Llistat de les que estan buscant al DESEMBRE
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
ELS COMPRO PER INTERNET I ELS TEST DÉMBARAÇ TAMBÉ...SON MOLT MES ECONOMICS QUE A LA FARMACIA...
MIRA , ES AQUI:
http://www.unitest.org/
VINGA MASSOLANERES AL PODER!!!!PER ARA JA TENIM LA PRIMERA EMBARAÇADA QUE ES LA NUVIA!!!!!

MIRA , ES AQUI:
http://www.unitest.org/
VINGA MASSOLANERES AL PODER!!!!PER ARA JA TENIM LA PRIMERA EMBARAÇADA QUE ES LA NUVIA!!!!!

- anabelen2007

BUENO LA VERITAT ES QUE JO PENSAVA QUE AIXO DE BUSCAR UN BEBE ERA PIM PAM PUM I FET...PERO DESPRES DE 6 MESOSO DE BUSQUEDA M´HE ADONAT QUE LA COSA NO VA AIXI...HI HAN MOLTES NOIES QUE HAN TINGUT LA SORT DE QUEDAR-SE EMBARAÇADA ALS PRIMERS MESOS DE BUSQUEDA PERO NO TOTHOM TE AQUESTA SORT....TINC DIES DE TOT..SOC MOLT IMPACENT...I EL DIES DÉSPERA SE´M FAN ETERNS PERO JO POSITIVA A SOBRE DE TOT!!!!

Benvinguda pruna!! Moltíssima sort en la teva recerca. Ja veuràs que per aquí hi ha molt bona gent i que t'ajudarà en tot allò que necessitis. A més a més, tot i que l'espera pot ser llaaaarga, com a mínim és més distreta! Apa, molts ànims!!
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/1f240a
- anabelen2007

hola noies!!!!!!!!!!
així q heu decidit unir-vos al club!!!!!!!!
doncs molt benvingudes!!!!!!!!!
sembla q sou de Gi, jo sóc de la comarca!!!!!!!!!!
anirem parlant i resolent dubtes unes amb les altres
aquests tests d'unitest us els recomano molt!!!!!!!!
avui per primera vegada m'han sortit 2 ratlles, q això vol dir q ovulava!!!!!!!!
fantàstic!!!
petons i fins aviat
MASANA!
Molt b, estem totes ben ordenadetes i ben col.lacadestes
així ens anem controlant unes a les altres!!!
super!!!

així q heu decidit unir-vos al club!!!!!!!!
doncs molt benvingudes!!!!!!!!!
sembla q sou de Gi, jo sóc de la comarca!!!!!!!!!!
anirem parlant i resolent dubtes unes amb les altres
aquests tests d'unitest us els recomano molt!!!!!!!!
avui per primera vegada m'han sortit 2 ratlles, q això vol dir q ovulava!!!!!!!!
fantàstic!!!
petons i fins aviat
MASANA!
Molt b, estem totes ben ordenadetes i ben col.lacadestes
així ens anem controlant unes a les altres!!!
super!!!
creueta!!!!!!!!
sí nena sí, estava tan contenta i al.lucinada, q semblava q m'hages donat un positiu
!!!!!!!!!!!!!!
per tant, no em vull ni imaginar si mai em passa!!!!!!!!!!
em tornaré ben boja boja!!!!!!!!
ah i la saliva tb eh!!!!!!!!!!!!!!!!no t'ho perdis!!!!!!!!!!fantàstic!!!!!!!!!!!
i tu tot b??????
petonets

sí nena sí, estava tan contenta i al.lucinada, q semblava q m'hages donat un positiu
!!!!!!!!!!!!!!
per tant, no em vull ni imaginar si mai em passa!!!!!!!!!!
em tornaré ben boja boja!!!!!!!!
ah i la saliva tb eh!!!!!!!!!!!!!!!!no t'ho perdis!!!!!!!!!!fantàstic!!!!!!!!!!!
i tu tot b??????
petonets

nenes, nenes.... que m'heu canviat el nom, es miwita!!!! Anabelen soc la tetes del guianupcial, pero em vull canbiar el nom pero no hi ha manera que en toni em digui com ho puc fer, li he enviat privis pero no em contesta...
Per cert Pruna, et va arribar aquell dia un missatge privat que et responia al teu privi?? ho dic perque no sigui que no s'envien be i que en toni no els rebi...
Jo encara no estic a la busqueda pero corro sovint per aqui per anar-me informant i agafant experiencia, jejeje!!! he posat el ticker perque sense ho veia massa soso..
Hola glauc guapaaaaa!! ara ens trobarem aquest forum i no al de gironines 2007 eee!! una nova etapa a la nostra vida ee!! ja estas a la busca tu??
Per cert Pruneta, has oblidat a la Nuvia!!!
Petonets reines!!
Per cert Pruna, et va arribar aquell dia un missatge privat que et responia al teu privi?? ho dic perque no sigui que no s'envien be i que en toni no els rebi...
Jo encara no estic a la busqueda pero corro sovint per aqui per anar-me informant i agafant experiencia, jejeje!!! he posat el ticker perque sense ho veia massa soso..
Hola glauc guapaaaaa!! ara ens trobarem aquest forum i no al de gironines 2007 eee!! una nova etapa a la nostra vida ee!! ja estas a la busca tu??
Per cert Pruneta, has oblidat a la Nuvia!!!
Petonets reines!!
Ei Tetes! doncs si nena ara ens trobem totes per aki. Jo encara no m'hi he posat, primer he de mirar de regular una mica la meva regla..sinó ho porto una mica xungo. Resulta que tinc els ovaris ganduls i sense pastilles no ovulen...oi quin pal? pos res, serà qüestió de anar fent i algun dia ens hi posarem! Bona nit!
- anabelen2007

Hola cuquis!
Doncs mira, lo dels tests d'ovulació m'ha agradat, però de moment no n'agafaré. Ho vaig comentar amb en Lluís, i hem dit que de moment no els agafarem. No tenim pressa, nosaltres ens hi haviem de posar cap al febrer, però mira, ens hem adelantat. Així que de moment no, a veure de cares al nou any com ho enfoco.
Ben bé perquè serveixen????
Doncs mira, lo dels tests d'ovulació m'ha agradat, però de moment no n'agafaré. Ho vaig comentar amb en Lluís, i hem dit que de moment no els agafarem. No tenim pressa, nosaltres ens hi haviem de posar cap al febrer, però mira, ens hem adelantat. Així que de moment no, a veure de cares al nou any com ho enfoco.
Ben bé perquè serveixen????
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |