..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores d'AGOST 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
Re: ..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores d'AGOST 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
Suadmi ho sento molt... molts anims!!
Miansil i futuramami, moltes gracies per ocupar-vos d'aquest mes! A veure si totes les que pasem al setembre tenim mes sort i la nanuka es fa un fart de cantar positius!
Ens veiem al setembre!!
Miansil i futuramami, moltes gracies per ocupar-vos d'aquest mes! A veure si totes les que pasem al setembre tenim mes sort i la nanuka es fa un fart de cantar positius!
Ens veiem al setembre!!
danna bonica ànims que el setembre serà nostre!
Si illeta després d'esperar l'any i no obtenir panxeta crec que és millor comentar-ho i si fa falta fer-se proves, a més coincideix que haig de demanar hora per la citologia així que aprofitaré la visita per les dues coses.
Suadmi lo siento mucho guapa, muchos ánimos!! Espero que bien pronto puedas volver a conseguirlo
Si illeta després d'esperar l'any i no obtenir panxeta crec que és millor comentar-ho i si fa falta fer-se proves, a més coincideix que haig de demanar hora per la citologia així que aprofitaré la visita per les dues coses.
Suadmi lo siento mucho guapa, muchos ánimos!! Espero que bien pronto puedas volver a conseguirlo

- miansil-27
- :: gosset

- Entrades: 444
- Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am
Petites meves!!! Fins avuí no he pogut conectar-me,
Dirvos que encara que aqeust mes ha sigut raro, raro, raro, m'ha encantat ser jefa la primera quinzena d'agost, juntament amb futuramami!!!
moltes gràcies per la vostra paciència, ajuda i dedicació, sou uns solets!!!
Vaig a llegir-me les 20 pàgines que heu omplert i poso al dia la primera plana i tanquem la paradeta!!!

Dirvos que encara que aqeust mes ha sigut raro, raro, raro, m'ha encantat ser jefa la primera quinzena d'agost, juntament amb futuramami!!!
moltes gràcies per la vostra paciència, ajuda i dedicació, sou uns solets!!!
Vaig a llegir-me les 20 pàgines que heu omplert i poso al dia la primera plana i tanquem la paradeta!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |