HISTEROSALPINGOGRAFIA
- karkinyoli
- :: lleona

- Entrades: 982
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Sira i perquè no parles amb el teu metge i li comentes? (si és que no hi has fet ja). A veure si pot fer-te alguna prova que descarti l'embaràs al 100% i si cal donar-te alguna cosa per provocar-la.
Jo em vaig haver de prendre unes pastilles perquè després de deixar les anticonceptives em vaig estar 3 mesos sense la warry. Fins que al final em vaig prendre el que em va dir el metge i em va venir primer molt fluixa i al mes següent normal.
Espero que s'arregli aviat tot i puguis estar més tranquil·la. Petonets i ànims!!

Jo em vaig haver de prendre unes pastilles perquè després de deixar les anticonceptives em vaig estar 3 mesos sense la warry. Fins que al final em vaig prendre el que em va dir el metge i em va venir primer molt fluixa i al mes següent normal.
Espero que s'arregli aviat tot i puguis estar més tranquil·la. Petonets i ànims!!

karkinyoli ha escrit:Sira i perquè no parles amb el teu metge i li comentes? (si és que no hi has fet ja). A veure si pot fer-te alguna prova que descarti l'embaràs al 100% i si cal donar-te alguna cosa per provocar-la.
Espero que s'arregli aviat tot i puguis estar més tranquil·la. Petonets i ànims!!![]()
![]()
Gràcies guapa per contestar!
Ja l'hagués trucat al gine ja ,però està de vacances! així que no hi ha més remei que esperar! gràcies per tot
I tú com vas???

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
- karkinyoli

Weno, jo vai fent...Amb psicosímptomes i tot aquest rollo....Dolorets aquí, dolorets allà, pipí. PAUSA
Jolín! I mentre escrivint el missatge m'acaba de venir la vermellota!!!!!!!!!!!!!!!!!!MECASUMTOT!!!!!!!
Suposo que se m'ha adelantat per tot el rebombori de la histero...Ja veus quines ironíes! A mi se m'adelanta i a tu no hi manera de que vingui. Si s'encomanés....
Jolín! I mentre escrivint el missatge m'acaba de venir la vermellota!!!!!!!!!!!!!!!!!!MECASUMTOT!!!!!!!
Suposo que se m'ha adelantat per tot el rebombori de la histero...Ja veus quines ironíes! A mi se m'adelanta i a tu no hi manera de que vingui. Si s'encomanés....
Noies jo també estic amb les pastilles per provocarme la regla pq estic a doa 35 o 36 cicle i encara no mha vingut (tinc ovaris poliquistics i per variar aquest mes tampoc haure ovulat). Avui és el 7 dia que em prenc utrogestan (és progevera) així que suposo que estara al caure, el gine em va dir que mho prengues durant 10 dies i abans dacabar mhauria dhaver vingut i vaig pel 7.... aviam si espavila i ve ja.
El dia que em vingui he de demanar hora per fer la histero (és la ultima de les proves que mhe de fer abans de poder comencar IA al Juliol).... paciencia i més paciència....
Espero que la histero no faci molt mal pq estic realment asustada!
El dia que em vingui he de demanar hora per fer la histero (és la ultima de les proves que mhe de fer abans de poder comencar IA al Juliol).... paciencia i més paciència....
Espero que la histero no faci molt mal pq estic realment asustada!
Ostres Karkinyoli ojalà s'encomanés una mica i em vingués ja!!!! doncs res encara res de res i estic a dia 48 de cicle i res
diumenge em vaig fer un TE i negatiu! i ahir vaig trucar al gine però com que el meu està de vacances vaig parlar amb un altre i m'ha receptat Progevera 10 mg 1 al dia durant 5 dies a veure si em vingués!!! avui m'he pres ja la 2ª pastilla a veure si em vé aviat!!!!
Però segurament hauré de canviar la prova de la histero... perquè em tocaria el dia 10 de juny i no crec que l'hagi passat... què hi farem!
Estel guapa ja veig que les dues estem igual però jo amb més dies !!! a veure si tenim sort i ens vingués aviat i poguessim començar algun tractament o alguna cosa perquè ja tinc ganes de quedar-me embarassada i no hi ha maneres!!!
Bueno guapes gràcies per ajudar-me

Però segurament hauré de canviar la prova de la histero... perquè em tocaria el dia 10 de juny i no crec que l'hagi passat... què hi farem!
Estel guapa ja veig que les dues estem igual però jo amb més dies !!! a veure si tenim sort i ens vingués aviat i poguessim començar algun tractament o alguna cosa perquè ja tinc ganes de quedar-me embarassada i no hi ha maneres!!!
Bueno guapes gràcies per ajudar-me

Ei Sira! Veig que segueixes amb els mega-cicles! Uffff sempre estem igual tu i jo, eh?
Em sembla que posaré un anunci que digui" venc ovaris poliquistics, buen precio, se aceptan pujas".... jorrrrr però em sembla que no els voldria ningu ni regalats.... quin rotllo!
Doncs jo quan em provocaven la regla amb progevera em solia venir del dia 5 al 7 que les prenia, però aquest cop estic amb utrogestan i vaig pel 7 dia i na de na.... aviam si em ve ja pq em comenco a desesperar.
Tu tambe hauras de passar per RA? Jo ja estic a les portes, de fet la histero es la ultima prova que em queda per fer, llavors quan la tingui feta he de demanar hora amb el gine i decidirem quan podem comencar tractament, segurament al juliol (amb la regla de finals de juny). M'ha aconsellat provar amb IA.
Em sembla que posaré un anunci que digui" venc ovaris poliquistics, buen precio, se aceptan pujas".... jorrrrr però em sembla que no els voldria ningu ni regalats.... quin rotllo!
Doncs jo quan em provocaven la regla amb progevera em solia venir del dia 5 al 7 que les prenia, però aquest cop estic amb utrogestan i vaig pel 7 dia i na de na.... aviam si em ve ja pq em comenco a desesperar.
Tu tambe hauras de passar per RA? Jo ja estic a les portes, de fet la histero es la ultima prova que em queda per fer, llavors quan la tingui feta he de demanar hora amb el gine i decidirem quan podem comencar tractament, segurament al juliol (amb la regla de finals de juny). M'ha aconsellat provar amb IA.
estel ha escrit:Ei Sira! Veig que segueixes amb els mega-cicles! Uffff sempre estem igual tu i jo, eh?![]()
molt bona amb lo de l'anunci però podriem oferir els teus i els meus al preu d'un!!! un 2x1 què et sembla???
Doncs també em va dir el gine que mirariem com estava el resultat de la histero i que depenen de com sortis el resultat doncs fariem o relacions estimulació ovàrica i relacions programades, o estimulació ovàrica i inseminació o sigui IA o RA no sé com és? i sinó doncs FIV, però tot depen del resultat de la histero i de com estigui el Siro.
Així que potser al juliol o Agost comencem alguna cosa o altra!!! ja en tinc moltes ganes!!! estem més o menys en la mateixa situació!

Uops sira em sembla que thas fet una mic de lio amb les lletres... jejeje.... RA és reproducció asistida: és a dir inseminació artificial o fecundació in vitro. Normalment si les trompes no estan obstruides i el seminograma del teu home ta ok (em va dir el meu gine que han de ser mes de 3 mil espermatozoides dels bons, rapids i sense malformacions de cap i cua)doncs se sol provar primer per inseminació ja que es la tecnica de reproduccio asistida mes sencilla, menys agresiva per la dona i evidentment mes economica.... això si la inseminació té el problema que nomes et garatitzen un 15% de possibilitats embarac per cicle (estadisticament) en canvi per fecundació in vitro em va dir que era del 40-50% aprox per cicle així que augmenta considerablament.
D'una forma o altre segur que ho aconseguim, no et preocupis... el problema és que serà un cami molt llarg i dur! Hem de ser valentes.
Nosaltres al juliol si podem comencar amb la 1 inseminació (just fara ja un any que busquem, que vem deixar pastilles) i qui mho ves dit a mi que em trobaria amb tot aquest percal.... si al 2007 tot just em vaig enterar de que tenia ovaris poliquistics.... en fi.... aixi es la vida.... i ens l'hem d'agafar tal i qual en ve! (uops perdo quin rotllo te fotut)
Petonets i t'anire seguint la pista ok?
A mi si em vols trobar ja casi estic nomes al post de reproduccio asistida pq entrant a tants post em ratllava més!
D'una forma o altre segur que ho aconseguim, no et preocupis... el problema és que serà un cami molt llarg i dur! Hem de ser valentes.
Nosaltres al juliol si podem comencar amb la 1 inseminació (just fara ja un any que busquem, que vem deixar pastilles) i qui mho ves dit a mi que em trobaria amb tot aquest percal.... si al 2007 tot just em vaig enterar de que tenia ovaris poliquistics.... en fi.... aixi es la vida.... i ens l'hem d'agafar tal i qual en ve! (uops perdo quin rotllo te fotut)
Petonets i t'anire seguint la pista ok?
A mi si em vols trobar ja casi estic nomes al post de reproduccio asistida pq entrant a tants post em ratllava més!
Hola noies!!!
Jo tot just em començo a introduir en aquest món. A mi em toca el dia 10 la primera visita, tenia una reunió, però que li donguin pel c*l! lo primer és lo primer. No puc dir encara on aniré a parar, però sigui on sigui, estem molt animats i anirem a per totes! Jo també sóc del club SOP, des de fa mots anys, i aquest mes es compleix una any que vaig deixar les pastilles...com passa el temps. La meva companya de feina està com jo, i no és que li volgui cap mal tot al contrari, però em consola saber que està com jo així ens podem explicar les penes mutuament.
Bé nenes, lo dicho, a lluitar pel nostre somni!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo tot just em començo a introduir en aquest món. A mi em toca el dia 10 la primera visita, tenia una reunió, però que li donguin pel c*l! lo primer és lo primer. No puc dir encara on aniré a parar, però sigui on sigui, estem molt animats i anirem a per totes! Jo també sóc del club SOP, des de fa mots anys, i aquest mes es compleix una any que vaig deixar les pastilles...com passa el temps. La meva companya de feina està com jo, i no és que li volgui cap mal tot al contrari, però em consola saber que està com jo així ens podem explicar les penes mutuament.
Bé nenes, lo dicho, a lluitar pel nostre somni!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/22e75d
01/07/10: ECO privi=2,150 kg
12/07/10:Control pes IVET=2,300 kg
26/07/08: Llevadora
DPP: 07/08/10
Ei noies per fi m'esta comencant a baixar la regla, aixi que aquesta tarda demano hora per ferme la histero(he trucat aquest migdia pero estava tancat). Ja és la ultima prova que em queda abans de comencar amb la IA!
Segurament podrem fer la 1er IA al Juliol! A por ello!
Segurament podrem fer la 1er IA al Juliol! A por ello!
Què bé estel!!
A veure si et donen hora aviat i podeu començar amb el tractament!! MOLTA SORT!!
A veure si et donen hora aviat i podeu començar amb el tractament!! MOLTA SORT!!
Gràcies manresana... de moment mhan de trucar aquesta setmana de la clinica per veure si em poden colar aquest dijous o divendres... 

Noies ja mhan trucat. Al final em faig la histero aquesta tarda i tinc una por.... espero que no em faci gaire mal. Ja us explicaré que tal ha anat.
Petonets!
Petonets!
- karkinyoli

Estel, com ha anat?

Ei noies acabo d'arribar del hospital. Ja m'he fet la Histero i ha anat de conya. No m'ha fet gens de mal, només petites molesties i m'ha dit el metge que el liquid ha entrat molt bé, i que les dues trompes es veuen permeables.Així que tot ok. Prova superada!
El divemdres dia 19 tinc hora amb el gine per saber els 3 resultats de les proves i aviam si a finals de juny ja podem comencar amb el tractament. Estic molt contenta... A por ello!
A part el metge mha dit que dps de ferse la histero augmenten les possibilitats d'embarac pq es fa una mena de neteja! Iuhuuuuuuuuuuuuuuuu!

El divemdres dia 19 tinc hora amb el gine per saber els 3 resultats de les proves i aviam si a finals de juny ja podem comencar amb el tractament. Estic molt contenta... A por ello!
A part el metge mha dit que dps de ferse la histero augmenten les possibilitats d'embarac pq es fa una mena de neteja! Iuhuuuuuuuuuuuuuuuu!

Hola noies,
Jo també m'he de fer aquesta prova. Quant de temps dura? Es que em fa un no se què aquesta prova........ exactament que et fan?
Gràcies!!!
Jo també m'he de fer aquesta prova. Quant de temps dura? Es que em fa un no se què aquesta prova........ exactament que et fan?
Gràcies!!!
Rem dura de 5 a 30 min.... conisteix basicament a injectar-te un contrast via vaginal per veure si uter i trompes son permeables o no. En cas de que estiguin obstruides potser thauran de repetir la prova... amb la prova es solen desubstruir.
Així que es pot dir que la prova afavoreix l'embarac! Jo en 7 min ja la tenia feta... si les trompes estan lliures és forca rapid i és molest però no fa mal. Quan hi ha complicacions llavors suposo que la cosa ja es complica una miqueta més.
Noies em depedeixo d'aquest post.... HISTERO SUPERADA!!!!!Jeje.
Petonets
Així que es pot dir que la prova afavoreix l'embarac! Jo en 7 min ja la tenia feta... si les trompes estan lliures és forca rapid i és molest però no fa mal. Quan hi ha complicacions llavors suposo que la cosa ja es complica una miqueta més.
Noies em depedeixo d'aquest post.... HISTERO SUPERADA!!!!!Jeje.
Petonets
- karkinyoli

Me n'alegro molt estel!!!! Una cosa menys!!!!
Rem, no et preocupis, cada persona és diferent però a la majoria que ens ho han fet no n'hi ha per tant! Ja veuràs si llegeixes missatges anteriors...

Rem, no et preocupis, cada persona és diferent però a la majoria que ens ho han fet no n'hi ha per tant! Ja veuràs si llegeixes missatges anteriors...
Per fi avui m'ha vingut la warry així que ara sí que ja em podran fer la histero!!!!! iuju!!!!
Avui trucaré per si hi hagués alguna baixa la setmana vinent però està un pel just perquè el 24 és festa i no sé si hi haurà alguna cosa però jo per si de cas trucaré!!!
Estel a veure si em donaran pel dia 30!!! em sembla que tú tenies el 30 no??? avui truco!!!
Avui trucaré per si hi hagués alguna baixa la setmana vinent però està un pel just perquè el 24 és festa i no sé si hi haurà alguna cosa però jo per si de cas trucaré!!!
Estel a veure si em donaran pel dia 30!!! em sembla que tú tenies el 30 no??? avui truco!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |