♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
lannah i Terrallum, ja sabeu! Fins que no hi ha warry, hi ha esperança!
embarassada, espero que la teva cerca sigui ben curteta. I hem de pensar que no som grans!!! La gine em va dir que era "molt jove"
. A veure si aviat ho aconseguim les dues, i som famílka nombrosa!
embarassada, espero que la teva cerca sigui ben curteta. I hem de pensar que no som grans!!! La gine em va dir que era "molt jove"
. A veure si aviat ho aconseguim les dues, i som famílka nombrosa!Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Lannah, penso el mateix, calma, repeteix-lo d'aqui a dos dies pq no sé jo si aquest resultat amb el que ha passat amb la prova és molt fiable. Molts petons!!
Embarassada, Benvinguda!!!
Marta_1986, per norma la fase lútea diuen que ha de ser de 14 dies. Apreta al maromo pero yaaaaaaaa
Modo ego: he decidit com m'ha comentat l'Elantris, posar-me avui la Proges vaginal pq porto el pitjor dia desde que la prenc (4 dies, avui el 5), Regirada, marejada, se'm treu quan menjo però despres tornem-hi. A veure si aixi demà estic millor pq si no vaya coñazo!
Embarassada, Benvinguda!!!
Marta_1986, per norma la fase lútea diuen que ha de ser de 14 dies. Apreta al maromo pero yaaaaaaaa
Modo ego: he decidit com m'ha comentat l'Elantris, posar-me avui la Proges vaginal pq porto el pitjor dia desde que la prenc (4 dies, avui el 5), Regirada, marejada, se'm treu quan menjo però despres tornem-hi. A veure si aixi demà estic millor pq si no vaya coñazo!
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Moltes gràcies a totes, us mantindré informades!!
Tot i que el meu home ja m'està preguntant per quan la pròxima SW jaja i que si no és un nadó setembrero, doncs octubrero o el que sigui!
Nota mental: si no em aconseguit el + em faré amb uns TO a veure si encertem millor ;)
Tot i que el meu home ja m'està preguntant per quan la pròxima SW jaja i que si no és un nadó setembrero, doncs octubrero o el que sigui!
Nota mental: si no em aconseguit el + em faré amb uns TO a veure si encertem millor ;)
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Hahahhaha Lannah no sabe na tu xur ri Hahahhah
Naltros al final avui hi ha hagut pinxito...i ves no caigui un altre a la nit hahahha
OLOTINA gracies per la oferimenta de cangur hehehe però pel teu nick diria q vivim lluny heehehwhwwe
Naltros al final avui hi ha hagut pinxito...i ves no caigui un altre a la nit hahahha
OLOTINA gracies per la oferimenta de cangur hehehe però pel teu nick diria q vivim lluny heehehwhwwe
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Marta estas on fire!! Yehhaaa!!
Jo estic per pendrem ovusitol, macalitol, sorbitol i lo que faci falta! Tothom te panxus i nens i de tot! Conxus!
Es que avui hem visitat uns amics que feia molt que no veiem i tenen una nena méééssss maca!!
i a sobre he anat al ECI a comprar-li un detallet i hi ha tota una planta pleeeeeena de robeta de nen/a més maaaaccaaaa!!
Vui panxxxuuu!!!
Jo estic per pendrem ovusitol, macalitol, sorbitol i lo que faci falta! Tothom te panxus i nens i de tot! Conxus!
Es que avui hem visitat uns amics que feia molt que no veiem i tenen una nena méééssss maca!!
i a sobre he anat al ECI a comprar-li un detallet i hi ha tota una planta pleeeeeena de robeta de nen/a més maaaaccaaaa!!
Vui panxxxuuu!!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Marta estas a topeeeeeeeeee!!! Vingaaaaa a deixar sec al maromoooooo
Elantris jo cada vegada que passo x davant de la seccio de roba de bebe...uffff ho passo fatal!!! Jo també vull un bebitu petitó!!!
Actualització modo ego: doncs avui la W no ha fet acte de presencia però em fan mal els pits!! Ja estic amb la mosca darrere la orella que em vaig equivocar amb rls TO que aquest mes no el vaig veure tant marcat i he ovulat tard...aiii perquè és tot tan confús i rebuscat??? Cos meu, explica't millor si us plau!!! Si dema no em baixa la W em fare un TE dimarts o dimecres! Lu xungu és que estem fora...Ojalà tingui regalet de reis
Elantris jo cada vegada que passo x davant de la seccio de roba de bebe...uffff ho passo fatal!!! Jo també vull un bebitu petitó!!!
Actualització modo ego: doncs avui la W no ha fet acte de presencia però em fan mal els pits!! Ja estic amb la mosca darrere la orella que em vaig equivocar amb rls TO que aquest mes no el vaig veure tant marcat i he ovulat tard...aiii perquè és tot tan confús i rebuscat??? Cos meu, explica't millor si us plau!!! Si dema no em baixa la W em fare un TE dimarts o dimecres! Lu xungu és que estem fora...Ojalà tingui regalet de reis

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Aix TERRALLUM ojalá et surti positiu!!!
A mi també em fan mal els pits fa 2 dies...a veure si alguna té regalet de Reis!!
Bona nit a totess
A mi també em fan mal els pits fa 2 dies...a veure si alguna té regalet de Reis!!
Bona nit a totess
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
jajaajaj elantris m'has fet riure. A mi em passa algo semblant. Jo vaig per les botigues i nomès veig roba de nen. Com que tinc una nena.
Jo continuo amb un mal gust a la boca, metàl.lic. He llegit per aqui que és clar simptoma
. Però tampoc em vull emocionar que llavors si és que no la patecada és forta.
De fet tinc pànic al +, he patit tant aquesta ultima vegada, que nomes vaig disfrutar de l'embaràs com aquell qui diu 3 dies. De seguida vaig tenir pèrdues, i jo ja veia en el fons que no anava bé.
Deureu pensar que pesada que soc, jeje, ja ho entenc. Si hi ha dubtes test i llestos. Però com he dit abans millor no precipitar.nos i pas a pas,
Jo continuo amb un mal gust a la boca, metàl.lic. He llegit per aqui que és clar simptoma
. Però tampoc em vull emocionar que llavors si és que no la patecada és forta.De fet tinc pànic al +, he patit tant aquesta ultima vegada, que nomes vaig disfrutar de l'embaràs com aquell qui diu 3 dies. De seguida vaig tenir pèrdues, i jo ja veia en el fons que no anava bé.
Deureu pensar que pesada que soc, jeje, ja ho entenc. Si hi ha dubtes test i llestos. Però com he dit abans millor no precipitar.nos i pas a pas,
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Molta sort MOSSA-77 a veure si surten 3 positius un per cada Rei Mag jeje
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Mossa-77 entenc molt bé el que dius...jo just avui pensava... i si em torno a quedar prenyi ara em posaré contenta? tindré la mateixa il·lusió? ??fa una mica de portornar a passar per un embaràs que no evoluciona...
X cert tema roba de bebitos ahir vam estar mirant roba de nena per una neboda i no m'agradava RES hahaha sort que tinc un fill jo...però esque jo crec que no hauria d'haver roba de nen i de nena! Roba unisex yaaaaa
hahaha
Elantris hahahaaya ves...el mes que ve ens prenem un cocktail supersonico para fortalecer los ovulos y atrapar espermes y arreando todas con
Terrallum estarem molt pendents de tu!!!
!la veritat que jo no sabia això del sabor a ferro. ..i no recordo si cap dels dos cops em va passar...a veure què passaraaaaa amb tu. Per crt quan és la teva dnw????
X cert tema roba de bebitos ahir vam estar mirant roba de nena per una neboda i no m'agradava RES hahaha sort que tinc un fill jo...però esque jo crec que no hauria d'haver roba de nen i de nena! Roba unisex yaaaaa
Elantris hahahaaya ves...el mes que ve ens prenem un cocktail supersonico para fortalecer los ovulos y atrapar espermes y arreando todas con
Terrallum estarem molt pendents de tu!!!
!la veritat que jo no sabia això del sabor a ferro. ..i no recordo si cap dels dos cops em va passar...a veure què passaraaaaa amb tu. Per crt quan és la teva dnw????8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Ai si Marta, et diré més. el mossu, no controla gens les dates, i amb això de l'abort ara mateix no sap ni quan m'ha de venir la regla ni res. I jo tampoc l'hi he dit res, no el vull ni estressar, ja prou malament ho hem passat. He pensat en no dir.li si em surt un + fins que vaig al metge. Sé que serà impossible, perquè sempre l'hi explico tot, i més una cosa aixi. Però segur que amb la il.lusió del primer embaràs no. Ara ja vaig amb por. És injust, perquè la primera vegada tenia una eufòria a sobre, que no me la treia ningú, jo ho haguès dit a tot el món el primer dia. Però les males experiències han pogut amb mi.
Aquesta vegada ho vaig dir a la feina, ja que soc mossa d'esquadra, i quan vaig saber el positiu, just aquella nit teniem una entrada i escorcoll a domicilis jihadistes. Vaig parlar amb el caporal, i l'hi vaig explicar i evidentement no hi vaig anar.
Aiiiiiixxxx no sé perquè us explico tot aixo ara, deu ser la por.
Aquesta vegada ho vaig dir a la feina, ja que soc mossa d'esquadra, i quan vaig saber el positiu, just aquella nit teniem una entrada i escorcoll a domicilis jihadistes. Vaig parlar amb el caporal, i l'hi vaig explicar i evidentement no hi vaig anar.
Aiiiiiixxxx no sé perquè us explico tot aixo ara, deu ser la por.
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Mossa-77 aquiestem pel que fagi falta! I avegades desfogar-nos ens ajuda a tirar endevant.amb naltros saps que tenscartablanca perparlardel que sigui relacionat amb la cerca! Normal que ho comentessis a la feina...ha de ser xungui. Jo tb ho havia dit a la jefa i companyes.... de fet recordo que els vaig dir " us ho explico pq tant si va bé com malament ho viureu amb mi" ( treballo en una academia i som tot noies i poquetes) i mira... al final va anar malament i ellesem van recolzar, especialment la jefa amb qui tinc molt confianca i m'ajuda molt. 

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Doncs si, suposo que a la feina és normal explicar.ho, d'una manera o altre ho han de saber. A mi també m'han recolzat molt, tant companys com companyes.
Doncs res, esperaré fins divendres aveure si aguanto, perquè anar parlant per aqui, aveure si no espero tant, jijijiji
Apalins bona nit guapes
Doncs res, esperaré fins divendres aveure si aguanto, perquè anar parlant per aqui, aveure si no espero tant, jijijiji
Apalins bona nit guapes
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Molts anims TERRALLUM... LANNAH... I MOSSA!!! Ojalá siguin tres panxus com tres reis mags!
Anims a totes, q d ben segur aviat estarem disfrutant de la nostra panxulina.
Noies una pregunta, pels homes, per millorar la qualitat de l'esperma q es millor prendre? ? He llegit d tot I vaig perdida. . Gracies!
Anims a totes, q d ben segur aviat estarem disfrutant de la nostra panxulina.
Noies una pregunta, pels homes, per millorar la qualitat de l'esperma q es millor prendre? ? He llegit d tot I vaig perdida. . Gracies!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Petita per aqui normalment es parla de la maca... naltros jo en fem servir, però si quehi ha varies cercadores....a veure si es pronuncien...
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
petit36 El mossu tambe pren maca andina. Entre això i l'ovusitol ha de sortir en Rambo com a minim 

Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Doncs res noies me fet TE i blanc blanquisim...això vol dir que com sospitava m'he equivocat amb les dates i vaig ovular molt més tard, segons els meus càlculs em toca baixar el dia 11 de gener, però no cal ni que m'apunteu perquè no vam fer deures quan tocava així que dono el mes per perdut... i ja men vaig al 8è mes de cap...quin desespero noies...sento desfugar-me però és que sembla que tothom es queda de seguida i jo anar passant els mesos i res de res...ja dono per suposat que algo no va bé, segur que tenim alguna cosa que no funciona...quin desespero...
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
TERRALLUM bonica...quin greu. Però com és que has canviat la data? No ho entenc.. Les teves FL les tens controlades no? Perquè has canviat la data?
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Bon dia boniques!
Ostres Terrallum, em sap molt greu reina.... t'envio un peto molt molt gran!
has pensat amb fer TO? jo probaré també de fer-los un parell de mesos pero per coneixer quan ovulo i tenir el meu cos una mica mes controlat. Potser et va bé bonica
Mossa-77 lo del gust a ferro jo també ho havia sentit que ho deien! aviam si hi ha sort bonica! si et serveix d'experiencia a mi el primer cicle després de la perdua em va tardar 36 dies en arribar, va ser una mica bojeria peruqe vaig estar dues setmanes premenstrual perduda, ara per sort ja està començant a marxar. Ja ens diràs! ojala sigui panxu!
Lannah com vas bonica?
Marta DW on fire no? jeje
Bueno reines no em puc enrollar més que ja toca arrancar a treballar (que dur després de una semana de festa
)
Ostres Terrallum, em sap molt greu reina.... t'envio un peto molt molt gran!
has pensat amb fer TO? jo probaré també de fer-los un parell de mesos pero per coneixer quan ovulo i tenir el meu cos una mica mes controlat. Potser et va bé bonicaMossa-77 lo del gust a ferro jo també ho havia sentit que ho deien! aviam si hi ha sort bonica! si et serveix d'experiencia a mi el primer cicle després de la perdua em va tardar 36 dies en arribar, va ser una mica bojeria peruqe vaig estar dues setmanes premenstrual perduda, ara per sort ja està començant a marxar. Ja ens diràs! ojala sigui panxu!
Lannah com vas bonica?
Marta DW on fire no? jeje
Bueno reines no em puc enrollar més que ja toca arrancar a treballar (que dur després de una semana de festa
*Dos angelets al cel*
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Bon dia guapes!
terrallum quin greu el lio de dates, realment és una merda perdre 30 dies per un descompte de 2 o 3 pfffff!! el mes que ve SM i així no deixem escapar ni un sol
mossa pisos jihadistes? jurl... jo també ho hauria dit al caporal nena, quin mal rollo. Sou uns herois, en serio. I desfoga't tant com vulguis i necessitis. Cada dia totes tenim un humor i un estat d'ànim diferent i sempre hi ha una forera disposada a enviar-te petons i abraçades.
Segueixes amb gust de ferro? ji ji ji
terrallum quin greu el lio de dates, realment és una merda perdre 30 dies per un descompte de 2 o 3 pfffff!! el mes que ve SM i així no deixem escapar ni un sol
mossa pisos jihadistes? jurl... jo també ho hauria dit al caporal nena, quin mal rollo. Sou uns herois, en serio. I desfoga't tant com vulguis i necessitis. Cada dia totes tenim un humor i un estat d'ànim diferent i sempre hi ha una forera disposada a enviar-te petons i abraçades.
Segueixes amb gust de ferro? ji ji ji
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



















