*CERCADORES Març 2020*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: NinaDina » dv. març 06, 2020 2:03 pm

Anika m’he quedat de pedra! Però saps què, a part que no m’agrada gens el tracte d’aquesta gine, quin poc tacte, no vull crear falses esperances, pero crec que era aviat perque sortis res a la eco, tot fa pensar que segueix endavant no? Testos positius i temperatura alta? Ens queda pensar en positiu, molts anims per aquest finde, intenta distreure’t i desconectar.

Ai doneu molta informació per aquí, sou la canya, embarasades no sé però d’aqui sortirem amb un màster sota el braç! Jajajaja

Nosaltres hem passat sexy week, crec que vaig ovular ahir i aquest matí hem fet pinxo de porsiacaso >.-<: i la despedida, perque marxo de retir de ioga fins diumenge, sort que hem pogut enganxar els dies clau junts perque un xic més i ens enganxa separats!! ..::··

Que passeu bon finde boniques!! Una abraçada :--/)
perdudapelmon
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: perdudapelmon » dv. març 06, 2020 2:34 pm

anika_ ha escrit:Perdudapelmon m'agrada molt el positivisme i les reflexions que aportes, jeje, tens tota la raó, l'experiència ens fa més fortes i més preparades.

Pel que comentes, jo crec que sexualment no hem tingut prou informació. Ens han ensenyat a protegir-nos molt, moltíssim, però no a concebir. Jo quan era adolescent tenia molta por a quedar-me embarassada, m'aterrava que, senzillament per tontejar o tocar-nos, pogués passar-me alguna cosa... és molt ridícul.

El que comentes de les nostres àvies és totalment cert, i segurament elles no anaven al metge fins que no tenien una falta bastant considerable, no hi anaven l'endemà com he fet jo! Molts avortaments no s'arribaven a diagnosticar mai.
D'altra banda, a banda que cada vegada endarrerim més la maternitat, ens hem tornat més infèrtils. Es veu que, comparant l'esperma dels nostres avis amb la dels nostres maromos, ha baixat tant la qualitat que la OMS ha hagut de canviar els barems del que es considera "normal"... estem ben fotuts!

De quina sensibilitat són els test que fas servir? A veure, a mi el "semi-positiu" em va sortir el dia 11 dpo... i ja vas veure com era, bastant dubtosillo!!! Pensa que cada dona produeix l'hormona de l'embaràs al seu ritme, no a totes ens pujarà a la mateixa velocitat ni intensitat. Paciència que ja queda molt poquet!!! :-o00m

De fet, potser ni tan sols anaven al metge fins el part en algunes zones! S'assumia que la vida no es podia controlar gaire. Estava "en mans de Déu" i prou. En aquest aspecte, ser creient aporta avantatges. Llàstima que la fe no es pugui escollir :)

He trobat justament avui aquest episodi de ràdio del.programa 'L'ofici de viure' que va sobre el tema.

https://www.ccma.cat/tv3/lofici-de-viur ... a/2993617/

Els meus tests són de 10 (One Step, d'Amazon). He llegit per tot que s'ha d'esperar mínim al 9-10-11 dpo per veure alguna cosa, així que mantinc l'esperança aquest cicle.

Bon cap de setmana, boniques!!!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

