GRAFIQUERES DE FEBRER!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
romani
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dc. des. 09, 2009 10:53 am

Re: GRAFIQUERES DE FEBRER!!!

EntradaAutor: romani » dt. feb. 23, 2010 8:27 pm

Bon vespre noies!! Tinc un dubte: diumenge vespre TO força marcadet, ahir vespr TO+, avui ja no apareix la línia. Si no vaig errada, DEC ESTAR OVULANT AVUI???

Gràcies wapes i MOLTA SORT A TOTES!!!
sinera
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dg. set. 13, 2009 4:14 pm

EntradaAutor: sinera » dt. feb. 23, 2010 8:29 pm

Kelra, tu estàs des-esperada com jo, oi????

No sé si és molt aviat, però tinc un mal d´ovaris des de fa dies... que em fa pensar en la maleïda tot el sant dia!!!

No tinc ni idea del que em duren les FL, ni res de tot això. És la primera gràfica que em faig i vagi més venuda...
maria81
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 7:47 pm

EntradaAutor: maria81 » dt. feb. 23, 2010 9:22 pm

Pesol: avui no he fet TO (més q res q el d'ahir era l'últim que em quedava, vaig tenir una sort!). La tempe avui ha fet una baixada aixi que estic segura que he ovulat avui tot i q la tempe de demà ho acabarà de confirmar... Tema deures, aquesta nit no, és que estem molt cansats i la veritat és que no n'hi ha ganes. Però bé, els deures dels últims 2 dies ja estan ben posats, no?

Kelra: ja estàs a 10 DPO... nerviosa? algun símptoma? anem perdudes sense tempes... estàs feta una campiona, quina força de voluntat :ok: Molta sort en aquest últims 4 dies de des-espero :-()-)

Sinera: no t'enfadis que ja veuràs que la warry no vindrà aquesta nit, esperem que no et vingui ja en 9 mesos però si ho fes encara et faltarien un quants dies... Estàs a 5 DPO i les FL més comunes van de 12 a 14 dies amb 2 dies de marge, és a dir de 10 a 16, així que encara et queda una mica... Molta sort wapa :-()-) i paciència <:-)

Gloria*: Tu també fas GAC? Ole, ole, ole tú també :ok: Esteu fetes unes campiones i deveu tenir uns cuerpos Danone que pa qué :globus: :globus: :globus: !!!!

Romani: si wapa, a fer molts deures!!! Els TO avisen entre 24-36 hores abans que es produeixi l'ovulació i quan aquesta ja s'ha produit els TO ja surten negatius així que molt d'amor a veure si els ..::·· cacen l' :p-) i tenim una bona :-()) >.-<: >.-<: >.-<:
romani
Entrades: 743
Membre des de: dc. des. 09, 2009 10:53 am

EntradaAutor: romani » dt. feb. 23, 2010 9:41 pm

Gràcies Maria, SORT A TU TB, estàs en plena OVULACIÓ COM JO!! nosaltres tb estem cansades pq diumenge i ahir ja vam fet deures!!! avui no sé pas què farem!!
Mònica3
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 335
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 1:28 pm

EntradaAutor: Mònica3 » dt. feb. 23, 2010 10:12 pm

Hola a totes, sento no escriure més sovint, però vaig una mica liada i no sempre tinc temps o ganes d'escriure. Faig una repassadeta ràpida:
Suyoscar, et desitjo molta força i positivitat per aquests moments que estàs passant. Que ben aviat puguis tenir una panxeta. :-()-)

Pèsol, descans de gràfiques, val, però no del sp :ok: . Tens raó, sí que passa ràpid el temps, qui es presenta com a candidata per portar el post de març? La teva agenda del dilluns no vegis, no? Quina força de voluntat!! Ara, que la iaiona devia estar ben contenta :content:

Selkie, comences amb molta força el nou cicle, així m'agrada!! >.-<: >.-<: Com va la dieta?

Maria81, dius que no tens molta experiència, però trobo que ets una crack explicant-ho tot. Llegeixo que et va surtir un TO+ amb l'últim to que tenies... espero que sigui una bona senyal!! :ok:

Glòria*, espero que això de la fase lútea curta no vagi a més i que ben aviat ens donis una molt bona notícia :globus:

Kelra, veig que el descans de tempes també et va molt bé. :ok:

Mimi, veig que t'ha baixat la marranota :ufs: Molts ànims pel nou cicle! Igual amb la histero com diuen fan neteja i et quedes ben aviadet :-()) . Molta sort

Laurita, ja falta poc pel dia 3. Et veig molt més animada :ok: >.-<:

Nelly, jo aquesta tempe d'avui també la descartaria. :love:

Cigroneta, pot ser que la tempe pugi de mica en mica. I sí, el millor és fer-ho quan hi ha ganes :***:

Sinera, pel que veig a la gràfica ja portes uns dies amb dolors... estic d'acord amb la Kelra, és molt aviat...

Romaní, estic d'acord amb la Maria. I no et preocupis si avui no hi ha ganes, els deures de diumenge i ahir ja estarien molt ben posats :ok:

Les noves incorporacions, benvingudes

La desconnexió de tempes m'està anant molt bé, tot i que no m'ho havia proposat seriosament, o sigui que crec que només em faré TO's aquest cicle, aquests últims 10 dies m'han passat volant...
I el temps, com preguntàveu, doncs ennuvolat i tristoi, amb força pluja, excepte avui, però crec que la resta de la setmana tornarà a ploure sense parar... Prefereixo hiverns amb molta fred abans que dies/setmanes/mesos de pluges... :ufs:

Va, noies, qui s'anima?? No us preocupeu ni penseu que no ho podreu fer, entre totes ens ajudem i estic segura que totes i cadascuna de vosaltres ho faria a la perfecció!!
PALME
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » dc. feb. 24, 2010 6:27 am

Bondia noies,

Positiu de TO :content: :content: :content: :content: les tempes aquest mes són molt baixes espero q demà remunti i a l'ataquer!!!!

:love: :love:
sinera
Entrades: 402
Membre des de: dg. set. 13, 2009 4:14 pm

EntradaAutor: sinera » dc. feb. 24, 2010 6:33 am

De moment la bandarra no ha aparegut i la tempe continua pujant! >.-<:
És inevitable fer-se il·lusions, encaar que no es vulgui...

Pesolet, encara que no desapareguis del SP, et trobarem a faltar!! Has portat el post súper bé i ens has cuidat mooooolt a totes (virtualment)!!! Moltes Gràcies pel teu esforç, bonica!!! :-()-)

Bon dimecres a totes!!! :ok:
Jo me´n vaig d´excursió amb els ganàpies de l´escola!!
Nelly
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. des. 09, 2008 7:44 am

EntradaAutor: Nelly » dc. feb. 24, 2010 6:52 am

Bon dia noies!!! Entro molt de pressa...la tempe ja ha remuntat avui així que suposo que vaig ovular ahir o avui...com que aquest mes no he fet TO's...suposo que demà encara pujarà una miqueta més. Almenys estic tranquil·la perquè crec que els deures estan ben posats...a veure si avui al vespre podem rematar-ho...

Un petó ben gran a totes, avui no crec que pugui entrar gaire que els dimecres és el dia que treballo més hores i després tinc feina amb el curs...em sap molt greu no poder personalitzar.

Un petonàs neukiss-)
Imatge

Nelly_ - gráfico 28dias.es - El positiu!!! Gràcies pesolet...
kelra
Entrades: 435
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:58 am

EntradaAutor: kelra » dc. feb. 24, 2010 8:28 am

Bon dia noies!!!!

Ho sento però us he decepcionat, m´he pres la tempe, perquè m´he passat part de la nit amb dolors al baix ventre, com de warry, però fa dos mesos ja m´ho va fer tambè i res de res.

Em penso que no em tornaré a mirar la tempe fins divendres o dissabte,... a veure si aguanto...

Maria ets uns molt bona candidata per portar el post de març >.-<: >.-<:

Nelly aixi que segurament ja has ovulat, molt bé, feina feta!!!

Monica reina, que bé aquest descans de tempe, a veure si aviat us arriba el :***: i marxen els nuvols!!!

A la resta :-()-) :-()-)
Imatge
maria81

EntradaAutor: maria81 » dc. feb. 24, 2010 8:40 am

Bon dimecres!

Monica3: aquí avui fa un :***: molt maco però no et pensis que ja anuncien pluges i vent una altra vegada... faràs desconexió de tempes també?? Aixx... que es quedarà el post buit.... Bé, si més no al SP t'hi volem, eh? :ok:

Palme: Felicitats per aquest TO +, quina alegria que dóna, eh? Apa, ara molt de carinyo i al ataque :: orrr:: :: orrr:: !!!! Molta sort :-()-)

Sinera: Ho veus com la warry no ha vingut? Bé, mira d'estar ben tranquileta que el temps se't passarà més ràpid (és fàcil de dir però difícil de fer, ja ho sé...). Si més no l'excursió d'avui et tindrà ben distreta, que us ho passeu molt bé! :globus:

A mi avui la tempe només m'ha pujat 2 dècimes... i des d'ahir que estic tinguent força mal a la panxeta i de lumbars així que potser estic ovulant avui! Aquest vespre farem deures per rematar la jugada (per què aquest matí el meu marit tenia una reunió a primera hora que sinó ja hagués deixat la feina feta :love: )
laurita29
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

EntradaAutor: laurita29 » dc. feb. 24, 2010 8:49 am

Bon dia noies, ja vec que sou moltes des-esperant... o en la sexy week... vinga va molts anims, penseu en POSITIU i paciencia ja veureu qeu sereu moltes que cantareu el positiu pel març... bé, a veure si jo també tinc sort... ejejejeee!!!!
Aixo de fer descans de tempes i de TO va molt bé, ara no miro res, nomes intentem disfrutar de nosaltres i punto... quan vulgui venir, ja vindrá... amb els cicles regulars ho tinc mes facil aixo...

Guapes petonets, despres entro mes!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
maria81

EntradaAutor: maria81 » dc. feb. 24, 2010 8:53 am

Sinera: per cert, molt bé la pujadeta de tempe d'avui!!! Ara que es mantingui així d'alteta >.-<: >.-<: >.-<:

Nina i Mireia: He vist que ja teniu la innombrable amb vosaltres, em sap molt de greu wapes. :-()-) :-()-) :-()-)

Kelra: al final has caigut en la temptació, eh? neujor:-) neujor:-) neujor:-) Molt bé aquesta tempe d'avui a 11 DPO, ja queden poquets dies per des-esperar. Molta sort :ok:

Shila: companya de sexy week o més aviat sexy month, jejeje!!! No registres tempes des de la setmana passada, tot bé? Veig que tu també ets de les que tens cicles molt irregulars, potser a hores d'ara ja has ovulat? ja ens explicaràs :love:
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dc. feb. 24, 2010 10:02 am

Ahh!!! nenes se m'oblidava... ja tenim el cotxe nou aquiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! VISCAAA!!!!!!!! oe oe oeeee... jejejeee... ahir vam anar al concessionari a veure'l... li vaig fer alguna foticu, encara que estava brut i mitg tapat... pero bueno, despres us poso una a veure si us agrada!!!!! i dissabte l'anirem a buscar... BIENNNN!!!!!!! :content: :content: :content: :content:
Imatge

MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. feb. 24, 2010 10:04 am

Bon dia grafiqueres !
quin dia mes maco, estic de bon humor i tot :***:

no em dona temps de fer respassadeta, que tinc feina acumulada per aquest mati, a la tarda faig festa ueeee >.-<:

A les grafiqueres sexyweek... quin fotimé d'ovuls han sortit amb el solet eh!!! si es que fa goig tenir bon temps ! Al ataqueeeeeee :: orrr::

A les grafiqueres en des-espero... molts anims a totes, ara ja arriba el bon temps i les bones noticies !! :-()-)

Maria 81... ja tens el meu vot per ser la jefe de Març, venga anima't !! si tu fas el de Març jo faré el d'Abril (sempre que no hi hagi cap mes voluntaria clar) jeje :ok:
Nosaltres fa 7 cicles que busquem, pero com que vaig cambiar de gine, vam dir-li que portavem una mica mes (mentida piadosa) i per aixo ens va enviar totes les proves. Total, si estem be ara, ho estarem d'aqui 3 mesos, i si hi ha alguna cosa malament, mes val sapiguer-ho ara i buscar solucions no???

A la resta...com anem????
Imatge

Imatge

Imatge
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dc. feb. 24, 2010 10:17 am

Maria guapa!!!! jo per mi tb tens el meu vot perque obris el post de Març... i MiMi... també voto pq obris el d'Abril... ejjejeee!!!!!

VINGA ANIMEU-VOS... QUE JA VIENE LA PRIMAVERAAAAAAAAA I LA SANG ALTERAAA!!! I VEUREU QUE AVIAT TOTS ELS NOSTRES OVULETS COMENÇARAN A SORTIR PER REBRE ALS BITXITOS I FORMAR UN PETITET!!!!!!! :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-:
Imatge

gloria*
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

EntradaAutor: gloria* » dc. feb. 24, 2010 10:22 am

Noies, avui m’he adormit i no m’he pres la tempe… i sabeu que?
Crec que necessito desconnectar una mica del foro…no em vull capficar i aquests últims dies hi penso massa, pel meu gust.

Moltes gràcies a totes: mònica, nsole, pèsol, kerla, maria81, selkie, mimi_T, laurita, shila, sinera, suyoscar, nelly, palme... i a les que em deixo! I molta sort i que quan torni a entrar - que serà aviat- vegi molts positius!!!!! Mooooooooooolts!!!!!!!!!!
<:-< <:-<
Imatge

Imatge
suyoscar
Entrades: 1449
Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
Ubicació: Barcelona-Blanes

EntradaAutor: suyoscar » dc. feb. 24, 2010 10:24 am

maria guapa per mi tb tens el meu vot...ho faras de coña.

quin dia mes maco que fa...fan ganes de fer deures a l´intemperie...jajajjajajajajja

algun em pot exlicar la meva temppe a aquestes alçades deñ cicle. es suposa que vaig ovular fa 3 dies.

gloria mi niñaaaaaaaaaaaa que sempre tens bones paraules per mi...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
maria81

EntradaAutor: maria81 » dc. feb. 24, 2010 1:00 pm

Avui vaig a tope de feina i porto un estrés!!!! :ufs:

Bé, només entro un momentet:

Suoyscar: wapa aprofiteu a fer deures per què aquesta baixadota de tempe podria molt bé correspondre a la baixada previa a l'ovulació, jo crec que si no avui demà ovules... No fas TO aquest mes, no?

Cigroneta: jo també començaria ja els TO i aniria fent ja deures, no sé... aquesta baixada de la tempe podria voler dir que tens també l'ovulació a propet...

Molta sort wapes :-()-) :-()-) :-()-)
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dc. feb. 24, 2010 1:18 pm

Bon dia!

Avui vaig una mica tard. Tinc una feina que no me l'acabo i a més em trobo fatal...

kelra quina tempe més guai, no? :menjadonuts: I de descepcionat res de res, eh?!
maria81 aprofita que potser ovules avui :ok: No pateixis, portaràs el post de març genial, quan el penjaràs? :content:
gloria, abandonan's si ho necessites neujor:-) però torna amb bones notícies, eh?! :-())
laurita ja tenen el cotxe!! Quina bona notícia!!! Un mazda6 vas dir oi? m'encanta! Quin color?

Bueno nenes, vaig a seguir treballant. Avui he arribat super tard (a les 9h i hauria d'entrar a les 8h) perquè no he dormit bé espero que no em facin recuperar aquesta hora :sogra:
suyoscar
Entrades: 1449
Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
Ubicació: Barcelona-Blanes

EntradaAutor: suyoscar » dc. feb. 24, 2010 1:19 pm

els que em mosqueja maria es que en teoria ja hauria d´haber ovulat. despres fare un TO habeure que pasa.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::