***--CERCADORES ABRIL 2017--***
Re: ***--CERCADORES ABRIL 2017--***
Hola boniques! Us vaig llegint però he d'escriure desde el movil i em costa molt i temps per l'ordinador impossible.
Meerut no puc veure fotos,espero que sigui +, ho pots intentar dijous o divendres que si es+ es marcarà més.
Enhorabona Edar!!!
Jo no m'he fet cap test perquè no en tinc, potser compro a amazon que he vist uns barats i així ja els tindre.
Que no em d'obrir post de maig?
Meerut no puc veure fotos,espero que sigui +, ho pots intentar dijous o divendres que si es+ es marcarà més.
Enhorabona Edar!!!
Jo no m'he fet cap test perquè no en tinc, potser compro a amazon que he vist uns barats i així ja els tindre.
Que no em d'obrir post de maig?
Re: ***--CERCADORES ABRIL 2017--***
Ostres meerut em sap greu, encara no puc veure imatges. Espero que sigui un súper positiu!!
Noies! Alguna li fa il·lusió obrir maig?! Ja tenim el maig aquí!!! Si ningún no s'anima reobriré post, però prefereixo veure si algú vol cantar panxes!
Se sap res de menta78 i buscantserpapis?
airuni Com va el desespero? Anem a la par :P
Noies! Alguna li fa il·lusió obrir maig?! Ja tenim el maig aquí!!! Si ningún no s'anima reobriré post, però prefereixo veure si algú vol cantar panxes!
Se sap res de menta78 i buscantserpapis?
airuni Com va el desespero? Anem a la par :P
Re: ***--CERCADORES ABRIL 2017--***
Hola boniques!
Vinc de banqueteres que comencem cerca de panxa ara al mes de maig!! A l'espera de que algú s'animi a obrir post
Meerut, he vist la teva foto i creu-me que això es un +++!! felicitats!!!!
Vinc de banqueteres que comencem cerca de panxa ara al mes de maig!! A l'espera de que algú s'animi a obrir post
Meerut, he vist la teva foto i creu-me que això es un +++!! felicitats!!!!

Re: ***--CERCADORES ABRIL 2017--***
Bon dia nenes!!
Disculpeu que no personalitzi, però entro des de la feina per dir-vos que... ESTIC EMBARASSADA!! Aquest matí he fet el TE i sí, dues ratlletes!! gairebé no m'ho crec! a més, he tingut sagnat d'implantació, i m'ha durat molt, de manera que seguia tenint dubtes si era la warry o què. Ahir no vaig aguantar més i vaig comprar el TE per fer-lo avui!
A veure si entro a la tarda i us dic coses!
Disculpeu que no personalitzi, però entro des de la feina per dir-vos que... ESTIC EMBARASSADA!! Aquest matí he fet el TE i sí, dues ratlletes!! gairebé no m'ho crec! a més, he tingut sagnat d'implantació, i m'ha durat molt, de manera que seguia tenint dubtes si era la warry o què. Ahir no vaig aguantar més i vaig comprar el TE per fer-lo avui!
A veure si entro a la tarda i us dic coses!
Re: ***--CERCADORES ABRIL 2017--***
Meerut enhorabona
No puc veure la foto però segur que es una panxu ben maca!
Fiona30 enhorabona bonica!
una altra panxu per gener!
Qui queda en desespero?
Petons a totes!!
No puc veure la foto però segur que es una panxu ben maca! Fiona30 enhorabona bonica!
una altra panxu per gener! Qui queda en desespero?
Petons a totes!!
Re: ***--CERCADORES ABRIL 2017--***
Hola noies,
Fiona30, moltes felicitats!!!
Sobre mi, us explico el mateix que he posat al post de 'Tercer fill'. Aquest matí m'he fet TE amb l'esperança de veure més ratlleta i he vist el TE blanc. He pensat que potser estava defectuós però mentre estava a la feina, he anat al wc i he començat a tacar. Així que ja m'ha vingut la regla. Entenc que sí que em vaig quedar embarassada però no ha quallat i ja està. El proper mes ho seguirem intentant. Gràcies pels vostres comentaris!!
Fiona30, moltes felicitats!!!
Sobre mi, us explico el mateix que he posat al post de 'Tercer fill'. Aquest matí m'he fet TE amb l'esperança de veure més ratlleta i he vist el TE blanc. He pensat que potser estava defectuós però mentre estava a la feina, he anat al wc i he començat a tacar. Així que ja m'ha vingut la regla. Entenc que sí que em vaig quedar embarassada però no ha quallat i ja està. El proper mes ho seguirem intentant. Gràcies pels vostres comentaris!!
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;


Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da



Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Re: ***--CERCADORES ABRIL 2017--***
Boniques!
He obert el post de maig, per si voleu anar a apuntar-vos!
He obert el post de maig, per si voleu anar a apuntar-vos!
Re: ***--CERCADORES ABRIL 2017--***
Hola!!
Últim + d'abril enhorabona Fiona!!!
Ho sento Meerut, ànims i a veure si el mes de maig és el nostre.
Ens veiem al maig!
Últim + d'abril enhorabona Fiona!!!
Ho sento Meerut, ànims i a veure si el mes de maig és el nostre.
Ens veiem al maig!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













