HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
peke
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
Ubicació: L'Ametlla del Vallès

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: peke » ds. gen. 09, 2010 7:32 pm

Hola NSOLE, el metge em va dir que tant amb la histero amb anestèsia com la lapiroscòpia no es pateix perquè estàs adormida. El problema de la primera és que només hi ha un parell de clíniques a Barcelona que la facin i el metge diu que es fa en casos comptats. La lapisocòpia té el problema de l'ingrés a quiròfan amb anestèsia general i si la mútua no cobreix la prova, resulta molt i molt cara de fer.
Uff, no sé...m'agradaria trobar algú que ha passat per això i que em pugui aconsellar...

Gràcies a totes sou uns :***:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Cirereta
:: zebra
Entrades: 1106
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 9:03 am

EntradaAutor: Cirereta » dg. gen. 10, 2010 8:57 am

Peke: Doncs a veure si alguna companya que hi hagi passat et pot ajudar. Potser podries obrir un post nou per cridar l'atenció de la resta de foreres...
mire3282
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 8:37 pm

EntradaAutor: mire3282 » dg. gen. 10, 2010 10:55 am

peke guapa jo estic amb la nsole, obre un post a veure si algu et pot ajudar. Segur que alguna noia d'aquí et pot donar consell :ok: :ok:
Imatge

Imatge
selkie
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

EntradaAutor: selkie » dg. gen. 10, 2010 11:45 am

Peke,

si la prova solament es per acabar de veure les trompes, jo em decantaria per la histero amb sedació, perquè aquesta prova em sembla que és suficient per veure-ho.

La laparoscòpia és un mètode molt bó però més agressiu perquè és una operació. Amb la laparoscòpia a part de veure les trompes ho poden veure tot i detectar si hi ha algun altre problema. L'inconvenient que hi pot haver-hi és que al ser una intervenció pot ser et diuen que després de la prova has d'esperar mig any per tornar a buscar petitonets.

És una decisió molt personal. T'has plantejat consultar una segona opinió mèdica?

El dijous passat em vaig fer la histero i el dimarts tinc visita amb el gine. La prova va ser "durilla" però tot és suportable si penso que és per tenir petitonets. Em varen dir que les trompes semblava que estaven bé, però que el gine ja m'explicaria.
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
sandretaa
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

EntradaAutor: sandretaa » dg. gen. 10, 2010 12:15 pm

selkie ja t'has fet la prova?? a veure que tal surten els resultats, esperem que bé això que va ser "durilla" que significa.... es que estik super espantada... a veure hi ha gent que li fa mal durant i altres despres, però jo que soc tan hipersensible al dolor em sembbla que pasare una setmana de dolor jajaja
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
peke
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
Ubicació: L'Ametlla del Vallès

EntradaAutor: peke » dg. gen. 10, 2010 6:45 pm

Hola noies, com va el cap de setmana? Espero que tot i el fred ho esteu passant molt i molt bé. Jo no he fet gaire perquè estic treballant...bé, algú ha de treballar mentre els altres gaudeixen de festa, no?jejeje

SELKIE, crec que tens raó amb el fet que si només és per verificar la permeabilitat de les trompes el millor és fer de nou la histero però amb sedació. Ahir vaig estar consultant per internet i crec que aquesta prova és menys agressiva, ja que la laparoscopia és una operació i comporta quiròfan, anestèsia general i la seva recuperació.
Després de donar-hi voltes crec que em decantaré per això.

Moltíssimes gràcies a totes per aconsellar-me, m'heu ajudat moltíssim!!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
selkie
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

EntradaAutor: selkie » dt. gen. 12, 2010 4:18 pm

Hola noies!

un dubte: un cop feta la histero.... heu tingut gaires dies flux de color? me la varen fer el dijous i avui encara el flux té un coloret marronos.

El gine avui m'ha donat bones notícies! la histero està bé, que continui amb l'omifin i si en 4 o 5 cicles no estic prenyi que hi torni i haurem de mirar altres opcions.

Sandretaa tu tranquil·la que anirà bé. Si dic que va ser durilla és perquè no us una prova indolora com una RM amb contrast o uns anàlisis, però el dolor és una estona - no havia pres cap tranquilitzant, ara me'l prendria per anar més relaxada.- i quan vaig sortir vaig tenir dolor de regla una horeta com a molt, llavors em vaig prendre gelocatil i ja va estar. Pensa que com més relaxada estiguis menys dolor et farà, perquè si la musculatura està relaxada ajuda.

Peke, ja ens explicaràs com va tot!
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
nuru
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dg. oct. 19, 2008 7:03 pm

EntradaAutor: nuru » dt. gen. 12, 2010 8:00 pm

Sandretaa no t'espantis, a aquestes coses és millor anar-hi el més tranquil·la possible. Allà on vas no t'han donat indicacions per abans de la prova? Vull dir, prendre un relaxant, un enema... perquè no estiguis tan tensa? Com diu la Selkie, com que han de passar el contrast en el moment és molest però després ja està. Jo ho vaig passar una mica malament perquè el metge va insistir per si podia veure la trompa dreta (i no va poder ser perquè estava obstruïda). Tot i això, al cap d'un parell d'hores vaig anar a la feina per acabar una cosa i cap a caseta.

Selkie sobre el flux no m'enrecordo gaire, potser un parell de dies. El que sí que em va passar és que la molt warrindonga se'm va avançar uns 4 dies, no sé si al remanar per allà baix...

Peke he llegit que ja ho teniu decidit. Encara que és una mica empipat haver de tornar-hi trobo que està bé que el metge vulgui assegurar el dignòstic. Ja explicaràs què tal: això ja ho teniu encarrilat!

Laurita i Mire3282 em sembla que encara esteu pendents: sort!
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.

*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
laurita29
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

EntradaAutor: laurita29 » dc. gen. 13, 2010 7:22 am

Hola noies... que tal totes????

Selkie ja he vist que te l'has fet i t'ha sortit bé... me n'alegro guapa!!!!
Jo estic esperant, d'aqui 13 dies hem toca a mi... i la veritat es que estic una mica nervi, no pel mal sino perque surti tot bé... aixxx... de moment totes les proves que ens hem fet estan perfectes, pero falta aquesta que per mi es la clau... esperem i desitjem que surti bé... xxo.0.o

Peke guapa!!! molts ànims, jo tb crec que lo millor seria tornar-la a repetir amb sedació... aixo de la laparoscopia, es mes complicat, es una intervenció i no se... si te la pots estalviar... millor. Sort amb lo que decideixis!!! neukiss-)

Be noies, estarem per aqui ehh??... neu:-D neu:-D
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
sandretaa

EntradaAutor: sandretaa » ds. gen. 16, 2010 10:46 am

hola noies!!
Si que em van donar unes recomenacions que em prengues un antibiòtic, una buscapita i un enema, espero no pensar-hi gaire més i més ara que per culpa de la warry me l'han avançat a dimecres 20 `però penso que millor així tot sortira més ràpid, sabeu quan tarden a donar els resultats??
Gràciest a totes pels ànims!!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » ds. gen. 16, 2010 11:00 am

sandretaa ha escrit:hola noies!!
Si que em van donar unes recomenacions que em prengues un antibiòtic, una buscapita i un enema, espero no pensar-hi gaire més i més ara que per culpa de la warry me l'han avançat a dimecres 20 `però penso que millor així tot sortira més ràpid, sabeu quan tarden a donar els resultats??

Sandretaa te l'han adelantat??? doncs si que se t'ha avançat la warry no??? tu estaves darrera meu oi??... doncs ja ho tens aqui nena... crec que t'ho feies a la mateixa clinica que jo no?? a manresa? doncs el resultat a mi hem van dir en dos dies!! aixi que pel 22 ja ho tindras !!!
Molta sort guapa!! i ja ens explicaràs...

A mi m'ha de baixar demà, pero ja tinc mals i a part he començat a tacar rosadet... aixi que puntual la asquerosa!!!!! :ufs:
Imatge

sandretaa

EntradaAutor: sandretaa » ds. gen. 16, 2010 12:03 pm

laurita29 ha escrit:
sandretaa ha escrit:hola noies!!

Sandretaa te l'han adelantat??? doncs si que se t'ha avançat la warry no??? tu estaves darrera meu oi??... doncs ja ho tens aqui nena... crec que t'ho feies a la mateixa clinica que jo no?? a manresa? doncs el resultat a mi hem van dir en dos dies!! aixi que pel 22 ja ho tindras !!!
Molta sort guapa!! i ja ens explicaràs...

A mi m'ha de baixar demà, pero ja tinc mals i a part he començat a tacar rosadet... aixi que puntual la asquerosa!!!!! :ufs:

Doncs si m'havia de venir el dia 17 o sigui demà i com que podia ser del dia 1 al dia 10 van donar-me hora pel 10è dia el dia 27 però se m'ha avançat 4 dies i la unica hora que ens anava ve tan a ells com a mi era el dia 20. Si me la faig a la mateixa clínica amb el doctor vila em sembla allà al centre de diagnosi per la imatge del bages. A tu t'entra per mútua o la fas pagant, a mi m'ha costat molt que m'entres per mútua finalment ahir em van donar l'autorització bfff...
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » ds. gen. 16, 2010 5:13 pm

Sandretaa.. doncs ens la fem al mateix lloc, i jo me la faig pagant... aixi que res.. a esperar. Espero que et vagi mooolt bé, ja m'explicaràs com es la clinica i els metges... jejejee!!! SORT GUAPISIMA!!! neukiss-)
Imatge

MiMi_M_T
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dg. gen. 17, 2010 4:50 pm

Laurita...t'envio un privi.... :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
mire3282
Entrades: 936
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 8:37 pm

EntradaAutor: mire3282 » dg. gen. 17, 2010 6:05 pm

Hola noietes!!!

com aneu? jo una mica neguitosa perque dimarts anem als resultats. aixx tinc una mica de por :ufs:

peke ja heu decidit que fareu?

Selkie molt akestes bones noticies :ok:

laurita ja veuras com tot surt bé neu:-D

Sandreta ja et queda menys, tu estigues tranquila que tot surtirà genial :ok:

nsole tu com vas?

molts petons :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
dym
Entrades: 3147
Membre des de: dj. maig 28, 2009 3:14 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: dym » dg. gen. 17, 2010 7:42 pm

laurita29 ha escrit:Sandretaa.. doncs ens la fem al mateix lloc, i jo me la faig pagant... aixi que res.. a esperar. Espero que et vagi mooolt bé, ja m'explicaràs com es la clinica i els metges... jejejee!!! SORT GUAPISIMA!!! neukiss-)

Cieleeeeeeeteeee!! seguro que ira bien!!! guapaaa!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

PD: perdoneu per la intromissio pero es li havia de dir... :ok:
Imatge

Imatge
MiMi_M_T
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. gen. 19, 2010 10:20 am

Hola noies...
es el primer cop que entro aqui, una altre cap a la llista de la histero.
Ara vaig a trucar a veure quin dia me la fanm suposo que aviat perque estic al dia 5 del cicle.
A les que ja us han fet la prova...fa molt mal? hau hagut de fer repos??
Imatge

Imatge

Imatge
sandretaa

EntradaAutor: sandretaa » dc. gen. 20, 2010 2:27 pm

laurita29 ha escrit:Sandretaa.. doncs ens la fem al mateix lloc, i jo me la faig pagant... aixi que res.. a esperar. Espero que et vagi mooolt bé, ja m'explicaràs com es la clinica i els metges... jejejee!!! SORT GUAPISIMA!!! neukiss-)

Hola noia!!! ja esta feta!! la prova en si no fa mal es mes que res molestosa però dolorosa no el que amb tota la preparació de laprova posada i et diuen que rodis dreta i esquerra i bueno molestava tot i que jo despres d'una hora i 20 estic amb molt dolor com si em vingues una regla forta forta però es l'unic que noto.
El centre esta molt bé i tant el metge com la infermera molt amables i atents
Ànims que ja veuras com no sera res!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dc. gen. 20, 2010 2:31 pm

sandretaa ha escrit:

Hola noia!!! ja esta feta!! la prova en si no fa mal es mes que res molestosa però dolorosa no el que amb tota la preparació de laprova posada i et diuen que rodis dreta i esquerra i bueno molestava tot i que jo despres d'una hora i 20 estic amb molt dolor com si em vingues una regla forta forta però es l'unic que noto.
El centre esta molt bé i tant el metge com la infermera molt amables i atents
Ànims que ja veuras com no sera res!!

Hola guapisimaaa!!!! aquest migdia m'he enrecorda't de tu!!!! ja te l'has fet??? aixi que no t'ha fet mal?? aixx... tb t'has possat un "enema" abans d'anar-hi?? i t'has pres un calmant i un antibiotic oi??
Quant t'estan fent la prova et diuen si tot esta be o si veuen algo raro??.. gracies guapa, es que tenia ganes que m'expliquessis com ha anat... comptant que ens la fem al mateix lloc, hem queda mes tranquil.la que t'hagi anat bé guapa!!! ara descansa... :-()-)
Imatge

sandretaa

EntradaAutor: sandretaa » dc. gen. 20, 2010 2:49 pm

Hola guapisima!! doncs si me posat un enema bueno ho ha fet la meva mare que com que treballa amb un geriatric esta més acostumada perque jo no se ni si hauria sigut capaç de posar-me'l a mes a mes que es dels grans de 250ml i la buscapina. L'antibiòtic te'l prens un dia abans jo em'l vaig pendre abans de sopar i no se si es que despres el sopar no em va sentar gaire be o que però em van venir moltes ganes de vomitar però sense fer-ho
Mentre et fan la prova et van explicant que et fan i et van tranquilitzant primer et posen una cosa de ferro que tambe te la posa el ginecoleg quan fas la revisió que es per obrir.. el següent pas no recordo ben bé em sembla que es el contrast el que es però notes una punxada a la matriu i desprès amb una xeringa t'injecten aire perque s'infli has de notar tmb una molestia a mi m'ho ha fet 3 cops i no he notat res no se si es que amb aquell aparatu alla baix ja no pensaba en res més jajajaja i després et fan com una sonda per injectar el líquid i es quan tens les molesties de la regla i et van fent radiografies la postura no es que sigui incomoda molt comoda tampoc però no se alla estirada amb les cames obertes i tot es bastant incomode almenys per mi. Les dues radiografies que més m'han molestat han sigut quan m'han fet radar a dreta i desprès a esquerra per fer radiografies d'ambdos costats. Quan m'he aixecat ja no em feia mal ara una mica si però me pres una altre buscapina i m'esta pasant.
També et donen com un informe perque si en 5 hores tens febre (NOMÉS si tens febre) vagis a l'hospital general però m'han dit que mai pasa però es el protocol.
Durant la prova no et diuen si veuen algu o no ja ho he preguntat i m'han dit que nomes amb el monitor es molt dificil de si veuen algu puguin saber que es i que es poden equivocar que fins a que el doctor no mira les plaques no veu res concret tan si esta tot bé com si no.
Buuaaaa quin rollo que he escrit però em sembla que no me deixat cap pas.... a bueno si el del betadine (no es betadine o si no ho se pero es del mateix color) que t'envadurnen totes les parts interior i exterior amb això

Per cert vas al gine a manresa? a quin vas?

Vinga guapi ànims que ja falta poc i tot anirà bé
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::