efectes secundaris de l'acid folic
Hola noies!
jo prenia yodocefol, pr després d'un mes he deicidit deixar-ho! i amb dos dies ja em trobo molt millor! tenia la panxa superinflada! com que esperava el + em pensava que podia ser per l'embaraç pr al veure que baixava la warry... res, ha de fer el yode, pk jo no m'he engreixat!!
a més em produeix molt acid i mal alè!
aixi que res... fin que no em qudi prenyi no començaré a prendrem-ho!
jo prenia yodocefol, pr després d'un mes he deicidit deixar-ho! i amb dos dies ja em trobo molt millor! tenia la panxa superinflada! com que esperava el + em pensava que podia ser per l'embaraç pr al veure que baixava la warry... res, ha de fer el yode, pk jo no m'he engreixat!!
a més em produeix molt acid i mal alè!
aixi que res... fin que no em qudi prenyi no començaré a prendrem-ho!
- karkinyoli
- :: lleona

- Entrades: 982
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm
Jo vaig anar al metge l'altre dia i li vaig dir que ja no em prenia el yoduk complex perquè em sentava malament.
Em va fer provar amb el Yodocefol, que té uns excipients diferents, i la veritat és que no he notat res de res. O sigui que de moment seguiré amb el Yodocefol (tela amb els noms que els hi posen).
El que em va dir és que les vitamines en sí, no fan res, però els excipients sí poden donar molèsties i cada preparat en porta uns de diferents. Menys mal que n'hi ha la tira!!
També em va admetre que no passava res per no prendre-s'ho, però que estava demostrat que és súper beneficiós pel petit des del moment de concebre'l, i que era una tonteria no aprofitar-ho.
I tu què Mar80? Has provat alguna altra cosa? Com va el tema tiroides?
Em va fer provar amb el Yodocefol, que té uns excipients diferents, i la veritat és que no he notat res de res. O sigui que de moment seguiré amb el Yodocefol (tela amb els noms que els hi posen).
El que em va dir és que les vitamines en sí, no fan res, però els excipients sí poden donar molèsties i cada preparat en porta uns de diferents. Menys mal que n'hi ha la tira!!
També em va admetre que no passava res per no prendre-s'ho, però que estava demostrat que és súper beneficiós pel petit des del moment de concebre'l, i que era una tonteria no aprofitar-ho.
I tu què Mar80? Has provat alguna altra cosa? Com va el tema tiroides?
la veritat és que jo no vaig començar a notar malestar fins al cap d'unes setmanes.. dues o tres setmanes... primer acidesa i mal alè, i finalment em sentia com un botijo!! lo pitjor és que va conincidir amb quan esperava que vingues la warry i ja no sabia a que eren degut aquell malestar.... pr e canvi des que ho he deixat ha sigut mooolt gran!!
sort noies!!
sort noies!!
PETRA ha escrit:Doncs jo prenc el Vitagest .... i és veritat que em noto molt inflada d'estòmac ultimament... no sé si pot venir d'això...
jo tambe prenc el vitagest des de fa una temporadeta i només tinc molésties tipus "nausea" al cap d'una horeta si no he menjat prou, però la meva panxa ja és delicada de per sí i qualsevol medicament em senta fatal!!! a banda d'això cap problema!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

. A algú li han dit res diferent?