Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Diana
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 6:49 pm
Ubicació: Valles Occidental

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Diana » dj. maig 06, 2010 5:45 pm

M´ha fet gràcia perquè a nosaltres ens pasa justament el contrari.
A mi m´hés totalment igual tenir nen o nena, de veritat. M´agradaria sapiguer com és tenir un fill i una filla, totes dues coses i a éll també. Pero diu que com tingui 2 nenes li farà una rabia. En canvi si són 2 nens, no li importaria. Ho ha dit tantes vegades que li he dit que al final tindrà 2 nenes per ser taaaan pesat. Jajaja
De totes maneres, crec que és l´home qui determina el sexe del bebé, així que ja li he fet saber que tota la responsabilitat recau en ell :love: :love: i diu que es concentrará molt. Jajajaja >.-<:
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Carbiadaya » dj. maig 06, 2010 7:07 pm

Si nenaa que es concentrin bé,amb compte per aixó que poden surtir un parell jajaja
El meu home estaria encantat,aixó si que siguin dues nenes :cnena:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Diana
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 6:49 pm
Ubicació: Valles Occidental

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Diana » dj. maig 06, 2010 9:58 pm

Jajajaja, a mi també m´encantaria. De fet he estat investigant, però no hi ha res per provocar-ho. Així tindriem la feina feta! Bueno, doncs les nenes per vosaltres i els nens per nosaltres, jajaja. Que com em vinguin dues nenes el meu home no em torna a tocarni amb un pal, per si de cas. JAJAJAJA :ufs: :ufs:
Avatar de l’usuari
Cris20
:: poltre
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Cris20 » dv. maig 07, 2010 11:55 am

Es veritat q és molt més dificil trobar un nom per un nen...i jo tbé estic convencuda q el dia q em toqui sera :cnen: ja q jo vuill :cnena: i el meu marit :cnen: ... com decideix ell... :-:)
Carbi, Dayana és un nom precios!!!! :love: :love: :love: :love:
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
Avatar de l’usuari
Diana
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 6:49 pm
Ubicació: Valles Occidental

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Diana » dv. maig 07, 2010 12:42 pm

Crec que el motiu exclusiu pel que ells volen tenir nen es diu: futbol. Són així de profunds.
Com si les nenes no hi podessin jugar! :-((
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Carbiadaya » dv. maig 07, 2010 3:10 pm

Cris grácies wapiiii a nosaltres ens encantaaaaaaaaaaaaaaa :love: Esperem poder tenir la sort de que vingui una nena i posar-li...seria maravellós :ok: Sinó a la primera,que sigui a la segona jajajaja >.-<:

Diana el meu home passa del futbol,però si tenim un nen diu que el portarà a fer kick-boxing,defensa coses d'aquestes bueno al fin i al cabo jocs de nens!!!
Però jo dic que si és nena serà ballarina jajaja.Sempre tenim aquest dilema.

I els fills finalment fan el que volem :r) o sigui que perqué ens trenquem el cap???


I el tema de noms de nens està jodido...Dayana ho vaig dir jo,i ara ell per orgull ha de
treure el del nen jajaja,però de moment no té cap.arribarà el dia i ja veurem :-:)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: -Alba- » dv. maig 07, 2010 3:21 pm

hola!!!

doncs el meu marit vol nen, jo vull nena.. jaja i si es nena el nom es clar EMMA si es nen... mes xungo.. MOLT XUNGO, a mi m'agrada Isaac pero tampo em mata... es molt complicat
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Carbiadaya » dv. maig 07, 2010 3:24 pm

Emma es preciós :love: :love: :love:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: -Alba- » dv. maig 07, 2010 3:32 pm

aquest es un nome que tinc ben clar desde fa moooooooooooooolt temps!!! M'ENCANTA!!

i també un que m'agrada de nen es NOAH, pero com que NOA es de nena i es pronuncia igual...
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
Diana
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 6:49 pm
Ubicació: Valles Occidental

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Diana » dv. maig 07, 2010 3:34 pm

Emma és un nom molt dolçet, m´agrada!! :love:
Isaac, pués no sé, potser no tan, però ja et dic que no hi ha molts que m´agradin ...
Avatar de l’usuari
Diana
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 6:49 pm
Ubicació: Valles Occidental

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Diana » dv. maig 07, 2010 3:36 pm

Alba jo també habia escoltat el nom de Noa per nen, no es tan raro. és maco pel meu gust.
Carbi, tens raó, nosaltres ens fem la nostra película i ells desprès faràn el que els doni la gana, jajaja :camio:
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Carbiadaya » dv. maig 07, 2010 3:45 pm

Noah per nen es super xuloooooo :camio: :camio: :camio:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ahierro2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1521
Membre des de: dl. maig 26, 2008 7:01 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: ahierro2 » dv. maig 07, 2010 4:41 pm

Jo tindré una EMMA al setembre!!!!1 A mi tb m'encanta!!!! Si hagués estat un nen hauria estat un NIL!
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. maig 07, 2010 4:54 pm

Jo tindré la meva Emma a l'agost. Si hagués estat nen hauria estat un Enric o un Eduard. Dos noms molt clàssics però que no se senten gaire en nens petits....
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: -Alba- » dv. maig 07, 2010 4:58 pm

Carbiadaya ha escrit:Noah per nen es super xuloooooo :camio: :camio: :camio:



si veritat???? pero a javi no li agrade gens ni mica :ufs:
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: -Alba- » dv. maig 07, 2010 4:59 pm

OHHHHH QUANTES EMMAS!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
bufiya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm
Ubicació: sant boi

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: bufiya » dv. maig 07, 2010 5:05 pm

a mi tb m' agardava Emma, però al meu marit no...
nosaltres si tenim nena, Clàudia i si tenim nen Martí...ja fa molt que ho tenim decidit...jejeje :cnena: :cnen:
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. maig 07, 2010 5:10 pm

-Alba- ha escrit:OHHHHH QUANTES EMMAS!!!


Doncs a nosaltres un dels motius pel que ens agrada Emma, és per que no és gaire comú. Veig que anem equivocats i que serà un dels noms més possats al 2010!!!!! :-(( :-(( :-((
Avatar de l’usuari
rousi69
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 10:37 am
Ubicació: Alt Camp

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: rousi69 » dv. maig 07, 2010 7:34 pm

La mevA fillA es diu PAU. Ni Mari Pau ni Paula. Simplement PAU.
No m'agraden els noms compostos amb el Mari i vam decidir el nom abans de saber si era nen o nena. Però sempre em toca donar explicacions. M'agrada molt el seu nom, a més va nèixer al 2003, any de guerres! però és una miqueta cansino haber de donar explicacions!
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Carbiadaya » dv. maig 07, 2010 8:22 pm

sisi n'hi haurà un munt d'Emmes aquest any,és molt bonic :-)(-:

De nen podriem anar proposant noms perqué n'hi ideia :ufs:

Noms poc comuns i escoltats,m'agrada que siguin originals :love:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::