Feu gràfiques de temperatura basal i moc cervical?
No meri. Ja ho he provat i no em marca res de res.
No se que pensar... no se si és possible que el meu cos ovuli independentment de que s'em atrassi la warry.
Vull dir que a mi per temes de nervis i estres s'em atrassa. Si al desembre no s'em hagues atrassat 15 dies, la ovulació m'hagues tocat per el dia 13/01 que és quan sembla que vai ovular per les tempes i la grafica. Però si hagues ovulat el dia 13 ja m'hauria d'haver vingut altre cop la warry no? o pot ser que tingui una fase lutia de 30 dies?...ja m'ho diu el siskio...qui t'entengui que et compri...i això que no li he explicat això de les tempes que si no...
No se que pensar... no se si és possible que el meu cos ovuli independentment de que s'em atrassi la warry.
Vull dir que a mi per temes de nervis i estres s'em atrassa. Si al desembre no s'em hagues atrassat 15 dies, la ovulació m'hagues tocat per el dia 13/01 que és quan sembla que vai ovular per les tempes i la grafica. Però si hagues ovulat el dia 13 ja m'hauria d'haver vingut altre cop la warry no? o pot ser que tingui una fase lutia de 30 dies?...ja m'ho diu el siskio...qui t'entengui que et compri...i això que no li he explicat això de les tempes que si no...

meriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
nena estic MOLT contenta d'aquesta pujada eh GUAPAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx
i si és la baixada aquella que diuen de la implantaciÓ????
ai ai a ia ia aiaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
tic histèrica de contenta per tu!!!!!!!!!!!!!!
ara què farem??? esperar un parell de dies a veure com continua O QUÈ?????

nena estic MOLT contenta d'aquesta pujada eh GUAPAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx
i si és la baixada aquella que diuen de la implantaciÓ????
ai ai a ia ia aiaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
tic histèrica de contenta per tu!!!!!!!!!!!!!!
ara què farem??? esperar un parell de dies a veure com continua O QUÈ?????

siskia, si ovulessis just després de la regla, podria ser que tinguessis la fase lútia més llarga, no? em vas dir que ja t'havies pres la tempe altres mesos? o no? se'm barreja la gent!
piky, així ja vas bé... no té per què pujar més, hi ha gent a qui li va pujant, però de tota manera tu encara estàs força al principi (a mig camí) de la fase lútia, no? comparant els mesos (si és que et dóna temps de comparar i no t'hi quedes abans!
) ja podràs veure quina tendència segueix el teu cos...
gargoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllll on etsssssssssssssss???
piky, així ja vas bé... no té per què pujar més, hi ha gent a qui li va pujant, però de tota manera tu encara estàs força al principi (a mig camí) de la fase lútia, no? comparant els mesos (si és que et dóna temps de comparar i no t'hi quedes abans!
) ja podràs veure quina tendència segueix el teu cos... gargoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllll on etsssssssssssssss???
Bon dia reines!!!!!
Com esteu??? Jo bé, la meva tempe continua alta, però... no se pas que pensar, em comença a fer mal l'ovari dret... i jo crec que en 4 dies em baixa la warry. PErquè dic 4 dies?? Doncs perquè el mes passat la meva fase lutea va ser de 13 dies, llavors... tansols en queden 4! Si si, tot i que a mi el FF m'havia marcat la warry pel dia 7. No se, crec que em vindrà la warry abans igualment.
Meri, molt bé per la pujada de tempe... fixa't que jo també tinc una baixada després de la teorica ovulació.
Ai ai, aviam si hauràs fet diana......
Va, aqui la teniu
Com esteu??? Jo bé, la meva tempe continua alta, però... no se pas que pensar, em comença a fer mal l'ovari dret... i jo crec que en 4 dies em baixa la warry. PErquè dic 4 dies?? Doncs perquè el mes passat la meva fase lutea va ser de 13 dies, llavors... tansols en queden 4! Si si, tot i que a mi el FF m'havia marcat la warry pel dia 7. No se, crec que em vindrà la warry abans igualment.
Meri, molt bé per la pujada de tempe... fixa't que jo també tinc una baixada després de la teorica ovulació.
Ai ai, aviam si hauràs fet diana......
Va, aqui la teniu
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
si pero creueta, no ens enganyem. Tinc tota la simptomatologia preregla... així que... no hi compto gaire. Jo creia que em vindria la warry pel 7, pero ara he contat la fase lútea i no arribo pas al dia 7... no se, ja veurem què faré.
Ai creueta, que contenta que estic del vostre positiu, tan de la pitufina com el teu!
Ai creueta, que contenta que estic del vostre positiu, tan de la pitufina com el teu!

si, la veritat és que estic molt contenta aquest mes, estic molt "passsota", vull dir que he vist que no és bufar i fer ampolles, i estic molt tranquil.la, no tinc el neguit del mes passat. Soc molt conscient que un dia donare el +, o això espero, pero estic tranquil.la, i crec que això juga a favor meu!!!!
Gràcies reina, ets un sol!
Gràcies reina, ets un sol!

-
VisitantVi
-
VisitantVi
tic aqui tic aki!!! osti es que em doneu feina eh?
avui torno a ser la 36.8 woman.. oooooooooohhhhhhhhhhhhhh!!! Bueno, tampoc es que hagi baixat de l'estàndar, pero es que el 37 era taaaaaaaaant macuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! oi little cross???? jijiji
bueno, a veure, que us la penjo (tot i que no hi ha novetats destacables) segueixo amb molesties pre-regla i pits sensibles... Ah! i ja m'han arribat els tests d'unitest!!!! o sigui que agafeu les criatures, que torno a estar ARMADA!!!!!

avui torno a ser la 36.8 woman.. oooooooooohhhhhhhhhhhhhh!!! Bueno, tampoc es que hagi baixat de l'estàndar, pero es que el 37 era taaaaaaaaant macuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! oi little cross???? jijiji
bueno, a veure, que us la penjo (tot i que no hi ha novetats destacables) segueixo amb molesties pre-regla i pits sensibles... Ah! i ja m'han arribat els tests d'unitest!!!! o sigui que agafeu les criatures, que torno a estar ARMADA!!!!!

-
VisitantVi
ei us explico una xorrada? vava, confieso!!!!
He estat a punt a punt, de tornar a posar-me el termòmetre i moure'l una mica o algo, a veure si pujava a 37... i clar.... m'ha vingut al cap la frase lapidària de la little cross "només t'enganyes a tu mateixa" i ho he deixat córrer!!!!
osti que tonta em sento quan se'm passen pel cap aquestes ruqueries eh? fatal fataaaaaaaaal!!!!! una dona racional com jo.. ufffffffffffff

He estat a punt a punt, de tornar a posar-me el termòmetre i moure'l una mica o algo, a veure si pujava a 37... i clar.... m'ha vingut al cap la frase lapidària de la little cross "només t'enganyes a tu mateixa" i ho he deixat córrer!!!!
osti que tonta em sento quan se'm passen pel cap aquestes ruqueries eh? fatal fataaaaaaaaal!!!!! una dona racional com jo.. ufffffffffffff

- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
xell13 ha escrit:hola Anabelen bonica,
jo ho deia... q em donessiu l'enhorabona,.... no per les tempes, q van fer el seu curs, tot i q poden baixar en qualsevol mement en sóc conscient ... sinò q podeu veure la gràfica força b avui no?????
no minuscula o de costat com altres dies!!!!!!!ji ji ji![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tu no t'animes a fer gràfiques!!a mi em va super b, amb aquella emoció q em prenc la tempe de bon matí per llavors introduir-les a les super gràfiques!!!
petons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
txell guapa..vaig estar dos mesos prnent la tempe i fent lo del fertility pero em vaig agobiar moltisim aixi que ho vaig deixar....a mes els cap de setmana també em despertava molt aviat per prendela..uff !!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 193 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |