efectes secundaris de l'acid folic
PETRA ha escrit:Jo ara ja farà sis mesos que el prenc diariament.... i teoricament s'ha de pendre durant tot l'embaràs no ?? llavors imagina el que em queda.... a mi em toca el TE aquest dimecres... a veure que tal.
jo vaig per la tercera caixeta... li has preguntat al gine si és normal la pesadesa?
- peke
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
- Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Hola noies,
Sóc molt nova en això i les vostres experiències m'estant enriquint.
Jo vaig anar al ginecòleg el passat dijous i des de llavors estic prenent el Yodocefol. De moment em trobo com sempre, cert és que només fa uns dies.
La veritat és que m'hi fixaré perquè jo que estic regordeta només em falta que les pastilles m'inflin més, llavors semblarà que estic embaraçada quan no ho és

Sóc molt nova en això i les vostres experiències m'estant enriquint.
Jo vaig anar al ginecòleg el passat dijous i des de llavors estic prenent el Yodocefol. De moment em trobo com sempre, cert és que només fa uns dies.
La veritat és que m'hi fixaré perquè jo que estic regordeta només em falta que les pastilles m'inflin més, llavors semblarà que estic embaraçada quan no ho és
Jo prenc yodocefol des de fa tres setmanes, i l'altre dia a la visita a l'endrocrina li vaig preguntar si podia fer-me que estigués més inflada i em va dir que no tenia per què, no veia la relació! no sé noies... a qui fem cas?

La ruta del tresor: http://www.fertilityfriend.com/home/23b614
El post de la Sara: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12371#p614583
- peke
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
- Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Hola Imma, doncs no sé a qui hem de creure????
Aquí hi ha moltes noies que han patit efectes secundaris amb el Yodocefol, i totes coincideixen a dir que quan les van deixar de prendre van desaparèixer els malestars.
Jo estic molt perduda. Quan passin unes setmanes ja us diré el què, perquè de moment només fa 4 dies que en prenc.
Ah, jo me les prenc abans de dinar.
Aquí hi ha moltes noies que han patit efectes secundaris amb el Yodocefol, i totes coincideixen a dir que quan les van deixar de prendre van desaparèixer els malestars.
Jo estic molt perduda. Quan passin unes setmanes ja us diré el què, perquè de moment només fa 4 dies que en prenc.
Ah, jo me les prenc abans de dinar.
Hola peke! imagino que cada dona és un món, potser a unes els hi dóna problemes i a altres no... no tinc ni idea!
crec que és important prendre-les abans d'un bon àpat. Jo me les prenc abans de sopar i fins ara (creuo els dits) ni mal d'estòmac ni res... a veure què tal!
crec que és important prendre-les abans d'un bon àpat. Jo me les prenc abans de sopar i fins ara (creuo els dits) ni mal d'estòmac ni res... a veure què tal!

La ruta del tresor: http://www.fertilityfriend.com/home/23b614
El post de la Sara: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12371#p614583
Docs jo vaig estar prenent YODOCEFOL durant 3 mesos i semblaba un globus de lo inflada que estava. El vaig deixar i tot va desapareixer. Ara he començat amb NATALBEN i no estic tan inflada....
No se qui tindrà rao, pero em sentia malament amb el YODOCEFOL i ara no. L'unic efecte que he notat es a la butxaca, que ara les pastilles em costen el doble.....

No se qui tindrà rao, pero em sentia malament amb el YODOCEFOL i ara no. L'unic efecte que he notat es a la butxaca, que ara les pastilles em costen el doble.....

Ostres jo estic prenent GESTAGYN o alguna cosa així, i no m'han dit res de que les hagi de deixar. De fet la setmana passada em vaig trobar a una amiga que t'he un nen de 3 mesos i vaig veure que encara se les prenia, jo no li vaig dir res perquè no he comentat a ningú que estic intentant quedar embaraçada.
La setmana que vé tinc visita amb la gine, ja m'informaré!
Monti
La setmana que vé tinc visita amb la gine, ja m'informaré!
Monti
Jo prenc FOLI DOCE. Me les va receptar la doctora de capcelera quan li vaig comentar que em volia quedar embarasada. Em va dir que ella recomenava prendre àcid fòlic abans de quedar-te embarasada (quan ho estàs pensant) i els tres primers mesos de gestació, però em va comentar que els ginecòlegs són partidaris de que es prenguin fins al final de l'embaràs.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |