CERCADORES DE NOVEMBRE
Re: CERCADORES DE NOVEMBRE
Bon dia, boniques, ha arribat la setmana del desespero al Corte Inglés
Som moltes les que estem ja al final de tot del desespero, o sigui que amb una mica de sort tancarem el mes o encetarem el proper cantant moltes panxus
Xoxoneta, TE ja a punt per repetir demà?
Tubi, Martooona, Terrallum... anem de la maneta total! Vinga, va, a veure si cantem línia i Bingo
Tubi, per molts anys! Espero que malgrat l'operació pendent de la teva mare vàgiu poder celebrar el teu aniversari por todo lo alto. Que vagi molt bé la intervenció, i a veure si a tu t'arriba un regalet ben especial
Sexy weekeres, deixeu ben secs els maromos i passeu-vos-ho molt bé, que ja posats millor disfrutar del moment
Rosa, Elantris, Lagreta, Tànit... a per totes!!!
Jo estic una mica acollonida, perquè penso que aquest cop sí que sí. Em fa por il·lusionar-me i que al final sigui que no, però tot em fa pensar que sí. Les sensacions, l'absència de tacadets que han marcat l'inici de les meves últimes regles... i per acabar-ho d'adobar, avui al matí el siberiano m'ha dit que em veia la cara diferent. No de cansada, ni res, sinó diferent. He pensat que eren les seves ganes de panxu i que s'estava emocionant massa. Però sabeu què m'ha dit el meu company de despatx quan he entrat per la porta aquest matí? Doncs exactament el mateix. M'he quedat de pedra
Si l'han encertada serà ben flipant... sobretot lo del company de despatx, perquè ell no sap res de la cerca.
Som moltes les que estem ja al final de tot del desespero, o sigui que amb una mica de sort tancarem el mes o encetarem el proper cantant moltes panxus
Xoxoneta, TE ja a punt per repetir demà?
Tubi, Martooona, Terrallum... anem de la maneta total! Vinga, va, a veure si cantem línia i Bingo
Tubi, per molts anys! Espero que malgrat l'operació pendent de la teva mare vàgiu poder celebrar el teu aniversari por todo lo alto. Que vagi molt bé la intervenció, i a veure si a tu t'arriba un regalet ben especial
Sexy weekeres, deixeu ben secs els maromos i passeu-vos-ho molt bé, que ja posats millor disfrutar del moment
Rosa, Elantris, Lagreta, Tànit... a per totes!!!Jo estic una mica acollonida, perquè penso que aquest cop sí que sí. Em fa por il·lusionar-me i que al final sigui que no, però tot em fa pensar que sí. Les sensacions, l'absència de tacadets que han marcat l'inici de les meves últimes regles... i per acabar-ho d'adobar, avui al matí el siberiano m'ha dit que em veia la cara diferent. No de cansada, ni res, sinó diferent. He pensat que eren les seves ganes de panxu i que s'estava emocionant massa. Però sabeu què m'ha dit el meu company de despatx quan he entrat per la porta aquest matí? Doncs exactament el mateix. M'he quedat de pedra
Si l'han encertada serà ben flipant... sobretot lo del company de despatx, perquè ell no sap res de la cerca.Re: CERCADORES DE NOVEMBRE
Bon dia boniques!
Ostres Siberiana!!! si l'has encertat el teu company de feina ja li pots donar el diploma de bruixot! a mi em va passar amb la tieta del Mariano, em vaig quedar blanca perque jo si que ho sabia pero des de feia poquisim i la dona em va felicitar i tot! diuen que hi ha gent que nota aquestes coses!! aviam si d'aqui poc ens dones bones noticies!!!!
Tubi! felicitats i molts anims per la teva mami!
Xoxoneta, yuyu noticies????
Mode ego: avui era el primer dia que tornava a treballar des de l'abort i nomes entrar per la porta me enfonsat i el jefe ma vist i m'ha enviat a casa... aquesta tarda probaré de tornar-hi aviam si estic mes forta i aguanto el tipo. La W sembla que avui ja ha marxat així que calculo que la meva SW serà la semana que bé (suposo que amb el Mariano probarem de buscar sense obsessionarnos, aviam si fem diana aviat).
Un petonet a totes!!!
Ostres Siberiana!!! si l'has encertat el teu company de feina ja li pots donar el diploma de bruixot! a mi em va passar amb la tieta del Mariano, em vaig quedar blanca perque jo si que ho sabia pero des de feia poquisim i la dona em va felicitar i tot! diuen que hi ha gent que nota aquestes coses!! aviam si d'aqui poc ens dones bones noticies!!!!
Tubi! felicitats i molts anims per la teva mami!
Xoxoneta, yuyu noticies????
Mode ego: avui era el primer dia que tornava a treballar des de l'abort i nomes entrar per la porta me enfonsat i el jefe ma vist i m'ha enviat a casa... aquesta tarda probaré de tornar-hi aviam si estic mes forta i aguanto el tipo. La W sembla que avui ja ha marxat així que calculo que la meva SW serà la semana que bé (suposo que amb el Mariano probarem de buscar sense obsessionarnos, aviam si fem diana aviat).
Un petonet a totes!!!
*Dos angelets al cel*
Doncs sí, Mariona12, em sembla que si l'ha encertat li farem un diploma de bruixot... a part de company de feina és molt amic nostre (de fet és el "culpable" de que el siberiano i jo estiguem junts). O sigui que si hi ha panxu potser l'hi podríem anunciar així, amb un diploma de bruixot
I ànims amb la feina, bonica, ha de ser ben dur. Per sort sembla que tens un jefe empàtic i bona persona, i si en algun moment estàs malament serà comprensiu. Petons, flor!
I ànims amb la feina, bonica, ha de ser ben dur. Per sort sembla que tens un jefe empàtic i bona persona, i si en algun moment estàs malament serà comprensiu. Petons, flor!

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Shizue ahhaa ja sé que estan penjades ja haahahah esque he anat molt de cul aquest mes. I jo diria que sisi q era el teu company i la teva filla heheh
Siberiana t'oloro des de Ribes!!!
a mi una amiga quan m'hi vaig quedar a l'Agost em va enviar un whatsapp dos dies després d'enterarme dientme que si tenia alguna cosa a dir hahaah i jo flipant.... i em va dir que havia vist una foto meva al Facebook que simplement sortia de peu aplaudint al costat del cotxet del Roc, i que veient la foto va veure q estava embarasada hahaha una mica més i m'ho diu abans ella
Com van els desesperoooos??????
Vingaaaaaa va que comença setmzna i també acaba el mes. No us torneu boges amb les compres quan cobreu hehe
Siberiana t'oloro des de Ribes!!!
a mi una amiga quan m'hi vaig quedar a l'Agost em va enviar un whatsapp dos dies després d'enterarme dientme que si tenia alguna cosa a dir hahaah i jo flipant.... i em va dir que havia vist una foto meva al Facebook que simplement sortia de peu aplaudint al costat del cotxet del Roc, i que veient la foto va veure q estava embarasada hahaha una mica més i m'ho diu abans ella Com van els desesperoooos??????
Vingaaaaaa va que comença setmzna i també acaba el mes. No us torneu boges amb les compres quan cobreu hehe
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Hola a totes!!!
Benvingudes les noves incorporacions!!!!
Desesperos!!! Quina setmaneta!!! Jo tb estic a la setmana de desespero pero crec q sera q no xq tinc granets...pero cap sintoma mes...no se em toca dimecres!!!!
Aquest cap de setmana per lo menys no hi he pensat xq hem estat a Andorra!!!! Xoxoneta tu tambe!!!! Jejejeje quin fred que fotia....pero que maco tot amb llumetes ja!!!! Esperem que hi hagin moltes panxus!!!! Siberiana la teva pinta molt molt be!!!!! Petonets
Benvingudes les noves incorporacions!!!!
Desesperos!!! Quina setmaneta!!! Jo tb estic a la setmana de desespero pero crec q sera q no xq tinc granets...pero cap sintoma mes...no se em toca dimecres!!!!
Aquest cap de setmana per lo menys no hi he pensat xq hem estat a Andorra!!!! Xoxoneta tu tambe!!!! Jejejeje quin fred que fotia....pero que maco tot amb llumetes ja!!!! Esperem que hi hagin moltes panxus!!!! Siberiana la teva pinta molt molt be!!!!! Petonets
Ostres, Cristineta86, una més per bingo! Tu no et donis per vençuda encara, que la warry no ha arribat i els granets solen sortir per temes hormonals... no són indicatius ni de warry ni de panxu, poden ser per totes dues coses. Una altra que ha visitat Andorra i que me n'està fent agafar ganes
Hahahahaha, Marta_1986, tan de bo l'olor que sents sigui de panxu! És molt flipant lo de la gent aquesta que té intuïcions tan fortes. Jo de vegades també sóc una mica bruixa, però veure panxu en una foto de facebook quan quasi ni tu sabies que estaves embarassada... tela! Aquest matí he flipat molt amb el comentari del meu company/amic, dec haver posat una cara de susto
Jo... és que he dormit poc. I ell, ja, però és que no fas cara de cansada. I jo: em sembla que em ronda un refredat, que m'he llevat amb mal de gola. I ell: no, no, però si fas bona cara! Però no sé, diferent
Flipe total. Si l'encerta li fem diploma, i si no li farem un butlletí de notes on hi digui "necessita millorar" hehehehehe
Hahahahaha, Marta_1986, tan de bo l'olor que sents sigui de panxu! És molt flipant lo de la gent aquesta que té intuïcions tan fortes. Jo de vegades també sóc una mica bruixa, però veure panxu en una foto de facebook quan quasi ni tu sabies que estaves embarassada... tela! Aquest matí he flipat molt amb el comentari del meu company/amic, dec haver posat una cara de susto
Jo... és que he dormit poc. I ell, ja, però és que no fas cara de cansada. I jo: em sembla que em ronda un refredat, que m'he llevat amb mal de gola. I ell: no, no, però si fas bona cara! Però no sé, diferent
Flipe total. Si l'encerta li fem diploma, i si no li farem un butlletí de notes on hi digui "necessita millorar" heheheheheRe: CERCADORES DE NOVEMBRE
Cristineta!! Tu tb!! Buff quins nervis.. A mi tb em toca dimecres però crec que em vindrà abans.. Tots els simptomes de W
Siberiana; tan de bo tingui rao el teu amic!! quan et faras TE?
Terrallum i tu? Per quan el TE?
Siberiana; tan de bo tingui rao el teu amic!! quan et faras TE?
Terrallum i tu? Per quan el TE?
Bona tarda boniques!!!
siberiana ojalà que sigui que siiiii, que guay que tinguis aquesta intuició de que aquesta és la vegada que sí de debó.
A més, a vegades aquestes cosetes "màgiques" passen, jo em fío de la intuició teva, del teu home i del teu company de despatx!!! volem panxuuuu
Cristineta tu també amb desespero, déu ni do, en som unes quantes, ens farem companyia de la bona!!!
Martooona compiiii com estàs? també et toca dimecres igual que jo!! ai mare, només ens queda superar el dimartsss va que nosaltres podeeeeem.
Mariona pren-te el teu temps, és important que ho facis i trepitjis sobre segur, és un procés dur que porta el seu temps, mimat molt i no et presionis i sobretot ojalà
que tinguis uan cerca ben curta.
Xoxoneta demà TE?
Yuyuuuu on pares tu?? has fet TE??? manifestat!!!
Tànit Jo he descobert que depèn del meu fluxe s'escapa més o menys, és a dir, els dies de Clara web no se m'escapa gaire res, la resta de mes baixa més,
no sé si té algo a veure...és una curiositat, però vamos que caure se'ns cau a totes, no t'amoinis.
Rosa i Elantris al ataqueeeeeeeeeee
TUBI tu també amb desespero oi? com u portes?
MODO EGO: Doncs la meva DNW és demà passat!! i la veritat és que els síntomes que tinc son un mal de tetes que no puc amb elles!!! ufffff quin mal! Ahir passava amb el cotxe per sobre d'uns sotracs i m'havia d'agafar les tetes perquè no em botessin quin mal jajaja
I de síntoma ja està, ara tinc molt fluxe abundant i blanc, no sé si això és un síntoma o no, sé que normalment per aquesta data ja taco en plan regla i de moment re...però amb aquells tacadets que vaig tenir no sé jo, tot una mica descontrolat
ahhh i nàuses a estones, però això crec que és psicosíntoma estic fatal...jaja 
siberiana ojalà que sigui que siiiii, que guay que tinguis aquesta intuició de que aquesta és la vegada que sí de debó.
A més, a vegades aquestes cosetes "màgiques" passen, jo em fío de la intuició teva, del teu home i del teu company de despatx!!! volem panxuuuu
Cristineta tu també amb desespero, déu ni do, en som unes quantes, ens farem companyia de la bona!!!
Martooona compiiii com estàs? també et toca dimecres igual que jo!! ai mare, només ens queda superar el dimartsss va que nosaltres podeeeeem.
Mariona pren-te el teu temps, és important que ho facis i trepitjis sobre segur, és un procés dur que porta el seu temps, mimat molt i no et presionis i sobretot ojalà
que tinguis uan cerca ben curta.
Xoxoneta demà TE?
Yuyuuuu on pares tu?? has fet TE??? manifestat!!!
Tànit Jo he descobert que depèn del meu fluxe s'escapa més o menys, és a dir, els dies de Clara web no se m'escapa gaire res, la resta de mes baixa més,
no sé si té algo a veure...és una curiositat, però vamos que caure se'ns cau a totes, no t'amoinis.
Rosa i Elantris al ataqueeeeeeeeeee
TUBI tu també amb desespero oi? com u portes?
MODO EGO: Doncs la meva DNW és demà passat!! i la veritat és que els síntomes que tinc son un mal de tetes que no puc amb elles!!! ufffff quin mal! Ahir passava amb el cotxe per sobre d'uns sotracs i m'havia d'agafar les tetes perquè no em botessin quin mal jajaja
I de síntoma ja està, ara tinc molt fluxe abundant i blanc, no sé si això és un síntoma o no, sé que normalment per aquesta data ja taco en plan regla i de moment re...però amb aquells tacadets que vaig tenir no sé jo, tot una mica descontrolat
ahhh i nàuses a estones, però això crec que és psicosíntoma estic fatal...jaja 
Terrallum!! Fas una pudoraaassaaa!! Quan estas embarassada tens mes fluxe blanc i abundant hihihi!!
Modo soso k no tinc temps!
Terrallum!!!!!! això dels pits hueleeee muchooo!!!! aixxxxxxx quins nervis!! això del cotxe a mi també em pasava, i pujar les escales corrents oblidate'n si no vols veure les estrelles! jeje dimecres et faras el TE?? volem noticies! :P
Estic al feina i estic molt millor, més positiva i no me desmontat més, suposo que aquests dies me volgut fer molt la forta amb la family i amics i he petat avui al matí. Gràcies pels animus boniques!
Terrallum!!!!!! això dels pits hueleeee muchooo!!!! aixxxxxxx quins nervis!! això del cotxe a mi també em pasava, i pujar les escales corrents oblidate'n si no vols veure les estrelles! jeje dimecres et faras el TE?? volem noticies! :P
Estic al feina i estic molt millor, més positiva i no me desmontat més, suposo que aquests dies me volgut fer molt la forta amb la family i amics i he petat avui al matí. Gràcies pels animus boniques!
*Dos angelets al cel*
Holaaaa reinees!
Entro em modo soso ràpid! em començo a desesperar. Jo ja sabia que després del avort seria dificil saber quan ovularia però és que porto 2 o 3 dies, jo diria que tres, amb claraweb i el TO negatiu sempre! l'ovulet em pren el pél.... i els grans s'han tornat a instalar a la meva cara, o és que no han marxat en cap moment, buffff.
Terrallum, apestes i molt!!! a panxu eh? jajajaja
Entro em modo soso ràpid! em començo a desesperar. Jo ja sabia que després del avort seria dificil saber quan ovularia però és que porto 2 o 3 dies, jo diria que tres, amb claraweb i el TO negatiu sempre! l'ovulet em pren el pél.... i els grans s'han tornat a instalar a la meva cara, o és que no han marxat en cap moment, buffff.
Terrallum, apestes i molt!!! a panxu eh? jajajaja
Terrallum, aquests símptomes fan molt bona pinta, i els tacadets que vas tenir fa temps també! Ditets creuats per tu, bonica, a veure si podem fer un grup d'agosteres ben xulo. Jo això del fluxe també m'ho noto, és entre transparent i blanc i força abundant.
Miyu, bonica! Vosaltres aneu pinxutejant per si de cas, i segueix fent TO fins que vegis el positiu. Però mentres, que el ritmo no pare!
Si demà que és la meva data oficial de NW segueixo igual, crec que entre dimecres i dijous farem TE. Una mica més d'hora del que voldria, però divendres el siberiano és tot el dia fora per feina (des de les 4 del matí o així, que ha de fer un vol d'anar i tornar), i dissabte marxa 10 dies a l'altra punta del món per feina. O sigui que o el fem aviat, o ja no serem a temps de fer-lo junts. A veure com va!
Miyu, bonica! Vosaltres aneu pinxutejant per si de cas, i segueix fent TO fins que vegis el positiu. Però mentres, que el ritmo no pare!
Si demà que és la meva data oficial de NW segueixo igual, crec que entre dimecres i dijous farem TE. Una mica més d'hora del que voldria, però divendres el siberiano és tot el dia fora per feina (des de les 4 del matí o així, que ha de fer un vol d'anar i tornar), i dissabte marxa 10 dies a l'altra punta del món per feina. O sigui que o el fem aviat, o ja no serem a temps de fer-lo junts. A veure com va!
Guapis entro en plan EXPRESS!
Ai ai quants desesperos que veig!!!i deu nido quins sintomes o psicosintomes teniu!!!
va anims bonqiues si no queda NA!
Ei aqui una concienciat-se per al ataqueeeeeee
jajajaa tinc al ROSITO amb galipandria...pero en dos dies el tindre recuperat del tot!
Miyula ves fent TO a cada dia no desesperis poder baixa una mica descontrolada i no es puntual...pero baixará segur aixi q ves fent i fins que posi positiu i amb tranquil.litat...
Mariona bonica anims anims..q malament es pasa no vull ni pensar...pero vinga has de remuntar i trobar il.lusió per seguir cercant el teu fillet/A q segur que será super especial!i que macu el teu jefe!mola!
Terrallum quina pudorrrrrrrrrr!!!
Siberiana jeje tan de bo el company de despatx hagi notat alguna cosa!!!VA! creuaré els dits!!!!!!
A la resta pciencia i molts pepos!
Ai ai quants desesperos que veig!!!i deu nido quins sintomes o psicosintomes teniu!!!
va anims bonqiues si no queda NA!Ei aqui una concienciat-se per al ataqueeeeeee
jajajaa tinc al ROSITO amb galipandria...pero en dos dies el tindre recuperat del tot!
Miyula ves fent TO a cada dia no desesperis poder baixa una mica descontrolada i no es puntual...pero baixará segur aixi q ves fent i fins que posi positiu i amb tranquil.litat...
Mariona bonica anims anims..q malament es pasa no vull ni pensar...pero vinga has de remuntar i trobar il.lusió per seguir cercant el teu fillet/A q segur que será super especial!i que macu el teu jefe!mola!
Terrallum quina pudorrrrrrrrrr!!!
Siberiana jeje tan de bo el company de despatx hagi notat alguna cosa!!!VA! creuaré els dits!!!!!!
A la resta pciencia i molts pepos!

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Miyulina no desesperis!!! A mi els doa cops que he fet mes'ha marcat positiu el cinque... així que tranqui... i quan em vaig qdar del Roc no havia marcat ni un dia, em vaig rallar i no fer més i patapam em vaig qdar....
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
Miyulina perdona, era per la shizue:( sorry! Llegeixo en vertical i escric el que vull... 
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Bon diaaaaaa!
Avui ens hem llevat ben aviat, i com que no hi havia notícies de la warry i jo tenia tan clar que estava prenyi, hem decidit fer TE ja... i súper positiuuuu! S'ha marcat la segona ratlleta immediatament
Estem encara que no ens ho acabem de creure! I mira que jo ho tenia coll avall, eh, perquè és que ja fa un parell de dies que ho sabia, tenia una intuïció molt forta que aquest cop havíem fet diana... però veure el positiu ha estat brutal! Encara tremolo
Ara que està confirmat que hi ha panxu, us explicaré una cosa que em va passar la setmana passada: sempre em desplaço en bici per Barcelona, faig bastants km al dia pedalant, i tinc quasi 10 anys d'experiència. Doncs la setmana passada de cop em va agafar un mal rotllo terrible... estava acollonida! Veia perills per tot arreu, anava súper tensa, més alerta que mai. I resulta que al siberiano li havia passat el mateix aquell dia! Em va dir que li havia agafat por de cop
En aquell moment vaig començar a pensar que estàvem prenyats, i crec que va ser el primer símptoma de panxu, uns dies abans que em fessin mal els pits. No ho havia dit aquí perquè encara em feia por que fossin paranoies meves, però crec que realment alguna cosa ens va dir: freneu i aneu amb compte, que hi ha un cigronet que heu de cuidar!
I després d'aquest moment súper ego... com aneu les altres? Veniu a fer-me companyia tots els desesperos, que hem de fer un grupet ben maco d'agosteres! I les que esteu en SW poseu-vos les piles i a fer deures sense parar, que us hi heu d'afegir ben aviat
Molts petons, flors, i gràcies per ananr-me animant durant aquests últims dies de desespero, que sempre es fan llargs
Avui ens hem llevat ben aviat, i com que no hi havia notícies de la warry i jo tenia tan clar que estava prenyi, hem decidit fer TE ja... i súper positiuuuu! S'ha marcat la segona ratlleta immediatament
Estem encara que no ens ho acabem de creure! I mira que jo ho tenia coll avall, eh, perquè és que ja fa un parell de dies que ho sabia, tenia una intuïció molt forta que aquest cop havíem fet diana... però veure el positiu ha estat brutal! Encara tremolo
Ara que està confirmat que hi ha panxu, us explicaré una cosa que em va passar la setmana passada: sempre em desplaço en bici per Barcelona, faig bastants km al dia pedalant, i tinc quasi 10 anys d'experiència. Doncs la setmana passada de cop em va agafar un mal rotllo terrible... estava acollonida! Veia perills per tot arreu, anava súper tensa, més alerta que mai. I resulta que al siberiano li havia passat el mateix aquell dia! Em va dir que li havia agafat por de cop
En aquell moment vaig començar a pensar que estàvem prenyats, i crec que va ser el primer símptoma de panxu, uns dies abans que em fessin mal els pits. No ho havia dit aquí perquè encara em feia por que fossin paranoies meves, però crec que realment alguna cosa ens va dir: freneu i aneu amb compte, que hi ha un cigronet que heu de cuidar!I després d'aquest moment súper ego... com aneu les altres? Veniu a fer-me companyia tots els desesperos, que hem de fer un grupet ben maco d'agosteres! I les que esteu en SW poseu-vos les piles i a fer deures sense parar, que us hi heu d'afegir ben aviat
Molts petons, flors, i gràcies per ananr-me animant durant aquests últims dies de desespero, que sempre es fan llargs

Bien!!!!!!!!!! Enhorabona Siberiana, que contenta que estic!!!
Vinga, que farem grupet aviat!! Qui més qui més!!!!!
Passeu un bon dia!
Vinga, que farem grupet aviat!! Qui més qui més!!!!!
Passeu un bon dia!
siberiana!!! que forta la teva historia!!! i al company de feina diploma am canto!!! Mooooltes felicitats bonica!!! t'ho mereixes!!!! ara toca cuidarse i dexarte que et mimin al màxim!!! disfruta mil d'aquesta etapa tan meravellosa!!!!

*Dos angelets al cel*
Però que veuen els meus ulls... felicitats siberiana per aquesta panxulina disfruta i gaudeix del moment. Jaja el teu company de feina és un bruixot ehh.
Petons bonica
Petons bonica
Bon diaaa cercadores!!,
Moltes gracies a totes per els vostres pepos...finalment no cal fer un altre te, la w ha aparegut aquezta nit amb totes les seves ganes...aixi q..cap a desembre que m en vaig..
Tambe es un mes molt bonic per celebrar el positiu...jeje
Moltes gracies a totes per els vostres pepos...finalment no cal fer un altre te, la w ha aparegut aquezta nit amb totes les seves ganes...aixi q..cap a desembre que m en vaig..
Tambe es un mes molt bonic per celebrar el positiu...jeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |