✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. jul. 04, 2016 8:23 am

BON DIA I BON INICI DE SETMANA PER A TOTES !!! :-()-)

He anat llegint els escrits però no he trobat el moment d'escriure fins ara. Com esteu ?
Iniciem un nou mes i amb ell noves cercadores i veig que noves banqueteres !!! Molt ànims a totes, espero que la cerca sigui ben curteta i benvingudes banqueteres ;D

Dolly La veritat és que em sento bastant identificada amb el què dius. El tema feina és el motiu pel qual nosaltres vam decidir esperar a començar la cerca. A mi tot just em van fer fixe a principis d'aquest any i ell fins a finals d'any no li fan contracte indefinit.
Pel què fa a horaris i organització un cop neixi el petitó o petitona, crec que sobre la marxa ens ho anirem organitzant.
Jo no tinc un horari fixe, ens diuen horaris en dues semanes d'antel·lació i moltes vegades hi ha canvis d'última hora, així que és un cacau per organitzar-se.
Els meus pares treballen tots dos i els seus també i tinc bastant clar que no el vull deixar a una llar d'infants fins mínim tenir 1 anyet, encara que potser ho prefereixo si penso en l'opció d'una cangur.
Suposo que un cop ens hi trobem ja anirem tirant endavant i ens anirem organitzant sobre la marxa.

petit_somni Molta sort en aquesta cerca i que sigui ben curteta !! Ja aniràs informant >.-<:

oli Benvinguda banquetera !!!

jpd1980 Felicitats pels 4 anys de casats i al petit David :camio: !!! >.-<:

MOLT BONA SETMANETA A TOTES !
Seguiré estant al corrent dels vostres escrits * :ok:
Casta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 1:04 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Casta » dl. jul. 04, 2016 8:55 pm

Bona nit a totes, entro en aquest grupet, ja que estaba a febrer 2017, però he patit un abort diferit, i ara estic a l'espera de que torni a venir "la pepa"i que el meu gine ens dongui l'ok, per tornar-ho a intentar. Sento presentar-me amb aquest rollo. Petons a totes
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: jpd1980 » dt. jul. 05, 2016 8:25 am

Casta ha escrit:Bona nit a totes, entro en aquest grupet, ja que estaba a febrer 2017, però he patit un abort diferit, i ara estic a l'espera de que torni a venir "la pepa"i que el meu gine ens dongui l'ok, per tornar-ho a intentar. Sento presentar-me amb aquest rollo. Petons a totes



Casta, bonica.. sento molt el que ha passat... ara que vingui aviat i que tinguis una cerca curteta, que segur que anirà bé la propera vegada!!! petonets !!
Imatge
Imatge
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. jul. 05, 2016 8:51 pm

Hola a totes!!!

Gràcies a totes les que heu preguntat per mi, la veritat que encara no em trobo bé del tot i vaig una mica a marxes forçades, i avui he encès el PC i dic... vaig a aprofitar i contesto a totes!!

La veritat que m'aniria de conya que alguna de vosaltres es quedés amb el càrrec de jefa de banqueteres. Sincerament no em veig amb cor de seguir dos grups alhora, ara que estic tan "a full" amb l'embaràs i els seus meravellosos simptomes... Alguna voluntària???

Veig que hi han noves incorporacions!! >.-<: Benvingudes a totes, veureu que l'espera aquí es fa més amena! :miko:

Un salut a la oli que la conec perquè em va contestar en aquest mateix post quan encara estava embarassada! Espero que et vagi genial, guapa! :love:

Un petonàs gegant i enorme per a totes i lamento no personalitzar més!! <:-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
petitajota
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 22, 2016 11:51 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: petitajota » dc. jul. 06, 2016 7:16 pm

Bona tarda banqueteres!!!

M' ha passat una cosa extranyisima! :love: Jo hi era a banqueteres, no m' ha donat temps a passar-me a cercadores ni de juliol ni d'agost com teníem previst i ja m' he de passar a mares de març!!!! >.-<: :-()) >.-<: :-())
Ara us ho explico amb detall. Aquest mes de juny havia començat a fer-me TO per controlar cicles quan toqués i just el dia que em va sortir positiu el TO (ho vaig fer a la tarda) vam fer pinxito pel matí sense saber-ho! El primer amb protecció i el.segon (ja m'enteneu) sense i no m' ho imaginava que encertariem!!!! ..::··
Ay déu meu!!! Nosaltres que havíem quedat que seria a l'agost pq marxem a Canadà i no volia trobar-me malament ;-)))

Doncs això amb un sol pinxito van encertar sense buscar-ho i aquest diumenge amb 4 dies de falta ja no podia més i vaig fer TE (en realitat 3, 2 de Vidatest que van sortir positius però fluixets i un CB digital que va dir Embarassada 2-3)
Em volia morir!!!! De l'alegria!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Vinga a plorar!!!! Jijijiji

Ara estic una mica tristona... Dilluns vaig tacar vermell amb fluxe i vam anar a urgències de l' hospital Quiron que es on aniré i a la eco no és veia sac encara (només estic de 4 setmanes), em van dir que segurament era sagnat d'implantació, ahir un altre cop tacadet i avui restes marrons molt poques com al final de la regla. Tenim visita el 21/7 pq ens han dit que abans no és veuria gens.
Estic que no m' ho crec que estigui embarassada pq només sento com dolorets lleus de regla i moltes ganes de fer pipi! Moltes!!!

No vull fer-me il·lusions, ja veurem que es veu a la eco. Encara falten 2 eternes setmanes!!!!

L'amore em diu que tot anirà bé i està molt feliç però jo fins que no el vegi i escolti batejar....

En fi que no puc parlar amb ningú d'això pq no ho hem explicat a ningú i volia compartir-ho amb vosaltres.

Molts petons a totes i ja us aniré explicant! :ok:
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: petit_somni » dc. jul. 06, 2016 9:14 pm

Quantes novetats per aqui tambe!!!
Casta molts pepos i anims ja veuras que anira tot molt be ata agafa forces per tornar a cercadores!
Nayade anims amb els sintomes! Tot sigui per :cnen: :cnena: et vaig seguint a mares febrer espero que estiguis millor d'anims i haviam si algu agafa la banqueta, jo ja estic a cercadores :love:
Petitajota enhorabona per aquesta panxuuuu :-()) >.-<: Disfruteu molt parella!!!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: airuni » dc. jul. 06, 2016 9:25 pm

Hola guapes!!

Ara feia dies que no personalitzava i vaig una mica perduda.

Primer de tot moltes felicitats Petitatoja!!!! Pel sagnat no et preocupis, a mi em van dir que si és marrò és sang vella, segurament sigui implantació que encara ha quedat una mica de sang.

Casta molts ànims! espero que aviat puguis tornar a estar a cercadores i que aviat tornis a tenir el positiu.

Náyade t'he anat seguint a les mares de febrer i veig que fa dies que estas una mica "xof", això no pot ser, t'has d'animar i entendre que és normal que no estiguis bé, estem acostumades a veure fotos d'embarassades amb les seves panxus super contentes i la realitat no és així, jo les primeres setmanes em vaig trobar molt bé, en canvi els últims mesos van ser horribles i tot i això després de parir vaig trobar a faltar molt la meva panxu, ens han idealitzat tant els embarassos que pensem que és lo normal i no és així, lo normal és no trobar-se bé. A més també has de tenir en compte que durant l'embaràs i el postpart tenim un ball d'hormones bastant important i que segurament desde fora potser no tot és tant negre com ho veus ara, pensa que normalment a les 12 setmanes comença a millorar, a més començaras a tenir més panxu d'embarassada, notaràs com és mou i segur que ho veus tot millor, vinga va anima't que ja queda poc per arribar al segon trimestre! :b-))) :b-)))

Modo ego: com que ara feia dies que no escribia gaire no us ho havia pogut explicar, amb tots els sopars de juny de finals de curs i tot això, pensava que si encertem a la primera d'aquí un any potser podem anunciar la nostra panxu en una d'aquestes festes i resulta que en un d'aquests sopars uns altres pares van anunciar la seva tercera panxu, per un costat enveja perquè penso que haviem de ser nosaltres, però per l'altre se que no pot ser i me n'alegro molt per ells, encara ens queda motl i haurem d'aprende a gestionar-ho.

A veure si puc entrar més sovint que ara amb l'estiu, les piscines, la platja...em costa més

Bona nit!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: jpd1980 » dj. jul. 07, 2016 8:00 am

Bon dia noies!!!
lo primer de tot: ¡¡FELICITATS PETITAJOTA PER LA :-()) :-()) !!! Jo crec en que les coses passen per alguna cosa... així que si ha arribat ja amb una vegada, es xq ara es el moment... es normal que tinguis por, pero gaudeix, tot anirà bé, ja veuràs.. jo no et puc ajudar xq no vaig tenir implantació, però al segon trimestre vaig tenir ensurt, i es passa molt malament... Relaxa't que tot estarà bé. petonassos, maca!!

airuni bonica...Segur que l'any que ve podeu donar la noticía també, es humà sentir una mica de enveja en aquests casos... ara a gaudir de les vacances i a relaxar-te!! marxeu a alguna part?

Náyade, ánims, bonica... ja veuràs que aviat et vas trobant millor i t'animes... pensa que portes una vida dins que ha de créixer dins i el cos s'ha de preparar... gaudeix de aquest moment amb les coses dolentes, que passa molt ràpid!!! petons i ànims!!!


A totes les altres, com aneu??? que tingueu un bon dia!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
giulietta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: giulietta » dj. jul. 07, 2016 3:57 pm

Bona tarda noies!!

En primer lloc, MOLTES FELICITATS PETITAJOTA!!! :-()) :-()) :-()) ara a gaudir de la panxu!!! :love: :love: :love:

airuni, suposo que és normal el que et passa, jo no m'hi he trobat perquè en la meva colla no hi ha ningú que ja tingui mainada ni que ho estigui, però a vegades penso que si algú s'hi queda abans que jo també em faria enveja sana... són sentiments que no podem evitar encara que vulguem.

Nayade, molts ànims, pensa que les molèsties i malestars són per una bona raó i que la teva cirereta està en camí!!!

Casta, quin greu!! Però aquí ets benvinguda, només faltaria! Aquí estem tan per lo bo com per lo dolent!!

Ànims a totes les que heu canviat de bàndol!!!

Per cert, tema jefa, ningú s'anima? Jo podria ser-ho una temporada si voleu, la setmana vinent que estaré de vacances obriria el post nou.
Imatge
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: -Juno- » dj. jul. 07, 2016 9:22 pm

Bona nit noies,

Moltes felicitats Petitajota... quina triomfada tu, pim pam pum!

Vaja Náyade... veig que estàs tenint un embaràs complicat. Molts ànims i que aviat puguis trobar-te millor.

Casta, quina merdeta tu, en fi, queda't per aquí fins que t'hi tornis a posar. Ànims per tu també!

Molta sort a les que ja heu passat a cercadores! Quina il·lusió oi?

Per part meva també amb molts dubtes com deien la Dolly i l'Atrapasomnis...
Jo que sóc de mena reflexiva i de meditar les decisions 300 vegades, doncs amb una cosa com tenir un segon fill imagineu-vos! Dubtes és poc! El tema econòmic em fa rumiar molt, el fet d'anar de cul tot el dia... penso que si ara ja vaig com vaig, amb una altra criatura... si podré tenir temps de qualitat per estar per tots... però bueno, també crec que serà una època dura però que després ja estarà fet, i és el que dieu, un cop t'hi trobes, te'n surts!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dv. jul. 08, 2016 6:04 am

Hola wapes! Fa molts dies que ni entro!

Felicitats Petitajota! Quina ilu! :-()) disfruta molt de la panxa .

Náyade ànims ! Tindras la teva recompensa!

Casta molts ànims wapa! Aquí estarem fent-nos companyia mútua!

Juno ji tb li dono mil voltes a tot, però per sort o desgracia tinc temps x pensar el tema del segon.... però la veritat és k tinc un mono de bebé..... <:-<

Em sap greu si ni personalitzo més.... sempre escric des del telf i és un mica rotllo.

Que passeu bon divendres i bon cap de setmana. No passeu molta calor.
Imatge

Imatge
Casta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 1:04 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Casta » ds. jul. 09, 2016 9:09 am

Moltes gràcies per el suport guapes, espero que no és fagi esperar molt la pepa. I aviat poder anar a cercadores! :-o00m
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: numa1982 » dg. jul. 10, 2016 9:19 pm

Hola a totes!!!!!!

Ho sento per la desconnexió, però amb el nou format del fòrum no puc entrar amb el mòbil (és vellet i quan obro el safari i entro aquí, peta).

Primer de tot, volia saludar les noves incorporacions i donar mooooolts ànima a la Casta: a la propera ho aconseguiu!!!!!

Petita jota: felicitaaaaaaaaaaaats!!!!!!! Així que deixes banqueteres, eh???? Ara costarà que passin els dies, però ja veuràs com després de veure el cigronet començaràs a respirar més tranquil·la i encara més feliç!!!!!

Náyade: et vaig seguint al febrer, això que et passa és normal i ja veuràs que en poques setmanes recuperes energies! Em sap greu, però no puc agafar el relleu del post perquè...

... Tenim panxu!!!! :content: :content: :-()) :-()) :-()) :-()) Us faig la crònica de la no-cerca que havia de començar el setembre! Resulta que el 19 de juny era el meu aniversari i li havia demanat al Numo una capseta d'àcid fòlic de regal. Amb això no hi va pensar, però estava animat i em va dir que el seu regal era que el pinxito d'aquell dia fos sense protecció (tota la resta del mes van ser amb preservatiu). Doncs aquest dimecres, dia 6, després de sopar li vaig dir que la farmàcia del poble del costat estava de guàrdia i que jo ja estava a dia 35 de cicle (des que va néixer la petita els cicles rls he tingut d'entre 26 a 34 dies, però la majoria de 29-30) i va voler sortir de dubtes. A les 23h fèiem el test i va ser un positivàs! Estem molt contents, però alhora, han començat les pors de si anirà bé, de si no serà un anembrionari, de si.... Però és el que té la maternitat! Us aniré informant i seguint!!!!

Petonets a totes!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
Casta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 1:04 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Casta » dg. jul. 10, 2016 9:52 pm

Moltes felicitats Numa, quina il.lusió i moltes gràcies per les teves paraules!
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: petit_somni » dg. jul. 10, 2016 10:00 pm

:-()) >.-<: moltes felicitats Numa! La banqueta està portant molta sort!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dg. jul. 10, 2016 10:05 pm

Mare meva.... NUMA ENHORABONA!!!! Ja se't trobava a faltar per aquí, i quina alegria que reapareguis amb aquest notición!!

Així doncs per quan et toca? M'he embolicat una mica amb les dates... Jejeje

Petonets!!

Vinga banqueteres!!!! A tope!!! I cuidadín les que encara no vulgueu cercar, que com us despisteu ni que sigui un dia.... Jejeje ja veieu què passa!! ..::·· :love:

:-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Pink_flower » dg. jul. 10, 2016 10:18 pm

Numa moltes felicitats!!! :b-))) >.-<: :p-)
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: numa1982 » dg. jul. 10, 2016 10:51 pm

Moltes gràcies a totes!!!! Jo calculo que em tocaria sobre el 12 de març. Dia 20 d'aquest mes tinc visita amb la meva gine (en principi era per a la revisió anual) i espero que em faci eco!

I sí, la banqueta sembla que porta sort! A veure si el ritme segueix igual!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petitajota
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 22, 2016 11:51 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: petitajota » dl. jul. 11, 2016 7:49 am

Bon dia guapes!!!

NUMA MOLTES FELICITATS!!! >.-<: >.-<: :-()) ostres t'ha passat igual que a mi! I a més el meu pinxito va ser casi el mateix dia, el dia 18 jejejeje :love:

Moltíssimes gràcies a totes per les vostres felicitacions :-()-)

Casta l'altre dia amb l'emoció quan vaig entrar s'em va passar donar-te molts ànims, ho sento molt. Ara que vingui ràpid la pepa i a cercar de nou :ok:

Doncs jo continuo més o menys igual, ahir vaig tornar a anar a urgències perquè vaig tacar sang una miqueta al netejar-me i com em van dir que qualsevol cosa que tornés doncs vaig anar. El ginecoleg de guàrdia em va mirar com "aquesta novata ja vol una eco" i em va dir que era molt aviat per veure o saber si tot anava bé. Em va fer una eco i ara sí que es veia el sac gestacional però res dintre. Però diu que pot ser normal pq estic d'unes 5 setmanes. Que els tacats són normals sembla, implantació.
Jo! No vegis si durà la implantació!!!!

Que em tranquilitzi i esperi a la visita amb la meva gine el dia 21.

De moment només em fan molt molt mal els pits però no tinc cap símptoma més. Li deia a la.meva germana que vull sentir nausees i marejos per sentir me embarassada i em diu que estic boja jijijjiji ;-))) ;-)))

Molts ànims a les que ja sou a cercadores i a la resta a gaudir de la banqueta els mesos que queden.


Petons!!!!
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: jpd1980 » dl. jul. 11, 2016 8:13 am

Bon dia boniques!!!
numa que bè, ja aviat et fan eco i ja veuràs que tot va bé... a gaudir-ho!!!
petitajota com vas, bonica?

Les altres com aneu? ja ha passat el cap de setmana, ara a per una setmana nova!!! :p-) :p-)
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::