**++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**
Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**
aix, Marta!! paciència i PEPO!!
A la primera entrada del post hi he inclòs una llista de les dates de NW de les cercadores, són aquestes:
DATES DE NW:
- GUIRIT: 6 de febrer
- NENUFAR1982: 7 o 8 de febrer
- MARTA1986: 8 o 9 de febrer
- MIAKA: 11 de febrer
- ARI83: 12 de febrer
- ANNA3: 12 de febrer
- NEITH: 13 de febrer
- IPLAYMYJULIET: 20 de febrer
- NIRA28: 20 o 21 de febrer
- GEMMAM: 21 de febrer
- ERI84: 27 de febrer
- LOLA91: 3 de març
- NADINA: 3 de març
- EI: 4 de març
- FIONA30: 5 de març
- EDAR10: 6 de març
- AIDA.FERRES.CANELAYCLAVO: 6 de març
- POBLENOUVINA: 7 de març
- TULIPI: 8 de març
- MARTA1986: març
- LILADOBLE: 27 o 28 de març
Ja tinc ganes de posar moltes panxes!!
A la primera entrada del post hi he inclòs una llista de les dates de NW de les cercadores, són aquestes:
DATES DE NW:
- GUIRIT: 6 de febrer
- NENUFAR1982: 7 o 8 de febrer
- MARTA1986: 8 o 9 de febrer
- MIAKA: 11 de febrer
- ARI83: 12 de febrer
- ANNA3: 12 de febrer
- NEITH: 13 de febrer
- IPLAYMYJULIET: 20 de febrer
- NIRA28: 20 o 21 de febrer
- GEMMAM: 21 de febrer
- ERI84: 27 de febrer
- LOLA91: 3 de març
- NADINA: 3 de març
- EI: 4 de març
- FIONA30: 5 de març
- EDAR10: 6 de març
- AIDA.FERRES.CANELAYCLAVO: 6 de març
- POBLENOUVINA: 7 de març
- TULIPI: 8 de març
- MARTA1986: març
- LILADOBLE: 27 o 28 de març
Ja tinc ganes de posar moltes panxes!!

Fiona30 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 11, 2017 9:07 am, en total s’ha editat 19 vegades.
Hola noies!
Doncs jo estic en modo desespero total. Avui mateix tinc molt mal d'ovaris així que tinc la sensació de que baixarà i potser habans de hora i tot.
El dilluns vaig demanar a Amazon les tires de to i te i estic esperant a que arribi el transportista. Està tardant mooolt!! Quan arribin em faré te i passo de estressar me més. Total si és que si que surti i si és que no... Doncs començo a agafar força per el pròxim cicle.
Doncs jo estic en modo desespero total. Avui mateix tinc molt mal d'ovaris així que tinc la sensació de que baixarà i potser habans de hora i tot.
El dilluns vaig demanar a Amazon les tires de to i te i estic esperant a que arribi el transportista. Està tardant mooolt!! Quan arribin em faré te i passo de estressar me més. Total si és que si que surti i si és que no... Doncs començo a agafar força per el pròxim cicle.
Bona tarda noies, després de llegir-vos durant un temps ja van sent hora de presentar-me.
Nom d’usuària: Nira28
Edat de tots dos: 25 jo 26 ell.
Nª de fills:0
Cicle de cerca: 1er cicle post-avortament.
Data de NW (Super-important!):20-21 de febrer.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Vam començar la cerca al setembre de l'any passat, al segon cicle vam tenir exit i ens vam quedar, però al desembre vam patir un avortament diferit, després de tot tant el ginecoleg de la ss com de la privada ens han donat llum verda per continuar cercant.
Pel tema de l'acid folic, abans prenia Yodocefol pero el gine ens ha canviat al Natalben que diu que és més complet.
Modo ego: Dilluns vam tenir visita per la privada i ens va comentar que aquesta setmana ovulem, aixi que... estem fent feina jaja
Nom d’usuària: Nira28
Edat de tots dos: 25 jo 26 ell.
Nª de fills:0
Cicle de cerca: 1er cicle post-avortament.
Data de NW (Super-important!):20-21 de febrer.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Vam començar la cerca al setembre de l'any passat, al segon cicle vam tenir exit i ens vam quedar, però al desembre vam patir un avortament diferit, després de tot tant el ginecoleg de la ss com de la privada ens han donat llum verda per continuar cercant.
Pel tema de l'acid folic, abans prenia Yodocefol pero el gine ens ha canviat al Natalben que diu que és més complet.
Modo ego: Dilluns vam tenir visita per la privada i ens va comentar que aquesta setmana ovulem, aixi que... estem fent feina jaja
Benvinguda Nira28!!
MOLTES FELICITATS GUIRIT!!!!!!!!!!!!!!!!
Yupi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Això es comença a animar!
Aquest febrer promet moltíssim!!!!!
Nenufar1982 i Marta1986!!! Molta sort que ja acaba el vostre desespero! Quins nervis!!!!
Marta, té molta pinta de panxu, a veure si hi ha sort i podem apuntar la segona panxu del febrer!!!!!!!
I Tulipi, tu surts de desespero demà! Com et notes? Sort també!
Molt bé això que has fet Fiona30 d'ordenar-nos per desesperos, així ho podem anar seguint amb il·lusió i ganes, SORT A TOTES NOIETES!!!!!!!!
Mode ego: Jo també estic de desespero a tope! En principi el meu dia NW és l'11 de febrer, i aquesta setmana se m'està fent llarguíssima!!!!! Prestant atenció a qualsevol símptoma o cosa que noti, alguna punxada als pits, algo més de pis... però potser tot psicològic o fins i tot que siguin els símptomes premenstruals... En fi... desitjant que arribi l'11/02 per fer un T.E., que en tinc diversos d'Amazon... Això suposant que no em baixi la warry abans! Creuem els dits!!!!!
Molts petonets i èxit a totes!!!!
I com diu aquest lema tan xulo que tenim al fòrum... per totes aquelles que estiguin en sexy week i per les que en tinguin ganes...
"Ànims amunt i calces avall!!!!" 
MOLTES FELICITATS GUIRIT!!!!!!!!!!!!!!!!
Yupi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Això es comença a animar!
Aquest febrer promet moltíssim!!!!!
Nenufar1982 i Marta1986!!! Molta sort que ja acaba el vostre desespero! Quins nervis!!!!
Marta, té molta pinta de panxu, a veure si hi ha sort i podem apuntar la segona panxu del febrer!!!!!!!
I Tulipi, tu surts de desespero demà! Com et notes? Sort també!
Molt bé això que has fet Fiona30 d'ordenar-nos per desesperos, així ho podem anar seguint amb il·lusió i ganes, SORT A TOTES NOIETES!!!!!!!!
Mode ego: Jo també estic de desespero a tope! En principi el meu dia NW és l'11 de febrer, i aquesta setmana se m'està fent llarguíssima!!!!! Prestant atenció a qualsevol símptoma o cosa que noti, alguna punxada als pits, algo més de pis... però potser tot psicològic o fins i tot que siguin els símptomes premenstruals... En fi... desitjant que arribi l'11/02 per fer un T.E., que en tinc diversos d'Amazon... Això suposant que no em baixi la warry abans! Creuem els dits!!!!!
Molts petonets i èxit a totes!!!!
I com diu aquest lema tan xulo que tenim al fòrum... per totes aquelles que estiguin en sexy week i per les que en tinguin ganes...
"Ànims amunt i calces avall!!!!" 
Ah! I molta sort amb el T.E. quan t'arribi Anna3!!!!!!
Ja contaràs guapíssima!!
Ja contaràs guapíssima!!

- Nenufar1982
- :: puça

- Entrades: 27
- Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm
Guapeeeees holaaaaa
Avui com un rellotge ha vingut la senyoreta flo així que let's go pel 2n cicle!!!!!!
Mira que m'havia semblat que tenia nàusees i tot
que gran és la ment jajajajajaa
Vinga sort a totes!!!!!!!!!
Avui com un rellotge ha vingut la senyoreta flo així que let's go pel 2n cicle!!!!!!
Mira que m'havia semblat que tenia nàusees i tot
que gran és la ment jajajajajaaVinga sort a totes!!!!!!!!!
MOLTA SORT A TOTES!

Bona tarda cercadores boniques!!
Sou una bona colla, me n'alegro molt!!
Amb els posts de cercadores i grafiqueres és com vaig iniciar-me en el fòrum fa quasibé un any iem fa molta ilusió que es mantingui ben actiu.
Bé, només volia donar-vos molts ànims a totes, jo vaig estar de cercadora 6 mesos (7 cicles) i se'm va fer etern. És dur i sovint ens exigim massa.
Vinga, mica en mica anireu cantant les vostres panxus i tot anirà bé, i sobretot segiu el lema de la Marta ànims amunt i calces avall
També volia aconsellar-vos a les que tingueu dubtes sobre tenes grafiqueros (tests, ovulació, temperatures...) que reviseu els posts de grafiqueres de mesos anteriors, ja que hi ha informació suuuuuuuper útil i que segur que us aclarirà dubtes.
Molts petonets a totes, i us envio virtualment molt bon energia panxuística.

Sou una bona colla, me n'alegro molt!!
Amb els posts de cercadores i grafiqueres és com vaig iniciar-me en el fòrum fa quasibé un any iem fa molta ilusió que es mantingui ben actiu.Bé, només volia donar-vos molts ànims a totes, jo vaig estar de cercadora 6 mesos (7 cicles) i se'm va fer etern. És dur i sovint ens exigim massa.
Vinga, mica en mica anireu cantant les vostres panxus i tot anirà bé, i sobretot segiu el lema de la Marta ànims amunt i calces avall
També volia aconsellar-vos a les que tingueu dubtes sobre tenes grafiqueros (tests, ovulació, temperatures...) que reviseu els posts de grafiqueres de mesos anteriors, ja que hi ha informació suuuuuuuper útil i que segur que us aclarirà dubtes.
Molts petonets a totes, i us envio virtualment molt bon energia panxuística.

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
neneees!!!!
He fet test d'embaràs, crec que és un positiu!!! La ratlleta es super clara però hi és!!!
Demà repetiré el test A primera hora a veure si es veu més clar però jo estic Cadí segura que es un positiu!!!!
He fet test d'embaràs, crec que és un positiu!!! La ratlleta es super clara però hi és!!!
Demà repetiré el test A primera hora a veure si es veu més clar però jo estic Cadí segura que es un positiu!!!!
ANNA!!! si és un sí, segur que ho és!! aixx, a veure demà com surt la repetició, però jo ja em vaig preparant per cantar el segon positiu del mes!!! 

- Nenufar1982
- :: puça

- Entrades: 27
- Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm
Anna!!!!!!! Oleeeeeeee que guai macaaaaaaaaa
Una panxa més!!!!!!!!!!!
Enhorabonaaaaaa
Una panxa més!!!!!!!!!!!
Enhorabonaaaaaa

MOLTA SORT A TOTES!

Oohhh!! Anna3!!! Ja saps que diuen... si hi ha ratlleta hi ha panxeta!!!
Encara que dema estarem pendents... Enhorabona bonica!!!
Jo de moment esperant a veure que passa dema... no m'he fet ilusions pq no he notat cap simptome ni res! Dema us informo
Encara que dema estarem pendents... Enhorabona bonica!!!
Jo de moment esperant a veure que passa dema... no m'he fet ilusions pq no he notat cap simptome ni res! Dema us informo
capseta ha escrit:Bona tarda cercadores boniques!!...
Et recordo capseta de octubre/novembre. De quan estas? Com vas?
Que bé Anna!!! Estarem pendents però segur que és un positiu!!!
Ego: Avui m'han arribat els TO que vaig demanar el dilluns
, les que els heu fet servir sobre quin dia heu començat a utilitzar-los?
Ego: Avui m'han arribat els TO que vaig demanar el dilluns
, les que els heu fet servir sobre quin dia heu començat a utilitzar-los?Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**
Anna3!!!!
enhorabona!!!
Si! Mol bona idea ordenar noms x data no W
Tema quan començar a fer to, la meva experiencia: ara, començo el dia 10 dspres d la w. Xo tinc uns testos qem detecten fins 4 dies abans dovular. Vaig decidir aqets despres de desesperarme pensant q no ovulava..... al principi de la cerca, no hi havia manera de qem sortis un positiu. Tinc els cicles duns 26/27 dies, feia la meitat menys 2 o 3 dies i pensava ara to. Es a dir, sobre el 9 o 10 dl cicle. Xo no sortia positiu. I vai començar a fermels just quan deixava de tacar, fins saber q ovulava massa aviat. Tenia fase folicular massa curta.
Si tens cicles regulars i duns 28 dies, jo crec q a partir del 10 es suficient. A partir daqui veuras si has de ferlu abans, o mes tard.
Esperu averte ajudat una mik.
enhorabona!!!
Si! Mol bona idea ordenar noms x data no W
Tema quan començar a fer to, la meva experiencia: ara, començo el dia 10 dspres d la w. Xo tinc uns testos qem detecten fins 4 dies abans dovular. Vaig decidir aqets despres de desesperarme pensant q no ovulava..... al principi de la cerca, no hi havia manera de qem sortis un positiu. Tinc els cicles duns 26/27 dies, feia la meitat menys 2 o 3 dies i pensava ara to. Es a dir, sobre el 9 o 10 dl cicle. Xo no sortia positiu. I vai començar a fermels just quan deixava de tacar, fins saber q ovulava massa aviat. Tenia fase folicular massa curta.
Si tens cicles regulars i duns 28 dies, jo crec q a partir del 10 es suficient. A partir daqui veuras si has de ferlu abans, o mes tard.
Esperu averte ajudat una mik.
Holaaa noies!!!
Test repetit i si! És positiu!!! Com que sóc una mica rareta, hi no em refiava del tipus de test(mai he fet servir els de tireta) n'hi he fet un el meu home!! Jijijiji per comparar els colors i assegurar-me que el que veia en el meu eren dues talleres.
Tot comprovat, tot assegurat i ara nms em queda esperar que tot vagi sobre rodes.
La meva felicitat és tant gran com en el primer embaràs.
Ara A totes les. Cercadores que eu estat en el meu camí (curtet però intens) us desitjo el millor i que la vostra panxa arribi aviat i us faci tan felices com A mi.
Aniré entrant per veure les novetats.
Petonicus A totes!!!!

Test repetit i si! És positiu!!! Com que sóc una mica rareta, hi no em refiava del tipus de test(mai he fet servir els de tireta) n'hi he fet un el meu home!! Jijijiji per comparar els colors i assegurar-me que el que veia en el meu eren dues talleres.
Tot comprovat, tot assegurat i ara nms em queda esperar que tot vagi sobre rodes.
La meva felicitat és tant gran com en el primer embaràs.
Ara A totes les. Cercadores que eu estat en el meu camí (curtet però intens) us desitjo el millor i que la vostra panxa arribi aviat i us faci tan felices com A mi.
Aniré entrant per veure les novetats.
Petonicus A totes!!!!

ANNA3!!! MOOOOOLTES FELICITATS!! Tenim nova panxu entre les cercadores de febrer!!!
Quina gràcia fent-li fer el TE al teu home!!
Que vagi tot molt i molt bé!!
Quina gràcia fent-li fer el TE al teu home!!
Que vagi tot molt i molt bé!!
Que bé hem començat el Febrer!!
ENHORABONA GUIRIT I ANNA!!!!
Jo amb desespero total! no em vull obsessionar però tinc molts símptomes....
De moment no faré TE ja veurem fins quan podem esperar
ENHORABONA GUIRIT I ANNA!!!!
Jo amb desespero total! no em vull obsessionar però tinc molts símptomes....
De moment no faré TE ja veurem fins quan podem esperar

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
bon dia solets meus
havia escrit abans i se m'ha esborrat tot.... en fi, anem a l'imporant:
ENHORABONA ANNA3!!!!!
vinga va que el ritme no paaaaaariiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!! Febrer, ens portarà moltes panxus!
Edar10 amb els TO et ve una taula on et diu quan has de començar segons el teus cicles... un cop en portes uns quants fets, ja adaptes més a quan has de fer-te'l. a mi per exemple em recomanava fer-lo a dia 9 del cicle i jo fins a 14 no ovulo... així que ara ja me'ls feia més tard per no gastar tants...
Tulipi ens has d'informar!!!! com va?
nenufar1982 arrgggg, va que això vol dir que un nou cicle comença, i una nova oportunitat !
Miaka com vas??? vaaaa que queda menys pel dia 11!!!! aguantaràs?! ehhehe
capseta com estas tu? hehehe visca el lema ànims amunt i calces avall!!!! cada mes ha de ser el lema! ahhaa
Jo segueixo en mode desespero.... ni rastre de warry... res de res! només tinc dolors rollo warry.. però un pèl diferents..... normalment SÉ fijo que em baixarà perquè noto com si em desfés per dins , en serio! hahaa com si notés com l'endometri em diu bye bye, va a bajarte la reglaaaaaa. hahah ara només són dolors i molta pixera... ara m'he assegut al sofà perquè estava plegant la roba i em feia mal. avui CD 26...
suposo que entre demà o dissabte em faré un TE... tot i que potser és aviat. no sé, els meu cicles són de 24, justets.
vinga a veure ARI83 si cantes panxu tu també!
havia escrit abans i se m'ha esborrat tot.... en fi, anem a l'imporant:ENHORABONA ANNA3!!!!!
vinga va que el ritme no paaaaaariiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!! Febrer, ens portarà moltes panxus!
Edar10 amb els TO et ve una taula on et diu quan has de començar segons el teus cicles... un cop en portes uns quants fets, ja adaptes més a quan has de fer-te'l. a mi per exemple em recomanava fer-lo a dia 9 del cicle i jo fins a 14 no ovulo... així que ara ja me'ls feia més tard per no gastar tants...
Tulipi ens has d'informar!!!! com va?
nenufar1982 arrgggg, va que això vol dir que un nou cicle comença, i una nova oportunitat !
Miaka com vas??? vaaaa que queda menys pel dia 11!!!! aguantaràs?! ehhehe
capseta com estas tu? hehehe visca el lema ànims amunt i calces avall!!!! cada mes ha de ser el lema! ahhaa
Jo segueixo en mode desespero.... ni rastre de warry... res de res! només tinc dolors rollo warry.. però un pèl diferents..... normalment SÉ fijo que em baixarà perquè noto com si em desfés per dins , en serio! hahaa com si notés com l'endometri em diu bye bye, va a bajarte la reglaaaaaa. hahah ara només són dolors i molta pixera... ara m'he assegut al sofà perquè estava plegant la roba i em feia mal. avui CD 26...
suposo que entre demà o dissabte em faré un TE... tot i que potser és aviat. no sé, els meu cicles són de 24, justets.
vinga a veure ARI83 si cantes panxu tu també!

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Moltes felicitats Guirit i Anna
! Quina enveja sana que em feu!
Molts anims per totes les que encara busquem!
D'acid folic jo em prenc el folidoce, es el que em van recomenar a la SS! Sabeu si es millor alguna que altra marca?
! Quina enveja sana que em feu!Molts anims per totes les que encara busquem!
D'acid folic jo em prenc el folidoce, es el que em van recomenar a la SS! Sabeu si es millor alguna que altra marca?
El tema dels complements el vaig preguntar per curiositat... no fa massa vaig llegir que ara s'havia vist que era més important el iode que no pas l'àcid fòlic en els primers mesos de l'embaràs. Pel que he vist, en prenem uns quants de diferents: aspol, yoduk, natalben preconceptivo, yodocefol, folidoce,...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 68 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |