♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Ostres, si avui és 14! I la teva DNW el 16!! Perdona quan he mirat la llista de properes DNW i he vist la teva he pensat: es avui!
A veure com va tot d'aqui a dilluns, si el tacadet es converteix en W o es implantacio o ves a saber.
Ja ens mantindras informades, que veig que estas atenta al forum!!

A veure com va tot d'aqui a dilluns, si el tacadet es converteix en W o es implantacio o ves a saber.
Ja ens mantindras informades, que veig que estas atenta al forum!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Feliç dilluns a totes!!
Com esteu boniques? Esteu molt callades......
Capseta Això que comentaves al terrallu també li va passar, sobretot al segon o tercer mes de cerca que jo estava molt obsesionada i era en plan: avui ho hem de fer perquè estic ovulant i el pobre se m'estressava i amb la pressió no hi havia maneres d'acabar...es desconcentrava! Al final vaig optar per no dir-li res, ell m'anava preguntant i jo li vaig dient, si suposo que en uns dies ovularé, i li trec importància i des de llavors tot va molt millor! Pobres sembla que no però també els hi posem molta pressió.
La resta com esteu? què dieu? expliqueu-nos cosetes.
Modo ego: Jo aqui estic...amb algunes baixades de tempe que no sé pas d'on baixen...i encara sense ovular...aquest mes ovularé més tard i és extrany perquè el dia CD 9 o 10 em sortia el TO gairebé positiu, molt marcat i em pensava que ovularia més d'hora però veig que finalment no...I res doncs que el dia 23 farem un anyet de casats i no sé pas que regalar-li al meu home, aixxx mira que fa temps que hi penso i al final se m'ha tirat el temps a sobre i encara no tinc res. Alguna ideea??? ajudeu-me una mica porfiiii
Ell m'ha fet un regalàs, d'un taller que volia fer d'un cap de setmana i no m'atrevia perquè valia força diners i PAM me l'ha regalat, és taaaan macu
i jo sense res pensat encara, ai mare meva...sempre a ultima hora 
Com esteu boniques? Esteu molt callades......
Capseta Això que comentaves al terrallu també li va passar, sobretot al segon o tercer mes de cerca que jo estava molt obsesionada i era en plan: avui ho hem de fer perquè estic ovulant i el pobre se m'estressava i amb la pressió no hi havia maneres d'acabar...es desconcentrava! Al final vaig optar per no dir-li res, ell m'anava preguntant i jo li vaig dient, si suposo que en uns dies ovularé, i li trec importància i des de llavors tot va molt millor! Pobres sembla que no però també els hi posem molta pressió.
La resta com esteu? què dieu? expliqueu-nos cosetes.
Modo ego: Jo aqui estic...amb algunes baixades de tempe que no sé pas d'on baixen...i encara sense ovular...aquest mes ovularé més tard i és extrany perquè el dia CD 9 o 10 em sortia el TO gairebé positiu, molt marcat i em pensava que ovularia més d'hora però veig que finalment no...I res doncs que el dia 23 farem un anyet de casats i no sé pas que regalar-li al meu home, aixxx mira que fa temps que hi penso i al final se m'ha tirat el temps a sobre i encara no tinc res. Alguna ideea??? ajudeu-me una mica porfiiii
Ell m'ha fet un regalàs, d'un taller que volia fer d'un cap de setmana i no m'atrevia perquè valia força diners i PAM me l'ha regalat, és taaaan macu
i jo sense res pensat encara, ai mare meva...sempre a ultima hora 
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Entro ràpid a dir li a la Elantris que no es desanimi! Mira jo quan vaig tenir l'avortament tb pensava que despres a la primera em tornaria a quedar, ja que sempre sents per tor arreu " aishhh jo tb vaig patir un avortament xo mira pim pam al mes següent m'hi vaig qdar i mira aqui la meva filla o fill" total q com veus no m'm'hi vaig quedar i va ser per mi el pitjor mes... els mesos q han seguit a aquell doncs no han estat tan durs, xo la primera patacada la pitjor.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Holaaaa!!!!
Quin mal de panxa!!!! Grrrrrr la Maleïda ja és aquí,Aixxxxx. Ara arribar a casa i apali.... Quina kk... En fi ja us deia jo q no m escapava de la histero!!! Histèrica em posaré hehehe.
Com esteu guapes???
Quin mal de panxa!!!! Grrrrrr la Maleïda ja és aquí,Aixxxxx. Ara arribar a casa i apali.... Quina kk... En fi ja us deia jo q no m escapava de la histero!!! Histèrica em posaré hehehe.
Com esteu guapes???
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bona nit grafiqueres!!
Xikaboom, ohh, quin pal. Aquest mes està sent molt fluixet al soc petit. Molts petons i ànims per la histero.
Terrallum, si en CD9-10 ja sortia molt marcat, no voldras dir que ja vas ovular però va marcar fluixet? Segueixs fent-te TO? Com estan evolucionant? Blancs blancs? Sobre el regal no sé què aconsellar-te. Sóc pèssima per això. Potser la idea del que va fer la Nayade t'agrada (tres regalets, significant el passat, present i futur). A mi em va semblar una idea bonica.
Que bé el regalet d'ell, sembla que no però de tant en tant s'hi fixen i tenen detalls que alucines.
Xikaboom, ohh, quin pal. Aquest mes està sent molt fluixet al soc petit. Molts petons i ànims per la histero.
Terrallum, si en CD9-10 ja sortia molt marcat, no voldras dir que ja vas ovular però va marcar fluixet? Segueixs fent-te TO? Com estan evolucionant? Blancs blancs? Sobre el regal no sé què aconsellar-te. Sóc pèssima per això. Potser la idea del que va fer la Nayade t'agrada (tres regalets, significant el passat, present i futur). A mi em va semblar una idea bonica.
Que bé el regalet d'ell, sembla que no però de tant en tant s'hi fixen i tenen detalls que alucines.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon dia noies!!!
Aix, quin desànim general
molta força a les que esteu amb la maleïda, que encara tenim dues setmanes per davant i tot pot passar!! El mes que ve cantarem panxus a dojo!

Aix, quin desànim general

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon dia.....
Un mal de panxa que flipes....però encara sense baixar bé... La senyora Maria.... En fi....a esperar viam què fa....
Ànims a totes!!!!!
Un mal de panxa que flipes....però encara sense baixar bé... La senyora Maria.... En fi....a esperar viam què fa....
Ànims a totes!!!!!
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Xikaboom, aixi doncs encara no t'ha baixat?? I es normal que tinguis aquest mal? A veure si significarà una altra cosa....
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Mmmm és que no vull pas ilusionarme abans d'hora...per tan, de moment esperaré uns dies a veure què passa....
A veure aquesta setmana com evoluciona tot... Perquè tinc com barreja de mal la panxa i ja no sé si del dinar que se'm va posar malament o que...O potser els nervis m'estan fent mala passada.....
Així que intento estar relaxada i esperar uns dies....
Com Esteu totes???
A veure aquesta setmana com evoluciona tot... Perquè tinc com barreja de mal la panxa i ja no sé si del dinar que se'm va posar malament o que...O potser els nervis m'estan fent mala passada.....
Així que intento estar relaxada i esperar uns dies....
Com Esteu totes???
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon dia grafiqueres!!!
Com aneu?? jo porto uns dies desapareguda que he anat bastant de vòlid, a veure si em poso al dia que vaig una mica perduda...
primer de tot, Xikaboom com estas??? volem noticies teves!! he llegit que tenies tacadet, com ha acabat el tema??
Terrallum veig a la teva grafica que per fi t'ha aparegut el TO positiu, com s'ha fet esperar... ara a caçar l'ovulito, veig que teniu els deures molt ben fets, així segur que no s'escapa!!!
Capseta i tu com portes aquest primer desespero?? algun simptoma?? ànims que ja ens queda poquet!!
Sandy tu deus ja estar en plena SW si no em fallen els calculs oi? A fer deures a tope!!!
Jefa Boleta i Elantris, no ens oblidem de vosaltres, molta força guapes!!!!!
Jo al final he optat per no posar al FF que prenc progesterona perquè sino no em marca la ovulació jejejeje així que no posant-ho em surt que vaig ovular a CD15, abans del que em pensava, així que se m'ha adelentat la DNW, però tampoc vull pensar-hi gaire... el que si he notat aquest mes és que en la fase lutea la temperatura s'ha mantingut mes constant. en fi, seguirem desesperant!!
Vinga grafiqueres, ànims ben amunt que hem de disfrutar d'aquest moment en el que estem, aviat totes tindrem la nostra panxona!!
Una abraçada!!
Com aneu?? jo porto uns dies desapareguda que he anat bastant de vòlid, a veure si em poso al dia que vaig una mica perduda...
primer de tot, Xikaboom com estas??? volem noticies teves!! he llegit que tenies tacadet, com ha acabat el tema??
Terrallum veig a la teva grafica que per fi t'ha aparegut el TO positiu, com s'ha fet esperar... ara a caçar l'ovulito, veig que teniu els deures molt ben fets, així segur que no s'escapa!!!
Capseta i tu com portes aquest primer desespero?? algun simptoma?? ànims que ja ens queda poquet!!
Sandy tu deus ja estar en plena SW si no em fallen els calculs oi? A fer deures a tope!!!
Jefa Boleta i Elantris, no ens oblidem de vosaltres, molta força guapes!!!!!
Jo al final he optat per no posar al FF que prenc progesterona perquè sino no em marca la ovulació jejejeje així que no posant-ho em surt que vaig ovular a CD15, abans del que em pensava, així que se m'ha adelentat la DNW, però tampoc vull pensar-hi gaire... el que si he notat aquest mes és que en la fase lutea la temperatura s'ha mantingut mes constant. en fi, seguirem desesperant!!
Vinga grafiqueres, ànims ben amunt que hem de disfrutar d'aquest moment en el que estem, aviat totes tindrem la nostra panxona!!
Una abraçada!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon divendres grafiqueres!
Perdoneu l'absència de jefa aquests últims dies... no tinc perdó! Començaré en mode ego i després personalitzo... al trapo!
Vaig anar al nou ginecòleg. Gràcies a deu, em va encantar! És una monada d'home que et tracta com una princesa, sembla que siguis la única pacient del dia, i t'escolta i t'explica amb dibuixets i tot... Total, que al mig de la visita em va agafar una plorera tremenda... quina paciència pobre home! Resumint, em va dir que en principi està tot bé i que lo que em nota és un bloqueig bestial. Vaig estar reflexionant després de la visita i em vaig adonar que estic massa obsessionada amb l'embaràs, i no és bo ni per mi, ni per la parella, ni per quedar-nos-hi.
Total que vaig decidir fer un break. No vol dir que deixi de buscar, però com veureu fa dies que no em prenc les tempes (ho faré, si ho faig, al voltant dels dies de la ovulació i prou) i passaré de TO tb. Del SP no em vull sortir, però aniré entrant més de tant en tant. De moment, porto una semaneta i pico moooolt més tranquila i relaxada. Així que hauríeu d'anar pensant en qui voldrà ser la jefa de juny!
Vam quedar que al setembre, si no ens hi hem quedat, mirarem de fer una IA. Així que ara a gaudir de l'estiu i a diversificar les meves il·lusions en més temes! Q si al final, lo únic que et motiva és algo que no ve, acabes bastant frustrat.
Com esteu totes vosaltres?
Xikaboom Com vas? Espero que sigui panxu! I si acaba de baixar, t'envio molts i molts pepos guapissima... Si tens algun dubte de la histero, em pots preguntar quan vulguis. Petonarros!
Vannion no venen tiretes sueltes de TOs de CB. Així que l'aparatet no serveix per a res... te'l tornen a donar amb cada capsa.
Nurieta carinyet moltes gràcies pels ànims! Avui tens gine! Ja ens expliques què t'ha dit i com està el cigruuuuu!
Capseta millor no apuntar tempes si no són reals! Molt bon ritme de pinxitus trobo! Olé tu! Per cert, m'encanta lo del canvi d'hàbits pels pinxitus entre setmana! Així ho faré! Jo et recomanaria que intentis q el Capseto es relaxi, perquè sí que és veritat que amb la pressió (encara que sigui de la positiva) no acabi de funcionar i sigui contraproduent... Q tal aquest desespero?
Terrallum apuntada! Ja has vist q jo tb estic en mode "carregar les piles"... Ja saps què li regalaràs al teu maromo? És intrèpid? A mi m'encantaria regalar-li al Boletu llençar-se en paracaigudes o vol en planejador, però és un cagat... (a mi m'encanta!). Jo quasi sempre regalo experiències, m'agrada molt més que els regals materials... Si encara no t'has decidit, digam-ho i et dono més idees!
Sandy com va anar la celebration?
Dama guapissima molts pepos!!! Aviat ho aconseguiràs, sense tempes ni re! Segur!
Dayna què bé saber de tu! I que tot està bé! Ves passant a explicarnos!
Nunik moltes gràcies pels ànims maca! EStupendo que se t'hagi regulat la tempe en la Fase lutea! Força pel desespero, ja et queda reeeeeeeee! Cross fingers!
Petonarros a totes!
Perdoneu l'absència de jefa aquests últims dies... no tinc perdó! Començaré en mode ego i després personalitzo... al trapo!
Vaig anar al nou ginecòleg. Gràcies a deu, em va encantar! És una monada d'home que et tracta com una princesa, sembla que siguis la única pacient del dia, i t'escolta i t'explica amb dibuixets i tot... Total, que al mig de la visita em va agafar una plorera tremenda... quina paciència pobre home! Resumint, em va dir que en principi està tot bé i que lo que em nota és un bloqueig bestial. Vaig estar reflexionant després de la visita i em vaig adonar que estic massa obsessionada amb l'embaràs, i no és bo ni per mi, ni per la parella, ni per quedar-nos-hi.
Total que vaig decidir fer un break. No vol dir que deixi de buscar, però com veureu fa dies que no em prenc les tempes (ho faré, si ho faig, al voltant dels dies de la ovulació i prou) i passaré de TO tb. Del SP no em vull sortir, però aniré entrant més de tant en tant. De moment, porto una semaneta i pico moooolt més tranquila i relaxada. Així que hauríeu d'anar pensant en qui voldrà ser la jefa de juny!
Vam quedar que al setembre, si no ens hi hem quedat, mirarem de fer una IA. Així que ara a gaudir de l'estiu i a diversificar les meves il·lusions en més temes! Q si al final, lo únic que et motiva és algo que no ve, acabes bastant frustrat.
Com esteu totes vosaltres?
Xikaboom Com vas? Espero que sigui panxu! I si acaba de baixar, t'envio molts i molts pepos guapissima... Si tens algun dubte de la histero, em pots preguntar quan vulguis. Petonarros!
Vannion no venen tiretes sueltes de TOs de CB. Així que l'aparatet no serveix per a res... te'l tornen a donar amb cada capsa.
Nurieta carinyet moltes gràcies pels ànims! Avui tens gine! Ja ens expliques què t'ha dit i com està el cigruuuuu!
Capseta millor no apuntar tempes si no són reals! Molt bon ritme de pinxitus trobo! Olé tu! Per cert, m'encanta lo del canvi d'hàbits pels pinxitus entre setmana! Així ho faré! Jo et recomanaria que intentis q el Capseto es relaxi, perquè sí que és veritat que amb la pressió (encara que sigui de la positiva) no acabi de funcionar i sigui contraproduent... Q tal aquest desespero?
Terrallum apuntada! Ja has vist q jo tb estic en mode "carregar les piles"... Ja saps què li regalaràs al teu maromo? És intrèpid? A mi m'encantaria regalar-li al Boletu llençar-se en paracaigudes o vol en planejador, però és un cagat... (a mi m'encanta!). Jo quasi sempre regalo experiències, m'agrada molt més que els regals materials... Si encara no t'has decidit, digam-ho i et dono més idees!
Sandy com va anar la celebration?
Dama guapissima molts pepos!!! Aviat ho aconseguiràs, sense tempes ni re! Segur!
Dayna què bé saber de tu! I que tot està bé! Ves passant a explicarnos!
Nunik moltes gràcies pels ànims maca! EStupendo que se t'hagi regulat la tempe en la Fase lutea! Força pel desespero, ja et queda reeeeeeeee! Cross fingers!
Petonarros a totes!
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bones noies!!
Hola superjefa!!
Tinc noticion!!! Estic prenyi!!! Yuhuuuu!!!! Després de..... Tropecientos mil.... Y més dies hehehe.
Que bo, al final m'estalvio la histero.... El que fa el coco Hahahaha. El Gine quan hi vagi flipara...
Bé ara molta calma i a veure si em vaig trobant millor q encara tinc mals de panxa q tela....I estem mokt contents però ens ho agafem amb molta cautela... Perquè ja sabem q és mokt aviat i que mai se sap.. Tot i que estic positiva i crec q ara si q tt sortirà bé.
Petonets!!!!
Ara si que necessito desconnexió tt i que de tan en tan us aniré llegint.
Molts i molts petons i pesos x totes i a seguir ho intentant quea totes us arribarà!!!!!!!!!
Hola superjefa!!
Tinc noticion!!! Estic prenyi!!! Yuhuuuu!!!! Després de..... Tropecientos mil.... Y més dies hehehe.
Que bo, al final m'estalvio la histero.... El que fa el coco Hahahaha. El Gine quan hi vagi flipara...
Bé ara molta calma i a veure si em vaig trobant millor q encara tinc mals de panxa q tela....I estem mokt contents però ens ho agafem amb molta cautela... Perquè ja sabem q és mokt aviat i que mai se sap.. Tot i que estic positiva i crec q ara si q tt sortirà bé.
Petonets!!!!
Ara si que necessito desconnexió tt i que de tan en tan us aniré llegint.
Molts i molts petons i pesos x totes i a seguir ho intentant quea totes us arribarà!!!!!!!!!
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Ole oleeeee!!!!!
Que bé!!! Enhorabona!!!!!!!!!!
Ja veuras que tot anirà bé!! Això, ves passant encara que sigui de tant en tant, que ens farà il.lusio saber com evoluciona. I ojalà que puguis presenciar algunes panxus més!!
Nunik, el desespero fatal, dema hem dit amb el capseto que igual fem un TE... Encara que segur que surt negatiu però bueno, és massa angoixant!! Veig que la temperatura t'esta pujant, quina bona senyal! A mi també se m'ha adelantat la DNW segons el FF (diu que dilluns i no divendres). Ens queda cada cop menys per saber què!! Tu com vas de psicopismptomes?? Jo a tope, quin horror.
Boleta, molts anims amb aquesta nova fase més zen. A veure si teniu sort i sinó doncs mira, ja sabeu que al setembre anirieu a RA i estaria més encaminat. Esperem que no faci falta! I a veure si pots fer algun canvi d'habits dels que vaig comentar. Nosaltres aquesta setmana entre pitos i flautes no hem estat gaire acaramelats, pero es que per feina i altres molts dies arriba a casa a les 11 de la nit, quines hores!! I a dutxar-se i sopar
A vegades els canvis de xip van be, com deia el capità enciam, els petits canvis son poderosos! Jejeje.
Petons!!

Que bé!!! Enhorabona!!!!!!!!!!
Ja veuras que tot anirà bé!! Això, ves passant encara que sigui de tant en tant, que ens farà il.lusio saber com evoluciona. I ojalà que puguis presenciar algunes panxus més!!
Nunik, el desespero fatal, dema hem dit amb el capseto que igual fem un TE... Encara que segur que surt negatiu però bueno, és massa angoixant!! Veig que la temperatura t'esta pujant, quina bona senyal! A mi també se m'ha adelantat la DNW segons el FF (diu que dilluns i no divendres). Ens queda cada cop menys per saber què!! Tu com vas de psicopismptomes?? Jo a tope, quin horror.
Boleta, molts anims amb aquesta nova fase més zen. A veure si teniu sort i sinó doncs mira, ja sabeu que al setembre anirieu a RA i estaria més encaminat. Esperem que no faci falta! I a veure si pots fer algun canvi d'habits dels que vaig comentar. Nosaltres aquesta setmana entre pitos i flautes no hem estat gaire acaramelats, pero es que per feina i altres molts dies arriba a casa a les 11 de la nit, quines hores!! I a dutxar-se i sopar
A vegades els canvis de xip van be, com deia el capità enciam, els petits canvis son poderosos! Jejeje.
Petons!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
XIKABOOM MOLTES FELICITATS!!!!!!
Quina ilu que en fa llegir per aquí que has aconseguit la panxona!!!! Disfruta molt del moment, t'ho mereixes!!!
Capseta, que terribles aquest desesperos... Jo de moment cap psicosimptome, nomes els pits sensibles jejejeje aixi tu quan tens la dnw? Mira si hem gunyat alguna dies ja es algu! Jo de moment res de te, en fan por jajajaja ja ens explicaras si tel fas dema!!!
Boleta, t'entenem perfectamente, si necesites desconectar endavant. I en sembla perfecte que busquis altres coses que t'ilusionin, tu ara prensa en disfrutar de l'estiu que tenim per davant i si s'ha de recorrer a reproduccio assistida per aconseguir el nostre somni, doncs endevant. Molts anims guapa!!!
I la resta com aneu?
Jo portava el desespero prou be fins avui!!! Quines ganes que passin els dies!!! Ja ens queda res! I de simptomes res... Nomes pits sensibles, aixo que els ultims mesos amb la progesterona tenia d tot jajajaja
Vinga noies que ara que la xikaboom ha inagurat el mes hem d'anar totes darrera seu!!!
Petons!!!
Quina ilu que en fa llegir per aquí que has aconseguit la panxona!!!! Disfruta molt del moment, t'ho mereixes!!!Capseta, que terribles aquest desesperos... Jo de moment cap psicosimptome, nomes els pits sensibles jejejeje aixi tu quan tens la dnw? Mira si hem gunyat alguna dies ja es algu! Jo de moment res de te, en fan por jajajaja ja ens explicaras si tel fas dema!!!
Boleta, t'entenem perfectamente, si necesites desconectar endavant. I en sembla perfecte que busquis altres coses que t'ilusionin, tu ara prensa en disfrutar de l'estiu que tenim per davant i si s'ha de recorrer a reproduccio assistida per aconseguir el nostre somni, doncs endevant. Molts anims guapa!!!
I la resta com aneu?
Jo portava el desespero prou be fins avui!!! Quines ganes que passin els dies!!! Ja ens queda res! I de simptomes res... Nomes pits sensibles, aixo que els ultims mesos amb la progesterona tenia d tot jajajaja
Vinga noies que ara que la xikaboom ha inagurat el mes hem d'anar totes darrera seu!!!
Petons!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon dissabte cercadores!
Entro amb moltíssima emoció a felicitar la nostra Xikaboom per la seva increíble noticia...
MOLTISSIMES FELICITATS XIKABOOM!!! PRIMERA PANXU DE MAIG!!!
Nena, em fa una il·lusió molt especial cantar la teva panxulina... tan esperada, tan soferta... Ens dones esperances a totes! I ara ens concentrarem moltíssim per tu i pel teu cigronet, per a que tot vagi superbé!!! Cuida't molt, segueix tan positiva i disfruta-ho a tope, carinyuuuuuu!!!!
Capseta i Nunik molts ànims amb el desespero!!! Ja queda menys!!! Aneu explicant per aquí TEs i cosetes!!!
Ego: jo no estic mirant dies ni tempes ni re, però suposo, per sentit comú, que estic en plena SW. Total, que jo no he fet ni buscat res, però avui el Boletu estava on fire i hem fet un pinxitu recreatiu dels fins! jejeje! així que panxu o no panxu que no me quiten lo bailao!
Bon finde a totes!!!
Entro amb moltíssima emoció a felicitar la nostra Xikaboom per la seva increíble noticia...
MOLTISSIMES FELICITATS XIKABOOM!!! PRIMERA PANXU DE MAIG!!!
Nena, em fa una il·lusió molt especial cantar la teva panxulina... tan esperada, tan soferta... Ens dones esperances a totes! I ara ens concentrarem moltíssim per tu i pel teu cigronet, per a que tot vagi superbé!!! Cuida't molt, segueix tan positiva i disfruta-ho a tope, carinyuuuuuu!!!!
Capseta i Nunik molts ànims amb el desespero!!! Ja queda menys!!! Aneu explicant per aquí TEs i cosetes!!!
Ego: jo no estic mirant dies ni tempes ni re, però suposo, per sentit comú, que estic en plena SW. Total, que jo no he fet ni buscat res, però avui el Boletu estava on fire i hem fet un pinxitu recreatiu dels fins! jejeje! així que panxu o no panxu que no me quiten lo bailao!
Bon finde a totes!!!
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon dia grafiamores!
Entro per felicitar Xikaboom per la seva panxu i intentar animar-vos una micona! Veig una mica de desànim aquest mes i no pot ser!
Boleta-BCN fas molt bé de fixar-te més objectius. Si tot el que fas és pensant en la panxu és molt desesperant veure que no arriba. I a més m'atreviria a recomanar-te una sessió de reiki per equilibrar energies i desbloquejar-te. Pot ajudar-te molt!
Ara us explico una mica de moo ego, a veure si les bones notícies us animen!
Ahir vaig fer-me l'eco de les 12 setmanes i vaig FLIPAR! El bebè està perfecte, formadet, movia cames i braços i estava tot en ordre! Vam sentir el batec i el vam veure movent-se i vaig quedar molt més tranquil.la! Ens van insinuar que sembla una nena, tot i que cal esperar per confirmar-ho! Estem moooolt contents!
Petonets a totes!!!
Entro per felicitar Xikaboom per la seva panxu i intentar animar-vos una micona! Veig una mica de desànim aquest mes i no pot ser!
Boleta-BCN fas molt bé de fixar-te més objectius. Si tot el que fas és pensant en la panxu és molt desesperant veure que no arriba. I a més m'atreviria a recomanar-te una sessió de reiki per equilibrar energies i desbloquejar-te. Pot ajudar-te molt!
Ara us explico una mica de moo ego, a veure si les bones notícies us animen!
Ahir vaig fer-me l'eco de les 12 setmanes i vaig FLIPAR! El bebè està perfecte, formadet, movia cames i braços i estava tot en ordre! Vam sentir el batec i el vam veure movent-se i vaig quedar molt més tranquil.la! Ens van insinuar que sembla una nena, tot i que cal esperar per confirmar-ho! Estem moooolt contents!
Petonets a totes!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Xicaboom guapa!!! MOLTES FELICITATS PER AQUESTA PANXUUUUUUU!!! Ja ens explicaràs quan vagis al gine com va tot!! Ara a cuidar-te i a relaxar-te i quan et vingui de gust passes a explicar novetats.
Dayna així que tot va "Viento en popa", m'alegro molt bonica!!
Boleta nena, m'alegro que finalment hagis trobat un bon gine!! Segur que això i el canvi de xip, ajuden una micona. A veure si aviat ens dones la notícia tu també i sino, molts ànims guapa que més tard o més d'hora segur que ho aconsegueixes!!!
Capseta com van aquests últims dies de desespero??? La DNW era avui ja?? Veig que vas fer TE ahir al final, oi? Potser era una mica aviat... A mi les dues vegades que he vist positiu ha sigut amb CB a DPO12... Aguanta un parell de dies més i a repetir-lo!!!
Nunik tu com vas??? Et queden poquets dies ja també!!! A veure si teniu un final de Maig ple de positius!!
Jo vaig anar divendres passat al gine estant de 7 setmanes i vam sentir el cor i tot! Molt emocionant la veritat!! Tots dos aguantant les llàgrimes jeje. Em faran una altra eco en 3 setmanes perquè la gine em va veure una mica espantada tot i que tot està bé, molt maca ella!! I ja han començat les nàusees....
Que passeu un bon dilluns!!! Petonets!!
Dayna així que tot va "Viento en popa", m'alegro molt bonica!!
Boleta nena, m'alegro que finalment hagis trobat un bon gine!! Segur que això i el canvi de xip, ajuden una micona. A veure si aviat ens dones la notícia tu també i sino, molts ànims guapa que més tard o més d'hora segur que ho aconsegueixes!!!
Capseta com van aquests últims dies de desespero??? La DNW era avui ja?? Veig que vas fer TE ahir al final, oi? Potser era una mica aviat... A mi les dues vegades que he vist positiu ha sigut amb CB a DPO12... Aguanta un parell de dies més i a repetir-lo!!!
Nunik tu com vas??? Et queden poquets dies ja també!!! A veure si teniu un final de Maig ple de positius!!
Jo vaig anar divendres passat al gine estant de 7 setmanes i vam sentir el cor i tot! Molt emocionant la veritat!! Tots dos aguantant les llàgrimes jeje. Em faran una altra eco en 3 setmanes perquè la gine em va veure una mica espantada tot i que tot està bé, molt maca ella!! I ja han començat les nàusees....
Que passeu un bon dilluns!!! Petonets!!
- marietavermella
- :: formigueta

- Entrades: 75
- Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Moltes felicitats a aquestes noves panxus! !!! Us esperem al.post de Gener!!!!
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
primer de tot deixeu-me dir...
FELICITAT XIKABOOM UEEEE PANXUUUU
Explica'ns com va anar? Quan vas fer el TE? explica explica.
Nunik Estàs ben be al final del desespero oi? com vas? algun símptoma?
bOLETA Em sembla que prens una molt bona decisió. Calma i a prendre's-ho amb ganes, és a dir, us poseu una data que us permeti gaudir d'uns quants mesos però alhora marqueu una data, em sembla genial així no estareu pendents fins la data que us heu marcat. I gràcies per les idees de regal però el meu home no és gens atrevit, si li va costar molt pujar-se al dragon khan, casi va pujar obligat jaja
Capseta Com vas?? aiii aquest desespero que punyetero que és. Que faràs al final, faràs TE?
Dayna M'alegra molt poder llegir que tot va tant bé. Ara a gaudir i a cuidar-se molt.
Nurieta Que béee segur que t'has quedat més tranquil.la i quina gine més collonuda!! Aprofita-ho i així en tres setmanes pots tornar a veure el cigru.
Ego Bueno noies doncs jo ja estic a desespero. Els deures els vam fer molt ben fets i és que aquells dies estava molt horny com diuen per aqui
i bueno em fet festival de pinxitus jajja ens ho hem passat bé i hem gaudit molt, així que ara toca a esperar. Per les que tingueu curiostiat al final de regalet és un collar amb un triskel (representa el tot, el passat present futur com em vau proposar per aki jeje), també una samarreta que posa I'm an awesome husband (sóc un marit meravellós) i un quadre on surt una frase de la cançó All of me de John Legend que es la que va sonar quan el meu nebodet portava les aliances a l'altar...jejeje i està tot comprat per internet i falta que arribi aquesta setmana. Ja us explicaré si li agrada. 
FELICITAT XIKABOOM UEEEE PANXUUUU
Explica'ns com va anar? Quan vas fer el TE? explica explica.
Nunik Estàs ben be al final del desespero oi? com vas? algun símptoma?
bOLETA Em sembla que prens una molt bona decisió. Calma i a prendre's-ho amb ganes, és a dir, us poseu una data que us permeti gaudir d'uns quants mesos però alhora marqueu una data, em sembla genial així no estareu pendents fins la data que us heu marcat. I gràcies per les idees de regal però el meu home no és gens atrevit, si li va costar molt pujar-se al dragon khan, casi va pujar obligat jaja
Capseta Com vas?? aiii aquest desespero que punyetero que és. Que faràs al final, faràs TE?
Dayna M'alegra molt poder llegir que tot va tant bé. Ara a gaudir i a cuidar-se molt.
Nurieta Que béee segur que t'has quedat més tranquil.la i quina gine més collonuda!! Aprofita-ho i així en tres setmanes pots tornar a veure el cigru.
Ego Bueno noies doncs jo ja estic a desespero. Els deures els vam fer molt ben fets i és que aquells dies estava molt horny com diuen per aqui
i bueno em fet festival de pinxitus jajja ens ho hem passat bé i hem gaudit molt, així que ara toca a esperar. Per les que tingueu curiostiat al final de regalet és un collar amb un triskel (representa el tot, el passat present futur com em vau proposar per aki jeje), també una samarreta que posa I'm an awesome husband (sóc un marit meravellós) i un quadre on surt una frase de la cançó All of me de John Legend que es la que va sonar quan el meu nebodet portava les aliances a l'altar...jejeje i està tot comprat per internet i falta que arribi aquesta setmana. Ja us explicaré si li agrada. 
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
MOLTES FELICITATS XIKABOOM!!!!
Gaudeix moltíssim d'aquesta etapa
Gaudeix moltíssim d'aquesta etapa
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |












