Les que prenem OMIFIN

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
pitufina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 4:58 pm

EntradaAutor: pitufina » dl. des. 03, 2007 5:38 am

Isabel ha escrit:PITUFINA;

Si el moc es dens i transparent com si fos clara d'ou, vol dir que estas a punt d'ovular, (sol passar un dia o dos abans de fer-ho) quan ja has ovulat de mica en mica es va tornant blanc i enganxos.
Jo he fet tres cicles d'Omifin, igual que tu, em sentia una sensacio rara als ovaris els primers mesos, pero aquest ultim, el dia de la ovulacio em feia un mal semblant a la regla.
Que be que no hagis tingut cap molestia per prendre omifin. A mi cada mes em senta pitxor. Dimecres vinent tinc hora amb la gine de SS, es la primera vegada que em visiten desde que l'estic prenent, ja eplicare que m'ha dit.


Moltes gràcies Isabel, suposo q a partir del segon mes ja em coneixere mes el meu cos, ara tot son canvis!!! Per si de cas encara no he ovulat intentare continuar fent deures aquesta setmana!!! jiji
__________________________________
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dl. des. 03, 2007 7:58 am

Ahir estaba pensant que un efecte secundari (collonut) de l'omifin has estat que jo sempre uns dies abans de tenir la warry em sortia el tipic gra enorme a la cara. Be dons desde que prenc l'omifin ja no l'he tornat a veure. :pandi: :pandi:
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
    pilar
    :: girafa
    :: girafa
    Entrades: 2222
    Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

    EntradaAutor: pilar » dl. des. 03, 2007 10:14 am

    com molesta els maleïts grans!!! jo no sé si és q m'hauria de venir la regla o que, però m'ha sortit un peazo gra al nas i dissabte vaig de boda, quina mala pata :-((
    Imatge
    Imatge
    Avatar de l’usuari
    creueta
    :: dinosaure
    Entrades: 5793
    Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

    EntradaAutor: creueta » dl. des. 03, 2007 10:29 am

    noies, totes les que us heu pres l'omifin, heu notat clarament l'ovulació pel mal d'ovaris? és que ara q em coneixia una mica el cicle, sense omifin, em fa por que se'm destoroti i no sàpiga identificar l'ovulació... :-:) :-:) :-:)

    casundena!!!!!!!!!1
    Avatar de l’usuari
    Isabel
    :: zebra
    :: zebra
    Entrades: 1672
    Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
    Contacta:

    EntradaAutor: Isabel » dl. des. 03, 2007 1:01 pm

    Hola;

    Creueta; jo n'he pres cicles ja d'omifin. Els dos primers sabia que ovulaba per la temperatura. Pero aquest ultim ha estat super evidenciat, tenia un mal com si m'hagues de venir la warry i molt malt de ronyons. Em va dir el gine que era la ovulació.
    En principi si ja saps segur quan ovules, no te per que cambiar-e el cicle. Jo he seguint tenint el cicles super regulars (27 o 28 dies), tot i que he llegit per internet que avegades amb l'omifin els cicles es poden allargar.
    Edat: 38 anys
    Temps de recerca:(setembre-2006)
    Tractaments:
    5-cicles d'Omifin
    1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
    4-cicles d'Omifin
    En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

    http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

    Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
      Avatar de l’usuari
      creueta
      :: dinosaure
      Entrades: 5793
      Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

      EntradaAutor: creueta » dl. des. 03, 2007 3:20 pm

      gràcies, isabel!
      :ok:

      el que passa és que amb la tempe puc saber-ho després... però m'interessaria abans! ;-) tiraré d'unitest, a veure si d'una vegada per totes me'n surto!!! :ok:
      Avatar de l’usuari
      Isabel
      :: zebra
      :: zebra
      Entrades: 1672
      Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
      Contacta:

      EntradaAutor: Isabel » dl. des. 03, 2007 3:22 pm

      Creueta; tens rao, amb la tempe ho sabras despres, pero sempre un dia despres. Per tant, si el mes passat vares tenir la pujada el dia 15 del teu cicle, vol dir que segurament ovules el dia 14.
      Edat: 38 anys
      Temps de recerca:(setembre-2006)
      Tractaments:
      5-cicles d'Omifin
      1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
      4-cicles d'Omifin
      En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

      http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

      Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
        Avatar de l’usuari
        socpetitona
        :: girafa
        :: girafa
        Entrades: 2180
        Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

        EntradaAutor: socpetitona » dl. des. 03, 2007 9:17 pm

        Jo prenc OMIFIN i crec que nonoto la ovulació, o potser es que em confio massa amb les ecos de control que em fan...

        Però amb els testos si que ho pots controlar bé, no t'amoinis dona!
        Imatge
        Avatar de l’usuari
        Isabel
        :: zebra
        :: zebra
        Entrades: 1672
        Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
        Contacta:

        EntradaAutor: Isabel » dt. des. 04, 2007 7:28 am

        BON DIA NINEEEES¡¡¡¡

        Avui començo el quart cicle d'Omifin, i com cada mes...espero que sigui l'ultim,je,je,je.

        La tempe ja la tinc controlada, aixi que nomes me la prendre un parell de dies abans d'ovular i en parell despres.
        Els tests d'ovulacio ja els tinc a punt i el lubricant (gracies a omifin ja no tinc moc) esta tambe preparat, ah quasi m'oblido, el test d'embaraç tambe el tinc.
        Ja estic llesta per començar l'ultim mes de l'any amb molta energia :cangui: :cangui: :cangui:
        Edat: 38 anys
        Temps de recerca:(setembre-2006)
        Tractaments:
        5-cicles d'Omifin
        1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
        4-cicles d'Omifin
        En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

        http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

        Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
          Avatar de l’usuari
          Pukeko
          :: dinosaure
          Entrades: 6391
          Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

          EntradaAutor: Pukeko » dt. des. 04, 2007 7:35 pm

          Isabel, la quarta va ser la meva.......
          Avatar de l’usuari
          pitufina
          :: conillet
          :: conillet
          Entrades: 382
          Membre des de: dl. nov. 12, 2007 4:58 pm

          EntradaAutor: pitufina » dt. des. 04, 2007 7:41 pm

          ... crec q em tornare boixa!!!!! ?-) ?-) ?-) ?-)
          Avui he tingut punxades fortes a baix a la dreta(suposo q ovari) poques, potser un parell aquest mati, però super intenses; i ara a la tarda m'ha vingut mal als ronyons, tb com punxades.
          Això vol dir que estic ovulant??? jo em pensava q havia ovulat la setmana passada!!!

          aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quin pal!!!!!
          __________________________________

          Imatge
          Avatar de l’usuari
          socpetitona
          :: girafa
          :: girafa
          Entrades: 2180
          Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

          EntradaAutor: socpetitona » dt. des. 04, 2007 7:44 pm

          Isabel ha escrit:BON DIA NINEEEES¡¡¡¡

          Avui començo el quart cicle d'Omifin, i com cada mes...espero que sigui l'ultim,je,je,je.

          La tempe ja la tinc controlada, aixi que nomes me la prendre un parell de dies abans d'ovular i en parell despres.
          Els tests d'ovulacio ja els tinc a punt i el lubricant (gracies a omifin ja no tinc moc) esta tambe preparat, ah quasi m'oblido, el test d'embaraç tambe el tinc.
          Ja estic llesta per començar l'ultim mes de l'any amb molta energia :cangui: :cangui: :cangui:


          ISABEL!!!! amb tanta preparació segur que hi ha encert, segur!!!!!

          Molta sort!!
          Imatge
          Avatar de l’usuari
          Isabel
          :: zebra
          :: zebra
          Entrades: 1672
          Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
          Contacta:

          EntradaAutor: Isabel » dt. des. 04, 2007 8:00 pm

          Pukeko ha escrit:Isabel, la quarta va ser la meva.......


          Enacara que no t'ho creguis...cada pastilleta que em prenc penso amb tu i fins i tot li dic al meu home: la Pukeko va quedar al quart cicle d'omifin. :love:
          Edat: 38 anys
          Temps de recerca:(setembre-2006)
          Tractaments:
          5-cicles d'Omifin
          1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
          4-cicles d'Omifin
          En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

          http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

          Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
            Avatar de l’usuari
            Pukeko
            :: dinosaure
            Entrades: 6391
            Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

            EntradaAutor: Pukeko » dt. des. 04, 2007 8:33 pm

            :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
            Avatar de l’usuari
            socpetitona
            :: girafa
            :: girafa
            Entrades: 2180
            Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

            EntradaAutor: socpetitona » dt. des. 04, 2007 8:36 pm

            aaaaahhh!!!! el segon cicle, que és la meitat de quatre també pot anar bé, no? després de 14 cicles buscant (que també té un 4)???!!!!! jeje :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
            Imatge
            Avatar de l’usuari
            pitufina
            :: conillet
            :: conillet
            Entrades: 382
            Membre des de: dl. nov. 12, 2007 4:58 pm

            EntradaAutor: pitufina » dg. des. 09, 2007 12:43 pm

            Noies no se si algu em pot ajudar, no se si es normal, ahir tenia unes punxades molt molt fortes a baix, no se, com q jo mai no he tingut regles doloroses no se si es q s'esta preparant la regla, si es q resulta q es ara q tic ovulant o q passa!!! ufffffffffffff ja veieu q aquest primer mes d'omifin no he sapigut detectar la ovulació, estava molt segura q havia ovulat el 28 xq notava sensació rara i em feien mal els pits, xo a principis d'aquesta setmana ja vaig començar a tenir algunes punxades fortes a l'ovari i al cap i ahir tamnbé unes punxades encara més fortes potser més aball.

            Uffffffffffffff m'explico fatal oi? ho sento!! a veure si algu sap dir-me algo!!!!!


            Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
            __________________________________

            Imatge
            Avatar de l’usuari
            creueta
            :: dinosaure
            Entrades: 5793
            Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

            EntradaAutor: creueta » dg. des. 09, 2007 5:11 pm

            buf, pitufina, ni idea... jo també estic en el meu primer mes (però jo tot just ovulo ara), i, sigui com sigui, en cada dona els efectes són diferents, no?! :-:) :-:) :-:)

            podria ser de regla... o... en el millor dels casos... de :-()) :-()) :-())
            ;-)
            Avatar de l’usuari
            pitufina
            :: conillet
            :: conillet
            Entrades: 382
            Membre des de: dl. nov. 12, 2007 4:58 pm

            EntradaAutor: pitufina » dg. des. 09, 2007 5:27 pm

            creueta ha escrit:buf, pitufina, ni idea... jo també estic en el meu primer mes (però jo tot just ovulo ara), i, sigui com sigui, en cada dona els efectes són diferents, no?! :-:) :-:) :-:)

            podria ser de regla... o... en el millor dels casos... de :-()) :-()) :-())
            ;-)



            Creueta com saps q estàs ovulant? et fas testos o per temperatura?? o notes algo diferent??
            __________________________________

            Imatge
            Avatar de l’usuari
            creueta
            :: dinosaure
            Entrades: 5793
            Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

            EntradaAutor: creueta » dg. des. 09, 2007 5:34 pm

            he aconseguit per primer cop a la vida que em donés positiu un test d'unitest... >.-<: >.-<:

            i també em prenc la tempe, però aquesta encara no m'ha indicat l'ovulació, perquè ho fa a posteriori...

            i també miro el moc... que és clara d'ou

            he tingut alguna punxadeta... però això potser m'ho invento ;-)
            els pits potser una mica més inflats... però això també potser m'ho invento ;-)

            vamus, que no entenc com no m'he quedat prenyada, ENCARA! :r) :r) :r)

            això et demostra que tant control no porta enlloc!!! :r) :r) :r)
            Avatar de l’usuari
            glauc
            :: dragona
            :: dragona
            Entrades: 4272
            Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
            Ubicació: Girona

            EntradaAutor: glauc » dg. des. 09, 2007 5:43 pm

            Hola noies.
            Perdoneu la ignorància...però perquè serveix prendre l'Omifin aquest?és per ovular? perquè el preneu? que no teníeu la regla??? jo no en prenc, però prenc unes altres pastilles...Progyluton, potser algú de vosaltres les ha pres... gràcies!!!! i sort a totes! jo espero provar-ho aviat! de moment intento solucionar els meus problemes amb la regla! dew.
            :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:

            Torna a “Buscant un embaràs”

            Qui està connectat

            Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

            Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

            Actualitat ::