.•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: louly » dj. juny 30, 2016 7:43 am

Bon dia!! em faig un tip de riure quan us llegeixo! feu que el desespero sigui molt més lleu!
Ahí va un truco: per les que esteu en fase de desespero, en el meu primer embaràs una de les coses que em va fer pensar que sí que ho estava, va ser la temperatura presa només llevar-me a dins el llit, dos dies abans de la data de no warry estava més alta de lo normal, 36,7 i no va baixar fins que em vaig fer el test (jo com la meipuça, una setmana mes tard de la DNW) que ja em va sortir positiu! ara estic a 10 dies de la NW, però quan quedin dos o tres ho provaré altre cop...la meva temperatura habitual és 35,7...o sigui q si esta alta ja voldrà dir molt...

0blanca0 ara amb les vacancetes segur que feu diana!!! el relax i desconnexió ajuden molt!
Amanda2016 Benvinguda!!! T'ho passaràs genial!!!
Mona Molta energia pels pinxitos, la necessitaràs!!! jo porto una setmaneta que deu ni do!!! Cada dia!! ..::··
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: noyja » dj. juny 30, 2016 8:02 am

Holaaaa!!!

Aix...quants dies sense passar per aquí...però és que he tingut desconexió total i temps de reflexió. Aquests últims psicosímptomes m'han matat i he hagut de fer reset. Ara estic a tope, en plena SW encara que el ritme de pinxitos no és l'ideal eptrquè amb la peque, el cansanci i demés fan que acabi sopa en un no res. A veure si podem aguantar la tècnica del dia si dia no.

Meipuça i Tartufina, quina sorpresa!! Estareu ben contentes, oi? M'alegro molt molt molt i us desitjo molta sort en aquesta nova aventura! :-()) :-())

Amanda2016, Benvinguda mami!!!

A la resta no he pogut seguir el ritme. Espero que tot vagi genial, els desesperos passin ràpid i ens veiem a juliol a tope! :p-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Gironina35 » dj. juny 30, 2016 9:43 am

Bon dia boniques!

Entro en modo soso per dir-vos que jo com la Blanca avui m'ha vingut la maleïda W :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Estic bastant xof... pero bueno és el que hi ha...

Jo també em prenc un respir aquest estiu més que res per que el meu home juliol i agost està més fora que dins de casa i ja m'havia mentalitzat fer un brake aquests mesos per que cumplir el que hauria de ser seria dificil i no em volia frustar... tot i que vist aquest més ja no sé el que s'ha de fer...

Ànims a totes! i espero que aquest estiu sigui molt molt fructífer!!!

Gràcies per aguantar-me aquests dies de desespero, sou les millors! :-()-)
mona
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. juny 07, 2016 3:40 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: mona » dj. juny 30, 2016 10:23 am

Ohh Blanca, Gironina35! Molt ànims boniques, estic segura que el relax de l'estiu us anirà molt i molt bé! Us envio una abraçada ben forta!
Avatar de l’usuari
Goli
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Goli » dj. juny 30, 2016 1:08 pm

Ohhhhhh blanca gironina noooooooooo tenia moltes esperançes! Bueno! Juliol a tope i amunt els ànims!
Mossa ostres marejada? Pacieeeeencia i aviam què serà! :p-)
Capseta dons jo mhe fotut una de papeeeeeer jajajaj no tinc bastonets ara!
Luly mareeeeee això pinta guay no?? Aiiiiix aviam si hi ha sort!

Nenes jo avui he tacat més que ahir... És fluxe tacat de rosa només i no he tacat el salva slip, només ho veig quan em foto el paper.... Què vol dir? A més avui he tingut el tipic mal de cap que tinc quan mha de baixar! Si faig un TE durant el dia, si estic, hauris de sortir ja, no? No se què fer... Avui aquest tacadet mha ratllat perque jo amb la nena no vaig tenir implantacio ni leches!
Imatge
Amanda2016
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Amanda2016 » dj. juny 30, 2016 1:37 pm

Hola maques!!!

Gracies per la benvinguda!!

A les u us ha baixat la warry anims i a seguir practicant!!!

Les que esteu en fase desespero anims tambe que tot arriba!!!

El meu fill va trigar 18 mesos en arribar... Mesos de passa-ho de totes les maneres i tots els estats d'anim possible.
Amb proves, tractament per ajudar a ovular, tests d'ovulacio.... En fi mil i una cosa! I quan vaig llençar la tovallola perque es derivaven a reproduccio asistida PAM! Positiu al canto!

Ara estic a la sexyweek! Entre avui i dema hauria d'ovular pero sent el primer mes sense pastis ja veurem que passa... Les vaig començar a pendre al gener....

A totes anims!!!!! Se que es facil dir-ho pero no fer-ho, pero porto anys llegint el sp, hi tinc amigues (abans feia servir un altre nick, pero per temes de conegudes millor començar de zero) i n'he vist de tots colors d'histories. A la majoria per sort els hi ha arribat!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: capseta » dj. juny 30, 2016 5:33 pm

Gironina i blanca!! Ho sento molt. Sempre es un bajon pero ara a centrar-se en les futures cerques.
Gironina, potser amb la cosa de " a l'estiu ens prenem un respir" va i d'algun pinxito furtiu surt una panxu!! Qui sap! Pero esta be que durant dos mesos no tinguis cap pressio de pensar que estas cercant.

Noies, el llegir els simptomes de les altres groupies del desespero team fa que se'm contagiin!! Avui en netejar-me he vist que tenia molt de fluxe blanc "cremos". I jo no soc de tenir gaire fluxe.
Ja veurem com acaba la cosa!! La meva DNW segons el FF es diumenge, pero crec que dema ja caura un TE. :content: :content: :content: Encara que surti blanc!


Louly, lo de la temperatura mes que res es que en la regla i abans de la ovulacio es mante estable. Despres de la ovulacio la temperatura puja es mante alta, i normalment passats uns dies si va pujant pot voler dir panxu, en canvi si baixa doncs sol ser quan arriba la W.

Petonets!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
mona
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. juny 07, 2016 3:40 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: mona » dj. juny 30, 2016 6:12 pm

Hola, cercadores! M'han arribat els TO aquest matí i fa una horeta m'he fet un i m'ha sortit positiu!! Això vol dir que ovulo d'aquí 24 hores? Ahir i aquest matí hem fet super pinxitazo, a veure si serveixen perquè demà el mono estarà sequet! :camio: m'hagués hagut d'esperaaaaar!!!
Capseta ànims amb el desespero!
Petoms a totes! :globus:
Meipuça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:20 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Meipuça » dj. juny 30, 2016 7:13 pm

Boniquetes!!!

Avui dia d'estrès màxim.

Oooohhhhh Gironina35 quin greu!!!! Mira que tenia moltes esperances!!! Ba ànims bonica
0Blanca0 bonica ànims també!!!

Capseta mmmmm va a veure com acaba això!!! Esperem que molt bé.

Goli com anem?

Aquí ja de vacancetes de càmping fins el diumenge!!!!
Avatar de l’usuari
mariag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: mariag » dj. juny 30, 2016 7:35 pm

Hola marones!!!

Tot el mes que us llegeixo morint-me d'enveja perquè amb el meu company havíem decidit començar a busacr el segin fill aquest estiu. El meu tic-tac intern casi em fa tornar boja de les ganes que tenia de posar-m'hi de nou, i ahir finalment vam començar la cerca!!!! >.-<:

Total, que he entrat il·lusionada de trobar ja el "Cercadores de juliol", i com que encara no hi és, no m'he pogut estar de dir alguna cosa!! :p-)

Moltes felicitats a les que ja teniu panxu!!! I a les que continueu cercant, m'afegeixo al vostre camí al "cercadores" del proper mes!

Seguim!!

ps: per cert, com mola el nou format del fòrum!!!!!!
Avatar de l’usuari
Goli
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Goli » dv. jul. 01, 2016 5:43 am

Bon dia guapes,
M'acabo de ferTE i res de res, blanc blanc aixi que mi gozo en un pozo! La warry encara no ha fet acte de presencia i ara no taco res així que a esperar que vingui!


Tela tela els psicosimptomes! No sabia que era capaç de crear tot el que mha passat i segueixo sentint! Mooooooolt fort

Vinga les que esteu de desesperoooooo sooort!
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: capseta » dv. jul. 01, 2016 7:24 am

Bon dia!!

M'ha baixat la temperatura en picat (cosa que normalment significa que arriba la W) pero com que ja tenia entre ecella i cella que em feia TE l'he fet. Esta reposant i no tinc gaires esperances.
Quan sapiga algo us ho dic. :ufs: :ufs:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: louly » dv. jul. 01, 2016 7:37 am

Bon dia!!!
Gironina esta relaxada i sense nervis a vegades és el truc idela per aconseguir la panxu!!!
Ai Goli!!! Mentre no es presenti la MW res esta perdut! quan NO hauria de venir?
Amanda 2016 energia per aquesta sexyweek! aviam si el juliol som unes quantes, per no dir totes, que cantem panxona!
Capseta aix quins nervis....esperem q lo d la tempe no sigui simptoma de MW...
Mariag benvinguda!!! ens ho passarem be aquí! Sort en la cerca!

que vagi b el dia!!! por fin Viernes!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: jpd1980 » dv. jul. 01, 2016 11:24 am

Hola boniques!!
aquí una altre que comença la cerca al juliol, m'ha de venir la W la setmana que ve i ja al ataque!!
Les que esteu en desespero, molta sort i ànims!!!!
Les que us ha vingut la W, amb molta força i al juliol amb moltes forces!!
No hi ha post de cercadores juliol encara??
Que tingueu bon dia i bon cap de setmana!!! :p-) :p-) :p-)
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mariag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: mariag » dv. jul. 01, 2016 3:33 pm

Animeu-vos les veteranes del SP i obriu el cercadores de juliol que estem impacients x compartir la cerca!! Jejeje!! ..::··
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Maryla » dv. jul. 01, 2016 6:53 pm

Gironina, blanca sento molt aquestes W. Molts ànims i a agafar forces pel juliol!!

Benvingudas mariag i jpd1980!! Que sigui una cerca ben curteta!!

Capseta, Goli fins que no hi ha W hi ha esperança. Creuo els dits per vosaltres!

Modo ego: estic a 5 dies de la DNW però no tinc sensació de embaràs. Encara tinc una mica d'esperança però penso que baixarà la W.

Jo no tinc ordinador ara mateix (es va a espatllar) i fer de jefa des del movil es complicat. Alguna s'ofereix? Si no com ho fem?
ImatgeImatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dv. jul. 01, 2016 8:35 pm

:***: S'ha acabat el Juny!!!! :***:
Ha estat un mes molt productiu!!!! 6 panxus de cercadores oficials i 7 amb la Pitxillu!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-()) :-()) :-()) :-())

Perdoneu... he estat out i per això sento dir-vos que estic desitjant que alguna de vosaltres agafi el relleu. Estic feta caldo, estic mig depresiva i el que menys em ve de gust es encendre el pc i actualitzar la llista. Sento ser tan franca però es la realitat.

Ara faré la llista nova un altre vegada, per que la nova jefa de Juliol ho tingui tot enllestit i així poder passar el relleu...

<:-< Properes NO warrys: <:-<

22 de Juny - bombo38
27 de Juny - Goli
4 de Juliol - Mossa-77
5 de Juliol - Nuriafm
6 de Juliol - Maryla
7 de Juliol - boleta-BCN
9 de Juliol - capseta
10 de Juliol - louly
17 de Juliol - noyja
18 de Juliol - nuvolrosa


No sabem res de la bombo38¿¿¿¿ Goli mentre no hi ha W hi ha esperança!!! Jo conec una nena que fins 2 setmanes després de la DNW no sortia la ratlleta!!!

Sento les warrys noies... però segur que al juliol ens relaxem i totes quedeu ben prenyis!!! :-()) :-()) :-())

Sento ser tan directa i enrotllar-me tan poc... :ufs: Ho sento de debó. Però està essent una temporada dura. I si, estic embarassada i estic contenta d'estar-ho, però a vegades això no es tot! Gaudiu de la cerca!! :-()-)

Petonarros.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. jul. 01, 2016 11:30 pm

Holaaaaaaa! Aaishhh que abandonades que us tinc! Ho sento però vaig molt de culcunl ntre la feina i el nen.
jo estic en pleno desespero... la meva data de no warry és dimarts que ve... ja veurem què passa. Aquest mes faig gràfica també per petició de la gine.

Benvingudes a les noves! Espero que us hi estigueu ben poc. Molta sort!

Capseta? No has tornat a dir res, no?


Aishhhh he llegit molt per sobre i no recordo res...

Alguna s' anima amb el post de Juliol?
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: capseta » ds. jul. 02, 2016 6:07 am

Bon dia!
Preguntaveu per mi, doncs finalment ha arribat ara ben de matí la maleïda. Amb moooolt mal!!! :ufs:
Ahir ja vaig començar a tacar així que era evident que ja arribava.

Noies, jo ja he obert el post de les grafiqueres aixi que no puc fer-ho amb un altre, ja que a finals de mes tindré unes histories familiars de metges i no sé si tindré gaires opcions de estar gaire aquí (si més no amb prou implicació, sé que entraré molt a llegir).
No cal que sigueu veteranes ni res, només amb que hagueu vist una mica el funcionament ja n'hi ha prou. I la vostra funció és anar actualizant el primer post (que sempre tenen la mateixa estructura a part de la entrada personalitzada a l'estil que decidiu, podeu mirar els anteriors per agafar idees) i anar fent seguiment de les noies cercadores.
Vaaa, que algú s'animi, sinó ens quedarem sense grup!

Petonets!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
mariag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: mariag » ds. jul. 02, 2016 8:21 am

Noies, m'animaria a obrir-lo però a partir del 10 de juliol marxem de viatge i dubto que pugui tenir bona connexió... I amb el mòbil no em veig amb cor de gestionar el grup...

Vaaaaaa, quina s'anima????? :miko:

Ànims capseta que el juliol serà el nostre mes!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::