Buscadores de SETEMBRE
Mamiblume!!! Ara soc la primera!!! Quin cague i quina responsabilitat, mare meva!!! Tan sols espero poder donar-vos bones notícies perquè de moment tots els TE m´han sortit negatius i de warry ni rastre... no sé que pensar ja... em tornaré boja!!! M´he estat fent test cada 2 dies i res, a veure si ara deixant tota una setmana em surt algo... si no em surt res el dilluns que faig??? El dilluns ja serien 49 dies sense warry... això es un dilema!!! Però de moment anem fent deures quan tenim ganes a veure si per casualitat caçen a l´ovulito màgic!!!
Bueno, molta sort a totes les setembreres!!!

Bueno, molta sort a totes les setembreres!!!

- Floti
- :: girafa

- Entrades: 2739
- Membre des de: dj. juny 05, 2008 5:48 pm
- Ubicació: Caldes Malavella
- Contacta:
Anims guapes... que els primers dies de setembre ja gairebé els tenim aqui... us desitjo a totes 

08/02: veiem el saquet
01/03: escoltem el cor
29/03: estàs molt gran
26/04: 15 cm i sembla que ets nen
27/05: morfo-nen. Incidència!
01/06: Anmio-perfecte
14/06: 600 gr i 28 cm
01/07: Repetició morfo-ventriculomegàlia-833 gr
19/07: 1223 gr i 35 cm
05/08: 1438 gr
23/08: 2050 gr i 45 cm
17/09: 2600 gr i 47 cm
14/10: naixement 3.050 gr i 49 cm
Hola companyes setembreres!!
Doncs jo també sóc de principis de setembre, em toca la no-warry el 03/09, si no bé em faria el test el 5/09 (sempre em varien els cicles 1-2 dies..). M'apuntes Txeta?? Gràcies guapa..
De totes maneres... aquest mes no tinc gaires esperançes... He tingut a la meva mare ingresada (ja està bé...) just els dies que ovulava.. hem anat de bòlid i l'últim dia de deures va ser el 17/08... (en teoria ovulava el 20...). La veritat es quie el 15, 16 i 17 vam fer
i amb cames amunt després... però, clar... si vaig ovular el 20 (càlcul a ma, sense TO ni tempes..) no crec que quedesin gaires
esperant... i si ja vaig ovular més tard ni os cuento...
Tinc una petita esperança de que si vaig ovular abans o el mateix 20 quedes algo por ahí... però estic bastant escèptica...
Però bueno... mai se sap, no? De moment ja em noto moviments per allí baix que de tant en quant em fan pensar... "i si....??", però mel's he notat cada mes... així que....
Molta sort a totes!!!!
Doncs jo també sóc de principis de setembre, em toca la no-warry el 03/09, si no bé em faria el test el 5/09 (sempre em varien els cicles 1-2 dies..). M'apuntes Txeta?? Gràcies guapa..
De totes maneres... aquest mes no tinc gaires esperançes... He tingut a la meva mare ingresada (ja està bé...) just els dies que ovulava.. hem anat de bòlid i l'últim dia de deures va ser el 17/08... (en teoria ovulava el 20...). La veritat es quie el 15, 16 i 17 vam fer
i amb cames amunt després... però, clar... si vaig ovular el 20 (càlcul a ma, sense TO ni tempes..) no crec que quedesin gaires
esperant... i si ja vaig ovular més tard ni os cuento...
Tinc una petita esperança de que si vaig ovular abans o el mateix 20 quedes algo por ahí... però estic bastant escèptica...
Però bueno... mai se sap, no? De moment ja em noto moviments per allí baix que de tant en quant em fan pensar... "i si....??", però mel's he notat cada mes... així que....
Molta sort a totes!!!!
Ostres ostres!! la prmiera settmana som unes quantes les que surtiem de dubtes!!! ojala ens trobem totes després al post de MAIG 2009!! imagineu?!!
Mª jose lo teu si que és neguit! jo crec que fas bé d'esperar uns dies.. així potser et relaxes i els resulatts són més clars!! molta sort bonica!!
Martina tu i jo anem clavades.. hauria de venir el 3, pr si no ve.. fare el test al 5.. és el dia que començo setmana de vacances i m'ho podré pendre més en calma si surt`+.. i si surt -.. aguantar el xaparrón a casa!!
Noies creuem els dits!!
Mª jose lo teu si que és neguit! jo crec que fas bé d'esperar uns dies.. així potser et relaxes i els resulatts són més clars!! molta sort bonica!!
Martina tu i jo anem clavades.. hauria de venir el 3, pr si no ve.. fare el test al 5.. és el dia que començo setmana de vacances i m'ho podré pendre més en calma si surt`+.. i si surt -.. aguantar el xaparrón a casa!!
Noies creuem els dits!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

BON DIA