✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Atrapasomnis! Benvinguda bonica! Quins ullets se'ns queda quan ens diuen aquestes coses.
Tema feina i economia jo crec que al final es questio d'organitzar-se, com hauras llegir per aqui hi ha opinions per a tot i tanbe teniu temps per anar fent guardiola.
Tema acid folic s'ha de començar 3 mesos abans pero si vas al gine a fer revisio ja t'ho explicara ell. Tambe et recomano que llegeixis molt com tenim temps anirem ben informades al tema, jo mhe llegit que fer abans d'estar esperant que no esta mal i ara estic amb mama come bien (a part del forum que es un pou de coneixement)
Ens anem llegint per aqui veuras que ajuda a que el temps passi mes rapid! A mes a mes hi ha alguna banquetera mes de primavera 2017!
Tema feina i economia jo crec que al final es questio d'organitzar-se, com hauras llegir per aqui hi ha opinions per a tot i tanbe teniu temps per anar fent guardiola.
Tema acid folic s'ha de començar 3 mesos abans pero si vas al gine a fer revisio ja t'ho explicara ell. Tambe et recomano que llegeixis molt com tenim temps anirem ben informades al tema, jo mhe llegit que fer abans d'estar esperant que no esta mal i ara estic amb mama come bien (a part del forum que es un pou de coneixement)
Ens anem llegint per aqui veuras que ajuda a que el temps passi mes rapid! A mes a mes hi ha alguna banquetera mes de primavera 2017!
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

- atrapasomnis
- :: formigueta

- Entrades: 88
- Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
GRÀCIES petit_somni !
Seguiré llegint, fent guardiola i informant-me perquè tot surti rodó :)
Seguiré llegint, fent guardiola i informant-me perquè tot surti rodó :)
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
numa1982 ha escrit:Bona tarda!
Moment ego: estic a dia 33, ni rastre de la regla i 3 TE negatius. Estic desconcertada. En part, molt millor així, que les hores a la feina es reparteixen a finals de curs i encara sortiria perdent. D'altra banda, em feia il·lusió i avui una bona amiga m'ha dit que està embarassada i hauria estat maco compartir aquesta etapa. En fi... A veure si baixa aviat i ens anem apropant al setembre!
Numa mentre no hi ha W hi ha esperança! Potser saltes de grafiquera a mare de gener.
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Essuca: gràcies pels ànims! Crec que és matemàticament impossible tenir panxa perquè només vam tenir relacions sense protecció 1 cop i ja fa 17 dies. En cas d'embaràs, ja hauria vist el positiu. Com aneu vosaltres?
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Benvinguda Atrapasomnis! Jo també m'he apuntat fa poc al grup. Et faré companyia fins maig 2017 tb que ja hauré passat l'any d'espera que em toca per la operació. Jo ja tinc un petit de 28 mesos.
Aquí al socpetit aprendras moltes coses de k has de fer i com i compartirás moltes experiències. I si necessites jo et puc ajudar fent memoria del que toqui, que sembla que no però tot s'oblida.
Numa1982 ànims, sinó és aquest mes serà el següent!
Perdoneu si no personalizo més, des del telf és complicat....
Anem parlant wapes!
Aquí al socpetit aprendras moltes coses de k has de fer i com i compartirás moltes experiències. I si necessites jo et puc ajudar fent memoria del que toqui, que sembla que no però tot s'oblida.
Numa1982 ànims, sinó és aquest mes serà el següent!
Perdoneu si no personalizo més, des del telf és complicat....
Anem parlant wapes!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Ari: com que estic a la banqueta, el negatiu és, fins i tot, desitjable, jeje. L'únic que no m'agrada haver d'estar pendent de la indesitjable.
- atrapasomnis
- :: formigueta

- Entrades: 88
- Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
GRÀCIES Arigalma !!!
Avui aniré a buscar el llibre "Què s'ha de fer abans d'estar esperant" que em va recomanar petit_somni
Divendres vinent visita al gine, i ja m'he demanat hora al dentista també per fer visita, que pel què he llegit és molt important :P
Tot i que tinc un any per endavant, sento que comença un nou viatge i estic super emocionada
Us aniré llegint i posant-me al dia de les vostres històries !
Avui aniré a buscar el llibre "Què s'ha de fer abans d'estar esperant" que em va recomanar petit_somni
Divendres vinent visita al gine, i ja m'he demanat hora al dentista també per fer visita, que pel què he llegit és molt important :P
Tot i que tinc un any per endavant, sento que comença un nou viatge i estic super emocionada
Us aniré llegint i posant-me al dia de les vostres històries !
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia, noies!!!
numa , vaja amb la W, que es farà esperar... amb una vegada ja es prou per aconseguir panxu, eh?? jejejeje. A algunes persones no li detecta els TE fins més tard... A veure si baixa o no... No desesperis i si ha de baixar que no et faci esperar... ánims, bonica!!
atrapasomnis benvinguda, guapi!!! aquí ho passaràs molt bé, ja veuràs... som un grup ja molt gran i les noies ajuden molt... es porta millor esperar... Els mesos passen volant, en res ja et trobaràs cercant.... quina ilu quan es comença i veus la reacció de la teva parella... a gaudir, bonica!!!
A totes les altres, que passeu un bon dia. petonassos!!!
Náyade... a veure si ens portes bones notícies!!!
muackk
numa , vaja amb la W, que es farà esperar... amb una vegada ja es prou per aconseguir panxu, eh?? jejejeje. A algunes persones no li detecta els TE fins més tard... A veure si baixa o no... No desesperis i si ha de baixar que no et faci esperar... ánims, bonica!!
atrapasomnis benvinguda, guapi!!! aquí ho passaràs molt bé, ja veuràs... som un grup ja molt gran i les noies ajuden molt... es porta millor esperar... Els mesos passen volant, en res ja et trobaràs cercant.... quina ilu quan es comença i veus la reacció de la teva parella... a gaudir, bonica!!!
A totes les altres, que passeu un bon dia. petonassos!!!
Náyade... a veure si ens portes bones notícies!!!
muackkRe: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Benvinguda atrapasomnis!!! Veuràs com aquí se't passa el temps volant
numa, ens tens amb l'ai al cor noia! Sembla que no pugui ser tan fàcil però mai se sap... ànims en aquest desespero!
Nayade, això esperem notícies teves, a veure si fas el salt de banquetera a panxu quasi immediata com la puski i la marietavermella
Va noies, dos dies més i cap de setmana!!
numa, ens tens amb l'ai al cor noia! Sembla que no pugui ser tan fàcil però mai se sap... ànims en aquest desespero!
Nayade, això esperem notícies teves, a veure si fas el salt de banquetera a panxu quasi immediata com la puski i la marietavermella
Va noies, dos dies més i cap de setmana!!

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia!!
Atrapasomnis: per si de cas demà no dic res, que vagi bé la visita! I benvinguda!!!!
Giulietta: jo si que estic amb l'ai al cor! Encara no ha baixat i porto 7 dies de retard, 8 amb dolorets de regla i 3 TE. Creia que després dels TE, em relaxaria i baixaria de seguida, i cada cop tenc més clar que baixarà, però no sé quan! M'he passat 6 dies portant compresa per si de cas (des que vaig tenir els nens és molt forta), i avui me l'he treta perquè estsva farta d'anar amb bolquer!
Ara vaig a fer neteja una estona perquè aquest cap de setmana vénen els sogres i he de preparar l'habitació!
Atrapasomnis: per si de cas demà no dic res, que vagi bé la visita! I benvinguda!!!!
Giulietta: jo si que estic amb l'ai al cor! Encara no ha baixat i porto 7 dies de retard, 8 amb dolorets de regla i 3 TE. Creia que després dels TE, em relaxaria i baixaria de seguida, i cada cop tenc més clar que baixarà, però no sé quan! M'he passat 6 dies portant compresa per si de cas (des que vaig tenir els nens és molt forta), i avui me l'he treta perquè estsva farta d'anar amb bolquer!
Ara vaig a fer neteja una estona perquè aquest cap de setmana vénen els sogres i he de preparar l'habitació!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia noies!!!
atrapasomnis, Benvinguda guapi!! crec que mai és el moment de possar-se. Unes per la feina i horaris, altres pels sous, altres per la mandra...sempre hi ha pors, però saps què? tothom diu que tant de bó hagués començat abans a cercar. Després t'organitzes, t'ho prens tot d´altra manera. És la teva viva, s'ha de gaudir com la vulguis perquè solament hi ha una! així que espero que es faci ben curteta la cerca i et quedis amb nosaltres aprenent!
Náyade....tic tac tic tac! ja ens informaràs!
Nose si és casualiat o no, pero els meus cicles començen a alterar-se com heu comentat algunes de vosaltres! porto el control amb gràfiques i sempre ovulo més o menys el mateix dia (el 14-15). Doncs aquest mes 5 dies abans!!
La visita al gine molt bé, em va fer revisió rutinaria i tot perfecte. També em va receptar l'acid folic (Acfol) i que el prenés ja! si em quedés ara prenyi tampoc passaria res em va dir...pero millor així.
I us he de confessar que...ahir vam fer pinxito sense preotecció en plena setmana fantàstica...aix Déu meu!!
no us passa que ja no podeu aguantar d'esperar!!??? 
atrapasomnis, Benvinguda guapi!! crec que mai és el moment de possar-se. Unes per la feina i horaris, altres pels sous, altres per la mandra...sempre hi ha pors, però saps què? tothom diu que tant de bó hagués començat abans a cercar. Després t'organitzes, t'ho prens tot d´altra manera. És la teva viva, s'ha de gaudir com la vulguis perquè solament hi ha una! així que espero que es faci ben curteta la cerca i et quedis amb nosaltres aprenent!
Náyade....tic tac tic tac! ja ens informaràs!
Nose si és casualiat o no, pero els meus cicles començen a alterar-se com heu comentat algunes de vosaltres! porto el control amb gràfiques i sempre ovulo més o menys el mateix dia (el 14-15). Doncs aquest mes 5 dies abans!!
La visita al gine molt bé, em va fer revisió rutinaria i tot perfecte. També em va receptar l'acid folic (Acfol) i que el prenés ja! si em quedés ara prenyi tampoc passaria res em va dir...pero millor així.
I us he de confessar que...ahir vam fer pinxito sense preotecció en plena setmana fantàstica...aix Déu meu!!
no us passa que ja no podeu aguantar d'esperar!!??? 
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Mireu el post de cercadores de juny!!!!!
Náyade: enhorabona!!!!!!!!!!!!!!!
Náyade: enhorabona!!!!!!!!!!!!!!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia a totes!!!
¡¡¡MOLTES FELICITATS, NÁYADE!!!
A gaudir de la panxu i veuràs que bonica es aquesta etapa!!!! gaudeix-la cada minut i en 9 mesos j tindràs la teva cirereta als braços!!!

¡¡¡MOLTES FELICITATS, NÁYADE!!!
A gaudir de la panxu i veuràs que bonica es aquesta etapa!!!! gaudeix-la cada minut i en 9 mesos j tindràs la teva cirereta als braços!!!

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Náyade, ENNHORABONA!!!! Desde 'el lado oscuro' et desitjo lo millor!!! Gaudeix molt molt d'aquesta súper panxu, és una etapa genial i una expriència única que acaba de començar!!
Explican's! Què ha sigut, arribar i besar el santo o què!??
Explican's! Què ha sigut, arribar i besar el santo o què!??
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Felicitats Náyade!!! Disfruta molt de la panxa! La veritat és k si et trobes bé l'embaras és molt bonic!
Noyja ja ens dirás si heu fet Diana
Numa com va?
Noyja ja ens dirás si heu fet Diana

Numa com va?
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia noies!!!!
Quin subidon avui veure el positiu de la Náyade!!!! Quin mes més especial tres banqueteres que tot just surten de la banqueta amb panxu
Molt feliç per totes tres a gaudir de les panxus i us trobareu al post de Gener-Febrer2017?¿
Ara viam sino em deixo ningu
Numa si no ets de tenir cices llargs perque no mires de fer test en sang aixi assegures?
Noyja cada cop costa meeeeeeessssss
nosaltres aquesta setmana tambe hem fet alguna bojeria tot i que l'app marca ovulacio crec que no es aixi i que aquest mes com el passat ser un cicle llarg. Tema fer el tonto els cicles no m'en parlis jo estic una mica desesperada amb aquest tema tant que inclus he pensat que si la cosa continua aixi niria al gine pero al veure que passa tant sovint pel que llegeixo per aquí.... Tot i que si s'adelanta encare a mi despres de fer cicles de 28-29 ara s'allargen....
Atrapasomnis que vagi molt be la visita, es un moment molt especial tot comença a semblar de debo
Espero que t'agradi el llibre moltes coses ja les sabras pero no hi ha gaires llibres d'aquests tots son per quan ja tens panxu
som massa previsores.
Doncs res noies a gaudir del dijous que ja arriba el cap de setmana

Quin subidon avui veure el positiu de la Náyade!!!! Quin mes més especial tres banqueteres que tot just surten de la banqueta amb panxu
Molt feliç per totes tres a gaudir de les panxus i us trobareu al post de Gener-Febrer2017?¿Ara viam sino em deixo ningu
Numa si no ets de tenir cices llargs perque no mires de fer test en sang aixi assegures?
Noyja cada cop costa meeeeeeessssss
nosaltres aquesta setmana tambe hem fet alguna bojeria tot i que l'app marca ovulacio crec que no es aixi i que aquest mes com el passat ser un cicle llarg. Tema fer el tonto els cicles no m'en parlis jo estic una mica desesperada amb aquest tema tant que inclus he pensat que si la cosa continua aixi niria al gine pero al veure que passa tant sovint pel que llegeixo per aquí.... Tot i que si s'adelanta encare a mi despres de fer cicles de 28-29 ara s'allargen....Atrapasomnis que vagi molt be la visita, es un moment molt especial tot comença a semblar de debo
Espero que t'agradi el llibre moltes coses ja les sabras pero no hi ha gaires llibres d'aquests tots son per quan ja tens panxu
som massa previsores. Doncs res noies a gaudir del dijous que ja arriba el cap de setmana

TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Ja ha arribat la warry!!!!!!! Us seguiré acompanyant, guapes!
- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies!
Jo sóc de les que s'ha quedat a la primera però haig de dir que en aquell moment no tenia ni idea de res, ni de l'existència dels TO, ni de les tempes, res...més tard voltant pel fòrum vaig aprendre taaantes coses que ara tot és més
I respecte al meu cicle, a l'abril em va venir la W el dia 25 i al maig el dia 13...molt raro tot...ara vaig a apuntar-me al juny que em dóna molt bona energia, és un mes molt maco
Nayade ENHORABONA BONICA, quina il·lusió m'ha fet al llegir-te!!!
Numa Llàstima aquesta W punyetera però ja queda menys pel setembre!
atrapasomnis Aquí et passarà més ràpid l'espera segur
Noyja Qque bé la visita, això dels cicles tontos pre-cerca és un rollo
No puc seguir personalitzant em sap greu un petó a totes
Jo sóc de les que s'ha quedat a la primera però haig de dir que en aquell moment no tenia ni idea de res, ni de l'existència dels TO, ni de les tempes, res...més tard voltant pel fòrum vaig aprendre taaantes coses que ara tot és més
I respecte al meu cicle, a l'abril em va venir la W el dia 25 i al maig el dia 13...molt raro tot...ara vaig a apuntar-me al juny que em dóna molt bona energia, és un mes molt maco
Nayade ENHORABONA BONICA, quina il·lusió m'ha fet al llegir-te!!!
Numa Llàstima aquesta W punyetera però ja queda menys pel setembre!
atrapasomnis Aquí et passarà més ràpid l'espera segur
Noyja Qque bé la visita, això dels cicles tontos pre-cerca és un rollo
No puc seguir personalitzant em sap greu un petó a totes

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
GRÀCIES A TOTES
De tot cor. Encara estic flipant. Es com que penso en totes les dates... del part, de baixa, etc... però no em puc creure que dins meu hi hagi una cirereta!!!! És super fort!!!! Avui li deia al Nayado que com pot ser!!! És una sensació super extranya!!!! Però encantadora
A totes us queda cada dia una mica menys!!!! Quan sortiu de la banqueta també heu d'encertar ben aviadet eh????
Numa! Quin greu! Però alhora quin descans no? Es una sensació rara... vinga ja queda menys!!
Petons gegants per a totes!!
De tot cor. Encara estic flipant. Es com que penso en totes les dates... del part, de baixa, etc... però no em puc creure que dins meu hi hagi una cirereta!!!! És super fort!!!! Avui li deia al Nayado que com pot ser!!! És una sensació super extranya!!!! Però encantadora
A totes us queda cada dia una mica menys!!!! Quan sortiu de la banqueta també heu d'encertar ben aviadet eh????
Numa! Quin greu! Però alhora quin descans no? Es una sensació rara... vinga ja queda menys!!
Petons gegants per a totes!!


- atrapasomnis
- :: formigueta

- Entrades: 88
- Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Moltes gràcies a totes !!!
Aquests dies visc dalt d'un núvol :) Si voleu que us digui la veritat mai m'ha aficionat això de la lectura però les pàgines de "què s'ha de fer abans d'estar esperant" passen volant :P
Ara em fa por atabalar massa al meu xicot u.u' .. creièu-me MAI pensava que de la seva boca sortiria que vol tenir nens !!! ( Sempre deia que eren una responsabilitat massa gran que preferia un gos, que el pots deixar unes hores sol a casa i no passa res... i no sabeu el què em desmontava sentir aquestes paraules.. sempre pensava... les meves preocupacions són econòmiques i algun dia anirem millor però aquesta responsabilitat sempre hi serà i potser ell mai canviarà el xip ). Ahir ja em va dir que parés al carro, que estic cada segon que passa parlant del mateix, que ell també en té moltes ganes però es que no cal que hi pensi en cada moment !
Aixi que aniré escribint per desfogar-me aquí ! ajajajaja
Nayade ENHORABONA !!!! Ara toca gaudir de la nova etapa
noyja Gràcies bunica ! si no hi ha res de nou començarem la cerca a partir del març-abril de l'any vinent
així que tinc temps per anar-me informant, llegint-vos i estalviant per l'arribada de la meva panxu :P !
Ens anem llegint buniques !! Ànims que demà ja és divendres ^_^
Aquests dies visc dalt d'un núvol :) Si voleu que us digui la veritat mai m'ha aficionat això de la lectura però les pàgines de "què s'ha de fer abans d'estar esperant" passen volant :P
Ara em fa por atabalar massa al meu xicot u.u' .. creièu-me MAI pensava que de la seva boca sortiria que vol tenir nens !!! ( Sempre deia que eren una responsabilitat massa gran que preferia un gos, que el pots deixar unes hores sol a casa i no passa res... i no sabeu el què em desmontava sentir aquestes paraules.. sempre pensava... les meves preocupacions són econòmiques i algun dia anirem millor però aquesta responsabilitat sempre hi serà i potser ell mai canviarà el xip ). Ahir ja em va dir que parés al carro, que estic cada segon que passa parlant del mateix, que ell també en té moltes ganes però es que no cal que hi pensi en cada moment !
Aixi que aniré escribint per desfogar-me aquí ! ajajajaja
Nayade ENHORABONA !!!! Ara toca gaudir de la nova etapa
noyja Gràcies bunica ! si no hi ha res de nou començarem la cerca a partir del març-abril de l'any vinent
així que tinc temps per anar-me informant, llegint-vos i estalviant per l'arribada de la meva panxu :P !Ens anem llegint buniques !! Ànims que demà ja és divendres ^_^
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


















