YODOCEFOL

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: YODOCEFOL

EntradaAutor: Su_ » dg. gen. 04, 2009 10:48 am

Nui l'acid folic son vitamines... per tant no te efectes sobre l'organisme... ja que tu vas prenent i el teu cos va eliminant ho que no necesites! tranquila i sort en la busqueda!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Nui
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: ds. set. 06, 2008 4:34 pm

EntradaAutor: Nui » dg. gen. 04, 2009 11:14 am

Su_ ha escrit:Nui l'acid folic son vitamines... per tant no te efectes sobre l'organisme... ja que tu vas prenent i el teu cos va eliminant ho que no necesites! tranquila i sort en la busqueda!

Su: Moltes gràcies! El que m'havien dit és que el que pot portar problemes és el yodo per alguna cosa de les tiroides... però vaja, el que hem de fer és quedar-nos :-()) aviat i així ja no pensarem en aquestes coses!
Gràcies guapa!
minerva.77
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

EntradaAutor: minerva.77 » dg. gen. 04, 2009 11:46 am

Jo de moment no estic prenent res, perque vaig deixar el Yodocefol perque m´inflaba molt, i ara he tornat al meu estat normal i de moment no se que fer. No se si esperar i tornar a prendre algún altre quan ja este embarassada o comprarme jo pel meu comte altres pastilles...
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Nui
Entrades: 138
Membre des de: ds. set. 06, 2008 4:34 pm

EntradaAutor: Nui » dg. gen. 04, 2009 1:02 pm

Minerva: A mi el meu ginecòleg de tota la vida va ser el que em va receptar el Yodocefol, però just abans de començar a buscar, vaig anar a veure un altre ginecòleg que m'havien recomanat i ell em va receptar unes pastilles diferents, Natalben, que jo diria que no són tan fortes com el Yodocefol, o com a mínim crec que són més naturals. T'ho dic per si vols provar amb aquestes altres a veure si et van millor!
minerva.77
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

EntradaAutor: minerva.77 » dg. gen. 04, 2009 1:39 pm

Gracies Nui. Estic pensat aixó de comprar-me jo pel meu comte, i hem compraré L´Acfol que diu Feminacora o aquestes que m´has dit, Natalbén. Pero crec que esperaré a quedar-me :panxeta: i llavors las començaré. Ara quan prenia Yodocefol estaba fatal amb la panxa infladísima, em felia mal i tot, i també estic prenent l´oli d´onagra, i tanta pastilla no m´agrada prendre junta.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Darling
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 324
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 3:24 pm

EntradaAutor: Darling » dc. gen. 07, 2009 6:46 pm

Noies, quan vau començar a notar els efectes d'inflar-se la panxa, etc ?? És a dir, des de que vàreu començar a prendre les pastilles quant de temps va passar fins que us vau sentir més inflades?
Porto 7 dies prenent-les i de moment res de res!( suposo que és molt aviat) :-:)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Aidyana
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dc. des. 10, 2008 5:42 pm
Ubicació: Baix Penedès

EntradaAutor: Aidyana » dl. feb. 16, 2009 2:56 pm

La meva metgessa de capçalera m'ha receptat Yoduk Complex. Quan li vaig dir que em volia quedar embarassada em va fer la ecepta i em va dir que m'ho comencés a prendre 1 mes o 2 abans de començar a buscar.

Amb el meu primer embaràs no vaig prendre iode. suposo que al etar en un altre país els protocols són diferents.

sort!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::