·._.·¨·._.·Cercadores d'agost·._.·¨·._.·
Re: ·._.·¨·._.·Cercadores d'agost·._.·¨·._.·
Pujo foto dels 2 TE. Està feta amb el mòvil però li he retocat "brillo" i "contraste" perquè es vegi millor...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Tomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Nena, jo veig les dues ombretes ben clares!! Això pinta genial!!! Ho cridem molt fluixet, però això...olora a panxulina!

Nena, jo veig les dues ombretes ben clares!! Això pinta genial!!! Ho cridem molt fluixet, però això...olora a panxulina!

Silvya
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
Amal es veuen claríssimes. Que extrany que et sortís ratlleta 4 dies abans de la falta. No serà que venen bessons?
Bessons??? Al meu home li dona un sincope!!!

Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
JAJAJAJAJA
Però pensa que pot ser ja que els nivells d'hormona de l'embaràs (hCG) són més alts en bessonada.
Però pensa que pot ser ja que els nivells d'hormona de l'embaràs (hCG) són més alts en bessonada.Re: ·._.·¨·._.·Cercadores d'agost·._.·¨·._.·
Ostres Lia... Ves mantenint-nos al corrent... Molts ànims bonica. I tu tranquila, que els metges ja saben el que es fan. Moltts molts molts petonets preciosa.
Amal!!! Quina il·lu...! Jo no puc veure fotos, però m'ho imagino! De totes maneres, si hi ha ombreta...
hi ha panxetaaaaa!!!
Doncs... jo segueixo esperant-la, a la meva amiga... Avui en teoría es quan m'ha de baixar... A veure què passa...
Amal!!! Quina il·lu...! Jo no puc veure fotos, però m'ho imagino! De totes maneres, si hi ha ombreta...
hi ha panxetaaaaa!!!
Doncs... jo segueixo esperant-la, a la meva amiga... Avui en teoría es quan m'ha de baixar... A veure què passa...
Lia, em sap greu reina... t'envio molts ànims i energia!
Va reines confirmeu el TE avui que aixi tindrem traca final!!!!
Jo no puc perque encara em queden 3 dies!
Lia reina jo tambe aniria a urgencies o pararas lela amb l'espera.... Crec que t'atendran, es urgent no? Penso eh!!!
Jo no puc perque encara em queden 3 dies!
Lia reina jo tambe aniria a urgencies o pararas lela amb l'espera.... Crec que t'atendran, es urgent no? Penso eh!!!
Noemí també estem pendents de tu!!!!!

Com és habitual, com més intento no pensar-hi, més embarassades i bebés veig. Estan per tot arreu, és com una invasió, o com Matrix o Inception... aaargh!
Avui fins i tot m'he trobat una noia que feia 10 anys que no veia i clar, està de 8 mesos, com no... en fi, pa volverse loca!
Sort que la warry aquest cop ha estat un pim-pam i ja de seguida podrem començar a fer deures!
Lia, molts ànims! Creuo els dits perquè sigui una falsa alarma i tot acabi bé. Però passi el que passi, aquí ens tens!
Amal, Noemí, vinga va que volem traca final abans de començar amb el mes de setembre! Aquest mes de setembre serà de rècord, ja veureu...
Començo a passar al post de setembre... ens veiem totes allà!
Avui fins i tot m'he trobat una noia que feia 10 anys que no veia i clar, està de 8 mesos, com no... en fi, pa volverse loca!
Sort que la warry aquest cop ha estat un pim-pam i ja de seguida podrem començar a fer deures!
Lia, molts ànims! Creuo els dits perquè sigui una falsa alarma i tot acabi bé. Però passi el que passi, aquí ens tens!
Amal, Noemí, vinga va que volem traca final abans de començar amb el mes de setembre! Aquest mes de setembre serà de rècord, ja veureu...
Començo a passar al post de setembre... ens veiem totes allà!
Amal... Aixo ensuma paxulinaaaaaa
Tens la hgc molt alta, no? Ai ai ai... ;)
Noemi! Com vas??? Ja has fet te???
Tens la hgc molt alta, no? Ai ai ai... ;)
Noemi! Com vas??? Ja has fet te???
ooooh, encara no arribo als 100 missatges, no puc veure l'ombreta de l'Amal!!!!
però si totes les noies coincideixen... no t'has tornat majara, és que l'ombra hi és!!!!
Tot i així, sempre és millor una mica de prudència, ho celebrarem a tope quan estigui megaconfirmat i ho cridis als 4 vents!!!
jo estic a CD 19 i ja començo a notar de tot: m'ha sortit un gra a la galta mida pèsol petit q déu n'hi do (jo no sóc gens de grans!!!) i aquest matí he tingut fiblades fortes a baix, tipus regla o algo així!!
i dic jo: en comptes d'un pèsol a la galta, no podria tenir un cigronet a la panxa??????
val més agafar-s'ho així pq si no pararé boja!!!!
però si totes les noies coincideixen... no t'has tornat majara, és que l'ombra hi és!!!!
Tot i així, sempre és millor una mica de prudència, ho celebrarem a tope quan estigui megaconfirmat i ho cridis als 4 vents!!! jo estic a CD 19 i ja començo a notar de tot: m'ha sortit un gra a la galta mida pèsol petit q déu n'hi do (jo no sóc gens de grans!!!) i aquest matí he tingut fiblades fortes a baix, tipus regla o algo així!!
i dic jo: en comptes d'un pèsol a la galta, no podria tenir un cigronet a la panxa??????
val més agafar-s'ho així pq si no pararé boja!!!!
Be boniques unaque es despedeix del post d'agost!! ara marxo a Camprodon i potser ja no em torno a conectar
pero volia agrair a la AMAL per haver-lo portat!! i tan de bo cantis el teu positiu....demà intentare entrar per veure bones noticies!!
Lia em sap molt greu bonica
espero que et puguin dir quelcom de seguida i es trobi una soliució
Les que comenceu IA...doncs molta sort i segur que aquest serà el vostre Camí!
LEs que comenceu prove....sense por i endevant, som valentes les socpetitones
No perosnalitzo perque ara haig de marxar....pero ens veiem al post de Setembre

Lia em sap molt greu bonica
espero que et puguin dir quelcom de seguida i es trobi una soliució
Les que comenceu IA...doncs molta sort i segur que aquest serà el vostre Camí!
LEs que comenceu prove....sense por i endevant, som valentes les socpetitones
No perosnalitzo perque ara haig de marxar....pero ens veiem al post de Setembre

Jo acostumo a participar més en Grafiqueres, però volia acomiadar-me també del mes d'agost de les Cercadores, i donar les gràcies a l'Amal. I felicitats amb la boca petita per aquestes ratlletes meravelloses!!

Gràcies Amal bonica per aquest post. Ojalà confirmis el teu positiu!
Petonets a totes
Petonets a totes
Lia, bonica em sap molt greu, es una bona merda passar per tot això. Molts anims
Laura_28, quina sorpresa i quina gran alegria he tingut al veure el teu positiu tb!!! Per desgràcia vam anar de la maneta amb la pèrdua però ara tb amb el positiu definitiu!!! T'aniré seguint. Un petonarro
Rateta, felicitats a tu tb, espero que seguim en contacte, si tot va bé j o tb l'espero per principis d maig
Amal, jo voto pq es un positiu!!! es qüestió de dies que et sorti ben marcadeta i maca, cuida't.
A totes molts petons i molta sort, tot arriba.. us ho dic jo que porto més d'un any i uns quants disgustos.
Laura_28, quina sorpresa i quina gran alegria he tingut al veure el teu positiu tb!!! Per desgràcia vam anar de la maneta amb la pèrdua però ara tb amb el positiu definitiu!!! T'aniré seguint. Un petonarro
Rateta, felicitats a tu tb, espero que seguim en contacte, si tot va bé j o tb l'espero per principis d maig
Amal, jo voto pq es un positiu!!! es qüestió de dies que et sorti ben marcadeta i maca, cuida't.
A totes molts petons i molta sort, tot arriba.. us ho dic jo que porto més d'un any i uns quants disgustos.
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Bé guapis jo també entro a despedir el post d'agost i entrem al setembre amb força i il·lusió!!!

- calidoscopi
- :: granota

- Entrades: 211
- Membre des de: dt. maig 22, 2012 8:45 pm
Laura, rateta Moltes felicitats! Anal, noemi molta sort! Lia guapa ja et vaig dir al Post de grafiqueres q em Sap molt greu, Ojala tot quedi en un susto! Aqui no he participar tant com en el de grafiqueres pero com he dit alla m he sentit molt ben acollida i no pensi marxar, je,je! .....
Al setembre volem moooltes panxolines!
Al setembre volem moooltes panxolines!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |