.•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Maryla » dl. juny 27, 2016 11:09 pm

Enhorabona Pitxillu!!! Que be!! :-()) >.-<: :-()) :p-) :p-) Quantes panxulines!!!

Louly no puc ajudar-te, no tinc permisos per veure les imatges. Es considera positiu el TO si la ratlla es marca més que la de control.

Modo ego: estic a modo desespero total, veig que no soc l'unica. Fins la propera setmana no serà la meva DNW així que molta paciencia (que no tinc!)

Molts ànims i pepos a totes les desesperades!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: louly » dt. juny 28, 2016 7:38 am

Més que la del control??? Doncs no m'ha sortit mai...així doncs vol dir que l'ovulació encara ha d venir o que ja ha passat? Jo per si d cas avui al migdia quan el Loulo arribi de la feina pinxitooooo!!!
Imatge

Imatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: 0blanca0 » dt. juny 28, 2016 9:14 am

Bondia guapulines!!!
Primer de tot moltes gràcies perls anims!

- Goli, estem igual bonica! A veure si podem desconectar una miqueta i esperar fins AL MENYS el dia de la NW! T'envio fluxe zen per aquests dies tan llargs :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

- Gironina, anims! No se, per mi fas una oloreta a panxus que si no és fliparem molt! J estic desitjant que et façis un TE >.-<: >.-<: >.-<:

- Louly yo no soc gens experta en TO, pero el positiu és quan la segona ratlla sort igual o més intensa que la de control. A mi no em va sortir mai més marcada pero quan ha sigut positu l'he vist clarissim perque s'ha positivitzat de seguida i la ratlla era mes o menys com la del control. Per mi si avui tornes a fer TO et sortirá encara més marcat i será el teu positiu, doncs en les properes 24 hores hauries d'ovular. Aixo és la meva interpretació pero a veure si les veteranes ens ayuden!
Dit aixo, A TOPE AMB LA SW!!! No li deixi ni un bitxet al teu Loulo! :content: :content: :sex-|: :sex-|: :inthebed: :inthebed: :inthebed: :inthebed: ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::··

Un petó ben fort a totes!!!
Imatge

Imatge
mona
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. juny 07, 2016 3:40 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: mona » dt. juny 28, 2016 9:34 am

Hola, boniques
M'apunto a compartir aquesta cerca!

Nom d'usuària: mona
Edat dels dos: 32
Cicle de cerca: 2on dp avortament
Data NW: entre 16 i 17 juliol
Nº fills: cap!
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: vinc d'un avortament a les vuit setmanes. Un moment dur, però ara amb il.lusió de tornar-m'hi a quedar :)

Després de l'avortament se m'han allargat els cicles, però ara aquest no se si s m'ha escurçat o què pq a dia 10 post regla he començat a tenir dolorets de warry. Us ha passat a alguna de tenir dolors d'ovulació? A la farmacia m'han dit que els test d'ovulació no funicionen per les noies amb cicles llargs... és veritat? Aix jo sempre l'havia tingut super clavada, notant moltíssim el flux d'ovulacoó i tot com un metronom i ara... fffff

Petons a totes i ànims amb desesperos! :*
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Gironina35 » dt. juny 28, 2016 9:39 am

Bon dia boniques!!!

Louly a mi em passa com a altres que no tinc permisos per veure les imatges i no la veig. Jo aquest més que és la priemra vegada en la vida que vaig fer testos quan me'ls feina no s'em marcava res de res i de cop durant dos dies se'm va marcar la linia igual de forta que la de control i al tercer dia va desaraixer del tot la ratlla. Ho dic per que jo et recomano que avui i durant uns dies fins que et desaparegui del tot la ratlla te'ls facis per que així podrás veure la diferencia.
Vaig llegir per no sé on que lo millor era fer-se el test cap al migdia priemra hora de la tarda i que després te l'has de fer sempre a la mateixa hora... ja ens vas dient!!! jo tampoc hi entenc massa pero és el que jo vaig fer... no sé si funionarà o no... :-:)

Goli i Blanca molta energia positiva zen pel desespero.... bufff que dur és esperar el "a veure que!!!"

Jo segueixo igual noies... sense W lo únic que avui si que potser tinc una mica més de dolorets als ovaris :ufs: així que no sé... de totes maneres vull esperar... tinc cicles molt curts, de fet aquest any cap dia he passat dels 26 dies i jo crec que per que em doni positiu un TE han de passar més dies per poder detectar la hormona... jo que sé si és així o no pero em mentalitzo amb això i vull intentar esperar fins el dia 1.... tot i que ahir el meu gironino em deia que si avui no em venia estava segur que correria a la farmacia!! :love: :love: :love: i jo que nooooo que esperaré..... :-o00m
Així que no sé.... aquests dolorets d'avui si que son de pre-w així que estic una mica mosca! :ufs:

Un petonàs per totes!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: louly » dt. juny 28, 2016 10:35 am

Gracies 0blanca0 i Gironina35! Seguiré els vostres consells i avui a la tarda ho tornare a fer a veure què surt! Ja et diré! però aquest migdia l'agafaré ben agafat el Loulo!!! Gironina els mals de regla son símptoma tb d'embaràs!! no hem de perdre l'esperança!
Benvinguda Mona t'hi trobaràs molt be aquí!!! Per cert, qui agafa el post de cercadores juliol?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Goli
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Goli » dt. juny 28, 2016 11:32 am

Bon dia boniques!!
Blanca, gironica jajajaja quina gràcia lo del fluxe zen!!! vaja 3 desesperades que estem!! :miko: :miko: :miko:
Jo segueixo igual! em sento embarassada i tinc molt dolorets d'ovaris. El fluxe que tinc ara és abundadnt i blanc! i el pipi molt blanc també!! disculpeu que sigui tant explícita pro avui dos cops, al eixugar-me desdpr del pipi m'ha sortit un filet molt prim vermell. He posat paper endins jejeje i ha sortit blanc impoluto, no brut. No se si mheu entés!! jejeje podria ser pre regla o tambépenso que algo sha assentat :camio: :camio: :camio: :-o00m :-o00m :-o00m uffffff i a sobre vaig cansadissima i marejada com una tonta! pro també penso que pot ser la calor!! bueno! a no pensar!!! de moment,respirem!
Imatge
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Gironina35 » dt. juny 28, 2016 11:46 am

Benvinguda Mona!!! ja veuràs com aquesta vegada tot surt bé!!! molts ànims!!! :-()-)

Goli!!! m'estava partint jo sola aqui a la feina davant l'ordinador llegint les teves explicacions!! jo les he entés perfectament :love: :love: :love: :love: :ok: :ok: :ok: :ok: i si has tret aquest filet té tota la pinta de la implantació!!! jo sis egurament hagués tingut una senyal així no dubtaria tant com ho faig ara!!! pinta molt molt bé o teu!!!! >.-<: :p-)

Jo tinc la sensació que avui és el meu dia clau.... no em dieu per que... si avui no em ve la W començaré a creure-hi fermament... així que he de passar el dia com pugui.... creueu els dits!!! les cames nooo epr que n'hi ha alguna que ha de fer molts deures!!! pero els dit siiiiiiiii :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
Goli
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Goli » dt. juny 28, 2016 12:11 pm

Ai gironina35.... avui dia clau!!!! tens un presentiment o una sensació veritat? si al final decideixes fer TE ja ens diràs!!
jo, com baixi no warry, EM MORO DE VERGONYA!!!! amb tots els psicosimptomes! :-o00m :-o00m
Apa! marxo de la feina fins la tarda

petonets! i les de DESESPERO.... A por todas!
Imatge
Meipuça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:20 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Meipuça » dt. juny 28, 2016 2:22 pm

Hola boniques!!!!

Benvinguda Mona, molts ànims i segur que tot anirà bé ja veuràs!!!!

Louly bonica el meu consell, perquè de TO's no hi entenc res, és fes molt pinxitus!!!! El nostre secret ha sigut tant punt va marxar la warry pinxitu cada dia sense parar i algun dia dos, tancar cames i a dormir .

Gironina35 jajajaja em veig totalment reflectida, sóc jo fa dos setmanes jujujuju!!!!! Vaaaa a veure com acaba tot això però fa pinta a panxu!!!!

Goli bonica jajajaj també em fas pensar amb mi! Fluxe abundant i filet vermell, a mi també em va sortir fa pinta a implantació, entenc que en el meu cas va ser així perquè no ho havia vist mai. Això fa una oloreta a panxuuu a tope.
I no siguis tonta si no és no has de sentir vergonya només faltaria!!!!!! Va ànims i endavant

Modo ego: avui al matí he anat al gine, al final tema bultet sembla que no és res i ja casi no ho tinc. I tema eco com que estic de molt poquet no l'hem fet i tinc hora el dia 15 de juliol a veure què tal.
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Gironina35 » dt. juny 28, 2016 2:39 pm

:love: :love: :love: :love: :love: MEIPUÇA :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
De fet jo penso molt amb tu.... m'autodic a la Meipuça li va sortir que no i li va tardardar en detectar-se... :-o00m
Va esperar a tenir un retard considerable :-o00m

:-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

A mi ja només em queda posar-me cara la meca avui <:-)
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Elantris » dt. juny 28, 2016 6:27 pm

Entro a felicitar a les prenyades noves!!! Moltissimes felicitats a totes!!!

Ens doneu ànims a les altres per a seguir intentant-ho!! >.-<:

Ara no recordo a qui li han dit lo de que els TOs a les que tenen el cicle llarg no li funcionen. Canvia de farmàcia.

Mona, a mi després de l'avortament un cicle va ser més llarg i l'altre molt més curt i l'altre normal, així que no sé que dir-te, només que ves observant com va la cosa i si no ho veus clar truca al gine a veure que et diu.

Jo entro en fase desespero total...
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Meipuça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:20 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Meipuça » dt. juny 28, 2016 8:51 pm

Jijijijiji Gironina35 pobreta meva!!!! Va creu-ho dits molt fort i fem diana segur!!!!!

Elantris bonica, vinga amb aquest desespero!!!! Molts ànims reina
mona
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. juny 07, 2016 3:40 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: mona » dt. juny 28, 2016 9:36 pm

Elantris! Era jo la que ha dit lo de farmàcia i els TO, a mi ja m'ha semblat estrany, però la dona ben segura que si no tenia cicles de 28 dies no me'l compres... el que volia mirar ara era per internet que he vist q és més de la meitat de preu! Gràcies Elantris!
Jo després de l'avortament vaig tenir dos cicles molt llargs i ara és com si s'haguésbestanilitzat a 31-32 dies. Jo abans era de 28 clavats.
I alguna té dolorets d'ovulació com de warry?
Gràcies, boniques! Petons per totes!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Elantris » dt. juny 28, 2016 10:17 pm

Mona, no et gastis el pastisal dels Clear Blue, som moltes les que comprem per amazon els One Step, que surten tirants.
Jo una vegada vaig agafar una oferta que n'hi havia 40 de TO i 20 de TE per 20 €
Imagina't!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: louly » dt. juny 28, 2016 10:19 pm

Gironina com ha anat el dia? Has fet el test?
Me partit la caixa amb lo de no tancar cames! jo porto una ratxa que no paro tu!!! aquesta setmana l'acabarem repleta de pinxitus tb i la setmana següent si d cas ens prendrem uns dies d descans!! Aquest ritme amb un cacharro per casa és ben complicat! Com us ho feu vosaltres?
Meipuça tot el mes sense parar? ostres quin ritmasso!!!
Molts ànims Elantris segur que aquest cop és la definitiva! a mi encara em queden 13 dies!
Mona en aquests dies d'ovulació tb he tingut malets de warry, fins i tot he arribat a pensar...aviam si serà la implantació? pero no crec q tan d'hora, no? Odio els psicosimptomes q no ens fan ballar el cap!

Bona nit!!!
Imatge

Imatge
Meipuça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:20 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Meipuça » dt. juny 28, 2016 11:16 pm

Louly tot el mes sense parar no, vam començar tant punt va marxar la warry i vam parar una setmana abans de la DNW
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Gironina35 » dc. juny 29, 2016 8:26 am

Bon dia reboniques!

Meipuça és la meva ídol!!! jo li dic al meu Giornino 3 setmanes sense parar i li agafa un xungo!!! :content: tu segueix creuant els dits per mi que de moment va bé!!!

Mona jo també els vaig comprar per Internet el TO així que passa de la farmacèutica que no sap el que es diu!!! i a tope!

Louly! dia d'ahir superat! pero segueixo cara la meca! avui no tinc dolorets ni de pre-W... ni res... la única diferencia que ahir abans d'anar a dormir el meu home em diu... Te pinta a embaraç això.... per que tu ets com un rellotge.... imagineu com ho veu ell!!! i si ho veu ell així ja em començo a posar nerviosa...

Jo segueixo mentalitzant-me que fins divendres vull aguantar :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m per que segueixo amb lo meu que al tenir cilces molt curts de 24-26 dies jo dic que fa falta més dies de ratard per detectar la hormona i epr que ara mateix tinc com por!!! imagina que me'l faig i surt blanco nuclear oxigeno activo!... a mi em dona un patatús!

Total que aquí estic histerica i aguantant... si que em sembla que tinc la panxa més inflada pero ja no sé si és pels nervis, per que m'inflo d'ilusió o per que! quin DESESPEROOOOOOOOOOO!!!

Blanca tu com ho portes??? avui és el dia NW no???!?!?!?!

I la resta??? a topeeeee
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Gironina35 » dc. juny 29, 2016 8:29 am

Goli ha escrit:Ai gironina35.... avui dia clau!!!! tens un presentiment o una sensació veritat? si al final decideixes fer TE ja ens diràs!!
jo, com baixi no warry, EM MORO DE VERGONYA!!!! amb tots els psicosimptomes! :-o00m :-o00m
Apa! marxo de la feina fins la tarda

petonets! i les de DESESPERO.... A por todas!



Goli si.... no sé es una mena d'intuició rara meva... i no sé per que!!!! per mia hir va ser un dia clau... no em diguis per que... i com que em fa tanta por que aquest mes no sigui per que no entendria res... que em surt la part massoca i dic va... a veure si aguantem 2 dies més... total que semblo un burro amb una pastanaga al davant! :globus:
Meipuça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:20 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Meipuça » dc. juny 29, 2016 9:34 am

Bon dia noies!!!! :***:

Aiiiiiiiiii Gironina35 tu i jo som una!!! Ara vist des de fora fa patir ehhh!!!! M'he posat en modo desespero i tot esperant aquest TE, però si com més esperis si és positiu segur que surt.
Va va va va molts ànims!!!!!!

Com aneu la resta???

Jo amb un terrible mal d'esquena, abans de posar-m'hi hauria d'haver anat a fer una puesta a punto. Ara demanaré hora pel fisio per la set que ve, però li hauré de dir que estic prenyi no per si de cas??

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::