Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max
i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!
Burbu!!
A mi eduard tampoc em diu res....Unai el trobo genial!!!
de nena...m'agrada una variant d'un dels teus...Dunia!
Re: Noms poc comuns
Akira ha escrit:burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max
i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!
Burbu!!
A mi eduard tampoc em diu res....Unai el trobo genial!!!
de nena...m'agrada una variant d'un dels teus...Dunia!
A mi Daniela m'encanta, però el meu germà s'en diu Daniel i per no repetir...
Re: Noms poc comuns
Akira ha escrit:burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max
i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!
Burbu!!
A mi eduard tampoc em diu res....Unai el trobo genial!!!
de nena...m'agrada una variant d'un dels teus...Dunia!
Akira!!
uff, no se que le a dado...Eduard...mare meva!! Unai es una pasada!! a mi m'agrada moltísim...
Dunia, es maco també! pero si ens quedem d'una nena, serà Luna, segur!!
Re: Noms poc comuns
miranda ha escrit:Akira ha escrit:burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max
i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!
Burbu!!
A mi eduard tampoc em diu res....Unai el trobo genial!!!
de nena...m'agrada una variant d'un dels teus...Dunia!
A mi Daniela m'encanta, però el meu germà s'en diu Daniel i per no repetir...
Miranda, si t'agrada, no t'ho pensis! Daniela es maco!!
Re: Noms poc comuns
Akira ha escrit:HOla!!!
Nosaltres de tant en tant parlem de noms!! tot i q encara no ens hi hem posat...però ens fa il.lusió parlar-ne!! Això sí! no ens posem gens d'acord!!
A mi per nen m'agraden molt Nil i Pol, però al meu marit li agraden Arnau i Pau...
Per nena a mi m'encanta Nora i Nina, però el meu marit li encanta Laura!
Ostres tu! espero que el dia que ens toqui decidir-nos ens posem d'acord!!
Akira els noms de nens m´agraden els 4 que penseu, però pel nom de la nena em decanto per laura, t´ho diu una "tocaya" , jejeje.
Re: Noms poc comuns
A mi m´agrada per nen Denís, Eric, Arnau.
I per nena Ariadna, Aitana, Neus.
I per nena Ariadna, Aitana, Neus.
- campannilla
- :: conillet

- Entrades: 377
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm
Re: Noms poc comuns
Akira ha escrit:burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max
i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!
Burbu!!
A mi eduard tampoc em diu res....Unai el trobo genial!!!
de nena...m'agrada una variant d'un dels teus...Dunia!
Què bonic Dúnia!!! Jo en conec una i el nom m'agrada molt, el que passa és que a ell no massa... jooooooooooooo que difícil és posar-se d'acord!!!
- campannilla
- :: conillet

- Entrades: 377
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm
Re: Noms poc comuns
Ahh!! i de nena m'agrada també m'agrada ONA però ell diu que rima amb massa coses... que dolent!!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Re: Noms poc comuns
burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max
i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!
quina casualitat, tinc uns amics que tenen un nen i una nena i es diuen LUNA i UNAI

Re: Noms poc comuns
tolinso ha escrit:burbu ha escrit:doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max
i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!
quina casualitat, tinc uns amics que tenen un nen i una nena i es diuen LUNA i UNAI
ostres tolinso!! quina casualitat!! eiii, els teus amics tenen molt bon gust, eh!! jejeje

Re: Noms poc comuns
Adaya es un nom poc comú penso, la veritat es que solament conec una persona que es diu aixi.
Re: Noms poc comuns
laja25 ha escrit:Adaya es un nom poc comú penso, la veritat es que solament conec una persona que es diu aixi.
Una noia que anava a clase amb mi es deia així, però amb i normal, addaia i amb dos d. Ella era menorquina, i per el que sé, el nom també es d'allà. Jo el trobo super original.
Re: Noms poc comuns
Si la veritat es que es molt original.
I dius que es menorquí?
I dius que es menorquí?
Re: Noms poc comuns
laja25 ha escrit:Si la veritat es que es molt original.
I dius que es menorquí?
Això deia ella, que era menorquí. Jo es la única persona que he conegut amb aquest nom.
Re: Noms poc comuns
No trovo el seu origen, continuare buscant per curiositat.
Re: Noms poc comuns
laja25 ha escrit:No trovo el seu origen, continuare buscant per curiositat.
Addaia és el nom d'una urbanització del nord de Menorca, a prop de Fornells. Realment, es diu "Port d'Addaia".
Re: Noms poc comuns
Hi ha una marca de cava eoclògic que es diu Addaia també... suposo que el nom l'hauran tret d'aquesta urbanització menorquina...
Re: Noms poc comuns
Ostres donc que curiós.
Re: Noms poc comuns
Hola noies,
Ultimament conec a moltes embarassades que posen als seus bebés IAN .... es original!
Anna
Ultimament conec a moltes embarassades que posen als seus bebés IAN .... es original!
Anna
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
























