Les que prenem OMIFIN
Isabel ha escrit:PITUFINA;
Si el moc es dens i transparent com si fos clara d'ou, vol dir que estas a punt d'ovular, (sol passar un dia o dos abans de fer-ho) quan ja has ovulat de mica en mica es va tornant blanc i enganxos.
Jo he fet tres cicles d'Omifin, igual que tu, em sentia una sensacio rara als ovaris els primers mesos, pero aquest ultim, el dia de la ovulacio em feia un mal semblant a la regla.
Que be que no hagis tingut cap molestia per prendre omifin. A mi cada mes em senta pitxor. Dimecres vinent tinc hora amb la gine de SS, es la primera vegada que em visiten desde que l'estic prenent, ja eplicare que m'ha dit.
Moltes gràcies Isabel, suposo q a partir del segon mes ja em coneixere mes el meu cos, ara tot son canvis!!! Per si de cas encara no he ovulat intentare continuar fent deures aquesta setmana!!! jiji
Ahir estaba pensant que un efecte secundari (collonut) de l'omifin has estat que jo sempre uns dies abans de tenir la warry em sortia el tipic gra enorme a la cara. Be dons desde que prenc l'omifin ja no l'he tornat a veure.


Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Hola;
Creueta; jo n'he pres cicles ja d'omifin. Els dos primers sabia que ovulaba per la temperatura. Pero aquest ultim ha estat super evidenciat, tenia un mal com si m'hagues de venir la warry i molt malt de ronyons. Em va dir el gine que era la ovulació.
En principi si ja saps segur quan ovules, no te per que cambiar-e el cicle. Jo he seguint tenint el cicles super regulars (27 o 28 dies), tot i que he llegit per internet que avegades amb l'omifin els cicles es poden allargar.
Creueta; jo n'he pres cicles ja d'omifin. Els dos primers sabia que ovulaba per la temperatura. Pero aquest ultim ha estat super evidenciat, tenia un mal com si m'hagues de venir la warry i molt malt de ronyons. Em va dir el gine que era la ovulació.
En principi si ja saps segur quan ovules, no te per que cambiar-e el cicle. Jo he seguint tenint el cicles super regulars (27 o 28 dies), tot i que he llegit per internet que avegades amb l'omifin els cicles es poden allargar.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Creueta; tens rao, amb la tempe ho sabras despres, pero sempre un dia despres. Per tant, si el mes passat vares tenir la pujada el dia 15 del teu cicle, vol dir que segurament ovules el dia 14.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
BON DIA NINEEEES¡¡¡¡
Avui començo el quart cicle d'Omifin, i com cada mes...espero que sigui l'ultim,je,je,je.
La tempe ja la tinc controlada, aixi que nomes me la prendre un parell de dies abans d'ovular i en parell despres.
Els tests d'ovulacio ja els tinc a punt i el lubricant (gracies a omifin ja no tinc moc) esta tambe preparat, ah quasi m'oblido, el test d'embaraç tambe el tinc.
Ja estic llesta per començar l'ultim mes de l'any amb molta energia

Avui començo el quart cicle d'Omifin, i com cada mes...espero que sigui l'ultim,je,je,je.
La tempe ja la tinc controlada, aixi que nomes me la prendre un parell de dies abans d'ovular i en parell despres.
Els tests d'ovulacio ja els tinc a punt i el lubricant (gracies a omifin ja no tinc moc) esta tambe preparat, ah quasi m'oblido, el test d'embaraç tambe el tinc.
Ja estic llesta per començar l'ultim mes de l'any amb molta energia

Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
... crec q em tornare boixa!!!!!
Avui he tingut punxades fortes a baix a la dreta(suposo q ovari) poques, potser un parell aquest mati, però super intenses; i ara a la tarda m'ha vingut mal als ronyons, tb com punxades.
Això vol dir que estic ovulant??? jo em pensava q havia ovulat la setmana passada!!!
aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quin pal!!!!!
Avui he tingut punxades fortes a baix a la dreta(suposo q ovari) poques, potser un parell aquest mati, però super intenses; i ara a la tarda m'ha vingut mal als ronyons, tb com punxades.
Això vol dir que estic ovulant??? jo em pensava q havia ovulat la setmana passada!!!
aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quin pal!!!!!
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Isabel ha escrit:BON DIA NINEEEES¡¡¡¡
Avui començo el quart cicle d'Omifin, i com cada mes...espero que sigui l'ultim,je,je,je.
La tempe ja la tinc controlada, aixi que nomes me la prendre un parell de dies abans d'ovular i en parell despres.
Els tests d'ovulacio ja els tinc a punt i el lubricant (gracies a omifin ja no tinc moc) esta tambe preparat, ah quasi m'oblido, el test d'embaraç tambe el tinc.
Ja estic llesta per començar l'ultim mes de l'any amb molta energia![]()
![]()
ISABEL!!!! amb tanta preparació segur que hi ha encert, segur!!!!!
Molta sort!!
Pukeko ha escrit:Isabel, la quarta va ser la meva.......
Enacara que no t'ho creguis...cada pastilleta que em prenc penso amb tu i fins i tot li dic al meu home: la Pukeko va quedar al quart cicle d'omifin.

Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Noies no se si algu em pot ajudar, no se si es normal, ahir tenia unes punxades molt molt fortes a baix, no se, com q jo mai no he tingut regles doloroses no se si es q s'esta preparant la regla, si es q resulta q es ara q tic ovulant o q passa!!! ufffffffffffff ja veieu q aquest primer mes d'omifin no he sapigut detectar la ovulació, estava molt segura q havia ovulat el 28 xq notava sensació rara i em feien mal els pits, xo a principis d'aquesta setmana ja vaig començar a tenir algunes punxades fortes a l'ovari i al cap i ahir tamnbé unes punxades encara més fortes potser més aball.
Uffffffffffffff m'explico fatal oi? ho sento!! a veure si algu sap dir-me algo!!!!!
Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Uffffffffffffff m'explico fatal oi? ho sento!! a veure si algu sap dir-me algo!!!!!
Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
creueta ha escrit:buf, pitufina, ni idea... jo també estic en el meu primer mes (però jo tot just ovulo ara), i, sigui com sigui, en cada dona els efectes són diferents, no?!![]()
![]()
![]()
podria ser de regla... o... en el millor dels casos... de![]()
![]()
![]()
Creueta com saps q estàs ovulant? et fas testos o per temperatura?? o notes algo diferent??
he aconseguit per primer cop a la vida que em donés positiu un test d'unitest...
i també em prenc la tempe, però aquesta encara no m'ha indicat l'ovulació, perquè ho fa a posteriori...
i també miro el moc... que és clara d'ou
he tingut alguna punxadeta... però això potser m'ho invento
els pits potser una mica més inflats... però això també potser m'ho invento
vamus, que no entenc com no m'he quedat prenyada, ENCARA!
això et demostra que tant control no porta enlloc!!!

i també em prenc la tempe, però aquesta encara no m'ha indicat l'ovulació, perquè ho fa a posteriori...
i també miro el moc... que és clara d'ou
he tingut alguna punxadeta... però això potser m'ho invento
els pits potser una mica més inflats... però això també potser m'ho invento
vamus, que no entenc com no m'he quedat prenyada, ENCARA!
això et demostra que tant control no porta enlloc!!!

Hola noies.
Perdoneu la ignorància...però perquè serveix prendre l'Omifin aquest?és per ovular? perquè el preneu? que no teníeu la regla??? jo no en prenc, però prenc unes altres pastilles...Progyluton, potser algú de vosaltres les ha pres... gràcies!!!! i sort a totes! jo espero provar-ho aviat! de moment intento solucionar els meus problemes amb la regla! dew.

Perdoneu la ignorància...però perquè serveix prendre l'Omifin aquest?és per ovular? perquè el preneu? que no teníeu la regla??? jo no en prenc, però prenc unes altres pastilles...Progyluton, potser algú de vosaltres les ha pres... gràcies!!!! i sort a totes! jo espero provar-ho aviat! de moment intento solucionar els meus problemes amb la regla! dew.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













