HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
karkinyoli
:: lleona
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: karkinyoli » dl. juny 15, 2009 3:53 pm

Que bé Sira! Almenys ara pots fer passos cap al complimentd el teu somni!!!Molta sort reina! :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
estel
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2702
Membre des de: dv. març 07, 2008 7:21 am
Contacta:

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: estel » dl. juny 15, 2009 4:12 pm

Ei Sira si jo tenia hora pel 30! Aviam si ens tornem a intercanviar les hores de les visites! jajajaja.

Molta sort ja veuras com no fa mal, només és molest. :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: SIRA » dt. juny 16, 2009 8:09 pm

Estel doncs avui he trucat i m'han canviat el dia!!! tenia pel dia 1 de julio i me l'adelanten 1 dia!!!! i tinc el dia 30 de juny és la teva hora!!!! :-D :-D :-D em sembla que ni fet esprés!!!! que bo!!!!!! :ok: :ok: i resultats el dia 10 de juliol!!!! a veure com anirà!
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Avatar de l’usuari
Jurdi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Jurdi » dc. juny 17, 2009 6:23 pm

Hola noies!!!

Avui he anat al ginecoleg,ja fa 7 mesos que busquem i res de res,últimament les warrys s'estàn atrassant sempre he sigut regular i fa dos mesos que la warry fa el que vol.

El ginecoleg m'ha demant anàlisis hormonals,seminograma i la famosa histerosalpinografia.
Em vaig fer aquesta prova pel tema de budells,en aquella prova tambè utilitzaven un contrast blanc que anava directament al budell prim per veure com estava,realment em va començar a picar el coll i els genitals els trobava calents però a part d'aixó res més,suposo que deu ser més o menys aixó pel que he anat llegint pel post.

Per cert jo ecografia correcta,no ovaris poliquistics ni res.

Sabeu quan triguen a donar hora per la prova per la seguretat social???
Imatge
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: SIRA » ds. juny 27, 2009 5:44 pm

Dimarts ja em toca fer la histero!!! per fi arriba el dia!!!!! ja us explicaré com ha anat!!
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Avatar de l’usuari
MILU
:: tigre
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dl. des. 22, 2008 1:13 pm
Ubicació: Alt Empordà

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MILU » ds. juny 27, 2009 7:05 pm

SIRA ha escrit:Dimarts ja em toca fer la histero!!! per fi arriba el dia!!!!! ja us explicaré com ha anat!!


Hola guapa,
Ara fa mot temps que no parlavem. Com vas?
Per fi ja toca la histero..MOLTA SORT guapetona i que tot vagi molt bé!! Aquest és un pas més i cada vegada està més aprop...Ja ens explicaràs. Un petonarro.
Buscant Des del 2008
17 Cicles

Imatge

CONTROLTEMP. http://www.fertilityfriend.com/home/250783

Buscant des de Novembre del 2013
Imatge
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: SIRA » ds. juny 27, 2009 7:18 pm

MILU ha escrit:
SIRA ha escrit:Dimarts ja em toca fer la histero!!! per fi arriba el dia!!!!! ja us explicaré com ha anat!!


Hola guapa,
Ara fa mot temps que no parlavem. Com vas?
Per fi ja toca la histero..MOLTA SORT guapetona i que tot vagi molt bé!! Aquest és un pas més i cada vegada està més aprop...Ja ens explicaràs. Un petonarro.


Gràcies guapa!!! i tú com vas?
Jo de moment bé i espero que aviat tinguem sort i tinguem un positiu!!!
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Avatar de l’usuari
MILU
:: tigre
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dl. des. 22, 2008 1:13 pm
Ubicació: Alt Empordà

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MILU » ds. juny 27, 2009 7:32 pm

SEGUR!!!!

D'aquí a poquet lluirem panxona per les terres gironines i per on faci falta!!
Buscant Des del 2008
17 Cicles

Imatge

CONTROLTEMP. http://www.fertilityfriend.com/home/250783

Buscant des de Novembre del 2013
Imatge
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: SIRA » dl. juny 29, 2009 10:04 pm

Demà ja em fan la histero!!!!!
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Avatar de l’usuari
estel
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2702
Membre des de: dv. març 07, 2008 7:21 am
Contacta:

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: estel » dt. juny 30, 2009 5:56 pm

Sira com tha anat la Histero? ?-)
Imatge
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: SIRA » dt. juny 30, 2009 7:34 pm

estel ha escrit:Sira com tha anat la Histero? ?-)


Ja està feta!!!! però deu ni dor el mal que m'ha fet i m'han passat 2 vegades perquè m'ha dit que no havia acabat de passar i al final m'han fet una altra radiografia de la trompa dreta ?-) i de l'esquerra no ?-) ?-) li he preguntat com ho veia i m'ha dit que estava bé però no sé no ho tinc gaire clar... ara a esperar al dia 10 de juliol als resultats i després a veure què fem?

Gràcies per preguntar! :ok:

I tú com vas?
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Mirda » dt. jul. 07, 2009 8:51 pm

Hola noies ! :content:

Avui he anat al gine i toca repetir la histero... me la van fer fa dos anys, vol comprovar que tot segueix bé. El què passa és que l'altra vegada me la van fer adormida en el moment de la operació per tant no vaig notar res, aquest cop no serà així. He llegit per aquí que és una mica dolorosa ai, ai, ai... és conya. Com unes campeones ho aguantem la qüestió és aconseguir el somni <:-< Tinc hora pel 28 de juliolencara falta una mica :gat:

SIRA ja ens diràs què t'han dit, espero que tot estigui bé :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: SIRA » dj. jul. 09, 2009 9:03 am

Mirda ha escrit:Hola noies ! :content:

Avui he anat al gine i toca repetir la histero... me la van fer fa dos anys, vol comprovar que tot segueix bé. El què passa és que l'altra vegada me la van fer adormida en el moment de la operació per tant no vaig notar res, aquest cop no serà així. He llegit per aquí que és una mica dolorosa ai, ai, ai... és conya. Com unes campeones ho aguantem la qüestió és aconseguir el somni <:-< Tinc hora pel 28 de juliolencara falta una mica :gat:

SIRA ja ens diràs què t'han dit, espero que tot estigui bé :ok:


Ei hola Mirda què tal?
Veig que t'han de fer la histero... doncs sí la veritat és que fa mal però és soportable ja ho veuràs a veure com t'anirà? segura que bé i a veure si tot seguei igual de bé que amb l'anterior. Com ho teniu vosaltres? us comencen a fer proves no?

Nosaltres divendres ens donaran els resultats de la histero... i depen de com hagi sortit ens diran què fem? si relacions programades amb ajuda d'estimulació ovàrica, RA.... a veure com anirà! ja us explicaré
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Mirda » dj. jul. 09, 2009 3:50 pm

Sira :content:
Si ja hem fet proves, ell s'ha visitat per un andròleg i li va el seminograma i va sortir molt bé. A mi em va fer una altra eco de control i tot net, també l'anàlisis hormonal que va sortir anèmia però la resta tot Ok. Quan tinguem el resultat de la histero si tot segueix bé farem estimulació ovàrica sinó RA :lleo: La solució el 4 d'agost mentrestan aprofitant les últimes oportunitats sense medicaments :pandi:

Veig que segueixes amb els teus mega cicles... espero que divendres us donguin una solució que permeti que molt aviat anunciis el super positiu :ok: He llegit que aviat passareu l'equador de l'any, es fa molt frustant aquesta situació però en el punt què hem arribat ens donaran solucions per aconseguir-ho, ja veuràs com si molt aviat tindrem les nostres panxetes plenes de nova vida.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: SIRA » dj. jul. 09, 2009 4:13 pm

Mirda ha escrit:Sira :content:
Si ja hem fet proves, ell s'ha visitat per un andròleg i li va el seminograma i va sortir molt bé. A mi em va fer una altra eco de control i tot net, també l'anàlisis hormonal que va sortir anèmia però la resta tot Ok. Quan tinguem el resultat de la histero si tot segueix bé farem estimulació ovàrica sinó RA :lleo: La solució el 4 d'agost mentrestan aprofitant les últimes oportunitats sense medicaments :pandi:

Veig que segueixes amb els teus mega cicles... espero que divendres us donguin una solució que permeti que molt aviat anunciis el super positiu :ok: He llegit que aviat passareu l'equador de l'any, es fa molt frustant aquesta situació però en el punt què hem arribat ens donaran solucions per aconseguir-ho, ja veuràs com si molt aviat tindrem les nostres panxetes plenes de nova vida.


Ostres doncs molt bé no! si tot ha sortit bé!!! i lo de l'anèmia??? t'han donat alguna cosa per paliar-la??? aprofiteu aquest mes i 1/2 que queda pel 4 d'agost a veure si no us caldrà fer res!!!

A nosaltres també ens va comentar això de l'estimulació ovarica i relacions programades o sino RA però tot depenia de la histero així que a esperar a demà a veure què ens diuen!!! creuarem els dits!!! :ok:
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: SIRA » dj. jul. 09, 2009 4:16 pm

Mirda ha escrit:Sira :content:
Si ja hem fet proves, ell s'ha visitat per un andròleg i li va el seminograma i va sortir molt bé. A mi em va fer una altra eco de control i tot net, també l'anàlisis hormonal que va sortir anèmia però la resta tot Ok. Quan tinguem el resultat de la histero si tot segueix bé farem estimulació ovàrica sinó RA :lleo: La solució el 4 d'agost mentrestan aprofitant les últimes oportunitats sense medicaments :pandi:

Veig que segueixes amb els teus mega cicles... espero que divendres us donguin una solució que permeti que molt aviat anunciis el super positiu :ok: He llegit que aviat passareu l'equador de l'any, es fa molt frustant aquesta situació però en el punt què hem arribat ens donaran solucions per aconseguir-ho, ja veuràs com si molt aviat tindrem les nostres panxetes plenes de nova vida.


I això dels megacicles doncs sí!!! de moment encara no el fa però de moment amb 11 mesos he tingut la regla 8 cops només quan l'hauria d'haver tingut almenys 11 cops i de moment només han sigut 8 per tant també tinc menys probabilitats que l'altra gent :-(( :-(( :-(( tot plegat un rotllo però espero que aviat se solucioni tot i podem començar a fer panxa :-()) :-()) :-()) :-()) <:-< :-)(-: <:-< :-)(-: :cnen: :cnena: :cnen: :cnena:
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: SIRA » dv. jul. 10, 2009 7:23 pm

Histero feta i els resultats han estat bons!!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Mirda » dv. jul. 10, 2009 11:21 pm

Que bé SIRA !!! >.-<: :pandi: i ara que us ha recomenat de fer ?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
MILU
:: tigre
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dl. des. 22, 2008 1:13 pm
Ubicació: Alt Empordà

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: MILU » dv. jul. 10, 2009 11:43 pm

Sira, me n'alegro molt i ja saps que diuen...que després d'una histero...els ..::·· tenen camí obert!!
Buscant Des del 2008
17 Cicles

Imatge

CONTROLTEMP. http://www.fertilityfriend.com/home/250783

Buscant des de Novembre del 2013
Imatge
Avatar de l’usuari
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: SIRA » ds. jul. 11, 2009 11:19 am

Gràcies!
Ara dimecres he d'anar a un altre metge i ens dirà si fem estimulació ovàrica i relacions programades o anem a IA no sé encara que ens faran fer, ja us explicaré! :ok:
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::