.•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Tartufina
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. maig 30, 2016 4:59 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Tartufina » dj. juny 02, 2016 3:01 pm

Moltíssimes felicitats Nayade!
Quina enveja! Ha de ser un súper emocionant!

A la resta ànims i endavant amb la cerca! Que el Juny és un mes súper bonic i segur que sortiran més panxes! :)
Avatar de l’usuari
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: carlotad2323 » dj. juny 02, 2016 3:09 pm

Hola noies! Vinc a apuntar-me i no he pogut triar millor dia...ENHORABONA NÁYADE :-()) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Et desitjo el millor i que gaudeixis molt d'aquesta nova etapa que tant de temps portaveu esperant i que és meravellosa :love:

Nom d'usuària: Carlotad2323
Edat dels dos: 25 jo i 28 ell
Cicle de cerca: El segon
Data NW: 12/06
Nº fills: Una nena :cnena:
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: M'encanta el mes de juny i tinc molt bones vibracions aquest mes :***: ! Tenim una nena de 10 mesos i volem que es portin poquet :love:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Elantris » dj. juny 02, 2016 3:15 pm

Moltes Felicitttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaats Nayaaaadeeeeeeeeeeee!!!!

Carai, que ràpida que ha anat la cosa!! Tant esperar deuria estar el piñol esperant trobar el cirerer per fer la cireretaaa!!! jajajaja!!

A disfrutar molt i a cuidar-se encara més!!

>.-<: >.-<: >.-<: :-()) >.-<: >.-<: >.-<:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 02, 2016 3:18 pm

carlotad t'apunto ara mateix!!!! :ok:

Moltes gràcies de veritat! Em sento super recolçada amb vosaltres!!! neukiss-)

Recordeu que jo símptomes només tenia de W!!!!! Dolor de panxa, gasos, sensibilitat als pits (però no exagerat) i poca cosa més!!!! Jo em pensava que baixaria la W en qualsevol moment, de veritat, si no fos perquè a mi sempre em comença a baixar 5 dies abans i vaig tacant marró fins que baixa vermella... així que mentre no hi ha W hi ha esperança!!!
El TE el vaig fer ahir, 1 dia abans de la DNW i ja el test de ratlles es veia clarament positiu, no havies de fixar-t'hi massa!!! I amb el CB super confirmat!!

Ara mateix em sento com amb la W però sense tacar... i no em sento ni més cansada que de costum, ni amb nàusees, ni res... només el doloret constant de panxa tipus W i punxadetes.

Vinga totes cap al post de Mamis de Gener-Febrer-Març!!! Aquí no ha de quedar cap de nosaltres al juliol!!!! :b-))) :b-))) :b-)))
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Gironina35 » dj. juny 02, 2016 3:26 pm

Nayade ara que sóc davant de l'ordinador...

Les meves dades:

Nom d'usuària: Gironina35
Edat dels dos: 35 jo (dilluns 6 de juny faig 36) i 37 ell
Cicle de cerca: El primer
Data NW: 04/06
Nº fills: Jo cap i ell té un nen de 7 anys amb la seva anterior parella
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: que a mi fa uns anys m'haguessin dit que estaria en un fórum de búsqueda d'embaràs i hagués dit anda ya!! i aquí estic... esperant poder compartir un dels moments més màgics de la vida...
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Maryla » dj. juny 02, 2016 3:34 pm

Moltes felicitats Nayade!!!!!! :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<: Just acabo d'arribar de la feina i veig això, quins bones noticies!!!! La nostre jefa inaugura el mes de juny, segur que ens porta molta sort a totes!!!

Gaudeix que avui és un dia per recordar!
ImatgeImatge
Pitxin
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. set. 18, 2015 7:56 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Pitxin » dj. juny 02, 2016 3:37 pm

Ei!!! Moltes felicitats Nayades!!!!
Ens veiem a mamis de febrer! Un petó
Avatar de l’usuari
Nuriafm
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Nuriafm » dj. juny 02, 2016 4:18 pm

Hola noies!

No em faig il•lusions pq el mes passat tmb estava així gairebé i res d res...
A més, l'altre embaràs em vaig fer TE tres dies després de la falta i sortia moooolt fluixet... llavors penso q si ara m'ho faig el dia NW potser ni surt, o q penseu?

Ai, quin cap i quin cos, q li donem voltes i voltes i ens fem males passades nosaltres mateixes.

Un petonarru!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Vannion » dj. juny 02, 2016 4:43 pm

Entro en mode soso:

Enhorabona Nayade! Has estat una jefa molt bona i mira! Recompensat!

Núria, a mi també m'agrada esperar a després de la NW. Tot i que sembla bastant cantat lo teu!

Aquí una no s'apunta de moment aquest cicle. Crec que el Vannionet i jo necessitem vacances. Aquest mes em començat amb tempes i TO i ahir va tenir un moment d'agobio brutal i si que em moro de ganes de que siguem pares i poder viure aquesta aventura junts, però si ell necessita reposar i agafar aire, ho farem.

Una abraçada a totes noies!
Avatar de l’usuari
marietavermella
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: marietavermella » dj. juny 02, 2016 6:17 pm

Mossa ho sento. ... jo pensava que ja et veia al gener amb mi!!!
Febrer serà el vostre més noies!!!!
Molta sort!!!

Calces avall i ànims amunt! !!!!
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Petit36 » dj. juny 02, 2016 6:17 pm

NÁYADE JEFAAAAA MOLTES FELICITATS!!!!!!! Me n'alegro molt ara toca relax I disfrutar! !
Veus com els pinxitus els tenies ben fets? ? Tu q paties pq el día d TO positiu no vas fer.. jijijiii.. Quan menys to imagines. . Patapam! !

Mossa merda d W... arrrgggg. . Venga amunt amb el juny!!!!!

Totes les demés anims q ja surt el sol.. I tot es veu diferent!!!
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: mossa-77 » dj. juny 02, 2016 9:05 pm

Aqui deixo les meves dades altre vegada!! espero que sigui la ultima!!!! jeje


Nom d'usuària: Mossa-77
Edat dels dos: 33 i 39
Cicle de cerca: Cinquè desprès de l'abortament.
Data NW: 4 de juliol
Nº fills: 1 nena de 7 anys
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: ja no sé ni què explicar..., mira que a vegades en lloc de mossa semblo psicòloga, tothom m'explica les penes a mi :ufs:
Imatge
Avatar de l’usuari
nuvolrosa
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. des. 24, 2015 8:30 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: nuvolrosa » dj. juny 02, 2016 10:51 pm

Náyade moltes felicitats!! i al Náyado també que ha fet molt bé la seva feina!!

La veritat es que m'alegro molt pel teu positiu, això de ser la superjefa se t'ha vist molt ben recompensat. Ara a cuidar-te molt i a gaudir-ho a tope tots 2!! :-())

Un petonet maca i espero que et surti tot requetebé!!
Avatar de l’usuari
nuvolrosa
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. des. 24, 2015 8:30 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: nuvolrosa » dj. juny 02, 2016 11:10 pm

Passo les meves dades també, he dubtat de si fer cerca aquest mes però he decidit tirar endavant i sigui el que sigui...

Nom d'usuària: nuvolrosa
Edat dels dos: 31 jo i 36 ell
Cicle de cerca: és el segon cicle de cerca després d'un ectòpic al desembre :ufs:
Data NW: 22 de juny
Nº fills: cap
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: vinc d'un ectòpic ja ho he dit, és una experiència durilla ara vaig amb por però amb calma, volem un fillet però no ens obsessionem, pinxitos a demanda sense controlar massa de moment, més endavant ja veurem.

Ego: ahir em van fer la histerosalpingografia, ho vaig passar fatal pels nervis i al final no n'hi havia per tant :content: La doctora em va recomanar pinxitos ja que ara tenia les tuberies desatascades >.-<: ja veurem com va la cosa ja que tant jo com el nuvolot anem molt estressats aquests dies...

Un petonet maques :-()-)
bombo38
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. maig 27, 2016 4:12 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: bombo38 » dv. juny 03, 2016 6:13 am

Bondia!!!!
Entru rapid...
molta molta molta energia positiva x aqestea ceecadores de juny!!!!!

Dia de no w 22 d juny
avui test ovulacio positiu!! X tant comencem sw!!!!!
Ha valgut la.pena la inversio dels cb

Edat 38 i del bombonot 40
8 mes de cerca
Estem buscan elnsefon fill

La gine dspres dl.primer embaras ens va dir q cada embaras era un mon.... i ja us puc di qes ben veritat.
El primer ens va costar 4 cicles... ara jan portem 8.....
una amiga el primer 7 cicles, el segon ala prrimera....

Ara a veure mol suc de pomelo!!

Perdoneu q escrigui aixi dspressa i correguen!! Dspres entru am calma!! Xo es q quan e vist la cara contenta dl cb me posat moool contenta!!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Terrallum » dv. juny 03, 2016 7:13 am

M'infiltro un segon des de grafiqueres per FELICITAR LA NAYADE!! t'he anat llegint des de grafiqueres i com a jefa t'ha tocat cantar la pròpia panxuuuu, què més es pot demanar? ara a gaudir-ho bonica!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: xinxa » dv. juny 03, 2016 8:04 am

Felicitats Nayade! :-())

No us puc seguir a totes, som moltíssimes! Només una cosa, Mossa, em sap greu aquesta w! Ànims guapa!

Jo de la mà de la Boleta, a poquíssims dies de la dnw, però bé, casi que ni desespero aquesta vegada, crec que he aconseguit el mode zen! Espero que duri!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Gironina35 » dv. juny 03, 2016 9:33 am

Bueno noies!

La mala noticia es que ahir em va venir la maleïda.... davallada emocional incluida i estic bastant plof.

La bona es que els meus cicles són només de 24-26 dies i que he decidit fer testos de ovulació per veure si així encertem.... per lo que el próxim dia de NW será el proper 26 de juny...

En fi... a seguir....
Avatar de l’usuari
Nuriafm
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Nuriafm » dv. juny 03, 2016 10:47 am

Bon dia noies!!!

Ahir estava en desepero total i a la tarda em va donar per fer TE.... i clar, blanc nuclear... però en teoria segons els meus càlculs m'ha de baixar demà (segins el FF la DNW és avui...)... ja no sé què pensar...esperaré uns dies a veure si ve la maleïda o què.

Avui ni un símptoma de res..només cansada i prou, però clar ja és divendres...

Ànims a totes les que esteu amb la W, amb SW o en desespero!!!

Un petonarru!!
Meipuça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:20 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Meipuça » dv. juny 03, 2016 11:00 am

Bon dia guapis!!!!!

Nayade xom estas???

Nuvolrosa bonica molts pepos i ja veuràs que tot anirà bé!!!! Molta energia i ara a aprofitar aquest destacament!!!!

Gironina35 reina quin greu, aquestes W són unes plastes. Ja veuràs que ara et relaxaras. I a començar amb força la pròxima cerca!!!!

Modo ego: aquí acabant les colònies esgotadores. Per sort vaig poder anar a dormir a casa amb la nena, però aquest matí carretra i manta!!!! Tot i així ahir nit i avui matí hem fet deures perquè en teoria ovulava ahir, però a saber. De moment crec que continuarem en modo pinxitus a tope no fos cas. Jajajaja a veure si podem aguantar aquest ritme.
Ara tot s'ha de dir el pinxitu d'ahir jajajaja va ser de rissa total, perquè jo estava esgotada i en meiinu també així que si vam encertar no sé pas què en sortirà. Ahhh això si vam riure molt, que també està bé.

Petonets boniques

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::