CERCADORES DE DESEMBRE
Re: CERCADORES DE DESEMBRE
Hola marranes!!!!!!!!
Moltes gràcies a totes per les respostes als meus dubtes existencials!! Sou uns solets macus i boniquets :)
BENVINGUDES a les noves!!
Sibi guapa com estàs? Com et trobes? símptomes!!
Oloty carinyu no t'agobïis!!! si vols fem un Sparring en forma de mala pècora, li posem de nom Maleïda i l'aporregem fins que ens en cansem. s'ha de treure l'energia negativa del cos!
Rosa a fonduuuu la SW!! Que tremoli!!
Marina reina queda totalment prohibit entrar al foro i no explicar-nos tota la vida i miracles!! Vinga va, que vaig a fer crispetes!! :)
Terrallum, bona explicació, vas per profe tu? :):)
Martooona ja veuràs que bé!! Jo crec que amb un cicle o dos ja m'he patejar la meitat dels TOs, però la bossa encara es veu ben plena així que... jajajajaj!!!
Miyu jo crecv que entre polvo i polvo podrieu anar amb el Miyunu a cel·lebrar la recerca amb una bona paella per a fer honor al mapamundia que se t'ha instal·lat a la cara. Ens hem de prendre les coses amb alegria! jejeje! I sí, anem juntetes jijiji!
Tubi, com va ta marona??
Cristineta, estic espaantada....jo que tinc tansts i tants grans....quan em prenyin....encara en tindré més?????????
Jajajaja! Ja m'imagino posant de moda el burka, a precios de oro en el corte Inglés, o en plan Burkas a dosh euroh a dosh euroh!!
Mariona jefa, anima't! Bueno, si has de plorar plora, però si pot intenta distreure't o fer altres cosetes, segur que així caces ovulet abans i no t'ho passes tant malament. I sino sempre ens tens a nosaltres per a "apoiar-te" a les nostres espatlles ni que sigui virtualment :)
Sandyyyy cutorra tuuuu!!! Jajajaja!!Com va el pendoneo??
Tanit, amor, ostres, això és una mica complicat...jo crec que us cal una conversa de debó. Diga-li que entens si té altres plans, però que tu ho necessites saber. Potser és que no té gaire clar que teniu només uns pocs dies per a caçar l'ovul o potser és que està acollonidot. Parleu bé, i no perdeu els nervis . Ja veuràs com al final tot va bé bonica :)
Moltes gràcies a totes per les respostes als meus dubtes existencials!! Sou uns solets macus i boniquets :)
BENVINGUDES a les noves!!
Sibi guapa com estàs? Com et trobes? símptomes!!
Oloty carinyu no t'agobïis!!! si vols fem un Sparring en forma de mala pècora, li posem de nom Maleïda i l'aporregem fins que ens en cansem. s'ha de treure l'energia negativa del cos!
Rosa a fonduuuu la SW!! Que tremoli!!
Marina reina queda totalment prohibit entrar al foro i no explicar-nos tota la vida i miracles!! Vinga va, que vaig a fer crispetes!! :)
Terrallum, bona explicació, vas per profe tu? :):)
Martooona ja veuràs que bé!! Jo crec que amb un cicle o dos ja m'he patejar la meitat dels TOs, però la bossa encara es veu ben plena així que... jajajajaj!!!
Miyu jo crecv que entre polvo i polvo podrieu anar amb el Miyunu a cel·lebrar la recerca amb una bona paella per a fer honor al mapamundia que se t'ha instal·lat a la cara. Ens hem de prendre les coses amb alegria! jejeje! I sí, anem juntetes jijiji!
Tubi, com va ta marona??
Cristineta, estic espaantada....jo que tinc tansts i tants grans....quan em prenyin....encara en tindré més?????????
Jajajaja! Ja m'imagino posant de moda el burka, a precios de oro en el corte Inglés, o en plan Burkas a dosh euroh a dosh euroh!!
Mariona jefa, anima't! Bueno, si has de plorar plora, però si pot intenta distreure't o fer altres cosetes, segur que així caces ovulet abans i no t'ho passes tant malament. I sino sempre ens tens a nosaltres per a "apoiar-te" a les nostres espatlles ni que sigui virtualment :)
Sandyyyy cutorra tuuuu!!! Jajajaja!!Com va el pendoneo??
Tanit, amor, ostres, això és una mica complicat...jo crec que us cal una conversa de debó. Diga-li que entens si té altres plans, però que tu ho necessites saber. Potser és que no té gaire clar que teniu només uns pocs dies per a caçar l'ovul o potser és que està acollonidot. Parleu bé, i no perdeu els nervis . Ja veuràs com al final tot va bé bonica :)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Bona nit noies,
Sóc sincera i no em mateu no he llegit res perquè no he pogut. Dissabte que tornaré a casa us prometo que em posare al dia.
Gràcies per preguntar per la mami. Avui hem vist al metge i la cosa no serà senzilla, ja ha dit ell que ens farem molt amics perquè ens veurem molt jaja però que bé mica en mica.
I res entrava per fitxar i dir que continuo sense maleida. Dissabte si no ha aparegut al mati faré te. Aviam si demà em puc escapar i comprar lo.
Un petó flors
Sóc sincera i no em mateu no he llegit res perquè no he pogut. Dissabte que tornaré a casa us prometo que em posare al dia.
Gràcies per preguntar per la mami. Avui hem vist al metge i la cosa no serà senzilla, ja ha dit ell que ens farem molt amics perquè ens veurem molt jaja però que bé mica en mica.
I res entrava per fitxar i dir que continuo sense maleida. Dissabte si no ha aparegut al mati faré te. Aviam si demà em puc escapar i comprar lo.
Un petó flors
A veure a veure,
Què és aquesta estresamenta Tanit i ROsa???
Rosa jo crec que t'hauries d'esperar això un mes o dos i si veus que estàs igual pots anar al gine, igualment, pots fer-li una trucada si tens dubtes. Ah i no llegeixis per internet! que tot són coses xungues i sembla que ens passa de tot i tot dolent. (a veure si jo també m aplico jot també el cuento). Jo faré ela mateix si em torna a passar lu dels tacadets de cap al gine al gener, però de moment, disfrutem d'aquest mes de nadal, de turrons i de pinxitus!!! res d'agobios i res de preocupar-se per coses que encara no sabem!!! i mentrestant.... a violar al maromooooooo
Tanit, ja ho hem parlat per aqui moltes vegades però és veritat que ells ho viuen tot diferent i a vegades no saben expressar-se, al meu home li passa, moltes vegades quan vol esvair-se s'enganxa a la play perquè per ell és desconectar i deixar de pensar en tot. Potser està agobiat i és el seu mètode d'escapar. Potser haurieu de sortir a sopar juntets passar-vos-ho bé, riure molt i quan estigueu agust parlar i compartir el que sentiu sobre la cerca del bebè. No sé, reina cada parella és un món però un soparet x ahi sempre ajuda. De totes formes molts i molts petonssssss i ànims saps que ens tens sempre aqui.
Tubiii!!! M'agrada sentir que la teva mare es va recuperant, encara que hagueu de fer camí al costat del metge, segr que tot poc a poc va millorant, molts ànims per la mami. Per cert he vist que encara no hi ha senyal de la W???? això és una panxu com una casaaaaaaaaa. Aiiii ja em tens nerviosa pel dissabte!!!! estarem atentessss

Què és aquesta estresamenta Tanit i ROsa???
Rosa jo crec que t'hauries d'esperar això un mes o dos i si veus que estàs igual pots anar al gine, igualment, pots fer-li una trucada si tens dubtes. Ah i no llegeixis per internet! que tot són coses xungues i sembla que ens passa de tot i tot dolent. (a veure si jo també m aplico jot també el cuento). Jo faré ela mateix si em torna a passar lu dels tacadets de cap al gine al gener, però de moment, disfrutem d'aquest mes de nadal, de turrons i de pinxitus!!! res d'agobios i res de preocupar-se per coses que encara no sabem!!! i mentrestant.... a violar al maromooooooo
Tanit, ja ho hem parlat per aqui moltes vegades però és veritat que ells ho viuen tot diferent i a vegades no saben expressar-se, al meu home li passa, moltes vegades quan vol esvair-se s'enganxa a la play perquè per ell és desconectar i deixar de pensar en tot. Potser està agobiat i és el seu mètode d'escapar. Potser haurieu de sortir a sopar juntets passar-vos-ho bé, riure molt i quan estigueu agust parlar i compartir el que sentiu sobre la cerca del bebè. No sé, reina cada parella és un món però un soparet x ahi sempre ajuda. De totes formes molts i molts petonssssss i ànims saps que ens tens sempre aqui.
Tubiii!!! M'agrada sentir que la teva mare es va recuperant, encara que hagueu de fer camí al costat del metge, segr que tot poc a poc va millorant, molts ànims per la mami. Per cert he vist que encara no hi ha senyal de la W???? això és una panxu com una casaaaaaaaaa. Aiiii ja em tens nerviosa pel dissabte!!!! estarem atentessss

Ui cuantes coses!!! Si que som unes cotorres ee!!!
Vaig en plan ràpid que he tingut un dia de locos i son les deu i ja no m'aguanto!
Tanit, em recorda molt al Mariano aquest Tanitu, ell però en ves de la play es amb videos del youtube... jo el que he après es que processen la informació diferent, en ves d'expresarse i parlar les coses ho pateixien i reflexionen per dins i la manera de fer-ho es callant i centrant-se amb altres coses. Amb el Mariano l'única tècnica que em funciona es deixar que fagi el procés de reflexió que li toqui i quan el veig més receptiu intento parlar amb ell, perquè si ho faig en ple proceso no tinc cap resposta de res, tot son silencis o monosilabs i jo emprenyada com una mona, en canvi si el deixes fer i l'enganxes en un bon moment després es més receptiu i més comunicador. No sé si el Tanitu potser també l'has enganxat en un moment d'aquests de "reflexió personal". Potser li passa una mica això, com diu la Terrallum anar a sopar o fer un sopar diferent a casa pot ser un bon moment per parlar tranquilament el tema! Anima't xula, jo abans d'ahir estava igual.... però he decidit prendre-m'ho amb humor....
Tubi!!!! vull cantar panxulina!!!! se huele! se huele!!!
Elantris moltes gracies bonica! Com vas tu?? més val que pinxutejant sense parar!!! Jaja i pel tema granets tindras varios modelitos segun temporada nena que me los quitan de las manos: modelo Burka, modelo máscarilla de quirofano, modelo esquiador nórdico, modelo epicultor... un per cada dia de la semana tu! jejeje :P jo lo dels granets no ho havia sentit i a mi no em va passar així que potser te ahorras els modelitos! :P
Sandy! ja estàs apuntada i fitxada!!!
Cristineta com vas?? et trobes be??
Rosa moltes gracies bonica, i per el teu agobio si realment et preocupa tant ves al Gine i així et quedes tranquila, pero NO llegeixis coses per internet! jo ja he deixat de fer-ho perquè sino es que al final m'estava tornant hipocondriaca, tenia tots els sintomes de totes les malaties i coses rares... fora fora!
Osti tu! per volguer entrar en modo soso ràpid me explaiat bastant! jeje
bueno ara si men vai a
més soleta que la una... això de tenir el Mariano treballant de nit no me gusta
Bona nit boniques!
Vaig en plan ràpid que he tingut un dia de locos i son les deu i ja no m'aguanto!
Tanit, em recorda molt al Mariano aquest Tanitu, ell però en ves de la play es amb videos del youtube... jo el que he après es que processen la informació diferent, en ves d'expresarse i parlar les coses ho pateixien i reflexionen per dins i la manera de fer-ho es callant i centrant-se amb altres coses. Amb el Mariano l'única tècnica que em funciona es deixar que fagi el procés de reflexió que li toqui i quan el veig més receptiu intento parlar amb ell, perquè si ho faig en ple proceso no tinc cap resposta de res, tot son silencis o monosilabs i jo emprenyada com una mona, en canvi si el deixes fer i l'enganxes en un bon moment després es més receptiu i més comunicador. No sé si el Tanitu potser també l'has enganxat en un moment d'aquests de "reflexió personal". Potser li passa una mica això, com diu la Terrallum anar a sopar o fer un sopar diferent a casa pot ser un bon moment per parlar tranquilament el tema! Anima't xula, jo abans d'ahir estava igual.... però he decidit prendre-m'ho amb humor....
Tubi!!!! vull cantar panxulina!!!! se huele! se huele!!!
Elantris moltes gracies bonica! Com vas tu?? més val que pinxutejant sense parar!!! Jaja i pel tema granets tindras varios modelitos segun temporada nena que me los quitan de las manos: modelo Burka, modelo máscarilla de quirofano, modelo esquiador nórdico, modelo epicultor... un per cada dia de la semana tu! jejeje :P jo lo dels granets no ho havia sentit i a mi no em va passar així que potser te ahorras els modelitos! :P
Sandy! ja estàs apuntada i fitxada!!!
Cristineta com vas?? et trobes be??
Rosa moltes gracies bonica, i per el teu agobio si realment et preocupa tant ves al Gine i així et quedes tranquila, pero NO llegeixis coses per internet! jo ja he deixat de fer-ho perquè sino es que al final m'estava tornant hipocondriaca, tenia tots els sintomes de totes les malaties i coses rares... fora fora!
Osti tu! per volguer entrar en modo soso ràpid me explaiat bastant! jeje
bueno ara si men vai a
més soleta que la una... això de tenir el Mariano treballant de nit no me gusta Bona nit boniques!
*Dos angelets al cel*
Molt bona nit boniques!!!
Olotina quin greu bonica, només et puc enviar una abraçada ben forta, és normal que et fessis il·lusions, a mi m'hagués passat igual, és normal que estiguis xofff, però quan passin els dies que necessitis per estar ben forta i animada un altre cop a la cerca!!
Rosa que bé que ja t'hagin arribat els TO, a l'ataque a la captura de l'ovulet
i a gaudir de la SW, intenta no preocupar-te, a vegades quan busquem per internet ens agobiem molt i anem pensant això em passa, aixó també, a mi el gine em va dir no miris l'internet!!! Casi esbrocant-me (no li vaig fer cas). Demana hora al ginecòleg, ell et dirà com va tot i si necessites alguna coseta, així estaràs més tranquila.
Benvingudes Marinagil i Malbuna i Sandy!!! a per la panxu i totes nosaltres cap al'altre cantó del foro!!
Tànit, com t'han dit les cercadores intenta parlar amb ell (els sopars ajuden a relaxar-se i parlar obertament), és normal que estiguis enfadada perquè ho desitgem tant que qualsevol ocasió perduda fa molta rabia, crec que ells ho viuen d'un altre manera i també amb molta pressió, però això no vol dir que no ho vulgui com tu. T'entenc, a mi m'ha passat que dius claus de SW el Nicoiu no tenia gens de ganes (cansament, el dia a dia...) i era un no, i em sentia frustrada i em'efadava, però intenta explicar-li com et sents i ja veuràs com tot anirà bé! Un petonet ben fort!
Terrallum merci per l'explicació perquè ja no sé quants cops he posat el google "la fase lutea sempre són 14 dies? o coses per l'estil jajajaj
Martoona ja veuràs com et van genial els TO, ajuda molt a conèixer el cos, si o si segur caçeu l'ovulet, ja veuràs!!!
Tubi, és normal que estiguis per la mami i no entris tant per aquí, ara és ella el més important, aquí et tenim al cap, jo he marcat el dissabte al calendari, això fa olor a panxulina!!!!
Miyulina això si que és un bon ritme, al Miyulino no se li resistirà l'
jejeje
Modo ego: jo amb els símptomes de warri, amb els pits com boles de ciment i algun doloret d'ovaris, encara em queden 4 dies fins la data NW i res, intentant pensar en altres coses, però és taaaan difícil, crec que no hem encertat, espero equivocar-me. Abans veia el Nicoiu el veia més passota, ell anava fent, però des de fa dos mesos pobre que crec que està més pendent que jo i qualsevol coseta que li dic de símptomes em diu: és que em encertat, crec que té ell més esperances jo.
Mariona estic com tu, el Nicoiu també treballa per la nit des de fa un parell de setmanes i no estavem acostumats, el trobo molt a faltar!
Bona nit a totes!!!! Petons!!
Olotina quin greu bonica, només et puc enviar una abraçada ben forta, és normal que et fessis il·lusions, a mi m'hagués passat igual, és normal que estiguis xofff, però quan passin els dies que necessitis per estar ben forta i animada un altre cop a la cerca!!
Rosa que bé que ja t'hagin arribat els TO, a l'ataque a la captura de l'ovulet
i a gaudir de la SW, intenta no preocupar-te, a vegades quan busquem per internet ens agobiem molt i anem pensant això em passa, aixó també, a mi el gine em va dir no miris l'internet!!! Casi esbrocant-me (no li vaig fer cas). Demana hora al ginecòleg, ell et dirà com va tot i si necessites alguna coseta, així estaràs més tranquila. Benvingudes Marinagil i Malbuna i Sandy!!! a per la panxu i totes nosaltres cap al'altre cantó del foro!!
Tànit, com t'han dit les cercadores intenta parlar amb ell (els sopars ajuden a relaxar-se i parlar obertament), és normal que estiguis enfadada perquè ho desitgem tant que qualsevol ocasió perduda fa molta rabia, crec que ells ho viuen d'un altre manera i també amb molta pressió, però això no vol dir que no ho vulgui com tu. T'entenc, a mi m'ha passat que dius claus de SW el Nicoiu no tenia gens de ganes (cansament, el dia a dia...) i era un no, i em sentia frustrada i em'efadava, però intenta explicar-li com et sents i ja veuràs com tot anirà bé! Un petonet ben fort!
Terrallum merci per l'explicació perquè ja no sé quants cops he posat el google "la fase lutea sempre són 14 dies? o coses per l'estil jajajaj
Martoona ja veuràs com et van genial els TO, ajuda molt a conèixer el cos, si o si segur caçeu l'ovulet, ja veuràs!!!
Tubi, és normal que estiguis per la mami i no entris tant per aquí, ara és ella el més important, aquí et tenim al cap, jo he marcat el dissabte al calendari, això fa olor a panxulina!!!!
Miyulina això si que és un bon ritme, al Miyulino no se li resistirà l'
jejejeModo ego: jo amb els símptomes de warri, amb els pits com boles de ciment i algun doloret d'ovaris, encara em queden 4 dies fins la data NW i res, intentant pensar en altres coses, però és taaaan difícil, crec que no hem encertat, espero equivocar-me. Abans veia el Nicoiu el veia més passota, ell anava fent, però des de fa dos mesos pobre que crec que està més pendent que jo i qualsevol coseta que li dic de símptomes em diu: és que em encertat, crec que té ell més esperances jo.
Mariona estic com tu, el Nicoiu també treballa per la nit des de fa un parell de setmanes i no estavem acostumats, el trobo molt a faltar!
Bona nit a totes!!!! Petons!!
Entro súper ràpid, que estic KO. De moment va tot molt bé, però el cigronet està fent ja de les seves i ha posseït les meves tetes... estan tan enormes que ja no m'hi caben als sostenidors normals, i entre el mal que em fan i que tot el dia les porto apretujades... Res, que aquest cap de setmana tocarà comprar com a mínim uns sostenidors. I a veure si aguanten una temporadeta, que sospito que les peres em seguiran creixent a un ritme alarmant i hauré d'anar ampliant talla... i no és que fins ara les tingués petites. O sigui que festival del meló a tope
Anem superant el xoc inicial, i el siberiano està d'un amorós... ahir al vespre es va presentar a casa amb un ram de roses preciós, i està molt pendent de mi
Demà marxa de viatge 10 dies, i clar, li sap greu no ser aquí, però sap que deixa el cigronet en bones mans. I en 10 dies tornem a tenir-lo a casa.
Noies, no desespereu massa, i intenteu posar-vos a la pell dels maromos. Ells també s'estressen i tenen les seves pors, i és important que es parli tot plegat, però sense pressionar massa. La cerca té moments frustrants, però ens he de fixar en tots els moments bonics que ens regala. Molt d'amor, i anar fent.
