.•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Vannion » dt. maig 03, 2016 11:27 am

Bon dia cercadores!
NuriaFm! Des d'aqui t'envio molts ànims i molts PEPOS! Els desesperos son horribles, i per això tenen aquest nom tan encertat. Si t'has de quedar més tranquil.la fent un test de tira encara que doni negatiu, endavant. (encara que jo sempre penso que val més esperar a fer-lo com a minim desprès de la NW).
No se si on vius avui fa bon temps o si tens possibilitat, pero si jo fos tu, sortiria al carrer, donaria una bona passejada al sol, escoltant els ocellets i respirant l'aire de primavera! El dissabte es aqui a la cantonada!
Avatar de l’usuari
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: irisolda » dt. maig 03, 2016 1:40 pm

Hola!!
vaig entrar a presentar-me al mes d'abril, i quan he volgut tornar a escriure ja estàvem al maig i post nou, jejjee

primer de tot mossa ja he vist que et va tornar a sortir negatiu el test, però i la warry ha vingut?

i nayade era la warry al final el tacat que s'adelantava? espero que no ;)

i ara dono les dades



Nom d'usuària: Irisolda
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: perseguir als bitxillus que ja tinc
Flor i pedra preferida: no m'ho he plantejat mai jeje
Edat dels dos: 36 tots dos
Cicle de cerca i durada del cicles: pues aquest serà oficialment el primer mes de cerca, duren entre 25 i 30 dies
Nº Fills: 2 bombonets
Data NW (importantíssim!) : 15/05/2016
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: sumplement de magnesi i àcid fòlic "busco la nena" o sigui que he intentat fer-ho prèviament a la ovulació
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Avatar de l’usuari
Nuriafm
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Nuriafm » dt. maig 03, 2016 2:30 pm

vannion, visc al costat del bosc...així que intento fer passejadetes cada tarda amb els gossos... I és cert, que ajuda molt a relaxar el desepero :***:
No sé si fer el test, perquè com que és d'alta sensibilitat, em fa por que surti negatiu si en teoria ho detecta dies abans... Alguna en té experiències? vull dir amb test de 10 i que li surti negatiu fins passada la data de NW?
Una abraçada a totes!!
Avatar de l’usuari
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: irisolda » dt. maig 03, 2016 3:19 pm

nuriafm
al principi diu que no esperes la W pel 7 de maig oi? saps quan vas ovular i de quants dies és la teva fase lútea?
jo crec que hauries d'esperar almenys un parell de dies més per fer el test :-o00m


Jo he fet TO durant uns mesos i ara ja se que un mes ovulo cap al 12DC i al següent cap al 14DC i la Warry em baixa 14 dies clavats després d'ovular, per tan tinc fase lútea de 14 dies, si saps aquestes coses és més fàcil l'espera

ànims
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Petit36 » dt. maig 03, 2016 3:56 pm

Hola wapes jo tic tacant ja... Aquest cicle curtet curtet... aixxx.. he mirat hora pels centres Eva.. alguna els coneix? Fan un estudi d fertilitat gratuit.. I no está d mes!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Vannion » dt. maig 03, 2016 4:21 pm

Petit36 ha escrit:Hola wapes jo tic tacant ja... Aquest cicle curtet curtet... aixxx.. he mirat hora pels centres Eva.. alguna els coneix? Fan un estudi d fertilitat gratuit.. I no está d mes!

Ondia Petit! Aquesta maleida! Grgrgr! si no m'equivoco però, pots seguir dins de cercadores per aquest mes també!

No conec aixo de les cliniques Eva, pero si ho fan gratis, no està de més! (he cotillejat la web, i sembla un bon lloc)
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: capseta » dt. maig 03, 2016 4:45 pm

Bona tarda noies!!!

cookiee, doncs esperem que no arribi la W en plenes colònies!! no la volem fins l'any que ve!!! Jo avui he vist que el meu DNW soc d'excursió tot el dia, i entenc la teva sensació (bé, de colònies molt pitjor!!). Vinga, que segur que no arriba!!

Boleta, he rigut amb el teu comentari del bebé fruit d'una emprenyamenta, jajjajajaja, a mi també em passa, després de les discussions no estic per pinxitus. Em flipa aquesta gent que arregla les discussions a base de sexe. A llarg termini tampoc crec que sigui el millor, o no com a únic element solucionador (cal parlar), però vaja, que a vegades precisament discuteixes perque el que necessites és un vol polvo i que se't treguin les ximpleries de sobre :content: :content: :content:
Vinga, a veure si aguantes fins la DNW!!!!! molts anims!! >.-<:

Nuriafm, els símptomes poden canviar d'un embaras a un altre, que notis coses diferents no té perquè significar res. Molts ànims amb aquest desespero!!! Els consells de la Vannion els trobo molt encertats, va molt bé anar a passejar. I sobre els tests, ni idea, no sé què dir-te ja que per aquí he llegir històries de tots tipus!!! així que al final ja no saps molt bé de què fiar-te.

Petit, ostres... i n'estàs segura de que és W? No conec els centres Eva, però mira, si és gratis i en treus alguna cosa en clar... doncs genial!


P.D: he volgut editar i eh fet coses rares com citar-me a mi mateixa, sorry per si m'heu enganxat en ple moment desesperat de arreglar i esborrar, jajajajajaja
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: cris1986 » dt. maig 03, 2016 7:08 pm

Boniques! !!! Minfiltro per donar molts ànims i molta força a totes!! Envio paciència a les que esteu en modo desespero i bons desitjos a las que us toca SW!
Per aquí hi han unes cuantes que em faria molta ilusio que cantessin panxu com a exbuscadora.

Sort a totes!!!!
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Petit36 » dt. maig 03, 2016 8:10 pm

Vannion wapa sii aquest mes tinc dues oportunitats!! Entre cicles curts I q s'ha adelantat... aixxx pero amb força! ! Encara no ha baixat d tot pero ho fara dema segur!
Ja tinc hora per aquest centre I vaig el 17 I casualment estaré ovulant! ! I m'han dit q hem farán una eco!! Oleee.. al menys mirarem!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dt. maig 03, 2016 8:35 pm

Espero que hagi estat un bon dimarts, avui he caigut morta al llit a la tarda, estic esgotadíssima i és que JA M'HA BAIXAT la warry en tot el seu esplendor acompanyada de dolor, moltíssima quantitat i una sensació de malestar general... bueno, jo es que acabo anant de varetes al WC i tot, amb nàusees... en fi, fatal :ufs:

Vaig a personalitzar una mica.

marietavermella espero que hagis encertat, i sino com bé diu la boleta, millor que no surti un nen d'un pinxitu post-emprenyamenta! :lluita:: Però bueno com et diu ella, amb un pinxitu només ja es pot fer diana! ..::··

boleta-BCN i seguint el comentari de la capseta, què bó lo del sexe post-discussió!!! Jo mai ho he fet, bé... quan ens emprenyem, parlem i ho arreclem i llavors si que cau un bon pinxitu de reconciliació!! Però fer-ho amb tota la mala llet no ho veig... com tu, penso que el que passa és que hi ha molta tensió perquè fa falta més sexe!!! :content:

cookiee tan de bó el mrgalleto tingui raó i tot siguin símptomes de petit!!!! :love: z2:-) Es fa llaguíssim el desespero, no ho havia vist tan així però des que aquesta setmana passada se'm va fer eterna... vaig pensar: ostres qué pesat i llarg!!!!!! Ánims guapaaaa!!!! :-()-)

Maryla benvinguda!!!! Ara mateix t'apunto!!! Molta sort!!!! :love: :ok:

Nuriafm esperem que això sigui una panxu com una casa!!! Però mentres, jo m'esperaria al menys a la data NW per fer el TE... perquè i si te'l fas i surt negatiu??? I després hauràs de repetir perquè no et vindrà... no sé, jo penso que millor esperar una mica, no per estalviar el TE eh, sino pel fet de no veure el negatiu i que no t'asseguri que sigui fiable o no!!! Molta sort i PEPOS guapa!!!! :-()-)

Vannion molt bon consell tant per les que desesperem, com en fase avorrida... passejar amb aquest temps tan bonic és un plaer i va bé per deixar de pensar!! ;-)

irisolda també t'apunto!! Què bé!!! Una futura trimami!!! :love: :cnen: :cnen: :cnena: Espero que aconsegueixis la nena!!!

petit36 anem de la mà... aquest desespero més curt, a mi se m'ha adelantat 2 dies!! Però des de divendres que sé que baixava la molt warry!! Lo de les cliniques Eva jo també ho havia sentit, espero que sigui veritat lo de gratuit, perquè avui en dia ja se sap!! Com dius, tens dues oportunitats més i potser el Maig encertes!!! I amb el tema de la vitamina C et va bé!! Molts ànims guapa :-()-) Ho aconseguiràs!!! I per mirar-ho no perds res!!! Ja ens explicaràs com va el dia 17 >.-<: Amb eco i tot!! Què bé!!!

capseta què ens expliques de tu?? Com estàs?? :-()-)

cris1986 gràcies per passar-te i donar-nos ànims!! Espero que estiguis genial i el teu petit també :love:

Podeu actualitzar les dates de NW les que ja estem amb la maleida??? Gràcies!!!!



I res més guapes, crec que no em deixo ningú!! Un petonet!!!!!!!!! :-()-) :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Petit36 » dt. maig 03, 2016 8:45 pm

Náyade wapi jo esperaré q baixi del tot! Pero crec q la propera será pel 29 d Maig!

Gracies pels anims I igualment!! Li preparem ls maleta amb aquesta W asquerosa???
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dt. maig 03, 2016 8:45 pm

Per cert com estàs Sandy??? Nerviosa???? Símptomes de warry o de prenyi??? :b-))) :b-))) :b-)))

petit36 encara no t'esborro per demà NW, tot pot passar!!! Ja ens mantindràs informades :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Maryla » dt. maig 03, 2016 9:50 pm

Irisolda que guay, a pel tercer!! A mi m'encantaria ser família nombrosa però el meu marit no ho te clar, després del segon ho parlarem. Per cert, el del magnesi per la nena com va? No en sabia que existeixen trucs i m'agradaria que fos una nena :cnena: el segon encara que no sigui el més important.

Nayade gracies per la benvinguda! :content: :content:

Petit a veure si no evoluciona i la W no acaba de vindre. :ok:

Nuriafm jo també esperaria encara que sigui complicat, al menys fins dijous o divendres perque el resultat sigui més fiable. :p-) :p-)

A les del desespero, molta paciència. Es molt dur, jo també estic en aquesta fase i intento no pensar gaire. Nosaltres ja en tenim els deures fets, ara només ens queda esperar. :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Elantris » dt. maig 03, 2016 10:05 pm

Nuriafm a mi els TO no se'm van començar a marcar fins al dia 12 després d'ovular.
Ets regular tu? ho dic perquè en teoria els de 10, si hi ha sort, un parell de dies abans ja marquen i si n'hi ha molta més fins i tot 5 dies.
ara bé, jo de tu faria com t'han dit i esperaria almenys a demà.
Si tens algun TO per casa fes-lo ja! jejej!

I les altres com aneu? Veig que a la Petit i la Nayade us ha baixat la warry. ho sento :8 A veure si el cicle que ve la cosa millora!! Molts pepos!

I les demés? Desesperos? Fornicacions?

Jo en desespero total! Esperant el diumenge amb candeletes per començar a fet TOs a veure que surt! :p Sóc una impacient!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: mossa-77 » dt. maig 03, 2016 11:20 pm

Nom d'usuària- Mossa77
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu El de sempre... com cada mes, bàsicament fer vida normal
Flor i pedra preferida La meva flor preferida, és la Rosa, com el meu nom... vaja. jeejejej. I la pedra és el quarts, que diuen que s'identifica amb el meu signe, el taure. Sempre em porto una a sobre
Edat dels dos 33 i 39
Cicle de cerca i durada del cicles 4art cicle de cerca d'és de l'abort. Fins ara em duraven 28 dies, però aquest mes 33 dies, una cosa molt extranya....
Nº Fills 1 nena de 7 anys.
Data NW (importantíssim!) Si conto de 30 dies, doncs el 30 de Maig.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs mira ja heu descobert el meu nom, com més amunt he dit.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! el mes passat i aquest estic en modo zen. No vull ni pensar.hi!! aveure si aixi va bé. Prenc acfol, i prou.
Imatge
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: mossa-77 » dt. maig 03, 2016 11:25 pm

Hola precioses!!!
Ja m'he apuntat al maig. Diumenge em va venir la warry amb tota la força. No sé què ha passat en aquest cicle, però mai m'havia passat una cosa igual.
Aquest mes seguiré en modo zen, aniré entrant aveure com esteu totes aixo si!!!, pero no penso ni fer TO ni res, anirem fent pinxitus quan tinguem ganes, i llestos.
Moltes gràcies a totes per preguntar per mi... no m'he conectat abans, perquè dissabte a la tarda va fer una tempesta aqui a casa, i va fer malbé el router. I sense wifi, poca cobertura tenim aqui a la muntanya. En fi... avui ja tornem a estar conectats!
Un petó a totes i aveure si aquest mes ens porta mes sort!!! ||*||
Imatge
Pitxin
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. set. 18, 2015 7:56 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Pitxin » dc. maig 04, 2016 7:09 am

Bon dia! M'uneixo al grup de cercadores... us vaig llegint i per fi m'animo.
Aquest serà el tercer cicle de busqueda després d'una llarga història que va començar al 2014 i de moment portem dos avortaments naturals una Ile a les 29 setmanes.
Ahir va arribar la w i la DNW serà el 30 de maig o així.
Una abraçada.
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Petit36 » dc. maig 04, 2016 10:06 am

Hola wapes!!! Modo soso mobil!

MOSSA reina doncs Vinga amb força per finals d Maig!!

Jo tb m'en vaig.. I en modo superzen! !! Aixi q d cap avui ha vingut la indeseable!!! Arrrgggg...

En fi.. continuem!!
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: xinxa » dc. maig 04, 2016 10:15 am

Nenes perdoneu que estigui out, però som tantes que em perdo!

Petit i Mossa, em sap molt greu aquesta arribada de la w.
Nuriafm, és fàcil de dir, però estigues tranquila, aquí la majoria hem comprovat que el mes que estem més nervioses la w s'atrassa o s'adelanta, i això si que fa la murga!
Elantris, el to marquen quan hi ha panxa? Explica, explica!!!

Jo m'he jurat i rejurat a mi mateixa que aquesta vegada res de te abans de la data. De fet, ni abans ni el dia. Mentalment no estic preparada per veure més te en blanc. Així que ha esperar, sort que veig que estic bastant tranquila, suposo que és perque tinc mil coses al cap!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Vannion » dc. maig 04, 2016 10:17 am

Bon dia cercadores valentes!

Primer de tot, Mossa i Petit, maleida W! Crec que li haurem de fer un manual per explicar-li que ara no la volem veure més fins l'any que ve! Molts PEPOS, i molt bé amb el modo Zen! Arriba un moment de la cerca que es costa amunt, i realment es necessari!

Pitxin, benvinguda! Habitualment emplenem un qüestionari per coneixer-nos una miqueta més (te l'enganxo aquí per si el vols emplenar!)

Nom d'usuària
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu
Flor i pedra preferida
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!

Xinxa! Jo recolzo totalment la teva decisió de no fer TE abans d'hora!!!

I ara moment ego: avui estic contenta, en aquests infinits cicles de cerca mai mai mai mai, havia vist clarament la claraweb, i avui, sense buscar-la m'ha saludat. Igualment seguirem amb mode Zen xD (no li diré res al maromo) i es que el pobre Vannionet comença a estar preocupat, ara creu que no sap fer punteria i fa una setmana cada dia molt consciencudament practiquem recreativament i em diu: ''aixi quan estiguis al moment més fertil, no anirà ni una gota fora de lloc''. La veritat es que llegit aixi pot sonar fins a fastigós, pero noies, jo em moro d'amor (sobretot, perqué va de passota... i despres...)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::