Buscadores de desembre

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
tahisona
:: zebra
Entrades: 1492
Membre des de: dv. set. 12, 2008 9:58 pm

EntradaAutor: tahisona » ds. nov. 29, 2008 1:18 pm

Dunetaaaaaaaaaaaa >.-<: >.-<: !!!!!!!! que bé tenir-te per a quí :love: :love: :love: !!!!!!!!!!! i tant!!! moltes mandarines, taronges, pomes, fruïts secs,....quina il.lusió...imagina't que el tió ens portes el positiu...quin fart de plorar que ens fariem de la emoció...la pell de gallina!!! ai :love: :love: :love:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge
Laura_V
Entrades: 1523
Membre des de: dc. maig 21, 2008 8:24 pm
Ubicació: Palafolls
Contacta:

EntradaAutor: Laura_V » ds. nov. 29, 2008 2:12 pm

TAHISONA ESPERO QUE EL 20 DE DESEMBRE SIGUI UN DIA MOLT ESPECIAL PER TU IGUAL QUE HO ÉS PER MI. I ÉS QUE EL 20 DE DESEMBRE FARÁ 11 ANYS QUE ESTIC AMB EL MEU MARIT AIXÍ QUE M'ENCANTA AQUEST DIA!
Imatge
Laura_V
Contacta:

EntradaAutor: Laura_V » ds. nov. 29, 2008 2:15 pm

yuyu ha escrit:que toba que estic!!!!! he plorat al sentir la nadala!!!!!! el yuyo diu que et passa!!!! es la emoció!!!!! espero que sigui especial per totes nosaltres....ho aconseguirem noies.....no en tingueu cap dubte i tingueu sempre un somriure a prop!!!!!!! : lasito : : lasito :

YUYU ÉS UNA DE LES MEVES NADALES PREFERIDES, CADA ANY L'ESCOLTO I LA PRIMERA VEGADA QUE LA SENTO S'EM POSA LA PELL DE GALLINA I M'EMOCIONO :-)
Imatge
tahisona

EntradaAutor: tahisona » ds. nov. 29, 2008 4:07 pm

Laura_V ha escrit:TAHISONA ESPERO QUE EL 20 DE DESEMBRE SIGUI UN DIA MOLT ESPECIAL PER TU IGUAL QUE HO ÉS PER MI. I ÉS QUE EL 20 DE DESEMBRE FARÁ 11 ANYS QUE ESTIC AMB EL MEU MARIT AIXÍ QUE M'ENCANTA AQUEST DIA!

LAURA 11 ANYS AMB EN DAVID :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: !!!!!!!!!!!!!!! OSTRES EREU MOLT JOVENETS QUAN US VAU ENAMORAR!! que xulo, quin regal més bonic d'onze anys d'amor amb un :-()) !!! ENHORABONA!!! SEGUR QUE SERÀ MOLT ESPECIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge
peke
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
Ubicació: L'Ametlla del Vallès

EntradaAutor: peke » ds. nov. 29, 2008 5:04 pm

Hola noies,

Feia molts dies que no entrava al SP i la meva sorpresa ha estat que ja hi ha obert un post de buscadores de desembre!!!!

YUYU, moltes felicitats per aquest post tant escaient per les dates que s'apropen.

Si et va bé, em podries apuntar pel dia 10 de desembre????

Espero poder donar bones notícies.
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » ds. nov. 29, 2008 5:09 pm

:koala: VISCA EL DESEMBRE I VISCA AQUEST POST! :koala:

YUYU molt currat!! Des d'aqui toa la meva bona energia!! SORT A TOTES!!
Imatge

Imatge

Imatge
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » ds. nov. 29, 2008 5:37 pm

Uuuuff estic molt tova avui nomes tinc ganes de plorar pero no estic trista es que tot m'emociona, a vegades les hormones fan males pasades, pero son les meves homones jjejejeje :love:
Laura_V
Contacta:

EntradaAutor: Laura_V » ds. nov. 29, 2008 5:58 pm

tahisona ha escrit:
Laura_V ha escrit:TAHISONA ESPERO QUE EL 20 DE DESEMBRE SIGUI UN DIA MOLT ESPECIAL PER TU IGUAL QUE HO ÉS PER MI. I ÉS QUE EL 20 DE DESEMBRE FARÁ 11 ANYS QUE ESTIC AMB EL MEU MARIT AIXÍ QUE M'ENCANTA AQUEST DIA!

LAURA 11 ANYS AMB EN DAVID :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: !!!!!!!!!!!!!!! OSTRES EREU MOLT JOVENETS QUAN US VAU ENAMORAR!! que xulo, quin regal més bonic d'onze anys d'amor amb un :-()) !!! ENHORABONA!!! SEGUR QUE SERÀ MOLT ESPECIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love:

DONCS SI, EREM MOLT JOVENETS. A MI EM FALTABEN 15 DIES PER FER ELS 16 I A ELL UN MES I MIG PER FER ELS 18 :-)
Imatge
tahisona

EntradaAutor: tahisona » ds. nov. 29, 2008 6:05 pm

Rebeca ha escrit:Uuuuff estic molt tova avui nomes tinc ganes de plorar pero no estic trista es que tot m'emociona, a vegades les hormones fan males pasades, pero son les meves homones jjejejeje :love:

Rebeca :-()-) **--o-) :-()-) **--o-) :-()-) **--o-) bonica a mi també em passa.... ahir quan tornava amb el cotxe em vaig posar un cd de musiques de nadal però no les típiques unes que es diuen "Altres cançons de nadal" que canten diferents grups de roc català entre d'altres i només escoltar la primera cançó em va agafar una plorera d'emoció, alegria i tristesa a la vegada...com una barreja de tots els sentiments...soposo que es tot lo de la busqueda...les emocions dels positius del soc petit, la vida en si... t'envio un cistellet ple de petonets musicals... :love: :love: :love:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge
Laura_V
Contacta:

EntradaAutor: Laura_V » ds. nov. 29, 2008 6:07 pm

AQUESTS EREM NOSALTRES. AQUÍ PORTÀVEM 5 MESOS SORTINT :-)

http://www.nuvis.org/david_i_laura_2706 ... oto307.jpg
Imatge
tahisona

EntradaAutor: tahisona » ds. nov. 29, 2008 6:11 pm

Laura_V ha escrit:AQUESTS EREM NOSALTRES. AQUÍ PORTÀVEM 5 MESOS SORTINT :-)

http://www.nuvis.org/david_i_laura_2706 ... oto307.jpg

Laura que jovenets!!!!!!!!!!!!!!!! i que guapos!!!!!!!!!!!!!!! quin munt d'anys!!! les vostres famílies quan sapiguen que esteu :-()) es posaran super contens...quina emoció més gran!!! soposo que despres de tants anys us coneixeu molt bé l'un amb l'altre oi?...sou una parella molt bonica!!! que xulo!!!!!!!!! per cert ja esteu preparant el com ho direu a les vostres famílies? quina emoció :koala: :koala: !!!!!!!!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge
Laura_V
Contacta:

EntradaAutor: Laura_V » ds. nov. 29, 2008 6:14 pm

POTSER JA S'HO ESPEREN, PERQUÈ JA FEIA TEMPS QUE DEIEM QUE DESPRÉS DEL CASAMENT A BUSCAR EL/LA BEBIT@, PERÒ SEGUR QUE ES SORPRENDRAN QUAN ELS HI DIGUEM. HEM PENSAT DE DIR-LOS EL DIA DE NADAL, PERQUÈ DINAREM AMB ELLS I AMB LES NOSTRES GERMANAS AQUÍ AL NOSTRE PIS, PERÒ ENCARA EM D'ACABAR DE DECIDIR COM ELS HI DIREM. ARA, AIXÒ SI, CÀMARA DE VÍDEO PRESENT PER INMORTALITZAR EL MOMENT! :-D :-D :-D
Imatge
geletes
:: tigre
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 5:39 pm

EntradaAutor: geletes » ds. nov. 29, 2008 6:18 pm

bona tarde noies!!

ei irua ara et puc contestar, la veritat és que a mi al menys em fa fer menys mal del que em pensava! van ser 15 segons (però que es fan llarguets) de dolor intens...però després res. Avui em fan mals els ovaris però suposo que deu ser normal després de la prova.

a veure si hi ha sort i algun mes (esperem que este desembre o gener)fem diana!!!

anims! :p-)

irua, tu també te l'has de fer la histero?
nina4477: quina casualitat portar els mateixos mesos... a mi se m'està fent llargs aquests mesos però ho aconseguirem algun dia!!! anims per la prova...
geletes l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 29, 2008 6:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa

DESCANS FINS ESTIU 2011!
Arinjoleta
Entrades: 448
Membre des de: dg. nov. 16, 2008 5:35 pm

EntradaAutor: Arinjoleta » ds. nov. 29, 2008 6:22 pm

Ai laura!!! que jovenets en aquesta foto!! I quina il·lusió més gran poder-ho celebrar amb un petit!! FELICITATS PARELLETA :pandi: :pandi: :pandi: >.-<: >.-<: >.-<: :pandi: :pandi: :pandi:
ImatgeImatgeImatge
Imatge
immi
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

EntradaAutor: immi » ds. nov. 29, 2008 6:49 pm

que maco!! moltíssima sort a totes!!desembre es un mes especial i seria molt bonic un positiu aquest mes...
ànims
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
nit3
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:07 pm

EntradaAutor: nit3 » ds. nov. 29, 2008 7:34 pm

MOLTISSIMA SORT A TOTES!!!!

..::·· :p-) ..::·· :p-) ..::·· :p-) ..::·· :p-) ..::·· :p-) ..::·· :p-)

[ YUYU! MOLT XULO EL POST!

Laura_V! Quina gràcia! Jo també sóc del 82 i el meu marit del 79. També portem molts anys junts (Nosaltres 10)O sigui que vam començar quan jo tenia 16 i ell 18 i també ens vam casar a finals de juny (però jo el 2007)
I ara resulta que si tot va bé, serem mames agosteres!!!
No et fa gracia? :-)
Ja us he vist a les fotots! Que jovenets! i per cert molt guapa a la boda!
Si puc posar-te una foto nostre i m'expliques com es treu te la penjo al post de l'agost (és que sóc una mica vergonyosa per deixar-la penjada tot els dies!)
I a les altres no us penseu! Que també m'agradaria posar-vos carona! Vaig descobrir un post on vau penjar fotos vostres però moltes de vosaltres les vau treure i em va saber un greu no haver-vos vist... :-((
I parlant de casualitats, Tahisona, crec que ets tu la que a Buscadores de novembre vas escriure que ets profe d'educació d'infantil! Jo també ho sóc! Aquest any stic a P4! :-D
Em va fer ilu saber-ho! Quina feina tan i tan bonica i tan i tan agraïda que tenim, eh? :ok:
Bé, sobretot recordeu el que us vaig dir no fa gaires dies: NO PERDEU MAI L'ESPERANÇA PERQUÈ TOT ARRIBA D'UNA MANERA O ALTRA!

i.... QUAN LA VIDA NO US DEIXI SOMRIURE, FEU-LI PESSIGOLLES!
ImatgeImatge
"Quan la vida no ens deixi somriure, fem-li pessigolles!"
Laura_V
Contacta:

EntradaAutor: Laura_V » ds. nov. 29, 2008 7:36 pm

QUANTES COINCIDÈNCIES YUYU!!!

SI VOLS, EM POTS PASSAR LA FOTO PER PRIVI, COM VULGUIS :-)
Imatge
Buh!
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » ds. nov. 29, 2008 8:01 pm

Yuyu, siusplau, em pots apuntar TE pel dia 27? Moltissimes gràcies
Imatge
yuyu
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » ds. nov. 29, 2008 8:36 pm

buh, segur que el post de desmbre et donara molta sort!!!!!!!! :love:

ja queda menys per la inauguració oficial del post!!!!! noies doneu-me molta feina que vull posar molts positius!!!!!!!!!!!!

si men deisxo alguna no dubteu en recordar-mo
quan us tingui a totes us anire posant per setmanes!!!!!!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » ds. nov. 29, 2008 9:25 pm

ei YUYU!!!!

Que he vist que m'has apuntat al llistat de la primera pàgina!! no no..... que jo pel dia 22 esperem a la Júlia :ok: és que m'ho van preguntar....

espero que tingueu moltíssima sort!!!!!!!! nenes... que el desembre és un mes molt màgic :pandi: :pandi: :pandi:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::