Una última cosa abans de posar-me a dormir
Tubiiiiii, t'esperem a l'altra banda del fòrum, que fas una pudor a panxu que no s'aguanta! Dissabte t'hi volem ja 
Anem superant el xoc inicial, i el siberiano està d'un amorós... ahir al vespre es va presentar a casa amb un ram de roses preciós, i està molt pendent de mi
Demà marxa de viatge 10 dies, i clar, li sap greu no ser aquí, però sap que deixa el cigronet en bones mans. I en 10 dies tornem a tenir-lo a casa.Noies, no desespereu massa, i intenteu posar-vos a la pell dels maromos. Ells també s'estressen i tenen les seves pors, i és important que es parli tot plegat, però sense pressionar massa. La cerca té moments frustrants, però ens he de fixar en tots els moments bonics que ens regala. Molt d'amor, i anar fent.
Una última cosa abans de posar-me a dormir
Tubiiiiii, t'esperem a l'altra banda del fòrum, que fas una pudor a panxu que no s'aguanta! Dissabte t'hi volem ja 
Doncs jo ja dono per perdut el mes :( i porto una hora al sofa plorant sola es que m'agobio un pilo per que ja fa temps que li vaig darrere i no hi ha manera ell diu que si que vol pero que no sap p er que penso que no vol (picarols per que m'evites i lo de l'esperit sant només ha passat un cop en milions d'anys). el pitjor de tot es que tinc un mal de cap bestial i lo de plorar no em senta gens bé.. estic plantejant me passar d'ell i anar a buscar una ia o algu així,.... per que jo ja no se si em diu que si per que calli di dp m'evita o que coi passa, el que si se es que jo no vull trigar mes a tenir fills per que en vull tenir dos i per que ja tinc una edat o sigui que no se que hem de fer .
perdoneu el desafogament pero no tinc a qui explicarli i em sento molt impotent.
perdoneu el desafogament pero no tinc a qui explicarli i em sento molt impotent.
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Hola a totes !!!! Tanit molts anis i parla-ho amb ell quan estiguis mes tranquila...
tubi a veure com va!!!! Peto si no hi ha w....
siberiana!!!! Compi!!!! Jo tb noto les tetes mes grans iardor d'estomag....de moment encara en estat de xoc i patint de q vagi tot be!!!! Fins q no passin uns dies i vegi q no ve i el dia 23 em facin la eco no estare mes tranquil.la ja se q soc una paranoica
tubi a veure com va!!!! Peto si no hi ha w....
siberiana!!!! Compi!!!! Jo tb noto les tetes mes grans iardor d'estomag....de moment encara en estat de xoc i patint de q vagi tot be!!!! Fins q no passin uns dies i vegi q no ve i el dia 23 em facin la eco no estare mes tranquil.la ja se q soc una paranoica
- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Eeeeeeiiiiiiiii Cristineta86. Moltíssimes felicitats! Et deissitjo un feliç embaràs

Tanit preciosa com t'has aixecat? Aprofita si el cap de setmana podeu estar tranquils parlar-ho amb calma pero seriosament amb ell. Potser no sap que nomes hi ha uns dies comptats al mes en què és possible fer diana i que qualsevol dia és bo. La majoria de problemes tenen origen en la mala comunicació, i més quan un dels interlocutors és un home! Segur que és el vostre cas! No t'agobiis, que si està amb tu és perque t'estima!
Vinga guapa, amunt! Un petonàs
Vinga guapa, amunt! Un petonàs
bon dia boniques!!!!
Aprofito que no tinc el jefe al darrera avui per escriure pel ordinador..
Tanit bonica, no t'enfonsis... a vegades penso que tindrien que fer un soc petit pels homes.. crec que també els hi aniria prou bé, ja que suposo que també tenen les seves pors i no poden parlar-ho amb ningú..
però el millor és que l'hi puguis parlar de com et sents tu, i preguntar-li com se sent ell, intenta enganxar-lo un moment que et sentis valenta i forta i així en puguis parlar tranquilament sese fer-li cap drama i no se senti més presionat. ( ho dic per experiencia)
Cristineta i Siberiana quina il·lusió que aneu passant per aquí per explicar-nos com us trobeu
Nicoia Això pinta moooolt bé no????????
Mariona a tu et feia por fer de jefa??? ho estàs fent genial
Terrallum Tu i jo de la maneta.. ja veuràs que els tacadets no seran res!! estàs aborrida ara eh?? ;)
Tubi a veure si dissabte la jefa pot cantar la teva
estaré pendent si et fas TE!!!
Elantris em continuo pixant de riure amb tu!! ara estas amb SW??
Sandy benvinguda!! esperem que tinguis una cerca ben curteta
Olotina Com van aquests ànims??
Miyulina Com va la teva "locura transitoria"?? m'has fet molt riure amb això de la paella, i com pot ser lo de les nausees??
Segurament em deixo a algú... però la meva memòria no dona per més...
Que tingueu un bon cap de setmana i estarem pendents de si podem cantar alguna

Aprofito que no tinc el jefe al darrera avui per escriure pel ordinador..
Tanit bonica, no t'enfonsis... a vegades penso que tindrien que fer un soc petit pels homes.. crec que també els hi aniria prou bé, ja que suposo que també tenen les seves pors i no poden parlar-ho amb ningú..
però el millor és que l'hi puguis parlar de com et sents tu, i preguntar-li com se sent ell, intenta enganxar-lo un moment que et sentis valenta i forta i així en puguis parlar tranquilament sese fer-li cap drama i no se senti més presionat. ( ho dic per experiencia)
Cristineta i Siberiana quina il·lusió que aneu passant per aquí per explicar-nos com us trobeu
Nicoia Això pinta moooolt bé no????????
Mariona a tu et feia por fer de jefa??? ho estàs fent genial
Terrallum Tu i jo de la maneta.. ja veuràs que els tacadets no seran res!! estàs aborrida ara eh?? ;)
Tubi a veure si dissabte la jefa pot cantar la teva
estaré pendent si et fas TE!!!Elantris em continuo pixant de riure amb tu!! ara estas amb SW??
Sandy benvinguda!! esperem que tinguis una cerca ben curteta
Olotina Com van aquests ànims??
Miyulina Com va la teva "locura transitoria"?? m'has fet molt riure amb això de la paella, i com pot ser lo de les nausees??
Segurament em deixo a algú... però la meva memòria no dona per més...
Que tingueu un bon cap de setmana i estarem pendents de si podem cantar alguna

- StopFinning
- :: papallona

- Entrades: 148
- Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm
Bon dia cerca-panxus!!
Nom d'usuària: Stopfinning
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Suposo que no defallir. Continuar amb l'esport a tope.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Revenga (System of a Down)
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca i durada del cicles: 1er intent després de la pèrdua
Nº Fills: 2 i una estrella
Data NW (importantíssim!): 20 de desembre
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Iniciem cerca després de perdre al nostre petit fa un parell de mesos, sóc mare marcera de cor.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol, aquarius i cames enlaire. Estic a la SW i tinc al Finno fora fins dissabte no arriba, així que suposo que donem el cicle per perdut
Gràcies Marta per ser la jefa de novembre i mariona per encetar aquest mes. Ànims a la tubi per la mama.
Perdoneu per no personalitzar, però no estic de gaire bon humor.
PEPOS per totes i feliç pont.
Nom d'usuària: Stopfinning
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Suposo que no defallir. Continuar amb l'esport a tope.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Revenga (System of a Down)
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca i durada del cicles: 1er intent després de la pèrdua
Nº Fills: 2 i una estrella
Data NW (importantíssim!): 20 de desembre
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Iniciem cerca després de perdre al nostre petit fa un parell de mesos, sóc mare marcera de cor.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol, aquarius i cames enlaire. Estic a la SW i tinc al Finno fora fins dissabte no arriba, així que suposo que donem el cicle per perdut
Gràcies Marta per ser la jefa de novembre i mariona per encetar aquest mes. Ànims a la tubi per la mama.
Perdoneu per no personalitzar, però no estic de gaire bon humor.
PEPOS per totes i feliç pont.
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!

11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!

11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
Stopfinning et desitjo una cerca ben curteta i que tot arribi a bon port!!
Ai Tànit... què complicat. Jo crec que haureu de tenir una conversa seriosa, però amb calma. No l'ataquis, explica-li com et sents, les pors que tens i els dubtes. Entenc el teu desig de ser mare i ell l'ha d'entendre i si està preparat ho ha d'estar al 100% i si no que et sigui sincer i t'ho digui. Jo crec dues coses (no el conec, així que no ho sé): que desconeix tot el tema de dies fèrtils, ovulació, etc... Molts pensen (ei i m'incloc abans de posar-me a la cerca, que jo a biologia a l'eso no deuria fer gaire cas) que els nostres òvuls estan allà esperant 24/7 amb els braços oberts els bitxitus. Si ell no sap que tenim pocs dies, potser és normal que s'hi repengi tant o que si avui no em ve de gust, ja em vindrà d'aquí dos dies i aquí no passa res. L'altra cosa que pot passar, és que porteu 4 cicles de cerca i això l'està frustrant. Sincerament, crec que per desconeixement el primer que poden pensar és que els soldadets no corren prou o no hi ha suficients, etc. Pensar que és cosa de l'òvul deu costar més d'entendre i encara que tardar una mica és perfectament normal (i ens ho hem de posar totes al cap) potser ell també té por o es ralla pensant que si no et quedes embarassada és per un problema seu i potser prefereix fer-se el longuis que enfrontar-se a un altre mes "fallido".
Tot això són suposicions (al meu maromo li vaig haver d'explicar tot el tema de dies fèrtils i després de veure'm fer tot el que faig: tempes, cames amunt, suc de pomelo, d'aquarius etc etc etc em va confessar un dia que jo feia moltes coses i que potser el problema era d'ell. així que crec que aquesta por la tenen i els costa dir-ho). Tànit guapa, compra un bon vinet, prepareu un bon sopar i parleu de tot això. El que està clar és que la cerca d'un fill ha de ser una cosa bonica i positiva i encara que es faci llarga, si us doneu suport i us ho preneu com un projecte que passarà per etapes llargues o difícils serà millor. Jo l'altre dia em vaig mig emprenyar amb el maromo (no recordo ni perquè) i tot hi estar en SW no vaig voler fer res perquè no vull pensar que un fill nostre surti d'un pinxito trist i sense ganes perquè toca. Si ha d'arribar més tard que arribi més tard, però que sàpiga que va sortir d'un dia d'amor i bon rotllo! Així que parla-ho amb ell ja, perquè tenir una cerca així com si tu l'estiguessis perseguint tot el dia ha de ser una merda.
No et desanimis que parlant les coses segur que us entendreu o si més no sabreu millor què sent l'altre! Molts ànims guapa!! Ningú va dir que fos fàcil però això no vol dir que no ho haguem d'aconseguir!
Ai Tànit... què complicat. Jo crec que haureu de tenir una conversa seriosa, però amb calma. No l'ataquis, explica-li com et sents, les pors que tens i els dubtes. Entenc el teu desig de ser mare i ell l'ha d'entendre i si està preparat ho ha d'estar al 100% i si no que et sigui sincer i t'ho digui. Jo crec dues coses (no el conec, així que no ho sé): que desconeix tot el tema de dies fèrtils, ovulació, etc... Molts pensen (ei i m'incloc abans de posar-me a la cerca, que jo a biologia a l'eso no deuria fer gaire cas) que els nostres òvuls estan allà esperant 24/7 amb els braços oberts els bitxitus. Si ell no sap que tenim pocs dies, potser és normal que s'hi repengi tant o que si avui no em ve de gust, ja em vindrà d'aquí dos dies i aquí no passa res. L'altra cosa que pot passar, és que porteu 4 cicles de cerca i això l'està frustrant. Sincerament, crec que per desconeixement el primer que poden pensar és que els soldadets no corren prou o no hi ha suficients, etc. Pensar que és cosa de l'òvul deu costar més d'entendre i encara que tardar una mica és perfectament normal (i ens ho hem de posar totes al cap) potser ell també té por o es ralla pensant que si no et quedes embarassada és per un problema seu i potser prefereix fer-se el longuis que enfrontar-se a un altre mes "fallido".
Tot això són suposicions (al meu maromo li vaig haver d'explicar tot el tema de dies fèrtils i després de veure'm fer tot el que faig: tempes, cames amunt, suc de pomelo, d'aquarius etc etc etc em va confessar un dia que jo feia moltes coses i que potser el problema era d'ell. així que crec que aquesta por la tenen i els costa dir-ho). Tànit guapa, compra un bon vinet, prepareu un bon sopar i parleu de tot això. El que està clar és que la cerca d'un fill ha de ser una cosa bonica i positiva i encara que es faci llarga, si us doneu suport i us ho preneu com un projecte que passarà per etapes llargues o difícils serà millor. Jo l'altre dia em vaig mig emprenyar amb el maromo (no recordo ni perquè) i tot hi estar en SW no vaig voler fer res perquè no vull pensar que un fill nostre surti d'un pinxito trist i sense ganes perquè toca. Si ha d'arribar més tard que arribi més tard, però que sàpiga que va sortir d'un dia d'amor i bon rotllo! Així que parla-ho amb ell ja, perquè tenir una cerca així com si tu l'estiguessis perseguint tot el dia ha de ser una merda.
No et desanimis que parlant les coses segur que us entendreu o si més no sabreu millor què sent l'altre! Molts ànims guapa!! Ningú va dir que fos fàcil però això no vol dir que no ho haguem d'aconseguir!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Bondianoies! Uff ho se to però vaig moooolt de cul i no us pucseguir tant...
us he llegkt una ica en diagonal però no recordo gaire...
TUBI ànims amb lo de ta mare
TÀNIT quin greu això que expliques del teu company
carinyo no ploris, segur que al final us enteneu i caceu ovulet.
osti i ja no recordo més. .. quemal.... Bé us deixo que vaig a pel nen
a veure si després o durant el finde em poso bé al dia.
Jo en principi diria q demà començo SW. Vinga que lesmares de cor tornarem a aco seguir-ho!!!

TUBI ànims amb lo de ta mare
TÀNIT quin greu això que expliques del teu company
osti i ja no recordo més. .. quemal.... Bé us deixo que vaig a pel nen
a veure si després o durant el finde em poso bé al dia.Jo en principi diria q demà començo SW. Vinga que lesmares de cor tornarem a aco seguir-ho!!!

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

ai sí Tubi que ni m'he enrecordat de tu! ho sento! espero que la teva mare es vagi recuperant mica en mica i encara que hàgiu de fer el camí amb el metge, que estigui tan disposat és reconfortant! Segur que surt tot molt bé i tu fes el TE d'una vegada que sento la pudor de la teva panxa des d'aquí!!!
Marta a tope demà amb la SW!!!!
Marta a tope demà amb la SW!!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
18/12/2015 TE+
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
....No me lo puedo creer pero.....¡aquí estoy!
Nom d'usuària: Arcoiris
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Disfrutar de una noche espectacular de fin de año con cava rosadito jejejeje
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): la de nuestra boda....para bailarla a solas estas fiestas ;) Michael Bublé ' Close your eyes'
Edat dels dos: él 43 y yo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: unos 27-28 días..... es el primer ciclo de búsqueda tras el segundo aborto este año....
Nº Fills: él 1 de 11 años, y los dos juntitos.... dos ángeles ya perdidos....
Data NW (importantíssim!): 30 diciembre
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: bufff ya me conoce hasta el tato, casi jajajaja Nos casamos el mes pasado y pese a haber sufrido dos abortos en 5 meses, estamos deseando volver a la lucha y lograr un bebote sano :)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: hoy vuelvo con el ácido fólico (sólo lo he dejado desde que aborté hasta hoy que empieza W) y natalben....y este ciclo, tomaré progesterona a partir del día 14 de ciclo, y adiro 100 :) y a ver si suena la flauta.... Hacemos SW de unos 10 días....por si acaso....día sí, día no....para darles fuerza a los bichines.... Los dos 'tropiezos' acertamos a la primera..... hasta ahora nuestro problema no ha sido quedarnos......llegan luego..... así que con mucho miedo, pero allá vamos
Me encuentro con muchas mares de cor en este hilo.... :) os deseo lo mejor.... Juntas podremos con todo

Nom d'usuària: Arcoiris
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Disfrutar de una noche espectacular de fin de año con cava rosadito jejejeje
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): la de nuestra boda....para bailarla a solas estas fiestas ;) Michael Bublé ' Close your eyes'
Edat dels dos: él 43 y yo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: unos 27-28 días..... es el primer ciclo de búsqueda tras el segundo aborto este año....
Nº Fills: él 1 de 11 años, y los dos juntitos.... dos ángeles ya perdidos....
Data NW (importantíssim!): 30 diciembre
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: bufff ya me conoce hasta el tato, casi jajajaja Nos casamos el mes pasado y pese a haber sufrido dos abortos en 5 meses, estamos deseando volver a la lucha y lograr un bebote sano :)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: hoy vuelvo con el ácido fólico (sólo lo he dejado desde que aborté hasta hoy que empieza W) y natalben....y este ciclo, tomaré progesterona a partir del día 14 de ciclo, y adiro 100 :) y a ver si suena la flauta.... Hacemos SW de unos 10 días....por si acaso....día sí, día no....para darles fuerza a los bichines.... Los dos 'tropiezos' acertamos a la primera..... hasta ahora nuestro problema no ha sido quedarnos......llegan luego..... así que con mucho miedo, pero allá vamos
Me encuentro con muchas mares de cor en este hilo.... :) os deseo lo mejor.... Juntas podremos con todo

http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
hola holaaaaa com esteu??? gracies xls anism de les meves rallades!!! jajaja aix la ment..
i gracias pels anims x la SW els estic revent i esticcc a topeeeeee!tot i q ahir la nit jo i el rosito ko al sofa... sort q aquest mati el TO ha sortit negatiu... pero d'avui no pasa... ja no em fare mes TO ara cada dia!
marxem de pont!!! en plena fase ovulatoria!!!! per una banda guai perque estas fora i estas mes alegre, relaxat etc... per l'altre portem al nostre fill... aixi q fins al vespre re d re... i al vespre estem petadissims... es lo q te tenir un nen de 4 anys q no para... pero treurem forces d'on sigui!aviam si ho aconseguimmmmm estic sense icones dsd el mobil!
petonets boniquetes!!!!
i gracias pels anims x la SW els estic revent i esticcc a topeeeeee!tot i q ahir la nit jo i el rosito ko al sofa... sort q aquest mati el TO ha sortit negatiu... pero d'avui no pasa... ja no em fare mes TO ara cada dia!
marxem de pont!!! en plena fase ovulatoria!!!! per una banda guai perque estas fora i estas mes alegre, relaxat etc... per l'altre portem al nostre fill... aixi q fins al vespre re d re... i al vespre estem petadissims... es lo q te tenir un nen de 4 anys q no para... pero treurem forces d'on sigui!aviam si ho aconseguimmmmm estic sense icones dsd el mobil!
petonets boniquetes!!!!
Arcoiris guapa!!!!! Tornem a coincidir aqui!!! Això és senyal que estàs perfecte!!!! Un petó ben gran wapa!!! A la tercera va a la vençuda!!!
Entro en modo soso des del mobil! A la nit m'actualitzo!
Entro en modo soso des del mobil! A la nit m'actualitzo!
_Arcoiris_!!! mi niña!!! que conenta estoy de verte por aqui!!! ya estamos otra vez juntitas!! te das cuenta que siempre acabamos juntitas jijiji
Te doy la más grande de las BIENVENIDAS!!! por que te la mereces!!!
Te doy la más grande de las BIENVENIDAS!!! por que te la mereces!!!
Arcoiris, que bé que estiguis x aqui amb ganes de tornar-hi! Jo ara fa un mes i mig mesos tb vaig perdre el meu bb quan estava de 3 mesos, us he anat seguint a totes.. el teu cas al ser el segon avort amb tan poc de temps em va afectar molt! Aixi que em fa molta ilusió que estiguis aqui amb nosaltres!! Un petó molt fort i esperem que totes estiguem aqui molt poquet!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |