⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lleona
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ★☼★ CERCADORES DE JUNY 2017★ ☼★

EntradaAutor: Lleona » dt. juny 13, 2017 10:14 am

Galey, fins que no hi ha warry, hi ha esperança! I si al final baixa la warry, la progesterona anirà perfecte. Igualment potser ha sigut un fals negatiu... A mi em marcava mooolt fluix i ho vaig fer quasi una setmana més tard de NW!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Halia
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dt. juny 13, 2017 3:00 pm

Bon dimarts a totes!

Primer de tot, molts ànims a les que esteu en fase desespero!! Amb tranquil·litat tot va millor :ok:

Les que esteu en sexy week, compteu amb mi! M'he fet TO i estic ovulant!!! :p-)
Ara toca anar fent feineta i no deixar els TO per controlar el tema o-o:)

En aquest segon embaràs vaig més per feina. Sí que és cert que no tenim pressa, però sí que tinc més ganes d'anar sobre segur...

Em fa molta il·lu estar cercant al juny perquè fa tres dies que la meva peque va fer els 2 anys!!! :love: :love: :love: Quin mes més bonic per cercar!!!

En fi boniques, vaig passant!!! Molts PEPO'S!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Blue Moon
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

EntradaAutor: Blue Moon » dt. juny 13, 2017 4:48 pm

Noies, una pregunta... és segur anar a la piscina o la platja quan estàs cercant o estant embarassada? havia sentit que a jacuzzis no, però la resta no ho tinc clar... em voldria apuntar a Aquagim a l'estiu però només si no hi ha problemes! ?-)
Imatge
Imatge
pingu2015
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

EntradaAutor: pingu2015 » dt. juny 13, 2017 5:11 pm

Hola!!!
Jo continuo sense símptomes de res, però normalment no tinc símptomes de warry, així que a continuar esperant!
Galey, pero pur de ser pronto para que salga positivo, no?
Mucho ánimo a todas!
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dt. juny 13, 2017 5:21 pm

Bluemoon no hi ha cap mena de problemes. Només hi ha contraindicació submergir-te al trencar aigües, però em sembla que no és el teu cas, jejeje. Jo vaig donar a llum al setembre i vaig estar tot l'estiu a l'aigua. Dia si i dia també, o sigui que no problem!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Blue Moon
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

EntradaAutor: Blue Moon » dt. juny 13, 2017 6:37 pm

Gràcies Lleona! Doncs m'hi apuntaré, ara a l'estiu ve de gust fer classes dins l'aigua... Al trencar aigües no es pot? no ho sabia...
Imatge
Imatge
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dt. juny 13, 2017 8:33 pm

No, per risc d'infecció. Pensa que el líquid amniòtic protegeix el nadó i quan trenques aigües queda la "porta oberta". Però per la resta, a gaudir de l'aigua!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Halia
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dt. juny 13, 2017 10:11 pm

Jo vaig anar a piscina embarassada pq era l'únic remei pel ml d'esquena i molt bé!!!!
No et preocupis Blue Moon!!!! :ok:
Imatge
Imatge
Galey
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

EntradaAutor: Galey » dc. juny 14, 2017 6:53 am

Buenos días....

Ayer tiré la toalla de este mes .... hoy no me hice test y......ahora va y tengo sabor metálico en la boca..... como el los embarazos anteriores jajajajaja

Me voy a volver loca con los psicosintomas :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

El resto de desespero qué tal vais ?
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dc. juny 14, 2017 7:11 am

Galey, jo tornaria a fer TE a la data de NW i sortiria de dubtes!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
oli
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: oli » dc. juny 14, 2017 8:19 am

Bon dia cercadores!! i bona calor!!!
Com anem?
Galey, no desesperes, como te dicen las compañeras espera a la fecha de NW y te haces un test definitivo!
Halia a l'ataquer!!!!! :love: felicitats a la teva petita per el 2n aniversari!
Pingu va que ja ens queda menys per sortir de dubtes, ooommmmm!!!
Blue moon idem, com diuen les companyes no et faci por l'aigua, al contrari, jo també vaig ser una embarassada playera :content: !
Lleona ja has acabat la SW oi? una altra que s'apunta al desespero però transmets tranquil·litat que és el que més falta fa en aquest moment! que bé!

Ego: estic a 2 dies de NW de moment 0 simptomes de res i això em fa estar més calmada i no estic escoltant-me gaire. suposo que si no em baixa la W em faré test de cara al finde... espero aguantar bé :-:)

Oli
guppy
Entrades: 55
Membre des de: dv. maig 26, 2017 4:42 pm

EntradaAutor: guppy » dc. juny 14, 2017 5:01 pm

Hola!!! Com esteu?

Galey, como estàs? Quizas si que también esperaria un par de dias más, que ya será tu dia No W, para hacer de nuevo un TE. Animos! ya queda poquísimo!

Oli, també et queda poquíssim per sortir de dubtes! Que bé que més o menys desesperes amb tranquil-litat. Ja aniràs informant!

Pingu2015, ojalà aquesta manca de símptomes sigui símptoma de panxeta. Anims a tut també :ok:

Neith i AlbaArya, panxetes del mes, com us trobeu?

Halia, doncs sí, la cerca del segon fill jo també veig que és diferent i inevitablement anem més a per feina, també perquè, almenys en el meu cas, costa trobar moments en que estiguem sols sense la petita (a mitja nit es desperta i ve al nostre llit), anem més cansats, ...

Jo ja ho vaig dir, poca feina hem fet aquest mes, sí que en dies clau, però no sé si haurà estat suficient. Per ara estic tranquil-la i no hi penso gaire. Ja veurem com estaré la setmana que ve :content:
Per cert, vosaltres informeu als vostres homes quan és la sexyweek? Jo ara mateix nooo pas! Crec que llavors l'agobiaria massa i si aquest mes ja no ha estat massa per la labor... dient-li marxaria de casa!! jajajaja ;-)))
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

EntradaAutor: mirigc » dc. juny 14, 2017 5:31 pm

Quants desesperos ànims a totes!! Jo en plena fase desesperadora!!!!! :-o00m Fins avui ho portava força bé, però ara... ja no tant...
La meva data NW s'ha delatant 2 dies perquè vaig ovular dos dies abans.
pingu2015

EntradaAutor: pingu2015 » dc. juny 14, 2017 9:06 pm

Ay Galey que nervios, jo igual a dos dies de la NW, ahir a la nit una mica de dolor a la panxa que ja vaig pensar, en breu baixa i avui pits una moc inflats, però dubto molt que estigui embarassada.
Molts ànims a totes amb els desesperos!
oli
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: oli » dj. juny 15, 2017 7:24 am

Hola noies,
Avui entro modo ego total...
Ahir al vespre l'oliman em va dir de fer test i jo vaig acceptar de bon grat (em mantenia serena mentre el meu cap jugava sol però al veure que ell també estava impacient vaig accedir de seguida). El vam fer abans d'anar a dormir i va quedar blanc nuclear, i tot i que ens vam "deprimir" una mica (teniem moltes esperances en aquest mes i som conscients que a la segona seria una sort immensa... però et fas il·lusions...) vam anar a dormir pensant ja en el pròxim més. Però avui quan m'he llevat el test encara era a sobre la pica i al mirar-lo hi he vist una petita linia finisima.... el test és un d'aquests senzills de tira (i a més estan caducats :content: ) però ja no se que pensar...
Se que no em queda una altra que esperar que no em vingui la w i tornar a fer el test però estic que no paro de donar-li voltes....
En fi necessitava posar els pensaments en ordre....

Oli
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dj. juny 15, 2017 10:09 am

Teòricament després de 10 min el test no es vàlid perque pot ser linia per evaporació, però sé de casos que van deixar més de 10 min i els va aparèixer linia i era un positiu immens. Jo hem tornaria a fer TE si no baixa la warry. Molts ànims que ja no et queda res!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Galey
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

EntradaAutor: Galey » dj. juny 15, 2017 10:15 am

Opino como Lleona!

Se habla de línea de evaporación.....pero yo lo miraba pasados esos 10 minutos de rigor y me detectó el embarazo...... así que yo de ti repetiría y mucha suerte !!!
Yo pasé el día de ayer con dolores de W intermitentes..... así que esperando entre hoy y mañana que venga la dichosa....

Me lo tomaré como un mes más de vitaminas para mi futuro bebote.... un mes más para cicatrizar la cesárea y..... un mes para disfrutar de mi chiquita al 100% >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Y a ver si el mes que viene la cosa va mejor je je je je usaré los TO que tengo ...
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dj. juny 15, 2017 12:30 pm

Galey, no perdis l'esperança!! Fins que no hi ha warry tot és possible!!! Això si, t'he de confessar que si em ve la warry, penso exactament com tu. Més vitamines, més cicatrització i a gaudir de la peque!! T'imagines que ens quedem a la vegada? Els nostres peques serien del mateix mes i any tant les grans com els petits! Quina bogeria! :r)
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
pingu2015

EntradaAutor: pingu2015 » dj. juny 15, 2017 12:41 pm

Oli, estic d'acord amb les companyes, repeteix-lo a veure que surt!
Lleona i Galey, que xulo seria, quina coincidència!!
Aquí demà dia de NW, de moment sense aparèixer ni notar res, però ja sabeu que estic convençuda de que em baixarà la warry aviat i pensaré el mateix que vosaltres!
Va, que venen uns dies molt emocionants!
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dj. juny 15, 2017 1:39 pm

Bon dia boniques!!! :***: :***:

Perdoneu que no passo gaire per aqui, vaig molt liada entre la casa, ajudo al meu home a la feina (és autònom) i aquestes setmanes tenim visita d'un familiar americà de la meva sogra, i les poques estones que tenim lliures quedem amb ells.
Jo encara en fase aborrida, teoricament cap al 20-21 de juny es quan ovulo, de veritat que és un rollo això dels cicles eterns :ufs: :ufs:

Oli, jo a l'embaràs del peque els 5 primers minuts no sortia res... em va passar igual, em vaig oblidar i el vai deixar a la pica i al tornar hores després allà estava la ombreta. Em dones esperances si anem a la par, aquest mes farem diana :miko: jajajaja

No se qui preguntava si li deia al maromo quan era la SW, nosaltres voliem fer com amb el primer, anar fent sense mirar res i al 5è cicle m'hi vaig quedar, però ja em vist el mes passat que és bastant més dificil en el nostre cas i ja m'ha preguntat varies vegades quan ovulo, així que li diré i anirem més per feina. Com canvia la cerca d'un a segon, eh?

Vinga les que esteu en desespero ànims!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::