Endometriosis

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
shila
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

Re: Endometriosis

EntradaAutor: shila » dl. abr. 27, 2009 7:08 pm

Hola Nuriaau,

quines esperances que ens has donat.
Tinc 32 anys i fa poc temps m'han diagnosticat ovaris poliquístics i endometriosi. La veritat és que havia llegit moooooooooolts casos de poliq. i endo que havien tingut problemes per engendrar, però mai ningú que tingués els 2 problemes com jo. Tot i ser molt optimistes tots dos :pandi: :pandi: , som conscients que tenim un doble problema que cal tenir en compte.

Moltes gràcies pels teus ànims, que ens han posat les piles a totes.

:gat:
Imatge
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. oct. 05, 2010 8:10 pm

Ostres, m'ha semblat interessant pujar el post, tot i que és molt antic. :love:

Jo també tinc endo i estic operada per laparoscòpia. A mi m'ho van poder salvar tot (hi havia dubtes per un ovari) i a més em van fer la prova de la permeabilitat, ja que hi estàvem posats, i va sortir bé.

A mi no m'han provocat ni menopausa ni res, continuo igual, provant de quedar-me embarassada de manera natural, de moment sense èxit. Tampoc m'han dit que fos indispensable passar a FIV ni res. Bé, jo em dono mig any i tornaré a fer-me pesada amb qui faci falta :-).

Ànims a totes, és una murga de malaltia. Segons el meu cirurgià, una P_T_D_! Literalment.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mow
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dt. oct. 05, 2010 9:00 pm

Mara17 ha escrit:Ànims a totes, és una murga de malaltia. Segons el meu cirurgià, una P_T_D_! Literalment.

I tu ets una dona molt valenta i plena d'optimisme. Llegint-'he aprenc molt cada dia del que representa ser forta i fer d'aquesta recerca un camí d'ilusió :-()-)
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. oct. 06, 2010 8:08 am

Ai, Mow, em sobrevalores :love: , jo no em sento pas gaire valenta, hi ha històries que sí que fan posar els pèls de punta... De totes maneres, moltes gràcies! :-()-)
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. oct. 06, 2010 10:33 am

Bon dia,

Just avui m'han dit que sí que m'han d'induir la menopausa i ni més ni menys que durant mig any. Algú té experiències similars?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
su392
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dc. oct. 06, 2010 10:42 am

Ostres Mara.. ara t'ho diuen ??

Jo ho vaig trobar extrany que no te l'induïssin.. almenys per deixar descansar el cos una miiiica....

Lo fotut de tot això és que hauràs d'aturar la busqueda... :ufs: em sap greu.
Pel tema de parar-la... quan m'ho van fer a mi vaig estar encantada ( clar que parlo de quan tenia 18-19 anys! ). Durant 3 mesos no vaig tenir la regla, però lo bo és que no tenia caaaap dolor...
Em punxaven 1 cop cada mes i en el meu cas no vaig tenir cap reacció ni símptoma... ( diuen que pots tenir els mateixos símptomes que la menopausa... amb tot el que comporta, canvis d'humor, calors,retencio de liquids..... ).. de fet, quan em van possar la tercera, vaig suplicar que me'n possessin una altre.... :-:)

Has anat revisió?? A part d'això,, t'han trobat bé?? com estas??? :-()-)
Imatge
||*||
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. oct. 06, 2010 10:46 am

Bé, no m'havien dit res perquè fins avui no tenia hora per comentar l'operació. Dos mesos després! El problema és que ell diu que m'hauria de punxar ja i jo estic just a meitat de cicle.

M'ha parlat de sis mesos. Dues injeccions que duren tres mesos.No m'ha mirat res, només les cicatrius. Diuen que una eco ara no fa servei, que tot està rebregat. Quina mè, tu.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
su392

EntradaAutor: su392 » dc. oct. 06, 2010 11:07 am

aix.. reina! si que és una me si.... aquesta pu.ta malaltia que quan et penses que tot està net... zas! sant tornem-hi que no ha estat res...

A mi la revisió de l'operació va ser al cap de 4-5 mesos despres d'aturar-me la regla i tenir una regla "normal"... ara, no recordo si em van fer eco o no... :-:) Suposo que si, perquè aquí ja em van detectar que el meu problema no se solucionaria mai ( ejem! ) i que serien operacions repetitives... en fi.. reina! ànims ... i a passar-ho tant bé com puguis... i que aquí ens tens! :love:
Imatge
||*||
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. oct. 06, 2010 11:13 am

Sí, ja, aquest home ho ha deixat ben clar que era una malaltia crònica. De fet, abans d'operar-me ja em va dir que em fes a la idea que m'hauria d'anar operant.

Bé, jo faré el que calgui i ho parlaré amb qui sigui, perquè a mi que em remenin d'aquesta manera perquè no tenen cap alternativa millor... en fi, no m'agrada. Vull estar segura que és l'única alternativa que tinc, i llavors ho faré convençuda.

Gràcies, Su!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
su392

EntradaAutor: su392 » dc. oct. 06, 2010 11:55 am

Mara17 ha escrit:. Vull estar segura que és l'única alternativa que tinc, i llavors ho faré convençuda.

>.-<: >.-<: >.-<: Així m'agrada reina.. que busquis alternatives i que facis el que facis ho facis convençuda.. persones així són les que mouen el mon!

Anims cuca... :-()-)
Imatge
||*||
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. oct. 06, 2010 12:26 pm

su392 ha escrit:
Mara17 ha escrit:. Vull estar segura que és l'única alternativa que tinc, i llavors ho faré convençuda.

>.-<: >.-<: >.-<: Així m'agrada reina.. que busquis alternatives i que facis el que facis ho facis convençuda.. persones així són les que mouen el mon!

Anims cuca... :-()-)

A casa meva en diuen cabudes, d'aquestes persones. I jo en sóc molt. :love:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. oct. 06, 2010 3:12 pm

Us copio el meu rotllo al post de grafiqueres:

Doncs ja he començat a buscar segones opinions. De fet, només he parlat amb la meva gine, que té la ment més oberta, no sé com dir-ho. Ostres, és que l'home reia i tot quan m'ho deia. Ja sé que no és cap hecatombe mundial, però, una mica de tacte sí que poden tenir, no? Li ha fet gràcia, tu, que m'ho prengués malament! :-((

Ella m'ha dit que això es fa per fer descansar els ovaris, però que no hi ha res que asseguri que no tornin a sortir (l'altre em deia que això es fa per eliminar-los del tot i que s'assequin definitivament, ehem, i després em diu que és crònic... aviam, com es menja, això?). Com que ella té previst controlar la malaltia de manera més global li faré cas. Té una pacient que l'han operada dos cops i que anava per la tercera operació quan va demanar-li ajuda. No li ha tornat a sortir més.

És una malaltia molt enigmàtica, relacionada amb el sistema immunològic creuen (a mi m'han sortit baixes les defenses molts cops a les analítiques) i d'origen desconegut. El que fan els metges ara mateix és atacar els símptomes (quistos), però no es cura, és crònica. També m'ha dit, la gine, que el tractament acostuma a durar 3 mesos, i quan li he dit que m'havien dit 6, ha fet una bufada... O sigui que, noies, de moment (fins al dia 23 com a mínim), jo passo d'injeccions.

I també vull parlar amb el cirurgià, que just despertar-me de l'anestèsia em va dir: tu ara ja saps què et toca fer, eh? O sigui, que no em va dir res de menopauses, ell em va dir que quan estigues recuperada reprengués la recerca (i al cap de deu dies vaig parlar-hi i em va dir que endavant).

Bé, jo amb aquestes dues opinions ja decidiré què faig. De moment tinc clar que aquest cicle l'acabo fins al final. És que quan li he dit que aquest cicle encara el puc aprofitar, em diu: com abans comencis abans acabaràs. Però si estic a dia 12 del cicle!!! Uf, quina ràbia.

Apa, ja m'he desfogat. Quina paciència que teniu! :-()-)
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mirda
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

EntradaAutor: Mirda » dc. oct. 06, 2010 4:49 pm

Mara t'entenc perfectament, em rebenta que els gines tinguin opinions tan diferents sobre el què hem de fer ! En el meu cas mai m'han proposat de provocar aquesta menopausa, el contrari, que no pari de buscar i fer tractaments de RA. Però ara mateix no ho veig clar, fa tres anys que em van operar i ja fa uns mesos que tinc un quiste i tres miomes, amb tota aquesta fauna no veig clar que hagi de continuar. També he demanat hora a un altre gine que no és el que em va operar ni té res a veure amb la clínica de RA, a veure què m'explica i després m'acabaré de decidir.

Su et vas quedar prenyi de manera natural si no és molt preguntar ? :-:)

Noies ens ha tocat una mala cosa però no hem de deixar que ens impedeixi aconseguir el nostre somni :ok:
Imatge
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. oct. 06, 2010 5:03 pm

Mirda! Gràcies per respondre'm! M'alegra saber que a tu no et van proposar res. Suposo que depèn del grau que tinguis et recomanen una cosa o una altra. Però jo ara, no em plantejo cap menopausa possible. Ja no és que no vulgui esperar (si fossin tres mesos encara em semblaria acceptable), però és que ho trobo una "solució" molt radical. I ho poso entre cometes perquè de solució res de res. La meva gine m'ha dit que res m'assegura que això m'assequi cap quist. De fet, jo abans estava amb anticonceptives i no només no em va marxar res, sinó que em va sortir cosa nova. O sigui que...

Per cert, saps que l'alimentació ajuda a l'endo? Jo tenia molts dolors i abans de l'operació amb poc temps vaig notar molta millora. No és que sigui la panacea, suposo, però no empitjora la inflamació. Hi ha un post a "Bona cuina".
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. oct. 06, 2010 5:04 pm

Mirda, m'he descuidat de demanar-te una cosa, tu vas començar amb RA just després de l'operació?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mirda
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

EntradaAutor: Mirda » dc. oct. 06, 2010 5:27 pm

Mara la setmana passada vaig descobrir el post de l'alimentació, allà crec que ja vam parlar. He començat a fer modificacions a la meva dieta a veure com va :ok: i ja fa tres setmanes que faig acupuntura, ja veus, vaig a per totes :-D Jo no sóc ningú per donar-te consells però si fa poc que t'han operat aprofita ara que ho tens tot net que és quan hi ha més possibilitats d'aconseguir-ho :ok:
Nosaltres fa dos anys i mig que busquem, quan feia un any ens van fer proves per comprovar que no hi haguessin més coses i tot va sortir OK. Després vam provar amb l'Omifin sense èxit i més o menys quan portavem els dos anys vam començar amb la RA.
Imatge
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. oct. 06, 2010 6:30 pm

Ostres, Mirda, és veritat! Quin cap!!! :love:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
dRIM
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

EntradaAutor: dRIM » dj. oct. 07, 2010 4:05 am

Hola a totes! Fa temps ja havia escrit en aquest post i només us volia explicar el meu cas. Fa molt que em van detectar endometriosis i em van operar per laparoscopia quan van veure què era (amb punxades incloses per parar els cicles menstruals i deixar descansar els ovaris). Més endavant vaig poder quedar-me embarassada i vaig tenir una filla (que ara té 3 anys).
Més tard, voliem tornar a ser pares i em vaig fer mirar els ovaris per veure com estaven, com dieu a mi també m'havien dit que això no es cura i que es pot anar repetint. Total, que estaven bé. Però llavors em van haver de treure una trompa, justament la de l'ovari "bo".
Ara sí que estavem preocupats i pensant que no podriem donar un germanet/a a la nostra filla. Vaig fer-me una histero per veure com estava la trompa que em quedava i, degut a la intervenció de l'ovari, havia perdut permeabilitat i era díficil aconseguir un embaràs per via "normal".

Mentre esperavem per IA, em vaig tornar a quedar embarassada i aquí estic, de 6 mesos. O sigui que ànims a totes!!
Imatge
su392

EntradaAutor: su392 » dj. oct. 07, 2010 6:51 am

Mara, guapa! Si, efectivament, provocar la meno no es per curar res de res, ja sabem totes que això no es cura, malauradament.... ( i quina ràbia que fot, tu!). Es NOMÈS per descansar tot plegat.. per això, la millor manera que descansi tot és, com ja sabem, :-()) ! així que trobo acertada la teva decisio, almenys, aquest cicle anar per totes a veure si tens sort :ok:
El meu gines només de despertar-me de l'anestesia, i comentar-me la operació, el seu apunt final va ser: I si ara vols fer net del tot, a quedar-se :-()) !! :-:) :-:) mmm... pos va a ser que no, era massa jove! suposo que per això van "aturar-me" la regla ( nomes 3 mesos no 6! )

així que endavant les "hachas", i a fer una sexy week de la mes aprofitosa! o-o:) o-o:)

Mirda.. no és molt preguntar no!!! Aqui estem per això... Jo em vaig quedar embarassada de forma natural, despres de 8-9 cicles... De forma natural pero amb "ajudes" naturals: Seguir una dieta estricte per ajudar al meu cos a fer net de tot ( el que mooolt bé ha explicat la Mara en l'altre post sobre menjar :ok: ), i anar a una osteopata a preparar el meu cos. Pots o no pots creure en tot això... pero jo et puc dir, asegurar i perjurar que a MI m'ha funcionat. Basicament l'alimentació que vaig ajudar al meu cos a regular les regles, al treure hormones animals del nostre cos ajudem que aquest es regeneri ...
Res que ja veus que es possible.... i sino mira la dRIM!!!! MOLTES FELICITATS REINA!.. Casos com el teu ajuden a veure una miiica de llum !! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Fins ara guapes! :-()-)
Imatge
||*||
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dj. oct. 07, 2010 9:42 am

Gràcies, Su. No em cansaré de dir-t'ho!

Drim, merci per compartir l'experiència. Anima molt veure casos positius.

Jo la setmana que ve tinc hora per parlar de l'acupuntura. A veure. No sabia que l'osteopatia també hi podia ajudar. En fi, començarem per una cosa, i a veure com va.

Sobre l'alimentació, ja ho diu ma mare (que és molt culta, ella, hehehehe), quan cita Hipòcrates, pare de la medicina, que va dir "que l'aliment sigui el teu medicament". Doncs això. Ho crec de totes totes. Som el que mengem, oi? O això diuen. :)
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::