Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Akira
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Akira » dl. des. 13, 2010 7:53 pm

burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max

i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!


Burbu!!

A mi eduard tampoc em diu res....Unai el trobo genial!!!

de nena...m'agrada una variant d'un dels teus...Dunia!
ImatgeImatgeImatgeImatge



23 d'agost de 2011
Avatar de l’usuari
miranda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: miranda » dl. des. 13, 2010 7:54 pm

Akira ha escrit:
burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max

i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!


Burbu!!

A mi eduard tampoc em diu res....Unai el trobo genial!!!

de nena...m'agrada una variant d'un dels teus...Dunia!


A mi Daniela m'encanta, però el meu germà s'en diu Daniel i per no repetir...
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
Avatar de l’usuari
burbu
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 3:04 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: burbu » dl. des. 13, 2010 8:04 pm

Akira ha escrit:
burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max

i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!


Burbu!!

A mi eduard tampoc em diu res....Unai el trobo genial!!!

de nena...m'agrada una variant d'un dels teus...Dunia!


Akira!!
uff, no se que le a dado...Eduard...mare meva!! Unai es una pasada!! a mi m'agrada moltísim...
Dunia, es maco també! pero si ens quedem d'una nena, serà Luna, segur!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
burbu
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 3:04 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: burbu » dl. des. 13, 2010 8:05 pm

miranda ha escrit:
Akira ha escrit:
burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max

i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!


Burbu!!

A mi eduard tampoc em diu res....Unai el trobo genial!!!

de nena...m'agrada una variant d'un dels teus...Dunia!


A mi Daniela m'encanta, però el meu germà s'en diu Daniel i per no repetir...



Miranda, si t'agrada, no t'ho pensis! Daniela es maco!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: laja25 » dl. des. 13, 2010 8:34 pm

Akira ha escrit:HOla!!!

Nosaltres de tant en tant parlem de noms!! tot i q encara no ens hi hem posat...però ens fa il.lusió parlar-ne!! Això sí! no ens posem gens d'acord!!

A mi per nen m'agraden molt Nil i Pol, però al meu marit li agraden Arnau i Pau...
Per nena a mi m'encanta Nora i Nina, però el meu marit li encanta Laura!

Ostres tu! espero que el dia que ens toqui decidir-nos ens posem d'acord!!

Akira els noms de nens m´agraden els 4 que penseu, però pel nom de la nena em decanto per laura, t´ho diu una "tocaya" , jejeje.
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: laja25 » dl. des. 13, 2010 8:36 pm

A mi m´agrada per nen Denís, Eric, Arnau.
I per nena Ariadna, Aitana, Neus.
Avatar de l’usuari
campannilla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: campannilla » dl. des. 13, 2010 9:16 pm

Akira ha escrit:
burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max

i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!


Burbu!!

A mi eduard tampoc em diu res....Unai el trobo genial!!!

de nena...m'agrada una variant d'un dels teus...Dunia!



Què bonic Dúnia!!! Jo en conec una i el nom m'agrada molt, el que passa és que a ell no massa... jooooooooooooo que difícil és posar-se d'acord!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
campannilla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: campannilla » dl. des. 13, 2010 9:17 pm

Ahh!! i de nena m'agrada també m'agrada ONA però ell diu que rima amb massa coses... que dolent!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tolinso » dt. des. 14, 2010 3:54 am

burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max

i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!


quina casualitat, tinc uns amics que tenen un nen i una nena i es diuen LUNA i UNAI :-)
Avatar de l’usuari
burbu
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 3:04 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: burbu » dt. des. 14, 2010 11:40 am

tolinso ha escrit:
burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max

i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!


quina casualitat, tinc uns amics que tenen un nen i una nena i es diuen LUNA i UNAI :-)



ostres tolinso!! quina casualitat!! eiii, els teus amics tenen molt bon gust, eh!! jejeje neujor:-) neu:-D
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: laja25 » dg. des. 19, 2010 1:28 pm

Adaya es un nom poc comú penso, la veritat es que solament conec una persona que es diu aixi.
Avatar de l’usuari
miranda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: miranda » dg. des. 19, 2010 2:11 pm

laja25 ha escrit:Adaya es un nom poc comú penso, la veritat es que solament conec una persona que es diu aixi.


Una noia que anava a clase amb mi es deia així, però amb i normal, addaia i amb dos d. Ella era menorquina, i per el que sé, el nom també es d'allà. Jo el trobo super original.
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: laja25 » dg. des. 19, 2010 2:13 pm

Si la veritat es que es molt original.
I dius que es menorquí?
Avatar de l’usuari
miranda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: miranda » dg. des. 19, 2010 2:21 pm

laja25 ha escrit:Si la veritat es que es molt original.
I dius que es menorquí?


Això deia ella, que era menorquí. Jo es la única persona que he conegut amb aquest nom.
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: laja25 » dg. des. 19, 2010 2:22 pm

No trovo el seu origen, continuare buscant per curiositat.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Twix » dl. des. 20, 2010 9:15 am

laja25 ha escrit:No trovo el seu origen, continuare buscant per curiositat.


Addaia és el nom d'una urbanització del nord de Menorca, a prop de Fornells. Realment, es diu "Port d'Addaia".
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: soleilua » dt. des. 21, 2010 10:54 am

Hi ha una marca de cava eoclògic que es diu Addaia també... suposo que el nom l'hauran tret d'aquesta urbanització menorquina...
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: laja25 » dc. des. 22, 2010 8:41 pm

Ostres donc que curiós.
Avatar de l’usuari
petit2009
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: petit2009 » dc. des. 29, 2010 5:11 pm

Hola noies,

Ultimament conec a moltes embarassades que posen als seus bebés IAN .... es original!

Anna
Avatar de l’usuari
conilleta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 9:30 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: conilleta » dc. des. 29, 2010 7:39 pm

Jo conec una noia que es diu Domnei, és català antic.
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::