.•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Vannion, jo tampoc detectava la cw, i aquest mes he pres suc de pomelo i taxaaaaaan ha aparegut! Així que ja saps! 

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Hola!!
Benvingudes!!!
Em sap greu llegir males experiències i que a algunes us està visitant la W maleïda...
Del tema que comenteu dels TO, he llegit experiències de tot...a algunes els prediu positiu, a d'altres no...unes diuen que els surt el TO positu...altres que se'ls marca i prou...és un mebolic i i cada cos és diferent.
Així que us faré cas i m'esperaré, perquè recordant l'embaràs anterior, tres dies després de la data NW es marcava molt fluixet encara, així que potser millor esperar en modo zen i que sigui el que sigui (desitjant que sigui panxu, es clar).
Molts ànims a totes i moooolts PEPOS!!!
Benvingudes!!!
Em sap greu llegir males experiències i que a algunes us està visitant la W maleïda...
Del tema que comenteu dels TO, he llegit experiències de tot...a algunes els prediu positiu, a d'altres no...unes diuen que els surt el TO positu...altres que se'ls marca i prou...és un mebolic i i cada cos és diferent.
Així que us faré cas i m'esperaré, perquè recordant l'embaràs anterior, tres dies després de la data NW es marcava molt fluixet encara, així que potser millor esperar en modo zen i que sigui el que sigui (desitjant que sigui panxu, es clar).
Molts ànims a totes i moooolts PEPOS!!!
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
jo estic amb la Nuria, hi ha a qui se li marca molt i n'hi ha que gens.
A mi se'm marcava una barbaritat! Moltíssim més que el TE a data 12DPO.
Així que no sé, suposo que cadescú és un món!
A mi se'm marcava una barbaritat! Moltíssim més que el TE a data 12DPO.
Així que no sé, suposo que cadescú és un món!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Feliç dimecres a totes!! Ja som a meitat de setmana!!
Benvingudes les noves incorporacions!!!
No puc personalitzar gaire, però si us diré que avui he tingut una espècie de revelació i estava estirada al sofà després de menjar quan m'he adonat que tinc el pantaló trencat de la part del cul... com si d'estar molt estirat s'haguès passat... el problema és que aquest pantaló té 3 setmanes, i mai l'he ficat a la secadora, intento rentar amb poques revolucions... en fi, que ho he vist, i al canviar-me, la resta de pantalons no m'entraven
Passo al castellà que sino és pitjor... La cuestión es que soy consciente que me he engordado mucho en 1 año, pero me he pesado y he aumentado 9 kilos desde el día de mi boda... ahora peso 70kg!!! Para mí es una barabaridad. Los pantalones del año pasado no me entran. Las camisetas que saqué ayer en el cambio de armario me van super justas y no me gusta nada... en invierno parece que puedes disimular más el peso, pero en verano la chicha que hay no se puede esconder, y al verlo tan claro me he dado cuenta de que estoy pasando olímpicamente de este tema y no puedo...
No quiero rallar a nadie, es solo un problema que me ha hundido un poco. Este año había pasado del tema porque como íbamos a buscar panxu, pensé que era una chorrada adelgazar para engordar otra vez... pero mi marido me dice: si te engordas en el embarazo, vas a llegar a los 80 y pico quilos! Es mucho!!!! Pensad que mido 1,65!! No soy ninguna chica alta así que... empiezo a verme un poco deformada.
Así que lo que voy a hacer es lo siguiente: voy a empezar en serio la dieta, voy a intentar hacer ejercicio. Mentiria si dijera que me voy a esforzar al máximo en este tema, porque soy muy sedentaria, pero voy a empezar por ir a caminar a partir de las 20h cada día, y voy a cuidar mi alimentación. Me tiene muy frustrada este tema ahora mismo, cada vez me veo peor y no quiero ser la típica chica (que respeto mucho, ojo) pero que con los embarazos e hijos se empieza a dejar y...
Siento el pedazo de rollo modo ego total. Supogno que estar con la warry me ha desanimado, y ver que no tengo ropa para vestirme es desesperante!!! La verdad. No sé si a alguien más le pasa... espero que no! Y que estéis estupendas de peso.
Un besazo guapas
Benvingudes les noves incorporacions!!!
No puc personalitzar gaire, però si us diré que avui he tingut una espècie de revelació i estava estirada al sofà després de menjar quan m'he adonat que tinc el pantaló trencat de la part del cul... com si d'estar molt estirat s'haguès passat... el problema és que aquest pantaló té 3 setmanes, i mai l'he ficat a la secadora, intento rentar amb poques revolucions... en fi, que ho he vist, i al canviar-me, la resta de pantalons no m'entraven
Passo al castellà que sino és pitjor... La cuestión es que soy consciente que me he engordado mucho en 1 año, pero me he pesado y he aumentado 9 kilos desde el día de mi boda... ahora peso 70kg!!! Para mí es una barabaridad. Los pantalones del año pasado no me entran. Las camisetas que saqué ayer en el cambio de armario me van super justas y no me gusta nada... en invierno parece que puedes disimular más el peso, pero en verano la chicha que hay no se puede esconder, y al verlo tan claro me he dado cuenta de que estoy pasando olímpicamente de este tema y no puedo...
No quiero rallar a nadie, es solo un problema que me ha hundido un poco. Este año había pasado del tema porque como íbamos a buscar panxu, pensé que era una chorrada adelgazar para engordar otra vez... pero mi marido me dice: si te engordas en el embarazo, vas a llegar a los 80 y pico quilos! Es mucho!!!! Pensad que mido 1,65!! No soy ninguna chica alta así que... empiezo a verme un poco deformada.
Así que lo que voy a hacer es lo siguiente: voy a empezar en serio la dieta, voy a intentar hacer ejercicio. Mentiria si dijera que me voy a esforzar al máximo en este tema, porque soy muy sedentaria, pero voy a empezar por ir a caminar a partir de las 20h cada día, y voy a cuidar mi alimentación. Me tiene muy frustrada este tema ahora mismo, cada vez me veo peor y no quiero ser la típica chica (que respeto mucho, ojo) pero que con los embarazos e hijos se empieza a dejar y...
Siento el pedazo de rollo modo ego total. Supogno que estar con la warry me ha desanimado, y ver que no tengo ropa para vestirme es desesperante!!! La verdad. No sé si a alguien más le pasa... espero que no! Y que estéis estupendas de peso.
Un besazo guapas


Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Nayàde, ves a una dietista ja!! si vols començar dieta i estas en període de búsqueda ho has de fer molt i molt bé, perquè les dietes per a baixar pes mal fetes poden comportar problemes d'ovulació.
És una bona inversió, ja ho veuràs!
Lo d'anar a caminar cada dia mínim 45 minuts em sembla una idea de lo més encertada!
Ànims!!!
És una bona inversió, ja ho veuràs!
Lo d'anar a caminar cada dia mínim 45 minuts em sembla una idea de lo més encertada!
Ànims!!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
- marietavermella
- :: formigueta

- Entrades: 75
- Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Bona nit noies! !!!
Nayade, t'entenc perfectament!!!!
Amb la minimarieta durant l'embaràs només hem vaig engreixar 9 kilos però després del part 12 més .... no hi havia manera de que fes cap dieta en condicions i m'aprimava poca cosa, al.octubre pasat hem. Van pasar el telefon d'una nutricionista que també feia acupuntura i des de octubre a dia d'avui m'he aprimat 9 kilos! !! Ara estic en 58, i medeixo 1,60 aixi que estic en el Meu pes.... i pensar que ara hem.tornare a engreixar. ... pero es per una bona causa! !!!
Bona nit!!!!
Nayade, t'entenc perfectament!!!!
Amb la minimarieta durant l'embaràs només hem vaig engreixar 9 kilos però després del part 12 més .... no hi havia manera de que fes cap dieta en condicions i m'aprimava poca cosa, al.octubre pasat hem. Van pasar el telefon d'una nutricionista que també feia acupuntura i des de octubre a dia d'avui m'he aprimat 9 kilos! !! Ara estic en 58, i medeixo 1,60 aixi que estic en el Meu pes.... i pensar que ara hem.tornare a engreixar. ... pero es per una bona causa! !!!
Bona nit!!!!
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Gràcies nenes!!!
Ara he de mirar, perquè no sé si aquestes dietistes son "normals" o he de buscar una especialitzada en tema embaràs... no tinc massa idea...
Ara he de mirar, perquè no sé si aquestes dietistes son "normals" o he de buscar una especialitzada en tema embaràs... no tinc massa idea...

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Hola noies!!!
Jo peso bastant més que vosaltres i faig 1'65 tmb.
Després de l'avortament vaig dir: a fer dieta p estar millor p cuidar el pesolet q vingui!!!
La gine,hospital general de catalunya, em va dir q fes visita amb endocrí d'allà mateix q treballen conjuntament i ell em va derivar a la nutricionista del seu equip. En tres setmanes 2'5 kg menys...
A poc a poc anirem estant millor totes per cuidar les panxus!!!
Jo peso bastant més que vosaltres i faig 1'65 tmb.
Després de l'avortament vaig dir: a fer dieta p estar millor p cuidar el pesolet q vingui!!!
La gine,hospital general de catalunya, em va dir q fes visita amb endocrí d'allà mateix q treballen conjuntament i ell em va derivar a la nutricionista del seu equip. En tres setmanes 2'5 kg menys...
A poc a poc anirem estant millor totes per cuidar les panxus!!!
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Jo la setmana que ve vaig a la dietista. Lo bo de tot plegat és que treballo amb ella i em controla si em veu menjant porqueries jejejeje!!!
Li explicaré tot perquè a la feina no saben tot el que he passat, es pensen que m'han tret un quiste a l'ovari, i que em faci una dieta en condicions.
L'Elantrio diu que són una Gordibuena, perquè segueixo estant bona tot i que pesi 10 kilos més jajaja! Pobre, és un solet!
Al començar la cerca pesaba 60 kg, al quedar,me prenyada , a les 7 setmanes pesava 63 i amb un plis plas, a les 10 setmanes 66. Al gine no li va fer gens ni mica de gràcia, però com que després de pesarme va veure que s'havia parat , no en vam tornar a parlar.
Ara, tot i que mengi més o menys bé, no perdo pes, molt poquet, i estic amb 64 o 65 kg...i medeixo 1,65 cm... Em toca perdre uns 8 kilos per tornar al meu pes habitual :S
Li explicaré tot perquè a la feina no saben tot el que he passat, es pensen que m'han tret un quiste a l'ovari, i que em faci una dieta en condicions.
L'Elantrio diu que són una Gordibuena, perquè segueixo estant bona tot i que pesi 10 kilos més jajaja! Pobre, és un solet!
Al començar la cerca pesaba 60 kg, al quedar,me prenyada , a les 7 setmanes pesava 63 i amb un plis plas, a les 10 setmanes 66. Al gine no li va fer gens ni mica de gràcia, però com que després de pesarme va veure que s'havia parat , no en vam tornar a parlar.
Ara, tot i que mengi més o menys bé, no perdo pes, molt poquet, i estic amb 64 o 65 kg...i medeixo 1,65 cm... Em toca perdre uns 8 kilos per tornar al meu pes habitual :S
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Náyade ha escrit:Per cert com estàs Sandy??? Nerviosa???? Símptomes de warry o de prenyi???![]()
![]()
![]()
petit36 encara no t'esborro per demà NW, tot pot passar!!! Ja ens mantindràs informades
Hola! Doncs símptomes de res i la warry encara res. Imagino que demà... Ja tinc ganes de tornar a la càrrega!!
A veure si demà us puc llegir a totes amb calma i posar-me al dia :)
- marietavermella
- :: formigueta

- Entrades: 75
- Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Noies a la cuatro fan el programa de 9 meses con samanta! !!!
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Nom d'usuària: airun
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: no ser k posar
Flor i pedra preferida: lliri, roca
Edat dels dos: 34 tots dos
Cicle de cerca i durada del cicles: 16 messos
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 29 maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: no ho portu gairebe; encara k us segueixi no escric gaire
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: omifin i àcid fòlic.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: no ser k posar
Flor i pedra preferida: lliri, roca
Edat dels dos: 34 tots dos
Cicle de cerca i durada del cicles: 16 messos
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 29 maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: no ho portu gairebe; encara k us segueixi no escric gaire
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: omifin i àcid fòlic.
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
marietavermella ha escrit:Noies a la cuatro fan el programa de 9 meses con samanta! !!!
Jo tb l estic mirant, i em cau la llàgrima
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Bon dia noies!!!
Náyade molts ànims amb la dieta! Però com et diuen les noies, millor amb un nutricionista i que estiguis ben controlada
i evidentment, a fer una mica d'esport! És molt complicat amb els horaris que es sol tenir a les feines i això, però si cada dia pots sortir a caminar, ja és alguna cosa. Veuràs que l'esforç tindrà la seva recompensa!!
Què tal va ser el programa de la Samantha? El recomaneu? Potser el buscaré per internet, a veure si ja l'han posat
Aix noies, quin greu aquestes warrys! Jo també em sumo "a la festa", però que no decaigui l'ànim, que maig tot just acaba de començar!
Xinxa com ho portes? Estic d'acord amb el que dius! No TE abans de la DNW! Millor fer-ho quan tinguis alguns dies de falta. Molts pepos!!
Nuriafm com estàs? Pepos!!
Elantris, ja ens explicaràs què tal amb la dietista! Sou unes valentes!!
Que passeu un bon dijous. Ja queda menys pel cap de setmana

Náyade molts ànims amb la dieta! Però com et diuen les noies, millor amb un nutricionista i que estiguis ben controlada
Què tal va ser el programa de la Samantha? El recomaneu? Potser el buscaré per internet, a veure si ja l'han posat
Aix noies, quin greu aquestes warrys! Jo també em sumo "a la festa", però que no decaigui l'ànim, que maig tot just acaba de començar!
Xinxa com ho portes? Estic d'acord amb el que dius! No TE abans de la DNW! Millor fer-ho quan tinguis alguns dies de falta. Molts pepos!!
Nuriafm com estàs? Pepos!!
Elantris, ja ens explicaràs què tal amb la dietista! Sou unes valentes!!
Que passeu un bon dijous. Ja queda menys pel cap de setmana

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Bon día noietes!!!!
Anims amb les dietas jo tb m'hauria d possar. . Pero no tinc anims no se pq..
El programa d Samanta molt xulo! ! I emotiu .. Sortira cada cas.. snif. .
Bon dijous a totes I pepos!!!!
Anims amb les dietas jo tb m'hauria d possar. . Pero no tinc anims no se pq..
El programa d Samanta molt xulo! ! I emotiu .. Sortira cada cas.. snif. .
Bon dijous a totes I pepos!!!!
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Nenes, molts ànims a totes amb aquestes dietes!!! Jo, per sort, després de parir al nen em vaig quedar més prima que abans de l'embaràs! Així que ja veieu, cada dona és un món!
Jo també vaig mirar el programa de la Samanta, i aquesta nit i he somiat hi tot! I també em va caure la llàgrima! Quin patir!
Jo també vaig mirar el programa de la Samanta, i aquesta nit i he somiat hi tot! I també em va caure la llàgrima! Quin patir!
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Bon dia noies,
no vaig mirar el programa.... més endavant intentaré veure'l per internet.
Ànims amb les dietes, que encara que sigui dur, podem aconseguir-ho!!! i mira que jo he de perdre el triple que vosaltres....
De moment intento no deixar que se'm mengi el desespero, però com vaig tenint punxadetes i tota la setmana que em trobo fatal, no he baixat dels 37º... hi ha moments que tinc esperança i d'altres que penso que és el meu cos que em fa males passades...
Dissabte és el dia NW, però intentaré no fer TE fins dilluns (a veure si aguanto). Ja sé que és el primer cicle després de l'avortament i que m'ho he de prendre amb paciència...però a vegades...
Gràcies a totes per ser aquí, sou un gran recolzament encara que no es coneguem!
Una abraçda!!
no vaig mirar el programa.... més endavant intentaré veure'l per internet.
Ànims amb les dietes, que encara que sigui dur, podem aconseguir-ho!!! i mira que jo he de perdre el triple que vosaltres....
De moment intento no deixar que se'm mengi el desespero, però com vaig tenint punxadetes i tota la setmana que em trobo fatal, no he baixat dels 37º... hi ha moments que tinc esperança i d'altres que penso que és el meu cos que em fa males passades...
Dissabte és el dia NW, però intentaré no fer TE fins dilluns (a veure si aguanto). Ja sé que és el primer cicle després de l'avortament i que m'ho he de prendre amb paciència...però a vegades...
Gràcies a totes per ser aquí, sou un gran recolzament encara que no es coneguem!
Una abraçda!!
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Bon dia, cercadores!
No us atabaleu massa amb els quilos i les dietes: la cerca, l'embaràs i la lactància no són moments per fer restriccions alimentàries. Els que sí que podeu fer és mirar de menjar molt variat i res de porqueries, penseu en una dieta nutritiva per vosaltres i pel vostre futur cigronet, però sense centrar-vos específicament en perdre pes. Penso que és lo millor.
Jo vaig començar l'embaràs amb algun quilo de més, però forta i en forma (sempre anava en bici per Barcelona i un parell de dies de gimnàs), i en sis mesos només m'he engreixat 3'5kg. Patia per si durant l'embaràs agafaria molt de pes, perquè vaig deixar d'anar amb bici i al gimnàs, però menjo variat, sovint i sense passar gana, i vaig súper bé. O sigui que mai se sap. Procureu menjar per nodrir-vos, que això sí que és important, i intenteu moure'us sense fer grans matxacades (bici, caminades llargues, ballar, etc).
Sort, guapes, que vosaltres podeu!
No us atabaleu massa amb els quilos i les dietes: la cerca, l'embaràs i la lactància no són moments per fer restriccions alimentàries. Els que sí que podeu fer és mirar de menjar molt variat i res de porqueries, penseu en una dieta nutritiva per vosaltres i pel vostre futur cigronet, però sense centrar-vos específicament en perdre pes. Penso que és lo millor.
Jo vaig començar l'embaràs amb algun quilo de més, però forta i en forma (sempre anava en bici per Barcelona i un parell de dies de gimnàs), i en sis mesos només m'he engreixat 3'5kg. Patia per si durant l'embaràs agafaria molt de pes, perquè vaig deixar d'anar amb bici i al gimnàs, però menjo variat, sovint i sense passar gana, i vaig súper bé. O sigui que mai se sap. Procureu menjar per nodrir-vos, que això sí que és important, i intenteu moure'us sense fer grans matxacades (bici, caminades llargues, ballar, etc).
Sort, guapes, que vosaltres podeu!
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Bon dijous cercadores!
Passo per aqui i veig un desànim general amb el tema del pes QUE NO POT SER!! A totes les que voleu baixar pes (JefaNayade, NuriaFM, Elantris, Petit... i ho deixo obert per si n'hi ha alguna més!). Molts molts ànims! Segur que si anul.leu les coses que no ens beneficien a ningú a l'hora de menjar (patates fregides i altres guarreries varies), augmenteu l'aport de fruita i verdures a la dieta, cuineu a la planxeta i bullidet i feu una miqueta d'exercici (caminar es genial! a mi m'encanta!) aconseguireu baixar pes! (si no tot, al menys el suficient per sentir-se més en forma!!)
Jo us recolzo, de veritat! En el meu cas... soc més aviat de les que els nervis/contratemps/etc... em fan baixar de pes com una fletxa i encara que pugui no semblar-ho, també es un problemon.
Sandy bonica! Ha vigut la maleida W¿?! GRGR! Molts PEPOS i ha agafar forces pel nou mes! Ara dedicat a tu!
NuriaFM, cookie, boleta i xinxa! Com van els desesperos boniques? Molts ànims!
Passo per aqui i veig un desànim general amb el tema del pes QUE NO POT SER!! A totes les que voleu baixar pes (JefaNayade, NuriaFM, Elantris, Petit... i ho deixo obert per si n'hi ha alguna més!). Molts molts ànims! Segur que si anul.leu les coses que no ens beneficien a ningú a l'hora de menjar (patates fregides i altres guarreries varies), augmenteu l'aport de fruita i verdures a la dieta, cuineu a la planxeta i bullidet i feu una miqueta d'exercici (caminar es genial! a mi m'encanta!) aconseguireu baixar pes! (si no tot, al menys el suficient per sentir-se més en forma!!)
Jo us recolzo, de veritat! En el meu cas... soc més aviat de les que els nervis/contratemps/etc... em fan baixar de pes com una fletxa i encara que pugui no semblar-ho, també es un problemon.
Sandy bonica! Ha vigut la maleida W¿?! GRGR! Molts PEPOS i ha agafar forces pel nou mes! Ara dedicat a tu!
NuriaFM, cookie, boleta i xinxa! Com van els desesperos boniques? Molts ànims!
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Bon dia cercadores precioses!!!
Fa molts dies que no entro...una setmana de bojos!
Jo vaig començar el primer embaràs amb 60 kg, 2 més del compte. Anava bastant be amb el pes fins l'agost, que deuría xuclar tots els liquids de la zona i els vaig guardar a les meves cames...era el mes 8... Total, que des que vaig parir no ha hagut manera de treurem els kg, fen dieta, esport...pero no sóc constant. Quan no son naps son cols...ara dec estar uns 8 kg per sobre..
Vaig parlar amb el gine i hem quedat que aniré a una dietista, per començar a controlar-me pq no em vull engreixar molt, que sinó a més de 8 serán 15 que hauré de baixar...El meu règim no és gens estricte, menjar sa i equilibrat, verduretes, amanides i planxa que m'encanta, i com que el meu peque menja així doncs és més fàcil!
en fi...podem amb tot!!!!!
Quina rabia les males warrys que han baixat...veig que no s'han enterat que no les volem!!!!!!
Jo estic a punt d'entrar a la sw, però marxem al poble i la nostre habitació està entre la de mon pare i la del nen...així que hauran de ser pinxitos silenciosos jajajajaja
Bueno boniques, prometo posar-me al dia i tornar a tope!!!
Fa molts dies que no entro...una setmana de bojos!
Jo vaig començar el primer embaràs amb 60 kg, 2 més del compte. Anava bastant be amb el pes fins l'agost, que deuría xuclar tots els liquids de la zona i els vaig guardar a les meves cames...era el mes 8... Total, que des que vaig parir no ha hagut manera de treurem els kg, fen dieta, esport...pero no sóc constant. Quan no son naps son cols...ara dec estar uns 8 kg per sobre..
Vaig parlar amb el gine i hem quedat que aniré a una dietista, per començar a controlar-me pq no em vull engreixar molt, que sinó a més de 8 serán 15 que hauré de baixar...El meu règim no és gens estricte, menjar sa i equilibrat, verduretes, amanides i planxa que m'encanta, i com que el meu peque menja així doncs és més fàcil!
en fi...podem amb tot!!!!!
Quina rabia les males warrys que han baixat...veig que no s'han enterat que no les volem!!!!!!
Jo estic a punt d'entrar a la sw, però marxem al poble i la nostre habitació està entre la de mon pare i la del nen...així que hauran de ser pinxitos silenciosos jajajajaja
Bueno boniques, prometo posar-me al dia i tornar a tope!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















