.•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Bon dia maques!!!
Ostres gironina!!! Quin patir!!! Jo soc com tu i aguanto a ferme el test, pero fa molta pudor de panxu lo teu!!! Estic pendent i creuo dits per tu!!
Jo desespero també a 5 dies NW, aveure si aquesta vegada encertem, que al meu voltant tothom es queda prenyi menys jo!!!! A la feina som 3 noies, i totes dues amb panxu i d'unes 7 setmanes!!!! Falto joooo!!!!!
Ostres gironina!!! Quin patir!!! Jo soc com tu i aguanto a ferme el test, pero fa molta pudor de panxu lo teu!!! Estic pendent i creuo dits per tu!!
Jo desespero també a 5 dies NW, aveure si aquesta vegada encertem, que al meu voltant tothom es queda prenyi menys jo!!!! A la feina som 3 noies, i totes dues amb panxu i d'unes 7 setmanes!!!! Falto joooo!!!!!
Bondia boniques!!!
Team desespero: estic aqui cada dia mes desesperada i pensant en vosaltres!!! Ho porto fatal, em faria un TE cada mitjoreta!
Doncs Gironina el meu mit ets tu perquè no sé com estas aguantant tan bé sense fer-te el test! Ets una campeona olímpica de zen
Pero us dic la veritat, no em sento gens embarassada i crec que esta a punt de baixarme la p... warry així que estic també intentant mentalitzarme a que entre avui i demá fará acte de presència i tocará seguir buscant!
Anims a totes!!
EStic esperant bones noticies eh!!!!
Team desespero: estic aqui cada dia mes desesperada i pensant en vosaltres!!! Ho porto fatal, em faria un TE cada mitjoreta!
Doncs Gironina el meu mit ets tu perquè no sé com estas aguantant tan bé sense fer-te el test! Ets una campeona olímpica de zen
Pero us dic la veritat, no em sento gens embarassada i crec que esta a punt de baixarme la p... warry així que estic també intentant mentalitzarme a que entre avui i demá fará acte de presència i tocará seguir buscant!
Anims a totes!!
EStic esperant bones noticies eh!!!!
- Gironina35
- :: papallona

- Entrades: 133
- Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm
Bueno un aclariment.... portar-ho bé no sé si ho porto massa bé eh??!!! jo crec que respiro una mica més a fons i levito!
pero estic fent un super exercici de pacienciaaaaaaa.... tinc una veu interior que em diu com la Meipuçaaaaaaa (muaaack bonicaI segueix creuant els dits!!)
Mossa i Blanca vosaltres també que jo crec que m'arriba jaaaaaaaa la creuamenta de dits!!!
Blanca no perdis l'esperança i fins que no hi ha W hi ha esperances.... jo estic molt desconcertada també... bé rallo la bipolaritat també! per que tinc uns síptomes molt lleigers i inexistents ens molts casos pero ara no recordo qui em va dir que al seu primer embaraç li va passar i potser soc d'aquells percentatges raros que fins que no veuen un super positiu no li venen tot de cop... ja no sé si m'agafo jo també això o que... pero a algo ens hem d'agafar.... aixi que fluxe zen positiu per tu també! M'encanta lo del Team Desespero... crec que sino crearem un nou grup... el Grup Team Fluxe Zen i a seguir fins que no en quedi ni una! i totes estiguem amb un super bombo!
Res boniques torno a la meva posicio dits creuats cara la meca

pero estic fent un super exercici de pacienciaaaaaaa.... tinc una veu interior que em diu com la Meipuçaaaaaaa (muaaack bonicaI segueix creuant els dits!!)Mossa i Blanca vosaltres també que jo crec que m'arriba jaaaaaaaa la creuamenta de dits!!!
Blanca no perdis l'esperança i fins que no hi ha W hi ha esperances.... jo estic molt desconcertada també... bé rallo la bipolaritat també! per que tinc uns síptomes molt lleigers i inexistents ens molts casos pero ara no recordo qui em va dir que al seu primer embaraç li va passar i potser soc d'aquells percentatges raros que fins que no veuen un super positiu no li venen tot de cop... ja no sé si m'agafo jo també això o que... pero a algo ens hem d'agafar.... aixi que fluxe zen positiu per tu també! M'encanta lo del Team Desespero... crec que sino crearem un nou grup... el Grup Team Fluxe Zen i a seguir fins que no en quedi ni una! i totes estiguem amb un super bombo!
Res boniques torno a la meva posicio dits creuats cara la meca

Mossa com t'entenc!! tota la nostra colla d'amics ja han tingut el segon menys nosaltres! quina pressió tu! però ens ho hem d pendre amb calma, quan hagi de venir vindrà, diuen tots!
0blanca0 entenc que no has fet cap test encara? quants dies de retràs tens ja?
0blanca0 entenc que no has fet cap test encara? quants dies de retràs tens ja?
Cap test?! He de dir la veritat o puc mentir?! He fet 4 TE jajajajaj Tots més blancs de la neu tu! Pero és que veig que jo soc la yonkie dels TE en aquest grup! Hauré d'apuntar-me a un grup d'ayuda per deixar de pixar i mollar tires...m' encata
Avui i demá en teòria son els meu dies de NW! Dic avui i demà perquè els últims 4 mesos he tingut cicles d 29-30 dies!
Avui i demá en teòria son els meu dies de NW! Dic avui i demà perquè els últims 4 mesos he tingut cicles d 29-30 dies!
- Gironina35

0Blanca0 Ets molt bona!!! tia som el ying i el yang tu i jo!!!! entre tu i jo id eu haver un punt que encara no hem trobat!!!!
De totes maneres jo que soc un yonki de les recerques del Google et diré que hi ha un sinfin de casos que els positius no surten fins que hi ha retard de W!!! d'aquí ve el meu modo zen! per que entre que em foto cantitats indemnes d'aigua i que la meva orina està més diluida que jo que sé que i tot plegat fijo que la hormana la pixo a la segona pixerada del dia i que si m'ho fes ara no sortiria res...
Lo únic que no sé si sabeu si hi ha alguna ciencia exacte en aquests temes en que si saps quan vas ovular o sigui el dia exacte que ovules hi ha un dia tope per que després et vingui la W...??? alguna ho sap?
Per que ami això és el que em desconcerta una mica....
De totes maneres jo que soc un yonki de les recerques del Google et diré que hi ha un sinfin de casos que els positius no surten fins que hi ha retard de W!!! d'aquí ve el meu modo zen! per que entre que em foto cantitats indemnes d'aigua i que la meva orina està més diluida que jo que sé que i tot plegat fijo que la hormana la pixo a la segona pixerada del dia i que si m'ho fes ara no sortiria res...
Lo únic que no sé si sabeu si hi ha alguna ciencia exacte en aquests temes en que si saps quan vas ovular o sigui el dia exacte que ovules hi ha un dia tope per que després et vingui la W...??? alguna ho sap?
Per que ami això és el que em desconcerta una mica....
Gironina!! Doncs la teva pregunta m'ha semblat super interessant! He llegit que la fase lutea (la que va desde la ovulació fins a la mestruació) pot variar entre 10 i 16 dies màxim. Una fase lutea de menys de deu dies sería patológica. Aixo vol dir que si saps quan has ovulat, lo mes normal, si no estas embarassada, es que a + 14 baixi la W. + 16 com día tope!
- Gironina35

Doncs ja sabem una cosa més!!!
Jo aquest mes em vaig fer TO i em va sortir marcat positiu el dia 13 i el 14 de juny el 15 havia desaparescut del tot la ratlleta! així doncs no sé com s'ha de comptar pero si compto a partir del 15 el dia 14 era ahir... i el 16 serà demà.... a veure....
Jo aquest mes em vaig fer TO i em va sortir marcat positiu el dia 13 i el 14 de juny el 15 havia desaparescut del tot la ratlleta! així doncs no sé com s'ha de comptar pero si compto a partir del 15 el dia 14 era ahir... i el 16 serà demà.... a veure....
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Hola cercadores maques!
Gironina la fase lútea (fase entre ovulació i warry) varia de dona a dona. Peeeero en una mateixa dona, sol ser exacta cada mes (la meva son 14 dies clavats). Això va molt bé perquè, un cop detectes ovulació, pel següent mes de cerca ja saps quan tens la DNW amb exactitud! Peeeeeeeeeero a mi em dona que no et servirà de gaire aquest cop, PERQUE OLORES A PANXU a milers de kilòmetres, jajaja! Però 16 dies de lútea son bastants dies, normalment son menys, ja et dic jo que un TE ara mateix te la clava. Tu mateixaaaaa! Ostres com us admiro jo a les que us aguanteu sense TE passada la DNW! Jo sóc com la Blanca, yonki dels TE, SERIA INCAPAÇ DEL TOT! Jajajajaja!
Mossa molts ànimssssssssss!!! Vinga q ja no queda res!!! Veig q anem de la maneta! Em concentro moooolt per tu!!!
Elantris reineta com ho portes? Psicosimptomes?
Meipuça ostres pobreta! Millor comenta-li al fisio, per si de cas, no¿?
Mode Ego: M'apunto al CLUB DESESPERO! Estic a DPO7, intentant trobar-me psicosímptomes (com cada mes) pero sense ni un, jajaja! El pròxim 7 de juliol sortiré de dubtes! A veure si aguanto sense fer-me TE, el mes passat ho vaig aconseguir! Però les ganes tiren i tiren... jajaja!
Aquest finde marxem amb el Boletu a celebrar el nostre primer aniversari de casats!
OSTRES COM M'AGRADARIA FER-LI UN REGALET BEN ESPECIAL... creueu dits per mi, plissssssssssss!
Petonarros!
Gironina la fase lútea (fase entre ovulació i warry) varia de dona a dona. Peeeero en una mateixa dona, sol ser exacta cada mes (la meva son 14 dies clavats). Això va molt bé perquè, un cop detectes ovulació, pel següent mes de cerca ja saps quan tens la DNW amb exactitud! Peeeeeeeeeero a mi em dona que no et servirà de gaire aquest cop, PERQUE OLORES A PANXU a milers de kilòmetres, jajaja! Però 16 dies de lútea son bastants dies, normalment son menys, ja et dic jo que un TE ara mateix te la clava. Tu mateixaaaaa! Ostres com us admiro jo a les que us aguanteu sense TE passada la DNW! Jo sóc com la Blanca, yonki dels TE, SERIA INCAPAÇ DEL TOT! Jajajajaja!
Mossa molts ànimssssssssss!!! Vinga q ja no queda res!!! Veig q anem de la maneta! Em concentro moooolt per tu!!!
Elantris reineta com ho portes? Psicosimptomes?
Meipuça ostres pobreta! Millor comenta-li al fisio, per si de cas, no¿?
Mode Ego: M'apunto al CLUB DESESPERO! Estic a DPO7, intentant trobar-me psicosímptomes (com cada mes) pero sense ni un, jajaja! El pròxim 7 de juliol sortiré de dubtes! A veure si aguanto sense fer-me TE, el mes passat ho vaig aconseguir! Però les ganes tiren i tiren... jajaja!
Aquest finde marxem amb el Boletu a celebrar el nostre primer aniversari de casats!
OSTRES COM M'AGRADARIA FER-LI UN REGALET BEN ESPECIAL... creueu dits per mi, plissssssssssss! Petonarros!
Boleta-BCN jajajaja m'encantes, ets el meu ídol
Jo si tingués una caixa plena de TE's amorrada allà vamos, n'hagués fet 300 mil. Però ja sabem que millor esperar.
Si si li diré que estic prenyi al fisio no fos cas.
Jajajaja és que em pixu Gironina35, la de l'embaràs sóc jo també!!!! Jajajajaja tot perfecte i quan vaig saber que estava prenyi tot va canviar i semblava una ànima en pena.
I ara tot s'ha de dir, perquè sé que ho estic però de símptomes ni un. Pot ser tinc la panxa un pel més inflada tot i que el meiinu diu que tot està igual, i tinc més ganes de fer pipi. Per la resta tot igual.
Jo si tingués una caixa plena de TE's amorrada allà vamos, n'hagués fet 300 mil. Però ja sabem que millor esperar.
Si si li diré que estic prenyi al fisio no fos cas.
Jajajaja és que em pixu Gironina35, la de l'embaràs sóc jo també!!!! Jajajajaja tot perfecte i quan vaig saber que estava prenyi tot va canviar i semblava una ànima en pena.
I ara tot s'ha de dir, perquè sé que ho estic però de símptomes ni un. Pot ser tinc la panxa un pel més inflada tot i que el meiinu diu que tot està igual, i tinc més ganes de fer pipi. Per la resta tot igual.
- Amanda2016
- :: rateta

- Entrades: 187
- Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am
Hola!!!
Em feu un foradet???
Soc nova per aqui. Tinc un fill de 4 anys i ara ens hem decidit a buscar el segon....
Vaig acabar les pastilles i tenir la regla a mitjans de juny i aqui estem... Arribant als dies clau!
Espero anar-vos coneixent
Em feu un foradet???
Soc nova per aqui. Tinc un fill de 4 anys i ara ens hem decidit a buscar el segon....
Vaig acabar les pastilles i tenir la regla a mitjans de juny i aqui estem... Arribant als dies clau!
Espero anar-vos coneixent
- Gironina35

Meipuça tu també vas dir lo dels símptomes????!!! sóc la teva deixeble!!!
Mare de Deu senyor.... ja m'indicaràs el camí!!!
Benvinguda Amanda2016||| a mi aquests dies no em fasis molt cas per que estic una mica histèrica en espera de fer-me un Test d'Embaraç pero amb tot el que et puguem ajudar en aquests moments aqui estem!
Mare de Deu senyor.... ja m'indicaràs el camí!!!
Benvinguda Amanda2016||| a mi aquests dies no em fasis molt cas per que estic una mica histèrica en espera de fer-me un Test d'Embaraç pero amb tot el que et puguem ajudar en aquests moments aqui estem!

Cotorres
!!!!
Us vaig llegint cada dia pero em costa taaaant seguir el fil de tot el que dieu i poder contestar-vos de forma personalitzada que bufff
(perque vamos, esteu totes igual, amb el desespero a tope!!).
Us informo de que també formo part del desespero team, i porto dies pensant: va... Quan faig TE??
. Pero de moment aguanto sense. I ja tinc decidit que demà no en faig, tinc dinar d'ultim dia de cole i em ve de gust prendre la cerveseta. Millor ho deixem pel divendres!!
Per cert, avui estic en la DPO 8 i la meva data NW s'ha avançat perque se'm va adelantar la W, ara es el diumenge. Aaaahhhhhhh!!!! Pero seria un cicle molt curt, aixi que hi hauria la possibilitat de que es retrassés la W o que no sortís positiu fins molt mes endavant.
Per cert, la fase lútea es diu que es diferent en cada dona pero que sempre es repeteix la seva llargada, doncs en el meu cas res de res, porto uns mesos fent grafiques i m'han anat sortint sempre diferents:
Cicle de 33 dies, ovulacio dia 23, fase lutia 10 dies. Febrer
Cicle de 29 dies, ovulacio dia 17, fase lutia 12 dies. Març
Cicle de 27 dies, ovulacio dia 19, fase lutia 8 dies. Abril
Cicle de 28 dies, ovulacio dia 15, fase lutia 13 dies. Maig
Cicle de 15 dies sense ovulacio. Maig-juny
I al cicle d'ara ja veurem quant dura la fase lutia si n'hi ha, pero estic al dia 20 de cicle, vaig ovular el dia 12 i de moment porto 8 dies de fase lutia.
Molts petonets guapes!!
!!!!Us vaig llegint cada dia pero em costa taaaant seguir el fil de tot el que dieu i poder contestar-vos de forma personalitzada que bufff
(perque vamos, esteu totes igual, amb el desespero a tope!!).Us informo de que també formo part del desespero team, i porto dies pensant: va... Quan faig TE??
. Pero de moment aguanto sense. I ja tinc decidit que demà no en faig, tinc dinar d'ultim dia de cole i em ve de gust prendre la cerveseta. Millor ho deixem pel divendres!!Per cert, avui estic en la DPO 8 i la meva data NW s'ha avançat perque se'm va adelantar la W, ara es el diumenge. Aaaahhhhhhh!!!! Pero seria un cicle molt curt, aixi que hi hauria la possibilitat de que es retrassés la W o que no sortís positiu fins molt mes endavant.
Per cert, la fase lútea es diu que es diferent en cada dona pero que sempre es repeteix la seva llargada, doncs en el meu cas res de res, porto uns mesos fent grafiques i m'han anat sortint sempre diferents:
Cicle de 33 dies, ovulacio dia 23, fase lutia 10 dies. Febrer
Cicle de 29 dies, ovulacio dia 17, fase lutia 12 dies. Març
Cicle de 27 dies, ovulacio dia 19, fase lutia 8 dies. Abril
Cicle de 28 dies, ovulacio dia 15, fase lutia 13 dies. Maig
Cicle de 15 dies sense ovulacio. Maig-juny
I al cicle d'ara ja veurem quant dura la fase lutia si n'hi ha, pero estic al dia 20 de cicle, vaig ovular el dia 12 i de moment porto 8 dies de fase lutia.
Molts petonets guapes!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Hola, boniques!
Veig que esteu totes amb molts desesperos! Jo estic entrant a la sexyweek, crec. Ara compraré els TO per internet, a veure si triguen poquet a arribar.
Capseta! crec que a mi em passa com a tu, que ovulo en diferents moments segons el cicle. El que si que a mi no em coincideix mai és el flux d'ovulació amb l'ovulació en sí. El flux el tinc com uns quatre-cinc dies abans d'ovular. A alguna li passa això? Ja veieu que estic plena de preguntes!
Per les que esteu en desespero, a mi el símptoma més potent quan em vaig quedar embarassada (que no va anar bé) és l'insomni. M'aixecava a les quatre de la matinada i ja no hi havia manera de dormir! Ah, i dolorets de regla!
Petons a totes!
Com podeu comprovar ja sé posar emoticonos! Em vaig integrant!
Veig que esteu totes amb molts desesperos! Jo estic entrant a la sexyweek, crec. Ara compraré els TO per internet, a veure si triguen poquet a arribar.
Capseta! crec que a mi em passa com a tu, que ovulo en diferents moments segons el cicle. El que si que a mi no em coincideix mai és el flux d'ovulació amb l'ovulació en sí. El flux el tinc com uns quatre-cinc dies abans d'ovular. A alguna li passa això? Ja veieu que estic plena de preguntes!
Per les que esteu en desespero, a mi el símptoma més potent quan em vaig quedar embarassada (que no va anar bé) és l'insomni. M'aixecava a les quatre de la matinada i ja no hi havia manera de dormir! Ah, i dolorets de regla!
Petons a totes!
Com podeu comprovar ja sé posar emoticonos! Em vaig integrant!

Hola cercadores!!
Jo també m'apunto al desespero team
Estic a 6 DPO i la meva DNW es el proper dimecres. Els ultims dies vaig estar una mica desconectada però ara començo a donarli voltas al cap i buscar simptomes. He de dir que al meu primer embaràs només vaig notar cansament fins la setmana 8, de fet em vaig fer varis TE per comprovar que tot anava bé.
Gironina t'admiro
Jo també soc yonki dels TE, encara que ara intento esperar la DNW.
Respecte a la fase lutea, es diu que sempre es fixa a cada dona però no deixa de ser un tema hormonal i es pot alterar per diversos motius. Jo sé de gent amb retard de molts dies, fins i tot més d'una setmana i van tenir que donarli hormones perque baixara la W després de comprovar que no estava embarasada. De totes maneres, no es l'habitual, quan hi ha retard sol ser panxu. Creuo els dits per tu!!
Mona al ataqueeee
A mi em pasa lo del fluxe, tinc la CW abans del positiu del TO i quan es suposa que ovulo pel test ja casi no en tinc fluxe.
Benvinguda Amanda2016!! Que tinguis una cerca corteta i divertida!
Boleta anem a l'hora. A veure si hi ha sort per l'aniversari!
Jo també m'apunto al desespero team
Estic a 6 DPO i la meva DNW es el proper dimecres. Els ultims dies vaig estar una mica desconectada però ara començo a donarli voltas al cap i buscar simptomes. He de dir que al meu primer embaràs només vaig notar cansament fins la setmana 8, de fet em vaig fer varis TE per comprovar que tot anava bé.
Gironina t'admiro
Jo també soc yonki dels TE, encara que ara intento esperar la DNW. Respecte a la fase lutea, es diu que sempre es fixa a cada dona però no deixa de ser un tema hormonal i es pot alterar per diversos motius. Jo sé de gent amb retard de molts dies, fins i tot més d'una setmana i van tenir que donarli hormones perque baixara la W després de comprovar que no estava embarasada. De totes maneres, no es l'habitual, quan hi ha retard sol ser panxu. Creuo els dits per tu!!
Mona al ataqueeee
A mi em pasa lo del fluxe, tinc la CW abans del positiu del TO i quan es suposa que ovulo pel test ja casi no en tinc fluxe.Benvinguda Amanda2016!! Que tinguis una cerca corteta i divertida!
Boleta anem a l'hora. A veure si hi ha sort per l'aniversari!
Buuuuuuuuuffffffxiquetes com heu xerrat!! venga que estem IDAS LUPINAS!
som un munt de desespero a lo bestia no? Jajajajajajaja
He rigutmoltíssim gironina35 jajajajaja nenaaaaaaaa demà dijous! Fem TE? Joavui he tacat molt poquet rosadet ( alló de fotrem el paper fins les tranques claro!
modo zen zen! Som unes quantes del grup fluxe zen!
Blanca jajajajaja no si tingues TE tb men faria in cada mitja hora!
Amanda guapa benvinguda! Ja veus que aqui estem desesperant a saco!
Mossa queeeeeee com va el desesperooooooooo
Meiouça com estas?!!
Egoooooo
Perdoneu aquesta personalitzacio taaaaan cutre i mhe deixat a mig poble pero nenes tablet i jo per escriure no no noooooooooooo
Jo porto retard de entre 2 i4 dies avui he tacat al eixugar-me rosadet molt clar i ha marxat! Tinc un dolor de regla descomunal i sembla que vagi tot el dia pixada! Estic cansada com una mala cosa i no tirooooooo si demà no baixa la nowRry fare test fijo! Perque llavors ja veure si es que sí ( porfiiiiiiii ) o si al finde puc beure una ampolla de vi blanc jo sola!
Petonets i dema desde la feina intento entrar i us nombro com cal!
som un munt de desespero a lo bestia no? JajajajajajajaHe rigutmoltíssim gironina35 jajajajaja nenaaaaaaaa demà dijous! Fem TE? Joavui he tacat molt poquet rosadet ( alló de fotrem el paper fins les tranques claro!
Blanca jajajajaja no si tingues TE tb men faria in cada mitja hora!
Amanda guapa benvinguda! Ja veus que aqui estem desesperant a saco!
Mossa queeeeeee com va el desesperooooooooo
Meiouça com estas?!!
Egoooooo
Perdoneu aquesta personalitzacio taaaaan cutre i mhe deixat a mig poble pero nenes tablet i jo per escriure no no noooooooooooo
Jo porto retard de entre 2 i4 dies avui he tacat al eixugar-me rosadet molt clar i ha marxat! Tinc un dolor de regla descomunal i sembla que vagi tot el dia pixada! Estic cansada com una mala cosa i no tirooooooo si demà no baixa la nowRry fare test fijo! Perque llavors ja veure si es que sí ( porfiiiiiiii ) o si al finde puc beure una ampolla de vi blanc jo sola!
Petonets i dema desde la feina intento entrar i us nombro com cal!
Ai, Goli! He rigut molt amb lo de fotre un paper fins les tranques! Soc molt així també!
Ja ens diràs demà què tal si et fas TE! Jo ja he demanat els TO, Elantris tenies rao, suuuper baratos els One Step, es pot saber que feia jo comprant uns miserables 7 TO per 35 euros??
Com si em sobressin els diners!
Ànims amb els desesperos!
Bona niiit!
Ja ens diràs demà què tal si et fas TE! Jo ja he demanat els TO, Elantris tenies rao, suuuper baratos els One Step, es pot saber que feia jo comprant uns miserables 7 TO per 35 euros??
Com si em sobressin els diners!
Ànims amb els desesperos!
Bona niiit!
Neneees!!!
No cal que us poseu paper!! Les cercadores de fa uns mesos tenien un truc genial: amb un cotonet de les orelles. És millor ja que no és tant agressiu i no us pot quedar cap tros de paper dins, que de l'altra manera sí i us podria provocar infecció.
Per cert, jo els que aconsello per barats, que en venen un piló i que funcionen son el pack de 60 TO i 30 TE per 10 euros!!
Avui ultim dia de cole!! Yuhuuuu!!! (Es mes pel dinaret amb els companys, perque haure d'anar a fer coses algun dia).
Apali, que tingueu molt bon dia!!!! I canteu moltes panxus!! A la tarda vespre quan torni en vull veure 2 o 3 com a mínim, que ha de ser un juny gloriós!
No cal que us poseu paper!! Les cercadores de fa uns mesos tenien un truc genial: amb un cotonet de les orelles. És millor ja que no és tant agressiu i no us pot quedar cap tros de paper dins, que de l'altra manera sí i us podria provocar infecció.
Per cert, jo els que aconsello per barats, que en venen un piló i que funcionen son el pack de 60 TO i 30 TE per 10 euros!!
Avui ultim dia de cole!! Yuhuuuu!!! (Es mes pel dinaret amb els companys, perque haure d'anar a fer coses algun dia).
Apali, que tingueu molt bon dia!!!! I canteu moltes panxus!! A la tarda vespre quan torni en vull veure 2 o 3 com a mínim, que ha de ser un juny gloriós!
Maig '16: comencem la cerca
Bon dia xiquetes!!
Com van les futures panxus??? Cap TE per aquest mati?
Jo a 3 dies DNW, i estic molt marejada, no tinc bòmits però em trobo malament. Ara mateix estic a la feina com una sopa.
Us anire seguint... Aveure si hi ha alguna novetat!! Petons guapes!
Com van les futures panxus??? Cap TE per aquest mati?
Jo a 3 dies DNW, i estic molt marejada, no tinc bòmits però em trobo malament. Ara mateix estic a la feina com una sopa.
Us anire seguint... Aveure si hi ha alguna novetat!! Petons guapes!
Bondia boniques!
Entro un segon només per cantar la visita de la meva warry aquesta madrugada! L'estava esperant aixi que tampoc ha sigut una gran sorpresa
Avui estic una mica tristona pero demá marxem de vacançes i penso que ens anirá molt bé, i a mes aprofitaré per fer les meves últimes copes de vermuth i birretes a part de posarme de sushi fins a les orelles
Us aniré llegint avui segur i al Juliol quan pugui perque no tindrem internet tots els dies! Pero espero que al Juliol no quedi ninguna mes d'aquest fantàstic desespero team!
Ha sigut molt bo compartir amb vosaltres aquest mes!! Gràcies per tot boniques!!!
Gironina i Goli, si no us feu un TE ja, vindré i us ho faré jo! Em queden dos aixi que ja sabeu.

Entro un segon només per cantar la visita de la meva warry aquesta madrugada! L'estava esperant aixi que tampoc ha sigut una gran sorpresa
Avui estic una mica tristona pero demá marxem de vacançes i penso que ens anirá molt bé, i a mes aprofitaré per fer les meves últimes copes de vermuth i birretes a part de posarme de sushi fins a les orelles
Us aniré llegint avui segur i al Juliol quan pugui perque no tindrem internet tots els dies! Pero espero que al Juliol no quedi ninguna mes d'aquest fantàstic desespero team!
Ha sigut molt bo compartir amb vosaltres aquest mes!! Gràcies per tot boniques!!!
Gironina i Goli, si no us feu un TE ja, vindré i us ho faré jo! Em queden dos aixi que ja sabeu.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |