✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Coaner
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dg. abr. 08, 2018 7:59 pm

Entro ràpid també... enhorabona Nostreta! :-())
Cullereta va que no pari... ara ja ho em arrencat això.
Perséfone... una abraçada gegant bonica! :-()-) i a per el maig! :b-))) Segur que serà un bon mes!
Imatge
Imatge
airuni
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dg. abr. 08, 2018 10:42 pm

Bona nit!!!

Nata m'alegro de llegir-te més animada, a veure si la primavera ens porta sort.

Coaner que bé que ja tinguis superat lo de la orella i sort per demà a la eco!

Redberry benvinguda! nosaltres ho tenim també complicat encara que el nostre peque ja no es tant peque, però per horaris de feina a les nits acabem reventats i durant el dia no ens veiem.

LlunadeXocolata a tope amb la SW i esperem que doni resultat, ànims!

METX Benvinguda!

Mminil ja ho veig que això dels To és un món, si no ho saps veure pels simptomes que estas ovulant, tu pots pensar que ovules un dia i que no sigui, amb lo fàcil que sembla...i relax amb la feina :-o00m

Perséfone, a veure si s'estabilitza el tema de la feina i estas més tranquil·la. Ànims amb la gateta, espero que es recuperi aviat, es passa molt malament, nosaltres fa un mes vam haver de sacrificar al nostre, era molt vellet i continuament malalt i ja patia molt, és molt dur veure'ls malament. Ànims també amb la warry, en el teu cas que ja sabies que baixaria millor que no es faci esperar així abans arriba la propera SW.

Cullareta quan faràs TE? estem pendents. ojalà sigui un altre positiu!

Ego. Aquesta nit he somiat que em feia un TE i era positiu, quan m'he despertat mig adormida que encara no sabia que era real i que era somni i he anat al lavabo i sembla que tinc la warry però no he tornat a tacar més. Suposo que demà ja vindrà amb tot el seu esplendor per alegrar el dilluns :ufs:
Vosaltres com ho comptarieu? sempre em passa que un dia o dos abans taco molt poc quan vaig al labavo i després ja baixa a tope, ho comptarieu com avui primer dia o demà quan acabi de baixar?

Bona nit i bona setmana!!!
Imatge
Najome
Entrades: 4
Membre des de: dj. abr. 05, 2018 10:11 am

EntradaAutor: Najome » dl. abr. 09, 2018 6:00 am

Enhorabona nostreta!!!! >.-<:
LlunadeXocolata
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. abr. 09, 2018 6:17 am

Entro súper ràpid per dir...

Enhorabona nostreta!!!! Me'n alegro moltíssim!!!!!! :oset: Ara a disfrutar de la panxulina!!!! :-)(-:

A la resta mols ànims i aviat arribarà també el nostre moment!! :globus:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Nata32
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

EntradaAutor: Nata32 » dl. abr. 09, 2018 8:25 am

Booooon Diaaaaaa a Totessssss!!!! :***: :-()-)

Carai veig mooooolt actiu aquest fòrum d'Abril i de Maig eh... A veure si ens porta molts postius :love: I si més no, ja sabeu allò de com més serem més riurem... :love:

NOSTRETA Uaaaaaaaaaauuuuuuuuu MOOOOOOOOOOLTISSIMES FELICITATS >.-<: >.-<: >.-<: Quina alegria, el primer positiu.. M'alegro mooooooolt :love:

COANER Jo també em vaig proposar entrar menys al fòrum.. Però ja ho veus... és impossible... :content: La veritat que jo també us trobava a faltar molt...

REDBERRY Benvinguda!!!! :-()-) I que tinguis moltissima sort... Per la logística no pateixis, sempre hi ha solucions :ok: M'ha agradat moooolt la teva frase de Abril :sex-|: jejejejejeje

LLUNA M'alegra molt llegir-te i veure que encara que estiguis en "desconexió" vagis passant per aquí.... Molts ànims Guapa :-()-) Estic segura que aviat arribarà el teu moment >.-<:

MMINIL Jo a la feina també aquestes setmanes estic passant molts nervis i angoixa... Però buscant la part positiva sempre no hi ha res que no es pugui curar amb un bon :sex-|: jejejejeje Ajuda a relaxar-se :-o00m i qui sap si de pas fa una trucada a la :cnena:

METX Benvinguda!!!!! :-()-)

PERSÉFONE Com està la gateta ¿? Aiiiiii com ens fan patir eh.... :ufs: Espero que estigui millor i recuperada... Sento la W... Però veient també el costat positiu quan abans vingui abans marxa i abans pots posar-te les piles per començar amb el mes següent :: orrr::

CULLARETA Què tal ¿? Quan et faràs TE ¿? Per cert, quins símptomes tens ¿?

AIRUNI Jo compto el dia des de el primer dia que taco. A mi em passa com a tu, un o dos dies abans taco marronet i després baixa a tope :ufs: Tot i que aquest cicle passat va ser tota una "sorpresa" perquè no vaig tacar ni res, de seguida i sense avisar va baixar a tope... Jo compto des de el primer dia que taco de qualsevol de les formes, però no sé si ho faig bé...

MODO EGO: Bé, doncs no massa a explicar jejejejeje Ja hem començat el nostre mes de cerca després de la W :sex-|: Aquest mes no vull fer cas ni pensar en quan és la SW ni tampoc en les ovulacions...etc... Vull estar tranquila i relaxada :-o00m :-o00m :-o00m i no pensar en res més que en gaudir i quan sigui serà.. Així que ho anomenaré SM perquè per mi serà així fins que baixi la maleÏda W (mai l'havia odiat tant... jejejejeje)

Petunetsssssss per totes!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Arigalma
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dl. abr. 09, 2018 9:08 am

Bon dia

Havia escrit una parrafada i no s'ha enviat bé aixxxxxxx

primer de tot FELICITATS NOSTRETA!! A disfruta de la panxu!!

Coaner, ja diras què tal la eco!

Perséfone, sap greu la W i lo de la gateta, espero que es recuperi aviat :-()-) Ara a pel maig :love:

Lluna, disfruta de la SW a tope! com tu dius es tracta de disfrutar >.-<:

Nata, m'alegro veure't tan animada :ok: Qué bé que hagis fet aquest pensamnet i estiguis amb aquesta energía!!

No recordó res més em sap greu no poder personalitzar més.

Benvingudes a les noves incorporacions!

EGO: jo segueixo fent ego tot i no estar apuntada... sorry :content: Crec que he ovulat aquest finde per algunes molèsties que he tingut però vaig boja pk no són com les de sempre.... De totes maneres aquest finde no hem fet deures... així que res, a pel maig si hi ha sort i sino, juny, juliol... i que arribi quan vulgui/pugui... he decidit no agobiar-me (a veure si ho compleixo... pk sembla el típic propòsit d'any nou que no es compleix mai), que arriba bé, que no arriba doncs res, crec que si per final d'any no arriba tanco paradeta i ya ta. Així que res, paciencia... :-o00m Perdoneu el meu rotllo...

Que passeu bon dilluns.
Imatge

Imatge
cullareta
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

EntradaAutor: cullareta » dl. abr. 09, 2018 9:54 am

Hola noies! Doncs m'acabo de fer el TE i ha sortit positiu :-()) :-()) :-()) :-())

He trucat al meu marit que va camí d'Alemanya i vosaltres sou les segones en saber-ho :p-) :p-)

Nata, em preguntaves pels símptomes.... Doncs ja fa unes dos setmanes vaig tenir dos dies en que estava super cansada; després vaig començar amb nausees a diverses hores del dia i punxades als ovaris. Aquests dies al vespre se m'infla molt la panxa i els pits i els mugrons també son diferents.
Amb els meus anteriors embarassos no vaig sentir res tan aviat, nomès vaig adonar-me'n al tenir el retard de la regla, però aquest cop és molt heavy. El meu home fa conya a veure si seran bessons ja que amb bessons és tot molt més intens (la meva germana va tenir bessons l'estiu passat).

Ànims a totes!
Imatge

Imatge

Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dl. abr. 09, 2018 10:32 am

Felicitats Cullareta!!! A disfrutar de la panxu!! :-()) :-())
Imatge

Imatge
Lúthien
Membre des de: dj. abr. 05, 2018 5:09 pm

EntradaAutor: Lúthien » dl. abr. 09, 2018 10:40 am

Felicitats Cullareta!!! :cnena: :cnen:
Nata32

EntradaAutor: Nata32 » dl. abr. 09, 2018 10:44 am

CULLARETA Quina bona notícia!!!!!! MOLTISSIMES FELICITATS!!!!

Noies, pinta súper bé aquest Abril i Maig eh >.-<: >.-<: >.-<: Aiiiiiii.. al final serà veritat que la primavera ens portarà molts positius :-()-) :***:

ARIGALMA Jo estic com tu, m'ho prenc amb calma i mirant de no agobiar-me massa ni obsessionar-me... :-o00m Això si, aguantaré un parell de mesos així, si veig que no arriba em plantejaré anar al gine...

Per cert, una altra cosa que us volia comentar... Quan em va venir la W i em vaig venir tant avall el meu home volia animar-me de qualsevol de les maneres i una de les coses que em va dir és que no em preocupés, que si aquest mes no ens hi quedàvem aniriem al gine per fer-nos proves i tal... Però jo li vaig comentar que em semblava que era massa aviat... Només portem uns 6 mesos buscant, a més, si ja em vaig quedar embarassada el primer mes de cerca, tot i que el perdés, és una bona senyal de que no tenim cap problema no ¿? Què en penseu ¿? Es que jo tot això no m'ho havia ni plantejat però al dir-me això em vaig quedar pensant... M'agobia una mica el tema de que tinc el úter invertit, però la gine ja em va dir que això no suposava pas cap tipus de problema i que de fet, si ja m'havía quedat embarassada era senyal de que no tindria problemes :ok: No em vull agobiar massa amb aquest tema jejejeejeje però si em podeu orientar una mica encatada de rebre els vostres consells :love:
Najome
Membre des de: dj. abr. 05, 2018 10:11 am

EntradaAutor: Najome » dl. abr. 09, 2018 10:55 am

Que bé cullareta!!! Moltes felicitats! >.-<: >.-<: >.-<:
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

EntradaAutor: nostreta » dl. abr. 09, 2018 12:19 pm

Enhorabona cullareta!!!! :-()) companyes de desembre!! Quina dpp et surt?? A mi el 13 de desembre >.-<:

Nata, jo no em preocuparia encara, 6 mesos entra en la normalitat i a més si ja t'hi has quedat! Nosaltres portavem 8 mesos amb un avortament al 3r cicle i mira, aquí està el positiu! Paciencia i optimisme!

Ego: estic morta de por... Tota l'estona miro les calcetes x por de tacar. Crec que aquest cop està ben agafat però em fa pànic tornar a tenir un avortament. Avui parlaré amb els meus caps perquè treballo amb joves en risc i visc situacions complicades que no sé si podré gestionar estant embarassada... L'últim embaràs penso que vaig avortar arrel d'un cop que em va donar una nena a la panxa, l'endemà ja sagnava i no vull correr perill. A veure si em donen alguna solució ?-)

Una abraçada a totes! Aniré entrant x veure tots els positius que portaran la primavera :love:
Imatge

Imatge
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

EntradaAutor: METX » dl. abr. 09, 2018 12:24 pm

Enhorabona Nostreta i cullareta!! A gaudir de les panxulines!!! >.-<:
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
cullareta
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

EntradaAutor: cullareta » dl. abr. 09, 2018 12:40 pm

nostreta ha escrit:Enhorabona cullareta!!!! :-()) companyes de desembre!! Quina dpp et surt?? A mi el 13 de desembre >.-<:

A mi també el 13 desembre! I la meva filla petita va nèixer el 15/12!! Repeteixo mes :)
Imatge

Imatge

Imatge
Nata32

EntradaAutor: Nata32 » dl. abr. 09, 2018 1:05 pm

Segur que anirà tot bé NOSTRETA ja veuràs!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Entenc perfectament aquesta por que tens, jo també vaig tenir un abort i porto el pànic dins pensant en que no em torni a passar mai... Però segur que aquesta vegada anirà tot genial ja veuràs, cuida't moltissim, i estic segura que la feina et trobaràn alguna solució :-()-)

Gaudeix molt d'aquesta panxolina :-())
Coaner
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

EntradaAutor: Coaner » dl. abr. 09, 2018 1:11 pm

Molt, però que molt bona tarda boniques!!!

Primer de tot Cullereta ENHORABONA GUAPÍSSIMA!!! Gaudeix molt d'aquesta panxolina!! :-()) Has comentat que tens el maromo cap a Alemanya? ||*||
Personalitzo una miqueta més:
Perséfone Com tens la gateta? Es fan estimar tan els nostres animalons de quatre potes... espero que es recuperi de seguida.
Nata A mi em passa el mateix... també li he agafat una mania a la maleïda. Però buscant el cantó positiu si no la tinguéssim tampoc podríem ser mares. Del que comentaves jo no m'hi atabalaria gens... com bé dius l'anterior et deixa veure que no tens perquè tenir cap problema. I el temps... el temps sempre ens fa la punyeta, no tens perquè tenir cap cerca llarga... és evident que totes quan ens hi posem ho voldríem de seguida, però arriba quan ha d'arribar. Si volguessis anar per privat ho tens tot més ràpid, però per ss mínim és un any de cerca previ, un tan per cent molt elevat de parelles estan entre aquest 8/10 o 12 mesos abans d'aconseguir el seu positiu. Les coses bones sempre es fan esperar. :-o00m
Arigalma Va dona.... apuntat-hi!!! No tinguis por del desembre!!!
Nostreta Molts Pepos bonica!!! Ens vas informant....

Ego Doncs avui la eco molt bé!! Els folis van creixent i estan ben formats ara són de 21/23 la gine em recomana deixar que facin el seu curs... són més lents perquè amb aquesta mida ja haurien d'haver esclatat, però ovulo perquè no tinc rastre dels folis anteriors... però m' en vaig cap al 16 del cicle. Així que ho aniré controlant amb to... els últims que em queden!! Si no tindre de fer una altre comanda :miko:
Cosetes Us havia parlat del ginseng, oi?? Si teniu el maromo apagadot o una mica pupes... va super bé!!! Es pren dues pastilles al dia (d'herbolari) i en 3 dies a fet un canvi impressionant. Això o que s'està disputant el seu ego masculí!! jejeje És ginseg coreà i em va costar uns 12€
I jo tenia el libido una mica per terra també... he provat la maca andina i funciona!!!
Qui té la DNW més a prop? Vaaaa.... que ja em arrancat!!!

Mil abraçades! I bon dilluns!!
Imatge
Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dl. abr. 09, 2018 2:31 pm

Hola una altra vegada... avui estic pesadeta... jajajaja

Coaner, aquest mes ja segur que no cal que m'apunti, jajajaja, ja s'ha passat el dia :ufs: En tot cas pel maig... però ja m'apuntaré quan sàpiga dia de DNW segura pk com que em noto que aquest mes estic en un cicle una mica rarot....

M'interessa això del ginseng i de la maca andina... la maca andina tb serveix pels homes no?? Però vaig llegar que pot arribar a donar insomni?? O ho he somiat??
Potser em passo per un herbolari i pregunto.

Nata, com diu la Coaenr, pel que es veu estar aprox 1 any de cerca és molt normal... potser per privat si que et farien cas abans però per SS no.

Apa, suposo que avui ja no entraré més.... si és que per molt que inteto desconectar no puc, jajajajajaja. Sou molt maques i ajuda molt poder parlar obertmanet d'aquest procés. :love:
Imatge

Imatge
airuni
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dl. abr. 09, 2018 2:44 pm

Hola!!!
Entro en mode super-soso-mobil.
Culllareta enhorabona!!!!! Així si que comencem bé el mes!
Imatge
RedBerry
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dt. abr. 10, 2018 9:40 am

Bon dia!!

[color=#80BF80]Enhorabona cullareta i nostreta per aquet super positiuuu :-()) :-()) :-()) :-())

Tenia que entrar rapid per felicitar aquest positius! :love: :love:
Aquiver
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 01, 2018 12:34 am

EntradaAutor: Aquiver » dt. abr. 10, 2018 9:56 am

Bon dia!!
perdoneu per la desconsexió!! us he estat llegint i primer de tot:

:cnen: :cnen: MOLTÍSSIMES FELICITATS CULLARETA I NOSTRETA!!!
Quines grans noticies!!de segur que anirà genial això!!!

Luthien:
Hem sap molt de greu tot el que heu passat. Espero que aquest mes tingueu una gran alegria :ok:

Xoxoneta: entrem en SW jeje. quina mandra això de que no caigui en cap de setmana!!

Airuni: ANims!no t'agobiis! el mes que ve serà dels grans!segur que serà el teu!! :ok:

Arigalma: Bona actitud això de prendre-ho amb calma!t'hauré de copiar! ho intentaré!segur que aquest any ens toca!! >.-<:

Coaner: M'encanta la idea de l'espelmeta!no hem començat massa ve la setmana...igual m'ajuda! Me n'alegro molt de les bones noticies! k bé que tot vagi "viento en popa". endavant que aquest cop ha de ser la bona!!
no saps lo bé que em va les teves recomanacions! Ahir ens vam discutir precisament per la falta de ganes!gràcies bonica!!

NAta32: : Hem sento identificada amb el que dius!jo també m'i vaig posar i el volia ja per temes de feina i després te n'adones que les coses no van així i que això ve quan ve!el mes passat amb el retard tb em vaig fer il·lusions i després em va venir el bajón! sort d'ell que té els peus a terra i tb diu que això passa quan passa que no podem organitzar-nos la vida, i que quan passi estarem tant contents que ens serà igual totes les altres coses!
Així que endavant amb la cerca aquest mes amb alegria! Jo penso que si et vas quedar el primer mes és que no i ha cap problema i que d'aquí poquet tindreu la sorpresa!! >.-<:

Redberry: buf! amb un petit a casa segur que es complica però de ben segur que amb la il·lusió us hi poseu i en no res teniu un regalet! ÀNims!

LLuna de xoco: a tope amb energies renobades! com tu bé dius s'ha de disfrutar al màxim que això és le que compte!!

Mminil: com vas amb els TO? va anr bé el cap de setmana??

METX: benvinguda!!

Persefone: quin greu lo de la setmana passada!! espero que aquesta vagi molt millor i tot es posi al teu lloc!la gateta bé?
La W mig passada ja n?en no res tens a sobre la SW!! a disfrutar-ho!!

Modo EGO: sort que us llegeixo i entre totes em vaig animant!! Ahir ens vam discutir perquè estavem rebentats però tocava pinxito i ell em va dir que no passava res que demà seria un altre dia! quina tonteria però jo em vaig rallar! Se que té raó i no vull semblar una boja controladora però em dóna la sensació que no és concient que si vol una criatura no baixarà l'esperit sant...en fin!!tonteries meves perquè al final el TO tampoc va marcar positiu...crec que m'estic obsessinant...m'ho hauré de prendre amb més calma!! igual quan surti avui de la feina compro l'espelmeta de xocolata i li faig una sorpresa!!

Que passeu un bon dimarts!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::