★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
sandysc85
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: sandysc85 » dj. set. 03, 2015 10:19 am

Hola NUMA!!

Quina gràcia m'ha fet això dels caps de setmana, jejeje, esperem caçar l'ovulet el finde llavors ..::··

Nineta22, que no hi hagi símptomes no vol dir que no hi hagi panxu! Així que no perdis l'esperança
Ja queda menys per aquest cap de setmana, que espero que la Sakura1410 pugui cantar molts positius!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: petitajo » dj. set. 03, 2015 11:04 am

Bon dia!!! :***: :***: :***:

Som unes cotorres!!!!!! :b-))) Pichula Totes en tenim moltes ganes!!! :-()) :-())

Pelusseta Benvinguda!! Com tu dius, no podem estar pendents d'una cosa q no podem controlar (costa pero). Jo tambe m'he tallat el cabell! Et desitjo molta calma, desconexio i molts anims en aquesta fase avorrida

Sakura14 Aix aquest mareig :-o00m :-o00m Espero q aquest tacadet q dius no sigui sintome de W i aviat poguem cantar el teu positiu. Seria un alicient per totes les cercadores. Jefa amb panxu!!!! :ok: No sempre s'han de tenir sintomes per cantar positiu.

yuyu M'ha fet gracia aixo d'explicar-li al gine q feieu deures quan tocava hehehehe. De ben segur q aquests gines nostres podrien escriure un llibre!!

[b]corxea
Em sap greu aquesta W pero sembla q t'ho has pres ve ja q aixi has pogut posar data a la SW q per cert te molt bona pinta si el corxeo te vacances a fer molts deures!!!! :sex-|:

Nineta22 Aix quin desespero!!! :-o00m :-o00m Dema ja et faras TE??? Volem noticies!!!!! T'imagino constantment anant al lavabo per mirar si hi ha algo hehehhe, jo tambe ho he fet. L'unic sintome veritable de panxu es l'absencia de W i de moment vas per bon cami :ok:

Numa
Benvinguda i si, el SP enganxa pero hi trobes bona companyia i respostes a molts dubtes. Aquí n'apendras un munt de coses, hi ha moltes expertes q sempre coneixen la resposta al teu dubte o et saben orientar per trobar la solucio. Quina gracia aixo del conill, ja et dic jo q un bebe et lligara molt mes pero et recompensa amb un somriure :camio: Et desitjo una cerca curta!

Ardillita[/b] Gracies per l'aclaracio de la CW, jo no sempre la detecto.

La resta com aneu??? No desespereu massa!! Us envio molts PEPOS!! :-o00m :-o00m :-o00m


Modo ego: perdoneu q sigui un pel escatológica pero es q aquest mes com q no en tinc ni idea de la data d'ovulacio i el rotllo de SM el portem fluixet, voldria saber com detecteu vosaltres la CW. Us queden tacades les calces o es al aixugar-vos q la veieu?
Aquest mes se'm fara molt llarg :-o00m
Imatge

Imatge
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: EI_75i78 » dj. set. 03, 2015 11:46 am

Hola cercadores de setembre!
Em minipresentu,
soc mare duna nena genial i feliç i volem anar a pel segon fill.... data prevista NW el 9.... buf.... q sem fa llaaaarga lespera... ja no ho recordava....

E de reconeixer q en el primer embaras tot i ferme to (vam buscar uns 4 mesos) no vam anar be fins q vaig fer servir el womanlog.
Per temps, horaris i el moment q estavem no vaig saber entendre lo de la cw, els to o tot plegat....
Aixi q al final am el womanlog, macandina x ell i natalben preconceptiu x mi vam anar fent i al mes... diana!
Cada mes vam fer diferent, cada dia, dia si dia no, cames amun, cul amunt, ....

Speru poder anar entrant x aqui i fernus companyia en tot aquest proces.

Molts anims i força!!!!

Estic en mode sossu mobil!!!
Avatar de l’usuari
corxea
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. set. 01, 2015 5:48 pm
Contacta:

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: corxea » dj. set. 03, 2015 12:47 pm

Petitajo- Ostres, jo ara estic descobrint aquest món, mai me n'he adonat massa dels meus canvis. El que sí que et puc dir és que algúns mesos la cw ha estat de tacar calces i altres amb prou feines la detecto quan m'aixugo... :miko:

Numa- BENVINGUDA!! Jo fa poc que hi sóc però s'agraeix molt poder parlar amb altres noies que estan com tu. Jo en puc parlar amb el corxeo perque hi està tan implicat com jo en el tema però ell és un nen i per més que s'hi esforça el pobre no pot arribar a entendre com és una fase desespero del tot.

Un PEPO enorme a totes les que esteu en fase desespero que déu n'hi dó!! nineta, wendolina, cristineta, siberiana, sakura, yuyu. Segur que entre vosaltres podrem cantar alguna panxu! :-()-)

I per si demà estàs massa nerviosa per passar per aquí:

Un PEPO GEGANT a l'ALBA!!! T'enviarem energia positiva!
Avatar de l’usuari
pichula
:: gosset
:: gosset
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: pichula » dj. set. 03, 2015 1:15 pm

Nineta22 ànims amb el desespero bonica!!!

Benivngudes Numa i EI_75i78!!!!

petitajo tema CW la veig de vegades però sempre a l'eixugar-me...
Imatge

Imatge
JuditG
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: JuditG » dj. set. 03, 2015 1:19 pm

Entro en modo soso.

Petitajo jo el detecto quan al eixugar-me, mai he tacat les calcetes.
Ara no recordo qui ha posat el document del gine, moltes gràcies!

Jo vaig estar 3 dies amb CW, he fet TO i de moment surt negatiu. He decidit no obsesionar-me, anar fent i intentar no escoltar tant al meu cos i fer les coses de manera natural. El mes passat vaig dir que no em rallaria i vaig estar super pendent de tot.

Quan hagi de ser serà, això segur.

Molts pepos!!
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Nineta22 » dj. set. 03, 2015 1:28 pm

Gràcies a totes!! Estic una mica nerviosa la veritat!! En fi, a desesperar s'ha dit!!

Petitajo, jo la CW la identifico perfectament perquè, i perdoneu si sóc molt explícita, la majoria de vegades em cau literalment com un moc al WC o al eixugar-me necessito molt paper per estar neta del tot, i a mi només em dura 1 dia. Vull dir que el dia mes exagerat només es un, i després estic 1-2 dies més amb mucositat similar a la CW però molta menys quantitat.

Guapes, demà ja estem a divendres!!! Quines ganes!!!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. set. 03, 2015 1:49 pm

Ui ui Nineta... pot ser que si ehhh
jo tampoc notava cap símptome... trobo q és aviat per notar res, xo si q em semblava q havia de baixarme la warry pq tenia tots el simptomes... així que demà fas TE i ens informeeees que guaaaiii
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
TUBI*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: TUBI* » dj. set. 03, 2015 1:54 pm

Noies aqui va la meva presentació
tubi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu continuar amb els meus mojitos i el vi blanc
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) alegria
Edat dels dos jo 24 i el maromo 31
Cicle de cerca i durada
2n cicle durada ni idea.
Nº Fills cap
Data NW (importantíssim!) El dia 25
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! De moment no seguim cap truc i fem pinxito cada dia >.-<:

Ara m' agradaria felicitar a la marta per la seva panxolina bonica.
Sakura seràs una gran jefa i em faria molta il·lusió que cantessis la meva panxeta.
Ànims a les que esteu en sexe week i a les que esteu en desespero com jo paciència juju
Jo espero no veure la mateixa dilluns, però tinc bastants dubtes i no sé si haurem fet diana. Aquestes alçades em començo a menjar bastant el coco. Ara m en vaig a la pelu juju veig que moltes ho hem fet.
Nineta reina demà serà el teu dia.
Un petó flors perdó per soso total però us escric des de el mòbil ja que em moria de ganes de saber de vosaltres :)
Nicoia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. juny 04, 2015 10:43 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Nicoia » dj. set. 03, 2015 2:42 pm

Nenes, comencen uns dies de molts nervis, veig que hi ha uns quants desesperos.

Nineta, quins nervis, ja ens informaràs sobre demà, no tenir símptomes és una bona senyal, mira la Marta, molta sort bonica!

Sakura, ja queda poquet, tingues confiança, si no hi ha warri hi ha tota l'esperança! Una jefa amb panxu seria genial! Pel que he anat veien el cos és un món, noies que aconsegueixen panxu amb símptomes que semblaven la maleïda o res de símptomes, així que molta paciència.

Benvinguda Numa, Ei_75i78!

Hola Tubi!!!

Ardillita, gràcies per l'aclaració, això de tenir un ginecòleg a prop és ideal.

Yuyu, el gine es deuria quedar a quadres, però és que crec que quan busquem tenim tantes ganes, que qualsevol ajuda és bona!

Petitajo, jo també ho noto al eixugar-me, que es veuen com uns filets, i algun cop ho he notat a les calces. Un cop, vaig estar observant i vaig ajupir el cap mentre feia pipi i al acabar de fer pipi, l'últim vaig veure que queia com un filet transparent, perdoneu que sigui tan precisa, però anava desesperada buscant claraweb, semblava una contorsionista.

JuditG, estic com tu, abans feia TO, temperatures... i vaig decidir que prou, per sort soc bastant regular i vaig pensar anirem fent, no hem de perdre ritme i ja arribarà.

D'aquí res me'n vaig a treballar, com esteu Wendolina, Lotus, corxea, pichula? Alba que tal ha anat?

Jo tot just acabo SW, però continuarem amb el ritme, per si de cas, sempre diuen que els pinxitus pugen els ànims oi? :ok:

Als desesperos una abraçada ben forta i ànims!!
I les SW a gaudir!!!
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: nina81 » dj. set. 03, 2015 3:57 pm

Hola noies!! He estat desconectada d'escriure durant uns mesos tot i que ús anava seguint, vaig decidir fer.ho per aviam si aixo no mi capficava tant i teniem sort i encertavem, xo no ha estat aixi.
Aixi q he decidit estar altre cop per aqui, ja que els dies es passen millor si tens gent q li passa i es preocupa pel mateix.M'hi voleu?

Nom d'usuària: nina81
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir anant amb bicicleta
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): alguna de Txarango
Edat dels dos: tots dos 34
Cicle de cerca i durada del cicles: ja portem 12 mesos i amb cicles súper irregulars, entre 38 i 60
Nº Fills:0
Data NW (importantíssim!): després de passar un cicle llarguissim en prinicpi la data prevista es el 13 de setembre...xo Mai se sap amb mi
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: tenim moltes ganes de tenir un petit per a casa, ens pensavem q sería tot molt més fácil, pero estem veient q tot s'allarga.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: en principi ho fem cada dos dies tot el mes i la setmana de sw día si día no
Imatge
pelusseta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. jul. 31, 2015 3:14 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: pelusseta » dj. set. 03, 2015 7:02 pm

Cuquis!

Mhe fet un liu amb les grafiqueres i les cercadores!!! He entrar a l'altre post i mhe dit: Coi, en 24 hores ja ha canviat tot?? Després he vist que no!

Pero m'ha agradat una cosa que han fet i que he pensat que podríem "copiar": I si fem un decaleg de bones pràctiques de cercadores? En plan: No em faré TE abans de la data de NW, o: No m'observaré els mugrons cada 5 minuts durant el desespero... Què us sembla?

P.d. Veieu q poc he durat sense passar x aquí? Jajaj
Avatar de l’usuari
Lotusd'índia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 11:45 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Lotusd'índia » dj. set. 03, 2015 8:20 pm

jajajajaja Pelusseta quina llunyania més propera que has tingut! Ahh! Em sembla una idea molt bona!! Jo també cotillejo al grafiqueres i ho he vist avui!! M'ha fet molta gracia. :ok:
Benvingudes Tubi i Nina81 :-()-) Que l'espera sigui mooooolt curteta!!
Nicoia Oleee aquesta actitud amb els pinxitus!!! Clar que si! Com més millor!! :love:
Nineta Informa demà si fas el TE!!! Molta molta sort!!!
Corxea Quina caca la warry... La propera serà la bona ja veuràs que si! :-()-)
Petitajo Jo la CW l'identifico súper fàcil perquè tot i que em dura uns quants dies, hi ha un en concret que es bastant bastant evident. Alguna companya més ho ha comentat també i jo faig +1. És com un moc. amb cau al wc o el veig en aixugar-me. Molt escatològic si.. Perdona! jaja
Ardillita que bé aquesta super info!!! Moltes gràcies!! I quina sort de tenir una gine aprop!!! :ok:

Moment ego:

Jo avui entro oficialment en desespero! >.-<: La suerte ya está echada! jajaja
Demà dia 19 del cicle així que encara em queden bastants dies per desesperar.
Hem fet la feina molt ben feta i en els moments clau, però tot depen de l'implantació també... A veure si puc recollir fruits en uns dies!

Les demés com aneu??

petonets!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ardillita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dl. jul. 20, 2015 10:55 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: ardillita » dj. set. 03, 2015 8:39 pm

Entro en modo soso:
La veritat que si que va ver tenir-la a la familia, es la única persona que sap que estem buscant i ja va bé perqué em va donant mostres de natalben, gestagyn,... I mira això m'estalbio.

Per cert... No us ho vaig dir, em va dir que a vegades no es detecta a simple vista que si introdueixes dos dits al principi de la vagina allá trobarem la CW. Jo normalment ho trobo al aixugar-me per aixó.

Benvingudes totes les noves incorporacions.

Molts pepos
ardillita l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 03, 2015 9:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Nicoia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. juny 04, 2015 10:43 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Nicoia » dj. set. 03, 2015 8:46 pm

Pelusseta que bé que continuis per aquí!!! >.-<: >.-<: >.-<: Tens tota la raó en que ens solem obsessionar cercant la panxu, però pensa que així compartim sensacions i ens acompanyem en el camí, a mi l'estiu em va anar molt malament perquè tant temps lliure vas pensant i pensant i és inevitable obsessionar-se. Ara ja he tornat a la rutina i vulguis o no, ajuda a no atabalar-se.

Lotus d'Iíndia >.-<: >.-<: molts ohmmmmms en la fase desespero i a pensar en positiu bonica!

Corxea quina rabia aquesta warri, no et desanimis i a per la següent SW! Un petonet

Nina81 Benvinguda!!!


Em sembla molt bé fer un decàleg, jo vaig caure en fer-me el TE abans de la data NW i hauria d'estar prohibit caure en la temptació, ja deia que l'estiu va ser dur i em vaig obsessionar. Així que nova actitud i endavant! Si se'm acut alguna cosa, la compartiré.
Cristineta86
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Cristineta86 » dj. set. 03, 2015 9:24 pm

Hola a totes!!!!
Primer de tot MOLTES FELICITATS MARTA-1986!!!! NINETA dema fas te no??? Molta sort i a veure si tenim una nova panxu!!!!
MOOOLTS PEPOS A L'ALBA!!!! Totes t'enviem suport!!!
Sobre el decaleg.....amb tants mesos us en puc donar uns quants...
No em fare te abans de la nw
no em fare to els dies abans de la nw x si detecten embaraç
no em pendre la temperatura inutilment nomes els dies propers a la nw
no anire al wc cada poca estona a pasar la revisio per si ha vingut i revisar color mugrons i tamany pits
no m'autoevaluare psicologicament per detectar mal de cap q indiqui la proximitat de la w
no buscare com una boja a internet els sintomes d'embaraç o les diferencies entre sintomes d'embaraç i de w
no mirare quasi amb ratjos x si m'ha sortit el gra de torn q indica la w...
crec q podria continuar....jejjejeje ja veieu q he tingut temps per a tot jejejje
moment ego: he canviat de fase...de la de desespero a la pel.liculera...ehh pero de ciencia ficcio ehhh de moment no tinc cap sintoma de w vaig tenir durant dos dies mal al costat dret i despres ja res...pero el meu mecanisme d'autodefensa em diu q no em puc fer il.lusions q ja son prou osties les q m'he endut!!!
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Nineta22 » dj. set. 03, 2015 9:37 pm

No podiem esperar més i acabem de fer-nos el TE...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
Lotusd'índia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 11:45 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Lotusd'índia » dj. set. 03, 2015 10:03 pm

Nineta No puc veure l'imatge!!!! És un positiu??????? Quins nervissss!!! :-o00m
Imatge
Nicoia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. juny 04, 2015 10:43 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Nicoia » dj. set. 03, 2015 10:03 pm

Anava a apagar l'ordinador i he pensat passa't per les cecacdores i .... no puc veure la imatge!!!!

Què és?¿ Resultat???
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Setembre 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: yuyu » dj. set. 03, 2015 10:09 pm

Siiiii noies un positiu com una casa!!!
Oleeeeeeee anem a tope!!
Enhorabona reina!!
Idius que no tens simptomes??

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::