Frases que fan rabia!
Re: Frases que fan rabia!
Este post es buenísimo!!
Yo ya siempre contesto lo mismo: Cuando me quedé, pondré un bando. Y todos se callan...
Yo ya siempre contesto lo mismo: Cuando me quedé, pondré un bando. Y todos se callan...

Re: Frases que fan rabia!
A mi me sogra, que ja ens tenim prou carinyu, i a sobre cada moment em diu:aviam,aviam si ja us hi poseu perquè vosaltres només penseu en viatjar!!!I jo a la vostra edat ja en tenia dos i criadets!!!Que al final semblareu els avis!!
Que es pensa aquesta dona, a nosaltres ens agrada viatjar, per això ho fem abans de que arrivi la criatura, que després no ficarem a un bebe 13 hores en un avió, ni una!Acavo de fer els trenta, però fa tres que estic casada, vaig buscant des dels 29. Fins i tot un dia li vaig dir:Es que a nosaltres ens agrada veure mon i viure la vida!Encara que jo per dins em morís de ganes de quedar-me embarrassada i viure la nostre vida amb la criatura.grrrrrrr quina dona!!
Que es pensa aquesta dona, a nosaltres ens agrada viatjar, per això ho fem abans de que arrivi la criatura, que després no ficarem a un bebe 13 hores en un avió, ni una!Acavo de fer els trenta, però fa tres que estic casada, vaig buscant des dels 29. Fins i tot un dia li vaig dir:Es que a nosaltres ens agrada veure mon i viure la vida!Encara que jo per dins em morís de ganes de quedar-me embarrassada i viure la nostre vida amb la criatura.grrrrrrr quina dona!!

Re: Frases que fan rabia!
Nosaltres ciom que vam tenir l'abort, tota la famili (germans i pares) es van enterar que buscavem...doncs ara no paren de preguntar- t'ha vingut la regle? quan t'ha de venir?
Jolin!!!! ja us enterareu!!!!!!!!!- i el meu sogre intenta ser mes cuidadós, per- com et troves tu? em diu....jejejee
Jolin!!!! ja us enterareu!!!!!!!!!- i el meu sogre intenta ser mes cuidadós, per- com et troves tu? em diu....jejejee
Re: Frases que fan rabia!
SILBER, sé perfectament a què et refereixes, a nosaltres ens passa el mateix... ens encanta viatjar, sempre que podem fem una escapadeta, i sabem que haurem de renunciar a aquestes coses (o no fer-ho tant sovint ni amb tanta llibertat com fins ara), i ja ho assumim, però que a sobre et vingui la tieta, o la sogra, o el cunyat torracollons i et digui allò de "aprofita, aprofita, que se t'acaba..." ... és que els mataria!
Re: Frases que fan rabia!
Pujo post per l'Ila!! Volem sentir quines frases li fan ràbia!!
La meva frase-malson és... I vosaltres què, no us animeu???
Grrr.... grr....Clar, com si fos qüestió d'animar-se i prou!!!
Ah, i una altra de més recent... Vaig a l'acupuntor, perquè els nervis de la última warry em van provocar molt mal d'esquena, i em va dir, amb un halo de misteri, un somriure als llavis, i veu melòdica... "Bé.... haurem de treballar una mica la paciència...." Mira, li hagués clavat les agulles allà on fa més mal!!
La meva frase-malson és... I vosaltres què, no us animeu???
Grrr.... grr....Clar, com si fos qüestió d'animar-se i prou!!!Ah, i una altra de més recent... Vaig a l'acupuntor, perquè els nervis de la última warry em van provocar molt mal d'esquena, i em va dir, amb un halo de misteri, un somriure als llavis, i veu melòdica... "Bé.... haurem de treballar una mica la paciència...." Mira, li hagués clavat les agulles allà on fa més mal!!

Re: Frases que fan rabia!
Jajajaaaa..... la meva frase, que em diuen molt ultimament, és:
gine:- jo m'esperaria uns mesos més...
jo:- més????? si ja són dos anys????
Quina rabia que em fa quan m'ho diuen! encara he d'esperar més????

gine:- jo m'esperaria uns mesos més...
jo:- més????? si ja són dos anys????
Quina rabia que em fa quan m'ho diuen! encara he d'esperar més????

Re: Frases que fan rabia!
Us poso la meva "perla" d'aquest estiu
La vaig escriure en el post de frases maleïdes del forum d'embarassades:
Doncs jo ja he tingut frases maleïdes i ni tant sols estic embarassada!!!!!
En una festa d'un familiar, una parenta de lluny ( de 60 anys i que no té fills) em ve i em diu:" què, per quan tindreu nens??? Esteu buscant?? O és que busqueu però no en pots tenir??" Imatge Imatge
Em vaig quedar de pedra!!! Això són coses de preguntar??? I li vaig contestar que:" lo que faig o deixo de fer a casa meva, ningú n'ha de fer res!! "
I se'n va anar tota ofesa!! A sobre ella es va ofendre!!!

A més, estem buscant, i de moment no hi ha sort, suposo que per aixó em va sentar més malament Però no li vaig contestar malament no??? La resposta maleducada hagués sigut: "i tu??" però me la vaig callar
Doncs jo ja he tingut frases maleïdes i ni tant sols estic embarassada!!!!!
En una festa d'un familiar, una parenta de lluny ( de 60 anys i que no té fills) em ve i em diu:" què, per quan tindreu nens??? Esteu buscant?? O és que busqueu però no en pots tenir??" Imatge Imatge
Em vaig quedar de pedra!!! Això són coses de preguntar??? I li vaig contestar que:" lo que faig o deixo de fer a casa meva, ningú n'ha de fer res!! "
I se'n va anar tota ofesa!! A sobre ella es va ofendre!!!

A més, estem buscant, i de moment no hi ha sort, suposo que per aixó em va sentar més malament Però no li vaig contestar malament no??? La resposta maleducada hagués sigut: "i tu??" però me la vaig callar
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
Re: Frases que fan rabia!
jajajaja que bo aquest post!!!!!
doncs jo ara me'n adono que he fotut la gamba(jo i la família) quan sempre li preguntavem a l'únic cosí que s'havia casat/tenia parella estable, que per quan els nens durant uns dos anys tots els cops que ens veiem.... finalment el nen va arribar fa una setmaneta :) i ara penso....quan de temps portarien buscant i nosaltres donant la tabarra!! pobrets!! realment fins que no t'hi poses a buscar no te'n adones!!!
jo ara començo a sentir la pressió.... l'altre dia per primer cop al bateig d'un conegut en veu ben alta mentre tothom escoltava ens van fer la típicar-.....que y vosotros no os animáis????????????!!!!!!!!!!! jo crec que em vaig quedar blanca durant una mil.lessima de segon. Aquest ha sigut el primer cop d'uns quants...ni que oloressin que estem buscant!!!!
doncs jo ara me'n adono que he fotut la gamba(jo i la família) quan sempre li preguntavem a l'únic cosí que s'havia casat/tenia parella estable, que per quan els nens durant uns dos anys tots els cops que ens veiem.... finalment el nen va arribar fa una setmaneta :) i ara penso....quan de temps portarien buscant i nosaltres donant la tabarra!! pobrets!! realment fins que no t'hi poses a buscar no te'n adones!!!
jo ara començo a sentir la pressió.... l'altre dia per primer cop al bateig d'un conegut en veu ben alta mentre tothom escoltava ens van fer la típicar-.....que y vosotros no os animáis????????????!!!!!!!!!!! jo crec que em vaig quedar blanca durant una mil.lessima de segon. Aquest ha sigut el primer cop d'uns quants...ni que oloressin que estem buscant!!!!
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
Re: Frases que fan rabia!
per cert edae, molt bona la resposta!! i encara jo li hagués preguntat i tu que?? jajajajajajajajajaj
Re: Frases que fan rabia!
Ostres!! quina raó teniu... totes les frases que heu possat... en sonen!!
A mi en fa molta rábia que en diguin...
Ja esteu buscant un nen?
Si sou molt joves, no?
Si teniu molt de temps...
I ara la frase de moda es... ara et quedarás embarasada? amb la crisis?
A mi en fa molta rábia que en diguin...
Ja esteu buscant un nen?
Si sou molt joves, no?
Si teniu molt de temps...
I ara la frase de moda es... ara et quedarás embarasada? amb la crisis?
Re: Frases que fan rabia!
Vaja, aquest post és preciós
Doncs aquí un parell de frases:
Del metge de capçalera quan sortia de la consulta i m'acabava d'enterar definitivament que havia tingut un avortament (estava ja a la porta per sortir): "igual no estaves embarassada" (!!!!!!!!!!!!!
I el TE positiu, què, el vaig somniar? Me'n vaig anar plorant a casa, no vaig ni tenir les forces per contestar-li...
Uns minuts abans m'havia dit això que moltes de vosaltres ja heu dit: que si l'havia perdut era senyal de que el cos havia sigut savi, perquè segurament hi havia alguna cosa que no havia anat bé i tal. I al final em diu que igual no ho havia estat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A aquesta gent els haurien de treure el títol de metge!!
Doncs aquí un parell de frases:
Del metge de capçalera quan sortia de la consulta i m'acabava d'enterar definitivament que havia tingut un avortament (estava ja a la porta per sortir): "igual no estaves embarassada" (!!!!!!!!!!!!!
I el TE positiu, què, el vaig somniar? Me'n vaig anar plorant a casa, no vaig ni tenir les forces per contestar-li...Uns minuts abans m'havia dit això que moltes de vosaltres ja heu dit: que si l'havia perdut era senyal de que el cos havia sigut savi, perquè segurament hi havia alguna cosa que no havia anat bé i tal. I al final em diu que igual no ho havia estat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A aquesta gent els haurien de treure el títol de metge!!
Re: Frases que fan rabia!
A mi també em diuen... ara amb la grip A et vols quedar embarassada????
Home jo m'hi hagués volgut quedar fa 2 anys, però com que encara no ha pogut ser, no ho pararem ara, no???
Home jo m'hi hagués volgut quedar fa 2 anys, però com que encara no ha pogut ser, no ho pararem ara, no???
Re: Frases que fan rabia!
Doncs a mi dues frases m'han fet rabia aquest estiu...
Una al poble del zakiro que es d'alla el cura que ens va casar i es amic de la familia!! i ens veu per la plaça i com que jo tinc una mica de panxulina de serie, em mira sonriu i em diu..."que per quant l'espereu??"
OJALA!!!! jejejejeje.
L'home no sabia on ficar-se... però va fotre la pata fins al fons de tot!!!
I l'altre frase de la meva sogra... " a mi no me jodais las vacaciones" o sigui que entre el 15 d'agost i el 15 de setembre no puc tenir fills... perque sino la meva sogra no pot pirar de vacances!! Si vinga va... Ho dic mig de broma,pero es que te las suelta así como quien no quiere la cosa... Que em porto be amb ella però es que a vegades té unes sortides...

Una al poble del zakiro que es d'alla el cura que ens va casar i es amic de la familia!! i ens veu per la plaça i com que jo tinc una mica de panxulina de serie, em mira sonriu i em diu..."que per quant l'espereu??"
OJALA!!!! jejejejeje. L'home no sabia on ficar-se... però va fotre la pata fins al fons de tot!!!
I l'altre frase de la meva sogra... " a mi no me jodais las vacaciones" o sigui que entre el 15 d'agost i el 15 de setembre no puc tenir fills... perque sino la meva sogra no pot pirar de vacances!! Si vinga va... Ho dic mig de broma,pero es que te las suelta así como quien no quiere la cosa... Que em porto be amb ella però es que a vegades té unes sortides...

Re: Frases que fan rabia!
Mònica3 ha escrit:Del metge de capçalera quan sortia de la consulta i m'acabava d'enterar definitivament que havia tingut un avortament (estava ja a la porta per sortir): "igual no estaves embarassada" (!!!!!!!!!!!!! I el TE positiu, què, el vaig somniar?
A mi tambè em va passar però no a la porta de la consulta si no per telèfon,va i el ginecoleg em diu "igual no estaves embarassada" i el predictor positiu que?
si l'hagués tingut al davant no ser pas que li hauria fet.Re: Frases que fan rabia!
Ostres Helia! Gràcies per pujar aquest post, és genial
Nosaltres encara no busquem, però de frases que fan ràbia ja n'hem rebut unes quantes. Més que res, des del casament, no passa setmana que no ens diguin les frases típiques: aviam quan amplieu la família, "el casar no fora res si a l'any no fossin tres", los niños pa cuando?, fins i tot just tornant del viatge de noces em van arribar a preguntar si ja estava embarassada. LA GENT ÉS MOLT XAFARDERA, NO??? tot i que encara no busquem, a mi em fan ràbia igualment, no n'han de fer res, tu!
En fi, jo volia aportar el meu granet de sorra a aquest post.
L'altre dia vem anar a veure el nen recen nascut d'uns amics i la mare em va passar el bebe (vaig flipar, vale que em moria de ganes d'agafar-lo, però jo no havia dit res, me'l va passar i em va dir: agafa'l). I al cap d'una estona de jugar amb el mini-bebe el pare de la criatura li diu a en pesol-man: "carai, quina traça que hi té la pesol, com si ho hagués fet tota la vida!" A mi aquestes frases m'incomoden, què voleu que us digui.
I una altra, a casa en pesolman (jo no hi era, m'ho ha explicat). Es veu que hi havia sa germana i son pare discutint si tindriem nens o tindriem nenes, i en pesolman al mig sense haver obert boca en cap moment
Nosaltres encara no busquem, però de frases que fan ràbia ja n'hem rebut unes quantes. Més que res, des del casament, no passa setmana que no ens diguin les frases típiques: aviam quan amplieu la família, "el casar no fora res si a l'any no fossin tres", los niños pa cuando?, fins i tot just tornant del viatge de noces em van arribar a preguntar si ja estava embarassada. LA GENT ÉS MOLT XAFARDERA, NO??? tot i que encara no busquem, a mi em fan ràbia igualment, no n'han de fer res, tu!
En fi, jo volia aportar el meu granet de sorra a aquest post.
L'altre dia vem anar a veure el nen recen nascut d'uns amics i la mare em va passar el bebe (vaig flipar, vale que em moria de ganes d'agafar-lo, però jo no havia dit res, me'l va passar i em va dir: agafa'l). I al cap d'una estona de jugar amb el mini-bebe el pare de la criatura li diu a en pesol-man: "carai, quina traça que hi té la pesol, com si ho hagués fet tota la vida!" A mi aquestes frases m'incomoden, què voleu que us digui.
I una altra, a casa en pesolman (jo no hi era, m'ho ha explicat). Es veu que hi havia sa germana i son pare discutint si tindriem nens o tindriem nenes, i en pesolman al mig sense haver obert boca en cap moment

Re: Frases que fan rabia!
silber ha escrit:A mi me sogra, que ja ens tenim prou carinyu, i a sobre cada moment em diu:aviam,aviam si ja us hi poseu perquè vosaltres només penseu en viatjar!!!I jo a la vostra edat ja en tenia dos i criadets!!!Que al final semblareu els avis!!
Que es pensa aquesta dona, a nosaltres ens agrada viatjar, per això ho fem abans de que arrivi la criatura, que després no ficarem a un bebe 13 hores en un avió, ni una!Acavo de fer els trenta, però fa tres que estic casada, vaig buscant des dels 29. Fins i tot un dia li vaig dir:Es que a nosaltres ens agrada veure mon i viure la vida!Encara que jo per dins em morís de ganes de quedar-me embarrassada i viure la nostre vida amb la criatura.grrrrrrr quina dona!!
Atenció a aquesta frase que també te lo seu:
El meu sogre sempre està igual que la teva sogra "que jo a la vostra edat ja en tenia una i un altre pel camí, que està molt bé tan viatjar però és més important ser pares... que jo vull un net..." Cada dia igual.
Però aquí no s'acaba tot. per que la sogra l'altre dia es gira al seu home (que estava amb la mateixa cantinela de sempre) i li diu, deixa'ls esta que s'esperin una mica que si crien la feinada serà per mi que seré jo qui l'hagi de cuidar!!! Cooooooom???? M'hi vaig quedar de pedra. Treballem els dos però jo he pensat demanar una exemcio de tres anys per cuidar el meu nen. No li vaig dir res! Vaig quedar tan parada...
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;


La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;


Re: Frases que fan rabia!
JAJAJAJA... QUÈ BO AQUEST POST!
LA MEVA FRASE MÉS ODIADA ÉS: NO T'OBSESSIONIS!!!!!

LA MEVA FRASE MÉS ODIADA ÉS: NO T'OBSESSIONIS!!!!!

Re: Frases que fan rabia!
Hola!!
A mi la dona d'un company de feina del meu pare, un dia ens vem trobar pel carrer i ve i em toca la panxa i em diu: que be!!! de quan estas???... jo anava amb la mare i ens mirar les dues flipant!!! li vaig respondre: " no estic embarassada, estic gorda! ..." va quedar ben planxada!!!!
ES que la gent no res mes a fer?????
A mi la dona d'un company de feina del meu pare, un dia ens vem trobar pel carrer i ve i em toca la panxa i em diu: que be!!! de quan estas???... jo anava amb la mare i ens mirar les dues flipant!!! li vaig respondre: " no estic embarassada, estic gorda! ..." va quedar ben planxada!!!!
ES que la gent no res mes a fer?????

Re: Frases que fan rabia!
dym ha escrit:Hola!!
A mi la dona d'un company de feina del meu pare, un dia ens vem trobar pel carrer i ve i em toca la panxa i em diu: que be!!! de quan estas???... jo anava amb la mare i ens mirar les dues flipant!!! li vaig respondre: " no estic embarassada, estic gorda! ..." va quedar ben planxada!!!!![]()
ES que la gent no res mes a fer?????
JAJAJAJAJAJAAJA
DYM, ETS LA CANYA!!!

Re: Frases que fan rabia!
meri68 ha escrit:-Si no ets mes positiva no anirà be! (gracies gràcies gràcies per acabar d'enfonsar-me a la misèria....)
-Amb la feina que donen (els fills) teniu sort i tot (i taaaaant, va, dona'm el teus, boques...)
-T'has de relaxar, i deixar de pensar-hi (si, i tant, pim pam i oblido els dos abortaments, els 20 mesos de busqueda i la meva edat...)
...
amb els meus abortaments, la palma se la van endur els metges:
-El cos es sabi i si aquest embaràs no ha tirat endavant es perque alguna cosa no anava be... (a alguna abortadora MAI de la vida li ha servit de consol una frase com aquesta??? jo flipo...)
ja aniré posant xorrades que em diuen, i he de dir que ma mare, amb molt bona fe, però molt mala pata, es una font inesgotable...
meri, he rigut molt amb les teves... i tant, nenes, si no ens ho prenem així!!! jajajaja
el pitjor és que espero no haver dit jo mai res així... mare meva!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |























[/url]






