EntradaAutor: Blue Moon » dv. març 06, 2020 7:28 pm

Bona nit de divendres!
Jo no soc cercadora encara, pero he llegit el cas de l'Anika i m'he quedat de pedra... Quina gine mrs inutil noia... Si us plau, dilluns canvia de ginecologa i posa una queixa a aquesta incompetent! Ni tracte ni experiencia sembla que tingui.
Et comento, jo quan em vaig quedar embarassada al 2018 tb vaig anar de seguida a la gine... En aquesta primera visita t'obren llibre d'embarassada i et programen snalitiques, eco i visites, pero NO et fan cap eco perque NO es pot veure res! Aquestes van ser les paraules exactes de la meva gine... 2 setmanes mes tard ja es veia el sac i 2 setmanes desprrs vam sentir el batec.
Pero descartar l'embaras estant de 4 setmanes??? Estem boges o que??? Ves a saber si l'ha pifiat en algun altre cas i s'ha perdut algun bebe... Porfa, que quedi la queixa a veure si li fan un toc.
I com que per que creies que estaves embarassada??? Doncs per un TE, no es que t'ho vingues a dir un colom...
Bueno, sento aquests dies d'angoixa ara que hauries d'estar feliç, com pot haver aqurst tipus de gent tractant embarassades... Ufff m'encenc!!!
Per una altra banda, et va fer eco intravaginal o externa? Perque fins la setmana 10 a mi me les feien intravaginals, amb l'ecograf extern no es veu tan aviat tampoc!
Be, molta calma i fins la setmana 6 o 7 compta que no veureu res, tu cuida't i fins qie es demostri el contrari estas embarassada!
Felicitats i canvia de gine!
Imatge
Imatge
airuni
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dv. març 06, 2020 7:43 pm

Anika. M'infiltro per comentar-te que uns mesos abans de quedar-me embarassada vaig tindre un quiste, no em venia la warry, em vaig fer un te negatiu, van pasar els dies i no em baixava, vaig comprar cb perquè portava dos setmanes i també negatiu. Vaig anar al gine i em va veure el quiste, em vaig espantar perquè al dir quiste vaig pensar en un càncer, però res vaig estar 2 mesos sense warry, em va tornar i 2 mesos més tard em vaig quedar embarassada.
Ojala sigui positiu, però si finalment es qüestió del quiste no és greu, l'únic que fins que no marxi el quiste hauràs d'esperar.
Molta sort!
Imatge
anika_
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

EntradaAutor: anika_ » dv. març 06, 2020 10:31 pm

NinaDina molt ben jugat aquest porsiacaso!! Jolines, i quina envejeta aquest retir de ioga, relaaaax i segur que esteu enmig de la naturalesa, quin goig, aprofita-ho molt i desconnecta!

Blue Moon totalment d'acord, aquests dies de m..... no me'ls treu ningú. Entenc que a vegades siguin una mica alarmistes, han de curar-se en salut, però trobo que hi ha moltes formes de dir el mateix sense fer sentir al pacient com un inútil. En un cas així, que sap que fa un any que ho intentem... ostres, una mica de tacte, no? Potser té tota la raó del món i estic embarassada d'un quiste, però és importantíssim transmetre calma fins que no tinguem totes les proves.
M'ha fet molta gràcia lo del colom!! Jaja a vegades penso que es deuen trobar amb molts casos així. Ens posen a tots en el mateix sac: pacient alarmista-psicosomàtic amb accés a internet que ve a passar l'estona. En fiiiii, mooooltíssimes gràcies pels ànims, creurem els dits perquè tot això només sigui anecdòtic

Perdudapelmon A mi m'encantaria creure que el Monstre Espagueti Volador cuida de mi i que no m'he de preocupar de res, el que hagi decidit ell serà, jejeje! Encara no he tingut temps d'escoltar el link que has passat, pinta bé!!

airuni moltes gràcies per la info!
A mi tots els TE em surten positius, en sang i en orina. En cas de càncer d'ovaris l'hormona de l'embaràs es dispara i els TE donen positiu, és el que m'ha fet posar en alerta... que sé que se m'està anant l'olla i m'estic posant en el pitjor dels casos, buscar per google pot fer molt de mal.
Et puc preguntar si durant aquella època feies test d'ovulació o et controlaves la temperatura? És a dir, el quiste et provocava que no ovulessis?
M'alegro que el procés anés rapidillu i aconseguissis panxu en tan sols dos mesos!

Com sempre moltes gràcies a tooootes, vaja super comunitat!!! És increïble!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Aquesta tarda les meves amigues m'han portat un puzzle d'animals fent-se selfies, boníssim! Fa uns 20 anys que no faig un puzzle, a veure si aconsegueixo ocupar mig cap de setmana amb això ;)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » ds. març 07, 2020 12:01 pm

Anika la frase aquesta de que et fa pensar q estas embarassada m'ha deixat de pedra. Quina mala llet veig en aquesta frase. Fot-li una queixa/denuncia pq el tracte deixa molt per desitjar.
Que li fa pensar a ella q és una bona metge? :ufs:

en fi....

Molt cert el q diu Blue Moon, que al ppi les fan intervaginals pq per fora no es veu res....

Aish.... anims bonica, passatho molt be amb les amigues i ja ens comentes!!! estas en el nostre pensament :-()-)
Imatge

Imatge
Miri27
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

EntradaAutor: Miri27 » ds. març 07, 2020 12:35 pm

Hola bon diaaa!!
Anika com vas? mes trankileta? Com et trobes tu?
Doncs faig un Ego: aquest més no he tingut temps ni de desespero...avui mha vingut la W, se m'ha adelantat 4 dies! Així que ja passo al 2 d'abril.... un rotllo la veritat! No sé si algun dia em quedaré embarassada, no ho dic en plan baixon, eh? sempre hem dit que ens deixem uns mesos de límit i si no, no passa res, serem 3 i ben feliços, però ho intentarem! (de manera natural, com ja som pares, no aniriem a RA).
En fi, petonets!
lulaxin
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

EntradaAutor: lulaxin » ds. març 07, 2020 1:53 pm

Bon dia boniques,

Anika, t'envio molts ooooms des d'aquí per a que et passin els dies més ràpids i tranquils, Comparteixo el que et diuen les companyes, quin poc tacte! i si els TE segueixen sortint positiu, per algo serà...paciència i a veure que et diuen. Jo tb penso que tan aviat segur que no es veu res, no pq no hi sigui sino pq es massa aviat. Una abraçada ben gran.

Miri, cap a l'abril com jo! ànim guapa, segur que ho aconseguireu! fas TO? o tempes?

NinaDina aprofita aquest retir! connecta amb tu i diga-li als bitxitos que es quedin a dins! segur que heu fet bona feina!

Perdudapelmon, com va el desespero?

ego: jo acabant ja la regla i esperant que arribi aviat la sw. Per sort, dilluns començo a una escola nova (sóc mestra interina), i per tant, estic convençuda que la setmana em passarà de pressa i amb molta info i coses noves a aprendre. Mentre m'estic prenent la tempe cada matí per agafar l'hàbit. No sé com m'ho faré per fer-me el TO. No sé si endur-me'ls al cole i fer-me'ls allà al migdia...pq hi ha dies que fins al vespre no torno a casa...i em sembla que cal fer-los entre les 10h i les 18h oi?

que tingueu un feliç cap de setmana boniques

*lulaxin*
airuni
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » ds. març 07, 2020 2:50 pm

anika_ ha escrit:NinaDina molt ben jugat aquest porsiacaso!! Jolines, i quina envejeta aquest retir de ioga, relaaaax i segur que esteu enmig de la naturalesa, quin goig, aprofita-ho molt i desconnecta!

Blue Moon totalment d'acord, aquests dies de m..... no me'ls treu ningú. Entenc que a vegades siguin una mica alarmistes, han de curar-se en salut, però trobo que hi ha moltes formes de dir el mateix sense fer sentir al pacient com un inútil. En un cas així, que sap que fa un any que ho intentem... ostres, una mica de tacte, no? Potser té tota la raó del món i estic embarassada d'un quiste, però és importantíssim transmetre calma fins que no tinguem totes les proves.
M'ha fet molta gràcia lo del colom!! Jaja a vegades penso que es deuen trobar amb molts casos així. Ens posen a tots en el mateix sac: pacient alarmista-psicosomàtic amb accés a internet que ve a passar l'estona. En fiiiii, mooooltíssimes gràcies pels ànims, creurem els dits perquè tot això només sigui anecdòtic

Perdudapelmon A mi m'encantaria creure que el Monstre Espagueti Volador cuida de mi i que no m'he de preocupar de res, el que hagi decidit ell serà, jejeje! Encara no he tingut temps d'escoltar el link que has passat, pinta bé!!

airuni moltes gràcies per la info!
A mi tots els TE em surten positius, en sang i en orina. En cas de càncer d'ovaris l'hormona de l'embaràs es dispara i els TE donen positiu, és el que m'ha fet posar en alerta... que sé que se m'està anant l'olla i m'estic posant en el pitjor dels casos, buscar per google pot fer molt de mal.
Et puc preguntar si durant aquella època feies test d'ovulació o et controlaves la temperatura? És a dir, el quiste et provocava que no ovulessis?
M'alegro que el procés anés rapidillu i aconseguissis panxu en tan sols dos mesos!

Com sempre moltes gràcies a tooootes, vaja super comunitat!!! És increïble!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Aquesta tarda les meves amigues m'han portat un puzzle d'animals fent-se selfies, boníssim! Fa uns 20 anys que no faig un puzzle, a veure si aconsegueixo ocupar mig cap de setmana amb això ;)

Si que feia to però no recordo el d'aquell més, però si que recordo que pensava que potser no ovulava o no ho feia tots els mesos perquè ja portàvem uns quants cicles, suposo que no em devia de sortir positiu, l'únic més que vaig arribar a veure un claríssim positiu va ser el que em vaig quedar embarassada, també es veritat que va coincidir en cap de setmana i vaig poder fer més d'un to i a l'hora que tocava
Imatge
anika_

EntradaAutor: anika_ » ds. març 07, 2020 10:26 pm

Miri ostres quin rotllo, vaja avanzadilla. Millor quatre dies abans que no quatre dies tard, això segur, però no deixa de ser un pal. En tot cas, m'agrada molt el vostre plantejament, quanta menys pressió us poseu, millor. Gaudiu del procés i que no es converteixi en una obligació. Molts ànims i a per abril, que és un mes molt maco!!

lulaxin crec que els TO els pots fer entre les 10 i les 20h, pots fer-lo quan arribis a casa sense cap problema, entre les 18 i les 20h el resultat no variarà gaire (per no dir gens!). Segur que aquesta setmana et passa rapidíssima, i en un no res ja et plantes a la SW :-)love(-:

airuni és un lujazo que la SW caigui en cap de setmana, entre setmana costa més encaixar horaris! Jo estic segura que aquest mes vaig ovular, a veure com van les proves dilluns, espero que em puguin dir alguna cosa més concreta.

Crunchi sisi, la eco va ser intravaginal.
En aquell moment jo estava molt descol·locada i li anava dient que si a tot, però ara, en perspectiva, em sembla surrealista. La meva teoria és que la gine ha activat un protocol d'alerta (embaràs ectòpic, quistes que fan mala pinta, no sé...), entre la beta urgent, el repòs absolut, les seves indicacions per si hem d'anar a urgències abans de dilluns... ¿? No ho acabo d'entendre.
Jo estic més animada, el TE d'avui estava més marcat que el d'ahir, la tempe segueix alta, així que no perdo l'esperança!!
Laura_Josu
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

EntradaAutor: Laura_Josu » dl. març 09, 2020 9:18 am

Bon dia noies!!

NinaDina_ Com ha anat el retir??? Has aconseguit connectar amb tu i relaxar-te??

Perdudapelmon_
Has pogut veure el positiu del TO??
Tens tota la raó amb el que comentes de les àvies, es vivia molt diferent el procés de procrear en altres èpoques. Països com Suècia que no es precisament tercermundista que diguem, només fan una eco al llarg de tot l’embaràs, em sembla molt curiós.

Miri27_ ànims bonica! Nosaltres compartim el pensament de si no arriba panxu doncs seguirem sent 3 i tan feliços, però igualment cada més quan ve la W es un petit xof veure que realment pot acabar sent així, com a mínim a mi em passa. Però segur que ho aconseguim!!

Lulaxin_Sort en el teu primer dia de feina!!
Jo els tons me’ls faig sobre les 19’30 que es quan em va bé i el més passat vaig veure el positiu.

Anika_
Que tot surti perfecte en les proves d’avui i puguis fer-li un zasca a la gine!! Bé se’l mereix després del poc tacte que va tenir. Creuant dits per a vosaltres!! Ja ens diràs.

Ego_ahir vam començar SW i al fer-me TO ja s’insinua ratlla. Imagino que avui ja sortirà positiu. A veure si em responeu al dubte que tinc...si durant 2 dies seguits em surt TO positiu, s’entén que s’ovula entre 24-48h des del primer positiu o des del segon??

A qui tenim en desespero?? Aixamb, Ninadina,...?? Com ho porteu??

Una abraçada gran a totes
anika_

EntradaAutor: anika_ » dl. març 09, 2020 11:46 am

Laura a mi els TO em van pujant d'intensitat poc a poc, des que s'insinua la ratlla fins que veig el positiu potser passen 2 o 3 dies més. I algun mes he vist el positiu durant dos dies seguits, diuen que el que compta és el primer, però la meva app sempre m'agafava el segon com a referència... així que no em queda gaire clar! En tot cas, compta que l'ovulació serà entre 12-36 hores després del primer positiu.
I no penseu en negatiu, eh??!! Ja veureu com arribarà, encara que costi uns mesos més del que voldríem, no passa res.

Perdudapelmon com portes el desespero??

NinaDina com estàs?? Espero que super relaxada!!

aixamb vosaltres doneu per acabada la SW?

lulaxin com va el primer dia??

Ego: jo ja tinc els resultats de la beta d'avui, em surt 2.800. Crec que anem bé, tot i que són un pèl més alts del que jo havia calculat. Aquesta tarda tenim gine i repetirem la eco, a veure com va i què ens diuen... això és un patiment constant!! A la nit us explico què tal ;)
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dl. març 09, 2020 11:52 am

hola noies!!
Només he entrat un moment per veure com havia passat el cap de setmana l'Anika, i acabo de veure que els resultats de la Beta són mooolt bons!!! A veure què et diuen avui a la visita!! Creuaré molt fort els dits per tu!!

Una abraçada gegant per a totes!! Que vaig de cul i no tinc massa temps de personalizar!!

MUAAAAA!
Imatge

Imatge
perdudapelmon
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: perdudapelmon » dl. març 09, 2020 12:40 pm

Anika_ explica'ns totes les novetats tan bon punt les tinguis .Totes pensem en tu!!! Energia positiva :globus:

Laura_josu jo sempre veig els positius dels TO....de fet, la pròxima visita que tingui amb el Ginecòleg els hi portaré perquè, juntament amb tots els resultats de totes les proves, ens faci la valoració final de la fertilitat. Espero que tot estigui bé....només em fa dubtar una mica la fase lútea (cap el dia 24 del cicle ja acostumo a tacar una mica marró...i la regla em ve ja a tope el dia 27....saben que ovulo més o meny els dia 14 del cicle...... resulta que són fases lútees curtes. Així que potser em falta una mica de progesterona....qui sap!)

Ego: ahir vaig fer un TE on va sortir ombra rosa estranya ....però a la nit, taca marró i ja no he tingut més TE positius. Així que demà em vindrà la Warry i me'n vaig a l'abril. Esperem que sigui "abril, embarassos mil".
lulaxin
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

EntradaAutor: lulaxin » dl. març 09, 2020 4:48 pm

Bona tarda boniques!

Anika pensem amb tu! molts ànims!

Aixa segur que si, abril embarassos mil! molta força guapa, que segur que aviat tindràs la panxu i encara podrà ser de 2020.

Laura_josu que tal la SW, ja rematada?

com aneu la resta? aquí ja ha marxat la W així que entre demà i passat començaré a fer TOs a veure com ens va...

anem parlant guapes!

*lulaxin*
Laura_Josu
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

EntradaAutor: Laura_Josu » dl. març 09, 2020 5:35 pm

Bona tarda boniques!!

Anika_sabeu alguna cosa ja??

Perdudapelmon_crec que la meva fase lutia es curtíssima, potser per la prolactina, la meva filla es tetadicta!! La W em ve als 25 dies i penso que ovulo sobre el 16/17. Aquest més vull treure-li la teta pk sempre he dit que li donaria fins els 2 anys i a finals d’abril tinc ginecòloga, a veure que em diu i si segueixo igual tot i treure-li. Em té preocupada el tema.

Lulaxin_tot just hem començat diumenge SW.

Acabeu de passar bona tarda!
Miri27

EntradaAutor: Miri27 » dl. març 09, 2020 6:23 pm

Hola guapessss!

Aix quin dilluns més estressant! (per la feina)n tinc un mal de cap!!

Anika, jo no entenc massa de betes, però crec que aquests resultats son bons, no? A més, tampoc ha vingut la W, o sigui que sembla que hi ha embaràs?? A veure que et diuen!! Però pinta bé!

Perdudapelmon... i dius que t'ha sortit una marca al TE? i després ja no? Que raro no?

Laura_josu! segur que tard o dhora apareix el positiu! El tema és que a mi se m'acaba el temps! Però vinga, actitud positiva i a visualitzar!

La resta com aneu? Algun desespero més? Jo SW setmana que ve.... quina mandra l'espera! també desespera una mica...

En fi! Ens anem parlant! petonetsssss
anika_

EntradaAutor: anika_ » dl. març 09, 2020 6:40 pm

Perdudapelmon ostres, que estrany aquest TE sospitós, l'has fet sempre a primera hora del matí? Els tacats poden tenir molts significats, així que no sempre són concloents.

Laura abans de tenir la nena les warries et duraven el mateix? Potser si que valdria la pena fer una visita al gine, així et quedaràs més tranquil·la.

Lulaxin a veure com va amb els TO, segur que molt bé!!

Miri, si que es fa llarg si!! Però ja veuràs com passa ràpid!

Doncs nosaltres just tornem de la consulta, de moment hem vist el sac gestacional i està ben implantat a l'úter, però els quistes segueixen allà igual de grossos, m'ha dit que l'ovari està aguantant massa pes, i que a la mínima que faci un mal gest o m'ajupi els quistes poden provocar una torsió ovàrica o explotar, i que això posa en risc l'embaràs. Repòs absolut i la setmana que ve repetim eco per veure si segueixen igual.
Li he preguntat si puc fer alguna dieta o prendre algo per ajudar al fet que es desfacin, però m'ha dit que no puc fer res.
La veritat és que vull demanar segona opinió, a banda que ha sigut molt seca (com sempre), a l'embaràs no l'hi ha donat mínima importància, encara esperem un "enhorabona", no m'ha receptat àcid fòlic ni m'ha explicat properes visites ni res de res. En comptes d'això, quan sortíem de la consulta ens diu, "qué lástima, ahora que te quedas embarazada te pasa esto"... sembla la crònica d'una mort anunciada.
Estem una mica xof.
Miri27

EntradaAutor: Miri27 » dl. març 09, 2020 7:19 pm

En serio que t'ha dit això a la sortida? em sembla increible aquesta falta d'empatia, educació.... que fort. Jo aniria de cap a una segona opinió, o canviar de gine... si és tan "greu" que ni et felicita, segur que un altre gine més humà us anira bé passi el que passi.
Molts i molts ànims i jo crec fermament que això anirà bé!
petonetsss
Sine88
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

EntradaAutor: Sine88 » dl. març 09, 2020 8:48 pm

Ostres Anika quina tia no???? Sincerament jo canviava ja de metge, sense pensar-m’ho. A lo millor us diuen el mateix, però de forma més humana... la part bona és que tot segueix el seu curs no?? Molts ànims bonica!!!

A la resta molts ànims amb els desesperos i a top amb la SW!!! o-o:)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::