HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
aina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 1:27 pm

EntradaAutor: aina » dt. jul. 29, 2008 10:53 am

Hola ....

a mi no em van dir res de l'antibiòtic... com a molt i només si jo volia que em prengués un ibuprofè abans d'anar-hi... però res més...

hi ha dones que els fa mal, d'altre que ni sen senten... però com diu la Kiti hem de pensar en per què ho fem i la miqueta de mal marxa de seguida...

l'altre dia, pensava en tu perquè mentre esperaven per fer la meva histero li vaig explicar a l'aino la història del ovulito sexy busca espermatozoide despistao i ho va dibuixar en tros de paper i ens pixavem de riure... una estona que tingui et penjo el dibuixet!!!

sort amb la prova!
<img src="http://bd.lilypie.com/wUaUp2.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0">
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dt. jul. 29, 2008 11:02 am

Hola...

Jo he anat al gine aquest mati i tb m´han dit que mhe de fer una Histero...que dic jo... lo del nom es pq quan t´ho diuen et poses histerica dels nervis, o que?...

Teoricament m´ha de venir la regla aquest diumenge...pero el dia 7 marxem de vacances, així que fins setembre no me la podre fer...així que ara pasaréun mes i pico cagadeta de por...

M´han recomanat que vagui acompanyada...i que m´he de ficar uns supositoris de buscapina i un antibiotic... M´han dit que el dolor es similar al que sents quan et fiquen una sonda...


Estic acongojada per no dir A CO LLO NI DA!!!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dt. jul. 29, 2008 5:00 pm

Yo me tomé un ibuprofeno, pero después de la prueba, a mi la prueba en sí no me dolió, pero si que me dolió luego, como una regla muy fuerte, también es normal, el liquido entró, pero luego no podía salir, se me habian formado unos pequeños tabiques.

De todos modos gargolita, tomate un ibuprofeno, mal no te hará, aunque no te duela.

Layona tranquila hay muchas chicas a las que no les ha dolido
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dt. jul. 29, 2008 6:40 pm

layona i ., aneu tranquiles... a mi la prova no em va fer GENS de mal. només una mica de molèstia de regla i prou. a mi em van fer pendre un supositori de buscapina i antibiòtic, abans i uns dies després...

tranquiles. en serio. penseu que jo sóc la més cagueta del món mundial i a mi sempre em fa tot molt mal. i això, res de dres.

va! i ànims! penseu que una cosa menys!
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 29, 2008 11:30 pm

aina ha escrit:l'altre dia, pensava en tu perquè mentre esperaven per fer la meva histero li vaig explicar a l'aino la història del ovulito sexy busca espermatozoide despistao i ho va dibuixar en tros de paper i ens pixavem de riure... una estona que tingui et penjo el dibuixet!!!

sort amb la prova!


eeeiiiiiiiiiiii!!! jo vull veure aquest dibuix!!!! va va va va va porfiiiiiiiiiii!!!!! que me'l posaré aquí al costat del ticker !!!! :content: :content: >.-<: >.-<: >.-<:

gràcies a totes pels ànims i per tranquilitzar-me!!! ja veig que per variar cada lloc és un món.... suposo que em prendré l'ibuprofè (com quan tinc la regla) i ja està...
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dj. jul. 31, 2008 8:03 am

Suposo que estic espantada perque tot i que em fan moltes probes médiques per la meva malaltia, soc una cagueta, tinc panic a les agulles i al dolor... no aguanto gens el dolor... :gat:

Em van dir que la snsació es una mica com quan et sonden... espero que sigui veritat, ja m´han sondat un cop i va ser soportable...

A mi es que aquestes coses em posen nerviosa...Tot i que ara no hi penso gaire, pq dijous marxem de vacances, així que encara falta un mes llarg pq m´ho puguin fer.


Aina Jo tb vull veure el dibuix!!! :p-) ..::·· :p-)
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dj. jul. 31, 2008 8:29 am

No pateixis, tot sortirà bé... segur.... la prova en si no es res... a mi no em trobaven la matriu (es que es tímida jejejjee) però un cop trobada, no em va fer gens de dolor...
Imatge

Imatge

Imatge
xamai02
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:47 am

EntradaAutor: xamai02 » dv. ago. 01, 2008 4:32 pm

Hola a totes, repesco aquest tema ja que avui mateix m'han fet la histero, estava molt nerviosa i espantada i per això potser me n'he sentit força i encara estic bastant "tova". El doctor molt bé i m'ha explicat perfectament com està tot, tot i que de bon principi m'ha dit que m'hi havia posat tard....jo que ja estic obsessionada amb l'edat, només em faltava això. El cas és que m'ha causat dolor perquè el contrast costava de passar, segons sembla la meva trompa dreta està bé però l'esquerra, tot i que el contrast ha acabat passant, està com més embolicada i regirada, no es veu el camí tan clar com en la dreta, no sé si m'explico. I ara estic que no sé si són gaire males notícies i encara m'he de desesperar més o què....animada no ho estic, com ja fa temps.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 04, 2008 9:57 am

Histerica superada. Stop. Ha fet un mal de picarols, però "només" durant una hora. Stop. Resultats a partir de dijous. Stop

La metgessa, tot i ser força dolça i amable, no m'ha dit res de com ha vist les trompes ni ná de ná... o sigui que ni idea de com ha anat!!! A partir de dijous puc passar a buscar els resultats.
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dl. ago. 04, 2008 7:38 pm

Bueno xamaia, y ., esperamos resultados!!
Avatar de l’usuari
Heura
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 579
Membre des de: dt. juny 03, 2008 3:47 pm

EntradaAutor: Heura » dj. ago. 07, 2008 9:47 am

Ja m'he fet la histero. Va fer una miqueta de mal, però tot suportable. Em va anar molt bé tots els comentaris que he anat llegint aquí i va ser tal com ho explicàveu.
L'espècul molesta, però no fa mal. Quan comença a entrar el contrast és quan fa més mal, però això dura entre 1 i 2 minuts, després tens doloret, molèstia de regla, però suportable, i amb un parell d'hores o menys ja marxa.
El metge va ser molt amable. Em va explicar el procés abans de començar, va fer posar la pantalla al nostre costat de manera que els dos poguéssim veure com anava entrant el contrast i m'ho anava explicant a mesura que anava entrant. I tot molt bé. Les dues trompes totalment permeables i la cavitat "uterina"? (ara no sé si és l'úter o una altra cosa i estic dient una animalada) bé, la qüestió és que és de la mida adequada. Tot perfecte. Apa, una preocupació menys.
Un cop acabat em va dir explicar que el contrast em sortiria gairebé tot i em va donar unes gases perquè me les poses com una compresa i que si em sortia una mica de sang que era normal, ja que podien ser restes de la regla. Que no tinguéssim relacions en 24 h per si quedava alguna resta de contrast, perquè el de l'úter s'expulsa, però el de les trompes no, i cal que es reabsorveixi. Vaja que va ser molt amable i molt atent.
Doncs això, una preocupació menys.
Ara faré uns dies de vacances i no miraré les tempes, però ho seguirem intentan, això sí!! :sex-|:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El Blog --> http://cronicadunarecerca.blogspot.com/
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dj. ago. 07, 2008 7:51 pm

Heura m'alegro molt que hagi sortit així de bé... ara unes mini vacacnces i moltísima sort!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dj. ago. 21, 2008 2:49 pm

Hola! pujo el post perquè jo també he de demanar hora per fer-me-la histero famosa! espero que vagi bé... ja us informaré! per cert, un dubte: com va lo del contrast? què és un líquid que et prens? gràcies per endavant!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dj. ago. 21, 2008 5:59 pm

no no, que va... el liquid del posen ellos... per allá sota...
Imatge

Imatge

Imatge
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dj. ago. 21, 2008 6:00 pm

weno la proba consisteix en qeu et van posant el liquid i et van fent radiografies... i així veuen si arriba el liquid o no als ovuaris...
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dj. ago. 21, 2008 8:23 pm

Ahhh! okis, gràcies Sandy! com te'l posen? fa mal? estic una mica nervi i fins el dia 1 de setembre no me la faig!!!!!
felicitats pel teu embaràs!!!! :ok: :love:
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dj. ago. 21, 2008 8:29 pm

t'espatarres a una camilla i et remenen fins que tròben el coll del úter i t'enxufen el contrast. Hi ha noies que els fa mal, a mi no me'n va fer... espero que tu també tinguis sort... en total uns 10 minuts :ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 21, 2008 8:31 pm

sandy tas prenyi???? coi no m'entero de res ultimament!!!!! FELICITATS!!!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 21, 2008 8:32 pm

meri xurriiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quina alegria veure't per aqui!!!! :love: :love: :love: :love:
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dj. ago. 21, 2008 8:33 pm

gargoil guapissima!!! ja tens resultats de la histeroloquesea?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::