, hi ha possibilitats, no et desanimis, i a desitjar que no arribi la maleïda!
Cristineta86 ànims en el desespero!
Siberiana, també molts pepos!! Ja veruàs com ser jefa d'agost et donarà molta sort!
La veritat és que tinc el gimnàs al costat de casa, així que millor no ho puc tindre, tinc ganes de cuidar-me en tots els aspectes!
Dalilala, et recordo del post de juny o juliol, ara no m'enrecordo. Tens tota la raó amb el tema alimentació, vaig anar a una xerrada sobre nutrició i endometriosis, i va estar molt bé perquè t'explicaven la relació dels aliments (el tipus) i el funcionament dels estrògens, a mi em va anar molt bé per saber que em va bé i que no pels quists.
JudithG, jo també tinc el mateix dubte, ahir crec que vaig detectar claraweb i a veure si ens poden ajudar.
Petitajo! Oi tant, ja fa uns posts de cercadores que ens coneixem entre totes, ojalá compartíssim post de mares de 2016!!! Espero que tinguem molta sort totes les setembreres!
Petons!!!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Alba81!!! Molta sort aquest divendres! 
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Marta_1986 ha escrit:Bon dia precioses!Només entro per acomiadar-me ja que aquest matí he repetit test i si si confirmo el positiu!!!aixi doncs el Roc tindrà un germanet o germaneta.
Ha estat un plaer compartir amb valtros aquest mes. I visca els TO i la roba sexy hahh que ens han ajudat a fer diana hehe.
Una abraçada i molts pepos
OSTRES!!! Som a dia 2 i ja hi ha una
!!!FELICITATS MARTA!!!!
Això és molt bona senyal!! AQUEST MES HO PETAREM!!!

9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
MOLTES FELICITATS MARTA!!
Pichula, jo m'he montat un arsenal de roba sexi per les SW, i així vaig sorprenent al maromo... jajajaj si més no ens ha ajudat a animar els pinxos geriàtrics!
Molta sort Alba! Si no hagués trobat per pura casualitat el meu mosso ara mateix estaria en el mateix punt que tu. Ets molt valenta!
Anims a totes les que ja porteu un temps! "diuen que quien la sigue la consigue!!" i aquest setembre pinta molt bé amb tantes cercadores!
Pichula, jo m'he montat un arsenal de roba sexi per les SW, i així vaig sorprenent al maromo... jajajaj si més no ens ha ajudat a animar els pinxos geriàtrics!
Molta sort Alba! Si no hagués trobat per pura casualitat el meu mosso ara mateix estaria en el mateix punt que tu. Ets molt valenta!
Anims a totes les que ja porteu un temps! "diuen que quien la sigue la consigue!!" i aquest setembre pinta molt bé amb tantes cercadores!

corxea l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 02, 2015 12:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Marta_1986 ha escrit:Bon dia precioses!Només entro per acomiadar-me ja que aquest matí he repetit test i si si confirmo el positiu!!!aixi doncs el Roc tindrà un germanet o germaneta.
Ha estat un plaer compartir amb valtros aquest mes. I visca els TO i la roba sexy hahh que ens han ajudat a fer diana hehe.
Una abraçada i molts pepos
FELICITATS MARTA_1986!!!
Amb el teu permís em prenc el plaer de cantar la primera panxolina de Setembre, malgrat que no t´habia donat temps d´apuntar-te per les que venim del post anterior ja et coneixem. Disfruta d´aquesta nova etapa, espero que en veiem a l´altre banda dels posts ben aviat i que poguem seguir compartint experiències. Com et trobes? [url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
ardillita de veritat que envejo que us ho preneu més relaxadament, nosaltres desde l´avort s´està convertint en una mica d´obsesió... malgrat que tens tota la rao, i quan hagi de venir vindrà.
lotusd´india moltes gràcies, de veritat... t´aprecio tant!
mágrada el teu PEPO!
dalilala tant de bo pugui tenir el plaer de cantar la teva panxolina, em sembla haver-te llegit altres mesos i ja ens queda menys per aconseguir el nostre objectiu!!!
siberiana estic totalment d´acord amb tú, de fet, acabem de fer la compra (i no vegis quin pal a la targeta) amb els aliments per fer dieta, em decidit començar la propera setmana en serio ja que veritablement sí que hi té molt a veure.
Aquí no he comentat mai res perquè no habia sorgit... a ma germana l´operaran per Nadal aproximadament de reducció d´estòmac. Ha entrat en un "estudi" per veure com afecta el sobrepes a la fertilitat (s´ha fet 6 IA i res de res...) així que sí que afecta, i em penso que més del que ens imaginem. Així que curs nou, nous hàbits saludables!!!
juditg Doncs el teu dubte és molt semblant al que vaig plantejar jo. Jo habia d´ovular cap al dimecres i divendres vaig veure CW!!! No ho entenc masa...
alba81 Ets la mare soltera d´aquest post
Et mimarem encara més si es pot. Moltísima sort per divendres!!
lotusd´india moltes gràcies, de veritat... t´aprecio tant!
mágrada el teu PEPO!dalilala tant de bo pugui tenir el plaer de cantar la teva panxolina, em sembla haver-te llegit altres mesos i ja ens queda menys per aconseguir el nostre objectiu!!!
siberiana estic totalment d´acord amb tú, de fet, acabem de fer la compra (i no vegis quin pal a la targeta) amb els aliments per fer dieta, em decidit començar la propera setmana en serio ja que veritablement sí que hi té molt a veure.
Aquí no he comentat mai res perquè no habia sorgit... a ma germana l´operaran per Nadal aproximadament de reducció d´estòmac. Ha entrat en un "estudi" per veure com afecta el sobrepes a la fertilitat (s´ha fet 6 IA i res de res...) així que sí que afecta, i em penso que més del que ens imaginem. Així que curs nou, nous hàbits saludables!!!
juditg Doncs el teu dubte és molt semblant al que vaig plantejar jo. Jo habia d´ovular cap al dimecres i divendres vaig veure CW!!! No ho entenc masa...
alba81 Ets la mare soltera d´aquest post
Et mimarem encara més si es pot. Moltísima sort per divendres!![url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola a totes supercercadores setembreres! Vinga, que aquest mes ha de ser el nostre! i si no l'és, doncs el següent i... ALGUN DIA ARRIBARÀ!
Em presento! Aquest és el segon mes que participo al fòrum!
Nom d'usuària: Pelusseta (un nom un pèl ridícul però amb història!)
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Menjar sushi a dojo!!!! i fuet! i fer cervesetes! i tirar endavant molts projectes que tinc entre mans!
Cançó de bon rotllo: "Still young" de The Cat Empire
Edat dels dos: jo 31 i pelusito 34.
Cicle de cerca i durada del cicles: tercer cicle de cerca en serio, tot i que és el quart sense prendre mesures anticonceptives... Durada variable (és horrorós, no puc preveure gaire...) al voltant de 36 dies, alguns cops 38, d'altres 33... i he arribat a 45 i a 29!!
Nº Fills: cap... però desitjant que arribi aviat!
Data NW (importantíssim!): 4 d'octubre (sí, sí, em salto el mes!! la passada va venir 31 de setembre)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'encanta cosir i sempre tinc coses entremans. També m'agrada la meva feina i solc tenir sempre algun projecte a mitges... sóc controladora i calculadora i em posen nerviosa les coses que no puc controlar, i la panxu n'és una...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc àcid fòlic des de fa uns mesos. Ah! i tinc una app al mòvil (lovecycles) que se suposa que em va bé... i bé, de tant en tant encerta alguna cosa... hem provat SM i per ara no ha funcionat, però crec que fèiem massa pinxitus, aquest mes farem SW (deixant reposar als bitxitus uns dies abans, a veure si així ens en sortim!)
No puc personalitzar gaire, que vaig justa de temps, però vull donar la benvinguda a les noves incorporacions!!!
felicitar a la Marta!
i fer una menció especial a l'Alba81, ole tu! Ets una valenta!
De fet, totes som unes valentes i lluitadores, però s'ha de dir que tu ens dones unes quantes voltes!!
Als desesperos: desesperar és humà! ànims, que segur que alguna de vosaltres té alguna fruiteta setembrera!!!
A les sexys de torn: Vinga aquests pinxitus!!!
I a les que com jo esteu en període avorrit... disfruteu de tot allò que cregueu que no podreu disfrutar quan tingueu bebito.
Si em permeteu, faré un moment ego:
Avui he anat al gine, a mig agost em vaig fer anàlisis molt complerts per veure si tot estava bé (tinc desequilibris hormonals...) i avui tenia l'esperada visita. Ahir estava tan nerviosa!! i SÍ, TOT ESTÀ BÉ!
El que m'ha dit el gine, però, i que ja sabem totes, és que no hi ha millor anticonceptiu que estar pendent del tema. Jo hi he anat amb una llibreteta de dubtes i quan ho ha vist m'ha dit: pelusseta, així no t'hi quedaràs (ei, no em dic pelusseta eh, és per seguir el rol del fòrum). Així que he tancat la llibreta i mira, prou. Realment no m'agrada estar pendent d'una cosa que no podem controlar, però que tard o d'hora arribarà. Així que faré un esforç per distanciar-me una mica del tema... aquest setembre tinc moltissima feina i això m'anirà bé per desconnectar una mica. Això vol dir que intentaré també estar menys present al SP, no prendré tempes ni faré TO's, només m'escoltaré el cos quan cregui que ho he de fer. Osti, no pot ser tan difícil si la humanitat no s'ha extingit!!!!
Bé, aquests són els meus propòsits de cara a aquest mes, a veure si ho aconsegueixo. Per davant tinc 20 llargs dies avorrits, així que a saber... us aniré llegint de tant en tant eh però!!!! no sé, necessito provar si realment sóc capaç de dominar el meu caparró inquiet.
Per començar avui he fet canvi de look i m'he tallat la melena a lo Alexa Chung ;)
Ah, PER CERT: m'ha dit el gine que això de que la fase luteal sempre dura el mateix en una mateixa dona NO ÉS VERITAT. Pot variar tranquilament entre els 10 i els 16 dies!
una abraçada a totes cercadores! sou un gran equip!

Em presento! Aquest és el segon mes que participo al fòrum!
Nom d'usuària: Pelusseta (un nom un pèl ridícul però amb història!)
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Menjar sushi a dojo!!!! i fuet! i fer cervesetes! i tirar endavant molts projectes que tinc entre mans!
Cançó de bon rotllo: "Still young" de The Cat Empire
Edat dels dos: jo 31 i pelusito 34.
Cicle de cerca i durada del cicles: tercer cicle de cerca en serio, tot i que és el quart sense prendre mesures anticonceptives... Durada variable (és horrorós, no puc preveure gaire...) al voltant de 36 dies, alguns cops 38, d'altres 33... i he arribat a 45 i a 29!!
Nº Fills: cap... però desitjant que arribi aviat!
Data NW (importantíssim!): 4 d'octubre (sí, sí, em salto el mes!! la passada va venir 31 de setembre)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'encanta cosir i sempre tinc coses entremans. També m'agrada la meva feina i solc tenir sempre algun projecte a mitges... sóc controladora i calculadora i em posen nerviosa les coses que no puc controlar, i la panxu n'és una...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc àcid fòlic des de fa uns mesos. Ah! i tinc una app al mòvil (lovecycles) que se suposa que em va bé... i bé, de tant en tant encerta alguna cosa... hem provat SM i per ara no ha funcionat, però crec que fèiem massa pinxitus, aquest mes farem SW (deixant reposar als bitxitus uns dies abans, a veure si així ens en sortim!)
No puc personalitzar gaire, que vaig justa de temps, però vull donar la benvinguda a les noves incorporacions!!!
felicitar a la Marta!
i fer una menció especial a l'Alba81, ole tu! Ets una valenta!De fet, totes som unes valentes i lluitadores, però s'ha de dir que tu ens dones unes quantes voltes!!
Als desesperos: desesperar és humà! ànims, que segur que alguna de vosaltres té alguna fruiteta setembrera!!!
A les sexys de torn: Vinga aquests pinxitus!!!
I a les que com jo esteu en període avorrit... disfruteu de tot allò que cregueu que no podreu disfrutar quan tingueu bebito.
Si em permeteu, faré un moment ego:
Avui he anat al gine, a mig agost em vaig fer anàlisis molt complerts per veure si tot estava bé (tinc desequilibris hormonals...) i avui tenia l'esperada visita. Ahir estava tan nerviosa!! i SÍ, TOT ESTÀ BÉ!
El que m'ha dit el gine, però, i que ja sabem totes, és que no hi ha millor anticonceptiu que estar pendent del tema. Jo hi he anat amb una llibreteta de dubtes i quan ho ha vist m'ha dit: pelusseta, així no t'hi quedaràs (ei, no em dic pelusseta eh, és per seguir el rol del fòrum). Així que he tancat la llibreta i mira, prou. Realment no m'agrada estar pendent d'una cosa que no podem controlar, però que tard o d'hora arribarà. Així que faré un esforç per distanciar-me una mica del tema... aquest setembre tinc moltissima feina i això m'anirà bé per desconnectar una mica. Això vol dir que intentaré també estar menys present al SP, no prendré tempes ni faré TO's, només m'escoltaré el cos quan cregui que ho he de fer. Osti, no pot ser tan difícil si la humanitat no s'ha extingit!!!!
Bé, aquests són els meus propòsits de cara a aquest mes, a veure si ho aconsegueixo. Per davant tinc 20 llargs dies avorrits, així que a saber... us aniré llegint de tant en tant eh però!!!! no sé, necessito provar si realment sóc capaç de dominar el meu caparró inquiet.
Per començar avui he fet canvi de look i m'he tallat la melena a lo Alexa Chung ;)
Ah, PER CERT: m'ha dit el gine que això de que la fase luteal sempre dura el mateix en una mateixa dona NO ÉS VERITAT. Pot variar tranquilament entre els 10 i els 16 dies!
una abraçada a totes cercadores! sou un gran equip!

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Osti, vaia rollo us he fotut, em sap greu...
- Lotusd'índia
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 11:45 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Que beeeeee MARTA_1986
Super panxolina al canto!!
Gaudeix moltíssim d'aquesta nova etapa!! T'anirem seguint!!!!! Felicitats!!!!
Pelusseta jajaja m'ha fet gràcia que anessis amb la llibreteta al gine i tot! Tens raó que quan algo ens obsesiona tant l'unic que ens provoca es patiment. I com que en això de fer olivetes poc més que pinxitus podem fer, el millor és anar fent i gaudint del camí, sigui lu llarg que siguí (que no ho serà eeeh!!). Si et ve de gust distanciar-te quan tornis et rebrem amb els braços oberts!!
Ah!! i jo fa poc que també em vaig tallar el melenón!!! Visca els canvis de look! segur que estàs preciosa!
Sakura Jo també t'aprecio molt!! És un vincle especial el raconet eeh!! Super pepo que farem realitat aviat ja veuras que si!!
Alba81 Molta sort divendres, segur que tot surt genial!!!!
Benvingudes a totes les demés cercadores!! Aquest mes pinta MOLT i MOlT bé!!!

Super panxolina al canto!!
Gaudeix moltíssim d'aquesta nova etapa!! T'anirem seguint!!!!! Felicitats!!!! Pelusseta jajaja m'ha fet gràcia que anessis amb la llibreteta al gine i tot! Tens raó que quan algo ens obsesiona tant l'unic que ens provoca es patiment. I com que en això de fer olivetes poc més que pinxitus podem fer, el millor és anar fent i gaudint del camí, sigui lu llarg que siguí (que no ho serà eeeh!!). Si et ve de gust distanciar-te quan tornis et rebrem amb els braços oberts!!
Ah!! i jo fa poc que també em vaig tallar el melenón!!! Visca els canvis de look! segur que estàs preciosa!
Sakura Jo també t'aprecio molt!! És un vincle especial el raconet eeh!! Super pepo que farem realitat aviat ja veuras que si!!
Alba81 Molta sort divendres, segur que tot surt genial!!!!
Benvingudes a totes les demés cercadores!! Aquest mes pinta MOLT i MOlT bé!!!

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Iepa merci noies!!! El setembre comença MOLT BÉ! Així doncsesperem que això porti bona sort per totes!!!
Sakura ja has cantat la primera panxuu oeoeoeoeoeoeo
Jo em trobo bé. .. el q tinc és molt doloret com de regla...deu voler dir que està agafant-se amb força.
Espero veureus aviat!! Hi ha algú que estigui en fase desespero? ???
Sakura ja has cantat la primera panxuu oeoeoeoeoeoeo
Jo em trobo bé. .. el q tinc és molt doloret com de regla...deu voler dir que està agafant-se amb força.
Espero veureus aviat!! Hi ha algú que estigui en fase desespero? ???
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Marta_1986 ha escrit:Iepa merci noies!!! El setembre comença MOLT BÉ! Així doncsesperem que això porti bona sort per totes!!!
Sakura ja has cantat la primera panxuu oeoeoeoeoeoeo
Jo em trobo bé. .. el q tinc és molt doloret com de regla...deu voler dir que està agafant-se amb força.
Espero veureus aviat!! Hi ha algú que estigui en fase desespero? ???
Maca!!! M'ha fet molta ilu cantar la primera panxolina. Jo mateixa estic en fase desespero, i malgrat que aquest mes hem fet MOLT BÉ els deures (estabem tots dos de vacances) tinc la cosa de que aquest mes no podrá ser. Ni em tobo malament, ni tinc mal a les mamelles... i porto 3 dies amb fluxe marró que no m'agrada gens
Hem anat de shopping i al tornar a casa estaba com marejada, com si m'hagués donat una baixada de tensió o de sucre... raro però encara i així no veig res extrany.
SANTA PACIÈNCIAAAAAAAA

[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
pelusseta de veritat amb llibreta?? Jajaja em pixo de riure! No de tu eh! De la cara que deu haber posat el gine, encara que deu trobar a més d'una que de segur ha de ser per veure...
Pel tema dels resultats felicitats, sempre estem més tranquil.les quan sabem que tot va bé
Genial el canvi de look, sempre ens puja l'autoestima fer coses així!
Pel tema dels resultats felicitats, sempre estem més tranquil.les quan sabem que tot va bé
Genial el canvi de look, sempre ens puja l'autoestima fer coses així!
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Jajaja doncs jo quan buscavem el.primer embaraç, vaig anar a la gine amb les grafiques impreses.... encara recordo la seva cara.:))
Tota pardilla li.volia ensenyar que feiem deures quan tocava,jo crec que encara riu quan em veu.
Tota pardilla li.volia ensenyar que feiem deures quan tocava,jo crec que encara riu quan em veu.
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Per les que parlavau de la claraweb, jo tenía dubtes i a la familia tenim una gine i em va copiar aquet text d'algun web (es un rollazo pero espero que us ho aclareixi) pero em va donar em dona la sensació que apareix previ a la ovulació i el que no se es quan dura, pero suposo que mentres duri estas en periodo mes fértil.
El text es aquet:
Fase de ovulación: la ovulación es el proceso de emisión del óvulo tras la formación de un folículo ovárico. El óvulo es el gameto femenino, célula producida por el ovario, portadora del material genético y capaz de ser fecundada por un espermatozoide. En estos momentos del ciclo la película de moco y su pH se incrementa hacia la neutralidad (disminuyendo su acidez), lo que hace que esa mucosidad sea de carácter más elástico: el cuerpo se prepara para una posible fecundación. De este modo se permite a los espermatozoides pasar a través del cérvix a las trompas de Falopio, donde es posible que ya esté un óvulo que pueda ser fecundado. Dos o tres días previos a la ovulación, el moco cervical forma hilos elásticos (se estira y no se corta), se suele comparar a la consistencia de la clara de huevo.
En otras palabras, el flujo cervical protege al semen y ayuda a empujarlo hacia el útero y las trompas de Falopio. Los cambios en el flujo cervical ocurren cuando el cuerpo de la mujer se está alistando para liberar un óvulo. Hay diferencias muy claras en la forma como luce y se siente a lo largo del ciclo menstrual mensual de una mujer.
Estas diferencias son:
Durante el periodo menstrual, no hay presencia del flujo cervical.
Después del periodo, la vagina está reseca y no hay presencia de flujo cervical.
Luego, éste se convierte en flujo pegajoso o gomoso.
El flujo se torna muy húmedo, cremoso y blanco, lo cual indica que es FÉRTIL.
El flujo se torna resbaladizo, elástico o transparente como la "clara de huevo": MUY FÉRTIL.
Después de la ovulación, la vagina se torna reseca de nuevo (ausencia del flujo cervical). El moco cervical puede volverse como chicle de globo grueso.
Molts pepos i espero que us resolgui els dubtes, almenos això es el que em va dir ella.
El text es aquet:
Fase de ovulación: la ovulación es el proceso de emisión del óvulo tras la formación de un folículo ovárico. El óvulo es el gameto femenino, célula producida por el ovario, portadora del material genético y capaz de ser fecundada por un espermatozoide. En estos momentos del ciclo la película de moco y su pH se incrementa hacia la neutralidad (disminuyendo su acidez), lo que hace que esa mucosidad sea de carácter más elástico: el cuerpo se prepara para una posible fecundación. De este modo se permite a los espermatozoides pasar a través del cérvix a las trompas de Falopio, donde es posible que ya esté un óvulo que pueda ser fecundado. Dos o tres días previos a la ovulación, el moco cervical forma hilos elásticos (se estira y no se corta), se suele comparar a la consistencia de la clara de huevo.
En otras palabras, el flujo cervical protege al semen y ayuda a empujarlo hacia el útero y las trompas de Falopio. Los cambios en el flujo cervical ocurren cuando el cuerpo de la mujer se está alistando para liberar un óvulo. Hay diferencias muy claras en la forma como luce y se siente a lo largo del ciclo menstrual mensual de una mujer.
Estas diferencias son:
Durante el periodo menstrual, no hay presencia del flujo cervical.
Después del periodo, la vagina está reseca y no hay presencia de flujo cervical.
Luego, éste se convierte en flujo pegajoso o gomoso.
El flujo se torna muy húmedo, cremoso y blanco, lo cual indica que es FÉRTIL.
El flujo se torna resbaladizo, elástico o transparente como la "clara de huevo": MUY FÉRTIL.
Después de la ovulación, la vagina se torna reseca de nuevo (ausencia del flujo cervical). El moco cervical puede volverse como chicle de globo grueso.
Molts pepos i espero que us resolgui els dubtes, almenos això es el que em va dir ella.

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Molt bé noies!! Esteu totes plenes d'energies i positivitaat!!
A mi aquesta nit m'ha vingut la warry així que ja li he posat data a la SW d'aquest mes. Lo bó és que coincideix amb les vacànces del meu corxeo així que tindrem forces!
També hagués estat xamba que el primer més que busquem haguéssim fet diana tant fàcil, que tinc 34 anyets ja...
Anims a totes les que continueu en la fase desespero!!

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Cercadores boniques!!! No vegis com ha començat el post de setembre!!! Hi ha ganes!!! Jejeje!!! Clar que sí!!! Aquest setembre serà una explosió de noves panxulines!!!
ardillita genial l'aclaració de la clara web!!! Crec que ara no hi ha dubte possible! Una altra cosa és que els nostres cicles vagin a lo loco!!!
yuyu boníssima amb les gràfiques impreses... devia flipar!!! molts ànims!!! Segur que és dur estar tant de temps, però com ja t'han dit, de vegades després de l'histero patapam!!! Panxu al canto!!!
sakura1410 realment els deures en vacances tenen un altre gustillo... no series la primera que canta panxu i no té ni un símptoma... espero que puguis portar bé el desespero jefa... seria guai cantar la teva panxu, no?
pelusseta oleee tot està a puesto i preparar per rebre al cigronet!! Bieeen! I també pel canvi d'actitut... és difícil no pensar-hi pero suposo que estar-hi tot el día pendent no ajuda... endavant!!! Genial pel canvi de look!
Nineta22 què tal? Ha fet acte de presència la maleïda??? O tenim símptomes?? Aixxxx...
Dalilala súper interessant lo del canvi d'alimentació!!! Realment afecta en un munt de coses que ens passem i no relacionem amb la dieta. Molts ànims!!!
alba81 valenta!!! Estarem totes enviant-te molts pensaments positius demà!!! Segur que va bé!!!
petitajo aquest mes s'acaba l'ampolla de Baileys i ja està eh? Que aquest és el teu!!!
corxea ooooooh!!! Quina ràbia!!! Molts pepos bonica! Lo bo és lo que tu dius, que has pogut posar data i si a més, coincideix en vacances del corxeo, més disposat que el tindràs!!!!
Que passeu molt bon dia!!!
ardillita genial l'aclaració de la clara web!!! Crec que ara no hi ha dubte possible! Una altra cosa és que els nostres cicles vagin a lo loco!!!
yuyu boníssima amb les gràfiques impreses... devia flipar!!! molts ànims!!! Segur que és dur estar tant de temps, però com ja t'han dit, de vegades després de l'histero patapam!!! Panxu al canto!!!
sakura1410 realment els deures en vacances tenen un altre gustillo... no series la primera que canta panxu i no té ni un símptoma... espero que puguis portar bé el desespero jefa... seria guai cantar la teva panxu, no?
pelusseta oleee tot està a puesto i preparar per rebre al cigronet!! Bieeen! I també pel canvi d'actitut... és difícil no pensar-hi pero suposo que estar-hi tot el día pendent no ajuda... endavant!!! Genial pel canvi de look!
Nineta22 què tal? Ha fet acte de presència la maleïda??? O tenim símptomes?? Aixxxx...
Dalilala súper interessant lo del canvi d'alimentació!!! Realment afecta en un munt de coses que ens passem i no relacionem amb la dieta. Molts ànims!!!
alba81 valenta!!! Estarem totes enviant-te molts pensaments positius demà!!! Segur que va bé!!!
petitajo aquest mes s'acaba l'ampolla de Baileys i ja està eh? Que aquest és el teu!!!
corxea ooooooh!!! Quina ràbia!!! Molts pepos bonica! Lo bo és lo que tu dius, que has pogut posar data i si a més, coincideix en vacances del corxeo, més disposat que el tindràs!!!!
Que passeu molt bon dia!!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia noies, va que ja queda menys pel cap de setmana!! Quines ganes per favor!!!
CORXEA quin greu aquesta maleïda!! Molts ànims i a agfar forces per la propera SW!! Aquesta fase avorrida que segueix la warry és una meeeeerda, però va bé per agafar ànims i relativitzar en la cerca.
YUYU que bona amb les gràfiques a la gine!! Deuria flipar en colors!! jajaja
SAKURA1410 a dia 3 i ja has cantat una panxu!! Així si que mola ser jefa no? Ho faràs genial!! Com va aquest desespero? Comparteixo amb tu toooooot el que et passa, jejeje
MARTA_1986 que guai, que guai!! Us ho creieu ja?
PELUSSETA tu també boníssima amb la llibreta al gine!! Jo sóc del ram i he vist també moooltes coses així!! No ets la única!! Crec que jo faria el mateix, no sigui que se m'oblidi res!! jejeje Encara que no siguis per el SP et tindrem present i farem molts oooohhhmms per tu!!
ALBA81 estic d'acord amb la petitajo, molts ànims valenta!!! Ja ens diràs què tal divendres!!
PETITAJO m'ha fet gràcia això que comences a patir signes d'alcoholisme, jejeje i que bo que està el baileys eh??
JUDITG és molt interessant la feina que fas, t'anirà molt bé quan et toqui a tu, estaràs super informada!! Si que és veritat que cadascu després a casa es troba amb el que es troba, i cap nen és igual, però no crec que sigui el mateix quan et trobes amb un nadó a la ma sense tenir més que llibres a la mà per informar-te!! Felicitats!!
SIBERIANA com va aquesta dieta? Ostres, jo si retiro el gluten i els làctics de la dieta, em trec un pilar molt important de l'alimentació diària, però també he sentit que quan es vol quedar embarassat són aliments que poden dificultar-ho. No està de més provar-ho!! I si a sobre et fa sentir més bé, encara millor!!!
DALILALA re-benvinguda a les cercadores!!! Molts ànims per aquest nou cicle!! A veure si ara que s'han reduït els quists hi ha més sort i aconsegueixes la teva panxu, fàcil i ràpid si pot ser siusplau!!! :)
PICHULA, estic oficialment DESESPERADA!! jejeje M'agrada el teu positivisme!!! Ànims!!!
NICOIA, CRISTINETA86, WENDOLINA, ACASTA2, LOTUSD'INDIA com esteu???? Em costa personalitzar des de la feina, jejeje
Moment ego: Tinc la mosca al nas jo... la W no fa acte de presència, però em passo el dia anant al WC a mirar si hi ha alguna cosa perquè tinc TOOOOTS els simptomes de warry del mon i CAP de panxu!! També us he de dir que en el primer embaràs només vaig tenir soneta i res més en els 9 mesos!! Però m'agradaria tenir algun psico (i no psico) símptoma!!! Aix... demà faré TE si no ve avui la maleïda!! Hi ha gent que diu que quan està embarassada ho "sent", doncs res noies, que no sento res de res!!
En fi, a seguir desesperant!! Però amb alegria i animada!! I si ve la warry, doncs a seguir tirant endavant!!!
Una abraçada a totes i mooooolts PEPOs!!!
CORXEA quin greu aquesta maleïda!! Molts ànims i a agfar forces per la propera SW!! Aquesta fase avorrida que segueix la warry és una meeeeerda, però va bé per agafar ànims i relativitzar en la cerca.
YUYU que bona amb les gràfiques a la gine!! Deuria flipar en colors!! jajaja
SAKURA1410 a dia 3 i ja has cantat una panxu!! Així si que mola ser jefa no? Ho faràs genial!! Com va aquest desespero? Comparteixo amb tu toooooot el que et passa, jejeje
MARTA_1986 que guai, que guai!! Us ho creieu ja?
PELUSSETA tu també boníssima amb la llibreta al gine!! Jo sóc del ram i he vist també moooltes coses així!! No ets la única!! Crec que jo faria el mateix, no sigui que se m'oblidi res!! jejeje Encara que no siguis per el SP et tindrem present i farem molts oooohhhmms per tu!!
ALBA81 estic d'acord amb la petitajo, molts ànims valenta!!! Ja ens diràs què tal divendres!!
PETITAJO m'ha fet gràcia això que comences a patir signes d'alcoholisme, jejeje i que bo que està el baileys eh??
JUDITG és molt interessant la feina que fas, t'anirà molt bé quan et toqui a tu, estaràs super informada!! Si que és veritat que cadascu després a casa es troba amb el que es troba, i cap nen és igual, però no crec que sigui el mateix quan et trobes amb un nadó a la ma sense tenir més que llibres a la mà per informar-te!! Felicitats!!
SIBERIANA com va aquesta dieta? Ostres, jo si retiro el gluten i els làctics de la dieta, em trec un pilar molt important de l'alimentació diària, però també he sentit que quan es vol quedar embarassat són aliments que poden dificultar-ho. No està de més provar-ho!! I si a sobre et fa sentir més bé, encara millor!!!
DALILALA re-benvinguda a les cercadores!!! Molts ànims per aquest nou cicle!! A veure si ara que s'han reduït els quists hi ha més sort i aconsegueixes la teva panxu, fàcil i ràpid si pot ser siusplau!!! :)
PICHULA, estic oficialment DESESPERADA!! jejeje M'agrada el teu positivisme!!! Ànims!!!
NICOIA, CRISTINETA86, WENDOLINA, ACASTA2, LOTUSD'INDIA com esteu???? Em costa personalitzar des de la feina, jejeje
Moment ego: Tinc la mosca al nas jo... la W no fa acte de presència, però em passo el dia anant al WC a mirar si hi ha alguna cosa perquè tinc TOOOOTS els simptomes de warry del mon i CAP de panxu!! També us he de dir que en el primer embaràs només vaig tenir soneta i res més en els 9 mesos!! Però m'agradaria tenir algun psico (i no psico) símptoma!!! Aix... demà faré TE si no ve avui la maleïda!! Hi ha gent que diu que quan està embarassada ho "sent", doncs res noies, que no sento res de res!!
En fi, a seguir desesperant!! Però amb alegria i animada!! I si ve la warry, doncs a seguir tirant endavant!!!
Una abraçada a totes i mooooolts PEPOs!!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia!! Fa unes setmanes que us vaig seguint i finalment avui m´he decidit a presentar-me!!
Nom: NUMA
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Disfrutar de les Festes Majors, Bodes, Bautizos y comuniones i 11 de Setembre que tinc durant aquestes prox. 10 setmanes
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Terratombats - Mitjons blancs//David Guetta - Lovers On The Sun
Edat dels dos: jo 36 / ell 40
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà la segona vegada , durada aproximada cicle es de 24 dies de mitja
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 26/09
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Fa molts anys que estic registrada. Vinc del foro de Nuvis i les meves companyes de foro van començar a buscar un petit just després… Però, despres del casament vam decidir que amb la vida tant social que tenim, voliem viure la vida al màxim fins que tinguessim clar el que comporta tenir un fill . Tenim un conill a casa i ja ens lliga… imagina una criatura!!! Jajajaja Creiem que ara estem preparats i que vingui quan tingui que ser. Tinc pànic a obssesionar-me, per això m´he pensat molt en començar a escriure. Sé el que és estar enganxada a un fórum i les hores de la meva vida que vaig dedicar-hi… Sóc concient que per buscar una panxu el millor no és pensar-hi 24h… Intentaré mantenir la calma, serenitat i cordura!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Sincerament… som ( SÓC ) de finde!! Jajajaja entre semana estic tant cansada que no em deixo tocar ni amb un pal!!!
Sóc molt de dormir
. Prenc Àcid fòlic de fa 3 setmanes.
PD: Mai m´he preocupar d´aquest món, reconec que per l´edat que tinc sóc molt verge amb aquests temes d´ ovulació, tempos, trucs etc...
Apa guapes!! Un petonet a totes i molta sort a les cercadores de Setembre!!!
Nom: NUMA
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Disfrutar de les Festes Majors, Bodes, Bautizos y comuniones i 11 de Setembre que tinc durant aquestes prox. 10 setmanes
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Terratombats - Mitjons blancs//David Guetta - Lovers On The Sun
Edat dels dos: jo 36 / ell 40
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà la segona vegada , durada aproximada cicle es de 24 dies de mitja
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 26/09
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Fa molts anys que estic registrada. Vinc del foro de Nuvis i les meves companyes de foro van començar a buscar un petit just després… Però, despres del casament vam decidir que amb la vida tant social que tenim, voliem viure la vida al màxim fins que tinguessim clar el que comporta tenir un fill . Tenim un conill a casa i ja ens lliga… imagina una criatura!!! Jajajaja Creiem que ara estem preparats i que vingui quan tingui que ser. Tinc pànic a obssesionar-me, per això m´he pensat molt en començar a escriure. Sé el que és estar enganxada a un fórum i les hores de la meva vida que vaig dedicar-hi… Sóc concient que per buscar una panxu el millor no és pensar-hi 24h… Intentaré mantenir la calma, serenitat i cordura!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Sincerament… som ( SÓC ) de finde!! Jajajaja entre semana estic tant cansada que no em deixo tocar ni amb un pal!!!
Sóc molt de dormir
. Prenc Àcid fòlic de fa 3 setmanes. PD: Mai m´he preocupar d´aquest món, reconec que per l´edat que tinc sóc molt verge amb aquests temes d´ ovulació, tempos, trucs etc...
Apa guapes!! Un petonet a totes i molta sort a les cercadores de Setembre!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













