Com li direu a la parella que sera pare??
Re: Com li direu a la parella que sera pare??
Doncs jo en principi volia que estiguessim els dos, però divendres a la tarda estava sola a casa i no vaig poder aguantar més i me'l vaig fer. Després la cosa va anar així amb l'scarletman.
Vaig trucar l’scarletman per saber quan tornaria de la feina i em va dir que no havia tingut un dia massa bo i estava una mica emprenyat.
Passades les 7 vam anar a comprar al super, vam arribar a casa, col•locar les coses, sopar i va manar al sofà. Un cop allà li porto una bossa i li dic que com per telèfon m’havia dit que no havia tingut un bon dia i que estava atabalat li havia comprat un detallet, una xorradeta que sempre va bé. Se li va posar un somriure d’orella a Orella. Quan el va obrir va veure una caixeta, la va obrir i havia un paper que deia:
¡¡¡ FELICIDADES ¡!!
(Aquí la foto d’un chumet)
¡¡¡ VAS A SER PAPA ¡!!
Quan va llegir llegir “vas a ser papa” li va canviar la cara, es pensava que era de conya! Jajajaja La caixeta era plena de retalls de diari i li vaig dir que seguís buscant, alesmores va trobar el clearblue que confirmava que seria papa. El primer que em va preguntar és que si era meu. Li dic que clar que és meu, que no vaig comprant TE usats!!! Crec que encara ara no s’ho creu!!
De fet crec que ni jo perquè no tinc dolor de warry ni res de res!!!
Ara a esperar que tot vagi bé!
Vaig trucar l’scarletman per saber quan tornaria de la feina i em va dir que no havia tingut un dia massa bo i estava una mica emprenyat.
Passades les 7 vam anar a comprar al super, vam arribar a casa, col•locar les coses, sopar i va manar al sofà. Un cop allà li porto una bossa i li dic que com per telèfon m’havia dit que no havia tingut un bon dia i que estava atabalat li havia comprat un detallet, una xorradeta que sempre va bé. Se li va posar un somriure d’orella a Orella. Quan el va obrir va veure una caixeta, la va obrir i havia un paper que deia:
¡¡¡ FELICIDADES ¡!!
(Aquí la foto d’un chumet)
¡¡¡ VAS A SER PAPA ¡!!
Quan va llegir llegir “vas a ser papa” li va canviar la cara, es pensava que era de conya! Jajajaja La caixeta era plena de retalls de diari i li vaig dir que seguís buscant, alesmores va trobar el clearblue que confirmava que seria papa. El primer que em va preguntar és que si era meu. Li dic que clar que és meu, que no vaig comprant TE usats!!! Crec que encara ara no s’ho creu!!
De fet crec que ni jo perquè no tinc dolor de warry ni res de res!!!Ara a esperar que tot vagi bé!
SCARLET UNA MANERA MOLT MACA I ORIGINAL!!
A veure, jo suposo que faré com l'altre vegada, que vam anar junts a comprar el TE i vam veure junts el resultat... tot i que ell diu que el proper cop no compri TE sino que em fasi analisis... pero no crec... si em torno a quedar prenyi i al igual que l'altre cop no té que anar bé da igual que em faci TE o analisis.. el que tingui que pasar pasarà igual.. també li dic que tenim que pensar en positiu i que el proper cop tot anirà genial!!!
ahir mateix quan vaig anar a comprar compreses vaig agafar el paquet petit i li vaig dir: "hay que ser positivos, seguro que el mes que viene ya no necesito!!"
A veure, jo suposo que faré com l'altre vegada, que vam anar junts a comprar el TE i vam veure junts el resultat... tot i que ell diu que el proper cop no compri TE sino que em fasi analisis... pero no crec... si em torno a quedar prenyi i al igual que l'altre cop no té que anar bé da igual que em faci TE o analisis.. el que tingui que pasar pasarà igual.. també li dic que tenim que pensar en positiu i que el proper cop tot anirà genial!!!
ahir mateix quan vaig anar a comprar compreses vaig agafar el paquet petit i li vaig dir: "hay que ser positivos, seguro que el mes que viene ya no necesito!!"
jejejej, alba quina gràcia m'ha fet lo de les compreses!!! segur que amb les que has comprat en tindreu prou!! 

-Alba- ha escrit:ahir mateix quan vaig anar a comprar compreses vaig agafar el paquet petit i li vaig dir: "hay que ser positivos, seguro que el mes que viene ya no necesito!!"
Jo portava uns mesos que no havia de comprar compreses perquè en tenia moltes. Quan a final del mes m'havia de no venir la warry, em vaig esperar al màxim però les vaig haver de comprar.
El mes que vaig tornar a comprar un paquet gran pensant que la cosa anava per llarg.... no el vaig haver d'encetar!!
molta sort!!Re: Com li direu a la parella que sera pare??
doncs a veure si tinc sort i es queden a l'armari mortes de fastic!
Jo em vaig enterar que estava embarassada per un anàlisi de sang, perquè havíem de descartar l'embaràs per poder-me fer unes radiografies, i com estava bastant negativa i convençuda de que surtiria negatiu, no vaig voler que m'acompanyès, em volia portar la patacada sola... La sorpresa va ser quan surto del laboratori, obro el sobre amb l'anàlisi, i a l'apartat de l'hormona de l'embaràs em posa: 14, i els valors de referència que embarassada és un valor més gran de 2... Estava flipant!!! Però no m'ho acabava de creure perquè ademés el valor era molt baix... Així que com el metge està just al costat, vaig entrar i sí sí, em va confirmar que estava embarassada!!! Vaig començar a tremolar, a emocionar-me... i vaig anar cap a casa super nerviosa. No sabia què fer, com dir-li! I al final, amb el munt de coses que havia pensat abans, vaig arribar a casa, vaig obrir la porta de cop, i vaig cridar que seria pare! El pobre alucinava!!!!

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
- suyoscar
- :: zebra

- Entrades: 1449
- Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
- Ubicació: Barcelona-Blanes
donç la veritat es que el dia que em fagi el TE sera pel mati y clar el meu marit esta traballant aixi que soposo que li preparare alguna coseta....
Jo em vaig fer el TE un diumenge a les 9 del matí, no podia dormir, ja feia tres dies de retràs i el dia anterior vam anar a comprar el test junts. D'una revolada em vaig aixecar del llit i vaig anar al lavabo, m'estava pixant!!! o era allavors... o no podia aguantar un dia més. Al veure que m'aixecava d'aquella manera del llit, ell que tampoc dormia pensant en el mateix, em va dir "on vas?" i jo "a veure si estic embarassada!!!". No es va aixecar i es va esperar en silenci (homes! la nit anterior vam sortir de festa per no pensar-hi i estava "cansat", ha! ja sabria el que és el cansament 9 mesos després
).
Jo a dins del lavabo em vaig llegir les instruccions i amb la mà que em tremolava de l'emoció vaig fer pipí al test. Abans de posar-hi la tapa, ja em marcava positiu, ni temps d'espera ni punyetes. Un positiu com una catedral!!!
Estava flipant! RENOI!! ESTAVA EMBARASSADA!!!
Vaig tornar al llit i ell em va dir "que??!!!" i jo, ensenyant-li el test, "aprofita per dormir que d'aqui a 9 mesos no podrem!". Va tardar uns segons a entendre-ho.
Ja ho sé, una mica soso si ho comparem amb les històries que s'han explicat per aqui.

).Jo a dins del lavabo em vaig llegir les instruccions i amb la mà que em tremolava de l'emoció vaig fer pipí al test. Abans de posar-hi la tapa, ja em marcava positiu, ni temps d'espera ni punyetes. Un positiu com una catedral!!!
Estava flipant! RENOI!! ESTAVA EMBARASSADA!!!
Vaig tornar al llit i ell em va dir "que??!!!" i jo, ensenyant-li el test, "aprofita per dormir que d'aqui a 9 mesos no podrem!". Va tardar uns segons a entendre-ho.
Ja ho sé, una mica soso si ho comparem amb les històries que s'han explicat per aqui.
Jo, les dues vegades que m'he quedat he fet el mateix, com a les tardas no treballo, i amb els nervis de que em toca i no em ve, no m'he pogut resistir i m'he fet la prova jo sola i l'he deixat el predictor a la seva tauleta de nit i quan ha arribat de la feina.....sorpresa!!
Desprès m'ha dit que li hagues agradat estar amb mi, pero escoltam noi, jo ja no aguantaba més amb el predictor sense obrir a casa..........je,je,je
Desprès m'ha dit que li hagues agradat estar amb mi, pero escoltam noi, jo ja no aguantaba més amb el predictor sense obrir a casa..........je,je,je
La veritat és que no m'havia plantejat mai aquesta situació. Suposo que ens farem el TE junts. O si es dóna el cas de que estic jo sola, segur que surto correns amb el TE a la mà a buscar-lo i a fer-li un petó ben fort.. sigui on sigui!! jejejej
Aixx.. ja veurem que passa!!
Aixx.. ja veurem que passa!!
Doncs jo sempre que m'he fet un TE ell s'ha quedat al llit mirant el sostre esperant... o sigui que li diré cridant desdel lavabo: ESTIC EMBARASSADAAAAAAAAAA!! i sortiré corrents cap al llit i m'hi tiraré en planxa! je je je I de pas ja s'enteraran els veins je je je
Buenas!!! ostres, m'he emocionat molt amb la història de la Elbereth,i després he rigut força amb la de la Nani2.
Scarlet, un detallàs!!! molt bé!
Per cert, on està el post que parla sobre com comunicar-ho a la família? la idea aquesta del vídeo està genial!!!
Scarlet, un detallàs!!! molt bé!
Per cert, on està el post que parla sobre com comunicar-ho a la família? la idea aquesta del vídeo està genial!!!
- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Doncs jo m'el vaig fer ahir per la tarda i estavem els dos junts!!!
Ell sostenia el clearblue.....i vaig mirar i sortia embarassada i als 2min
apareixia 2-3 setmanes!!!
UUUfff ens vam abraçar i no podiem amb la felicitat
Ell sostenia el clearblue.....i vaig mirar i sortia embarassada i als 2min
apareixia 2-3 setmanes!!!
UUUfff ens vam abraçar i no podiem amb la felicitat
Jo encara no estic embaraçada, pero el dia que ho estigui m' agradaria, saber-ho jo primer i preparar.li una
sorpresa un sopar romàntic, com eu comentat alguna de vosaltres daixar-li el test a sota del tovallò, pero
dir-li i que pugui veure la cara que hi possa. Per dir-ho als pares molt bona la idea de preparar un video.
M' he fet la proba fa uns minuts hi ha sortit negatiu, tenim temps de fer deures.

sorpresa un sopar romàntic, com eu comentat alguna de vosaltres daixar-li el test a sota del tovallò, pero
dir-li i que pugui veure la cara que hi possa. Per dir-ho als pares molt bona la idea de preparar un video.
M' he fet la proba fa uns minuts hi ha sortit negatiu, tenim temps de fer deures.

Per mi una cosa era el meu desig i l'altre la realitat. Us explico. Vam fer dos TE junts perquè ho voliem saber alhora i van sortir tots dos negatius i la cara de decepció que va tenir em va fer tanta pena que vaig dir que fins que no fos positiu no el volia fer patir més. Avui aquest matí m'he fet una beta i la veritat és que no me n'he pogut estar i li he dit per telèfon. Pobret no sabia ni d'on baixava però l'alegria que li ha fet i la veu que ha posat no ho canvio per res del món.
Aquest vespres ja ho celebrarem ben celebrat
Aquest vespres ja ho celebrarem ben celebrat

SweetHope Moltes felitats!!!!
Això es exclusiva!!!!
Això es exclusiva!!!!
enhorabona sweetHope!!!
que bonic... ja ens contaràs que tal la celebració.
que bonic... ja ens contaràs que tal la celebració.
Abril i Ika, moltes gràcies!
Doncs quan va arribar ja us ho podeu imaginar! Quan va obrir la porta va dir: MAMIIII! i vinga a riure, abraçades i plans! Per fi totes les ilusions es materialitzen! Tant de bo pugueu disfrutar d'aquest moment vosaltres ben aviat! Un petonet
Doncs quan va arribar ja us ho podeu imaginar! Quan va obrir la porta va dir: MAMIIII! i vinga a riure, abraçades i plans! Per fi totes les ilusions es materialitzen! Tant de bo pugueu disfrutar d'aquest moment vosaltres ben aviat! Un petonet
Què bònic!!!
El dilluns vam anar a fer un tour per el camp del Barça, que entra el museu i entrada a l' estadi, i Jo he pensat el dia que ho sapigui, anirè a la botiga del Barça i comprarè un paucs i li dixarè a sobre de la càdira. Vull que arrivi aquest día,!!!!!!!!!!
encara que vist algun part i em fa una por tremenda, quin malllll, tinc pànic aquest dia, i tothom miran.te allà.
Pero valdrá la pena, ben segur.
sweetHope, teniu rumiats alguns noms???
El dilluns vam anar a fer un tour per el camp del Barça, que entra el museu i entrada a l' estadi, i Jo he pensat el dia que ho sapigui, anirè a la botiga del Barça i comprarè un paucs i li dixarè a sobre de la càdira. Vull que arrivi aquest día,!!!!!!!!!!
encara que vist algun part i em fa una por tremenda, quin malllll, tinc pànic aquest dia, i tothom miran.te allà.
Pero valdrá la pena, ben segur.
sweetHope, teniu rumiats alguns noms???
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |