Feu gràfiques de temperatura basal i moc cervical?
mira pruneta que he trobat:
"Flujo Vaginal
El cuello uterino comienza a formar un tapón mucoso que bloquea su orificio de entrada, evitando que el bebé adquiera infecciones. Esto causa un aumento de secreciones vaginales. Si tu flujo aumenta de repente y mas de lo normal, es posible que estés embarazada. Estas secreciones no tienen olor, ni producen irritaciones en condiciones normales."

"Flujo Vaginal
El cuello uterino comienza a formar un tapón mucoso que bloquea su orificio de entrada, evitando que el bebé adquiera infecciones. Esto causa un aumento de secreciones vaginales. Si tu flujo aumenta de repente y mas de lo normal, es posible que estés embarazada. Estas secreciones no tienen olor, ni producen irritaciones en condiciones normales."

si nena, ara ho he llegit! Et dic que molt guai, però també et dic que no em vull fer ilusions, aquest mes era amb l'ovari xungo.... no tinc massa esperances, tot i que si no hi ha warry... hi ha esperança!!!!
Val a dir que el fluxe es inoloro, una mica cremós, perdoneu que sigui tant explicita!!!!!
Val a dir que el fluxe es inoloro, una mica cremós, perdoneu que sigui tant explicita!!!!!

- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
ei noies!!!!!!!!
una q s'apunta al club del fluxe blanc!
em va apareixer el dissabte passat o sigui quan feia 16 dies de la regla
justa quan finalizava la meva semana sessuà!!!!!!
però com diu la pruneta, millor no pensar coses gaire bones abans d'hora, q encara falta molt pq vingui o no la warry!!!!!!!!!!!
petons a totes

una q s'apunta al club del fluxe blanc!
em va apareixer el dissabte passat o sigui quan feia 16 dies de la regla
justa quan finalizava la meva semana sessuà!!!!!!
però com diu la pruneta, millor no pensar coses gaire bones abans d'hora, q encara falta molt pq vingui o no la warry!!!!!!!!!!!
petons a totes

Noies, recordeu que hi ha un post de febrer per a penjar les gràfiques que anem fent a partir d'ara, així no allarguem tant els posts, i es més fàcil buscar informació.
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=5113&highlight=
SORT!!! el febrer es nostre!!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=5113&highlight=
SORT!!! el febrer es nostre!!!

Evakira ha escrit:SiSi ha escrit:Nena tens 34 dies de cicle? És molt no?
Pruna que tal estàs?
molt??? no sisi, tinc cicle irregular, pot ser es de 32 com de 34 com de 39..
hi ha gent q el té mes llarg........ jajajja
no fas gràfica???
hola pruneta!! com vas?? jo tinc moooolta feinada... aviam si puc entrar..
Jo també sóc súper irregular pero mai m'he controlat els dies. Recordo quan tenia 19 anys o així que vaig estar tot l'estiu sense regla, és a dir, em va baixar al juny i fins a finals d'agost res de res. Quin estiu de platja.
Re: Feu gràfiques de temperatura basal i moc cervical?
hola!!!
em colo en aquest post perquè vaig super perduda. a veure si les expertes em podeu ajudar, please.
tinc una nena de 19 mesos i en breu (primavera-estiu) ens volem posar a buscar el segon. he estat tot el temps amb pastilles anticonceptives i al gener vaig prendre l'última capsa. ara estic esperant a veure que passa aquest mes amb el meu cos. el primer embaràs em vaig quedar al 4art cicle i no vaig fixar-me en res. anavem fent, pim pam i patapam!
jejeje
ara tinc ganes de veure com funciono però tinc cicles molt irregulars i no sé quan ovulo. això del flux tipus clara d'ou passa a tothom? en quin moment de l'ovulació passa (abans, durant o després)???
gràcies noies.
espero que totes estigueu bé. tingueu un bon dia!
em colo en aquest post perquè vaig super perduda. a veure si les expertes em podeu ajudar, please.
tinc una nena de 19 mesos i en breu (primavera-estiu) ens volem posar a buscar el segon. he estat tot el temps amb pastilles anticonceptives i al gener vaig prendre l'última capsa. ara estic esperant a veure que passa aquest mes amb el meu cos. el primer embaràs em vaig quedar al 4art cicle i no vaig fixar-me en res. anavem fent, pim pam i patapam!
jejejeara tinc ganes de veure com funciono però tinc cicles molt irregulars i no sé quan ovulo. això del flux tipus clara d'ou passa a tothom? en quin moment de l'ovulació passa (abans, durant o després)???
gràcies noies.
espero que totes estigueu bé. tingueu un bon dia!
Aglaya aquest post està aturat des de fa 3 anys... potser les noies que en formaven part ara no entren tant com abans. Per si de cas, pot informar-te de temes de temperatures i grafiques al post de grafiqueres:
viewtopic.php?f=5&t=20403
o fer-nos companyia al post de cercadores, on juntes compartim síntomes i desespero:
o fer-nos companyia al post de cercadores, on juntes compartim síntomes i desespero:
soleilua moltes gràcies per la info!!!! he linkat a cercadores però jo al febrer encara tinc el freno posat, jajajajaja fins primavera-estiu res de res, per tema logística familiar i laboral...
jo estic al post de "a pel segon" i "experiencies despres de deixar les pastilles" però em passaré per les grafiqueres a veure si m'entero
passa bon cap de setmana!!
jo estic al post de "a pel segon" i "experiencies despres de deixar les pastilles" però em passaré per les grafiqueres a veure si m'entero
passa bon cap de setmana!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |