Les que prenem OMIFIN

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Nina5 » dv. oct. 23, 2015 6:34 am

Bon dia Omifieres i ex-omifieres!!

us passo a saludar! Manyaga, ho dic fluixet però moltíssimes felicitaaaaaaaaats! ja sé que vols ser prudent, però jo crec que aquest cigronet teu tirarà endavant i en res el podràs abraçar i petonejar!! Quina emoció!!!
I moltses gràcies pels teus consells, miraré això isoflavones de soja, no s'hi perd res! i oi que també et posaves uns saquets d'herbes calentons a la panxolina?? on els compraves?

i tu bluebike...avui és el teu dia oi?? tinc ganes que ens donguis la super bona notícia!!! t'ho mereixes reina!! tinc els dits creuats per tu!

les altres no us tinc controlades..sorry!! però molts ànims també!

Jo no tinc novetats...però any nou vida nova! Tinc bones vibracions pel 2016 :***: :***:
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: manyaga » dv. oct. 23, 2015 4:11 pm

Nina bonica! Si, és un saquet de llavors que s'escalfa al microones, ho venen en botigues tipo nature, botigues bio, dietetiques...
Segur k si, el 2016 ens portarà sort!

Bluebike, has fet te??

Una abraçada x totes
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Bluebike » dv. oct. 23, 2015 6:51 pm

Nenes negatiu i ja taco :ufs:

Res, ja no sóc Omifinera. Suposo que en un parell de mesos farem FIV, m'entra una i prou, no pressure.

Fa un cangueli anar cremant opcions i que no funcioni...

Avui uns vinets i demà serà un altre dia.

Una abraçada gegant a totes.
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: manyaga » dv. oct. 23, 2015 7:09 pm

Ostres bluebike quin greu preciosa. Beu-te un bon vinet avui k t'ho mereixes..i no et rendeixis, pensa k la fiv serà la definitiva, hi has de confiar. T'envio una abraçada bn forta i molts ànims
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Rubinat » dv. oct. 23, 2015 7:43 pm

Bluebike wapa. .. em sap molt de greu... Però no tinguis pensaments negatius q els atreus!!!
Tard o d'hora arriba. Mai és massa tard per començar de nou. Qui espera desespera però si aguanta ho pot tenir tot. The best is yet to come!!!!

Manyaga com ho portes?? Tenim novetats?

Jo nenes molt contenta . Aquest dimecres vem fer la eco 12 setmanes amb el cribatge corresponent i tot molt bé! desitjo q ben aviat us hi trobeu vosaltres també! De tot cor ;**
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: manyaga » dv. oct. 23, 2015 8:02 pm

Rubinat, quina ilu k ja hagis superat el primer trimestre! Moltes felicitats!!
Doncs jo fins d'aqui dues setmanes no torno a tenir eco, estare de 7+5 i confio veure un cigronet ja ben formadet
Avatar de l’usuari
Sita7
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Sita7 » ds. oct. 24, 2015 7:44 am

Bluebike, em sap molt greu bonica, molts ànims i pensaments positius, no pensis amb la pressió, pensa q serà la bona!!!
Passa x Fiveres, et sentiràs molt acompanyada! Un petó!!!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Lleona » ds. oct. 24, 2015 10:23 am

Bluebike, quina meeeeee, més gran. Ara ànims i el següent pas, serà el bo. Ja ho veureu!! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Nina5 » dl. oct. 26, 2015 6:43 am

Bluebike, quin greu reina...no m'ho pensava que fos tan difícil... ànims que amb la FIV hi ha moltes probabilitats d'èxit!
Ja ens explicaràs que tal tot. Nosaltres al tenir-ne ja un no ens entra res, i clar pagant no ens ho podem permetre, així que si no ve al natural, turut.
Una abraçada plena d'energia!

Maganya, gràcies per la info. Crec que buscaré aquest saquet d'herbes...per provar que no quedi! i tu ànims que ja ho tens!!! molts PEPOS per tu també!

a passar molt bon dia!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: manyaga » dl. oct. 26, 2015 6:54 am

Nina, el saquet és de llavors! Jajaja es fa servir rotllo manta tèrmica, per dolors musculars, d'ossos..i pel dolor menstrual també va bé
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Dalilala » dl. oct. 26, 2015 8:50 am

Oohhh... Em sap molt greu bluebike...

Molts ànims, només et puc dir que desconnectis i quan ho tinguis més a sobre busquis recolzament amb les FIV.

Realment és qüestió de sort... Les que ho esteu gaudiu molt! Me n'alegro que tot vagi bé Rubinat (tu ho tenies difícil i ho vas aconseguir quan menys t'ho esperaves... a veure si les que quedem tenim més sort).

Ànims i amunt! Que quan es tanca una porta se n'obra una altra i per sort ara la ciència ens ofereix moltes possibilitats.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: gisa » dl. oct. 26, 2015 10:40 am

Ooohhh bluebike, em sap tant de greu!! Quina ràbia! Imagino que fa por anar cremant opcions, però hem de confiar que alguna serà la bona, oi? Ànims bonica, i ens anem llegint per aquí!! neukiss-) neukiss-)
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: gisa » dl. oct. 26, 2015 10:44 am

I a les altres que volteu per aquí, nina, manyaga, sita, daliala, lleona... amb algunes vam coincidir a altres post, amb altres no hem coincidit però us he anat llegint i és com si us conegués, o sigui que... molta sort maques, tard o d'hora arribarà... :ok:

I Rubinat... que ja et vaig seguint a mamis i ja vaig veient que les ecos van bé!! Estic tan contenta!! Per cert, molt maco el nom de nena que tens triat, jejeje! Què t'he de dir jo.. ;-)
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Bluebike » dj. nov. 05, 2015 3:58 pm

Diuen que la natura és sàvia, no ho sé, això diuen, però que té un sentit de l'humor molt retorçat, ja us asseguro jo que sí.

El 9 d'octubre vaig tenir la segona IA, 25 d'octubre baixa la w. Dos dies més tard del que l'esperava, però w al cap i a la fi, sagnat de 3 dies (lo normal per a mi).

Ahir a dia 11 del cicle noto fluxe un xic marronet i a la nit tinc mal de mogrons i penso que és molt raro que ovuli tant aviat i més sense medicació, però que al matí faré un TO a veure què.

Doncs aquest matí faig 2 TO un de ratlleta i un de digital. Positivissims tots 2 com mai a la vida. Faig TE dels barats d'amazon i segona ratlleta menys marcada que la de control, però és veu a simple vista. És el primer cop que veig una segona ratlla en la meva vida! Vaig a comprar un CB digital el faig i diu "pregnant 2-3" WHAAAAAAAT????

Pero que conyo pasa???? Nenes no sé, estic que no sé com estic. No ho vull celebrar de moment, estic en modo neutre, sense símptomes (els mogrons no m'han tornat a fer mal) i amb por de que sigui un ectòpic. Si vaig concebre entre el 9/10 d'octubre, no hauria de dir 3+?

No sé, no les tinc totes, no em donen hora fins el 23 de novembre, diuen que abans no veurien res, encara que fos un ectòpic.

Tot molt surrealista. Us deixo la foto
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Náyade » dj. nov. 05, 2015 4:38 pm

Bluebike!!!!!!!!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Aiiii deumeu que no puc ni escriureeeeeeeee!!! Estàs prenyiiiii tiaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!


T'ho mereixes nena, de veritat, gaudeix d'aquest momentàs tan enorme!!!!!!!!!! :p-) :p-) :p-) :p-)

Un petonet guapa!!!!!!! :love:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Bluebike » dj. nov. 05, 2015 4:42 pm

No corris tant Nayade, que la regla de fa 12 dies no em fa gaire bona espina. Evidentment llegint històries similars a internet de warry + TE positiu = :ufs:

Ja veurem, em guardo el segon Clear Blue per la setmana que ve a veure si puja el número. :-o00m
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Náyade » dj. nov. 05, 2015 4:48 pm

Però aviam, si et posa Embarassada, crec que no hi ha dubte, no? No era warry! No sé, jo és que no crec massa en els falsos positius! Passi el que passi, ara mateix el teu cos està embarassat :love:

És el que penso! I tots dos tests són positius totals! Entenc que vulguis anar amb peus de plom però jo, des de fora, ho veig bastant clar...

Un petó guapa, et desitjo el millor <:-)
Imatge Imatge
Cristineta86
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Cristineta86 » dj. nov. 05, 2015 5:05 pm

Bluebike dw moment felicitats amb la boca petita!!!! Ja aniras dient!!! Ja no soc omifinera pero de tant en tant us vaig llegint!!!!
Nosaltres estem fent proves d'infertilitat i ja ens va dir q ens tindriem q fer una inseminacio...com diu la bluebike em fa por cremar opcions i a mes per privat sera carissim per lo q no en podrem fer gaires...
ja us anire dient!!!
Avatar de l’usuari
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Nina5 » dv. nov. 06, 2015 6:28 am

Bluebike!!! ualaaaaaaaaaaaaaaa quina sorpresa!! jo també et felicito amb la boqueta petita però té moolt bona pinta! jo conec d'un cas que li va venir la regla tb poquets dies i fluixeta i estava prenyi!! quina il.lusió veure les dues ratlletes, això és el que somiem totes!!!! :p-) :p-) buaa fins q vagis al gine estaràs dels nervis!!jeje
i una pregunta, aquest cicle, quan vas tenir dos dies de retard, vas fer-te TE? o vas esperar que vingués la W??
Bé, Ja ens aniràs explicant!! creuarem els dits per tu reina! aii es que m'has emocionat!! tot arriba..veus??
un petó molt gran!
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Bluebike » dv. nov. 06, 2015 7:49 am

Gràcies nenes!

Nina5 Sí que vaig fer TE durant aquests 2 dies de retard, i negatiu total. Jo vaig tenir regla forteta durant 3 dies! Ara em preocupa el tacat marronet :ufs:

M'en vaig al metge de capçalera a veure si al menys m'ho confirmen amb una prova de sang.

Jo que creia que era imprenyable. jajajaj

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::