testos d'ovulació

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
nuit
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 11:53 am

Re: testos d'ovulació

EntradaAutor: nuit » ds. abr. 09, 2011 10:45 am

Lluna32, no sabia que vivies a Londres!!! jo tinc una cosina que va estar vivint a Londres, ella estava a Hampstead!! i me'n recordo una mica de Londres de quan l'anavam a veure, a mi m'encantava!!
lluna32
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 11:15 am

EntradaAutor: lluna32 » ds. abr. 09, 2011 10:51 am

Si, es moooolt maco, a mi m'agrada molt! Llastima del temps i haver de parlar angles neu:-D Pero, es clar, no es pot tenir tot en aquesta vida no? neu:-)
Pinguina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:47 pm

EntradaAutor: Pinguina » ds. abr. 09, 2011 11:10 am

Uoooh! així que fa bon temps per les illes!! :***:

Jo agafava maletes i venia a viure aquí a Londres, a Dublin, allà on fos... i si parlen anglès millor que millor :miko:

Una abraçada, boniques!!
pingüina

Imatge
Mau
Entrades: 339
Membre des de: dt. set. 07, 2010 11:53 am

EntradaAutor: Mau » dc. maig 04, 2011 11:15 am

Hola guapes!
Alguna de vosaltres ha sentit a parlar dels tests de fertilitat masculina???? és que mirant a l'eBay per comprar test d'ovulació he vist que també venen aquests test de fertilitat masculina i que tenen una fiabilitat del 98%.
virolai
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

EntradaAutor: virolai » dc. maig 04, 2011 12:08 pm

Mau, a mi també m'interessa això… Quan vaig buscar els TO per a mi també vaig veure això dels tests masculins, però com que no n'he sentit mai a parlar no me'n fio… Algú els ha provat?
VaLu
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 8:58 am

EntradaAutor: VaLu » dc. maig 04, 2011 1:05 pm

Ostres no ho havia sentit mai!!

Ara vaig a mirar que son!!
☆☆☆☆
Mau

EntradaAutor: Mau » dc. maig 04, 2011 2:37 pm

Virolai, VaLu, jo tampoc ho havia sentit mai. He estat xafardejant una mica per internet i pel que he llegit només valora el número d'espermatozous (si és normal o per sota del normal) però no valora la motilitat i altres coses. Però d'entrada suposo que pot anar be per saber si la nostra parella te pocs ..::·· I si és així anar directament a l'uròleg, no?
El problema que li veig és el preu. Només l'he trobat per 56€.... Pica una mica, eh????
A veure si algú l'ha probat i ens explica que tal li ha anat.
He trobat aquest link que explica com funciona: http://www.embryotech.com/pdf/DESPLE.%2 ... 20MARQ.pdf
Mau

EntradaAutor: Mau » dc. maig 04, 2011 3:50 pm

Hola de nou, he continuat buscant test de fertilitat masculina i he trobat un de fertilitat femenina que tampoc havia sentit mai que existís. Es veu que detecta la FSH. Us envio un enllaç: http://www.shytobuy.com.es/babystart-fe ... mujer.html
Alguna de vosaltres ho ha provat??????????
VaLu

EntradaAutor: VaLu » dv. maig 06, 2011 11:53 am

Hola Mau, 56€ es molt!!Si li dic al Valuo em penja, jajaja!! Val més esperar una miqueta abans de comprar-ho!!
Ara acabo de comprar el TO. a Farmatest.
Pero em fa, que jo de l'ovari dret no ovulo :ufs: i aquest mes ho podré comfirmar.
☆☆☆☆
Mau

EntradaAutor: Mau » dl. maig 09, 2011 4:30 pm

HOla VaLU,
Jo tampoc vaig comprar el test, massa car!!!! Al final vaig trobar uns més econòmics (no arribava a 30€ crec) però el Mauman encara no se l'ha pogut fer pq estem en plena setmana sexy!! :ok:
Com ho saps que no ovules de l'ovari dret???? A veure que et diuen els TO!!!
VaLu

EntradaAutor: VaLu » dt. maig 10, 2011 8:54 am

Mau ha escrit:HOla VaLU,
Jo tampoc vaig comprar el test, massa car!!!! Al final vaig trobar uns més econòmics (no arribava a 30€ crec) però el Mauman encara no se l'ha pogut fer pq estem en plena setmana sexy!! :ok:
Com ho saps que no ovules de l'ovari dret???? A veure que et diuen els TO!!!

Perque el mes passat l'esquerre el vaig notar moltissim, pero molt!
I en canvi el dret no el noto mai, i mai l'he notat!! Pero em va dir que encara que no el noti segurament que ovuli, ja et dic aquest mes o miraré!!jajaja :p-)
☆☆☆☆
Mau

EntradaAutor: Mau » dt. maig 10, 2011 12:03 pm

VaLu, ja ens diràs si al final l'ovari dret funciona!!!! Jo poques vegades noto que estic ovulant...... per no dir mai. Algún cop (molt pocs) he notat punxades als ovaris més o menys quant em toca ovular, així que suposo que són simptomes d'ovulació...
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dg. maig 15, 2011 11:31 pm

Hola noies, perdoneu que m'infiltri d'aquesta manera. No us segueixo perquè no faig servir TO, però li he donat unes caixes que tenia a una amiga i té uns dubtes que jo no sé que dir-li
El cas es que els TO estàven caducats del 01/10, creieu que a aquestes alçades estàn en bon estat o li dic que passi de fer-los???
Ella porta molt de temps buscant, però ara que li passo els TO i comença a fer-los no li ha sortit ratlleta en més de cinc dies seguits que els ha fet. És normal? Ella està preocupada perquè creu que pot ser esteril si no surt res. Es així? Podria passar un cicle i venir la regla sense ovular?
Ja veieu i a sobre jo li dono aixó en mal estat, pot ser l'he cagat :ufs: Alguna em podria aclarir una mica?
Gràcies per endevant i perdoneu la intrussió!
cuxita
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 3:26 pm

EntradaAutor: cuxita » dt. maig 17, 2011 7:41 pm

Hola noies,
estava mirant de comprar-me test d'ovulació però no sé ben bé com va això, he llegit algu de que s'ha de mirar que tinguin bona precisió, sabeu si tots són bons o que s'ha de mirar?
quina web és la millor per comprar els test? He estat mirant la web aquesta que deieu de Farmatest però surten de tira o de termòmetre, quin és millor?
Imatge
crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dt. maig 17, 2011 10:51 pm

CURRITA si no m'equivoco no hi ha regla si no hi ha ovulació, ja que la regla és part de la ovulació! Hi ha regla quan l'ovul no "s'enganxa" a la paret...per tant si té regla = que ovula! fer 5 dies seguits els TO i que surtin negatius no vol dir res...s'hauria de fer els TO durant almenys cada dia durant un parell de mesos per saber que no ovula!i ni així! hi ha noies que tenen cicles de 20 dies i altres que els tenen de 40...o sigui que és facil no encertar-la en 5 dies...JO si fos ella i tingués tanta bpor, demanaria directament hora perquè s'ho miressin els professionals;

ELS TO CADUCATS NO VALEN!!! igual que tens possiblitats que funcionin també en tens que no funcionin...o sigui que jo els tiraria a les escombraries :ok: :ok:

ara no sé si t'he liat més o t'he ajudat :r)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dt. maig 17, 2011 10:54 pm

jajaja crissie merci :ok: la veritat es que jo de vegades he fet servir coses caducades perquè sempre penso que les dates de caducitat son orientatives, però ja imagino que hi ha depend de amb quines coses que pot ser millor no jugar-se-la, no? Ai, pobreta, ara li diré... si la vaig cagar jo donant-li aixó :ufs:
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dt. maig 17, 2011 11:41 pm

CURRINS no vol dir que no funcionin...vol dir que els resultats no seràn fiables del tot....i amb aquests temes millor no arriscar, no??
Ara no et sentis amlament dona!!!si ho vas fer amb tota la teva bona intenció! :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
ninetapetita
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

EntradaAutor: ninetapetita » dc. maig 18, 2011 6:00 am

Una pregunta: alguna web on comprar el TO de clearblue baratet? i com funciona? pq m'ha semblat llegir que després podies comprar tires sueltes pel més següent?? ains, estic perduda...........

Gràcies!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
peke25
Entrades: 408
Membre des de: dt. feb. 15, 2011 1:56 pm

EntradaAutor: peke25 » dc. maig 18, 2011 1:52 pm

Hola noies. Aquest mes es el primer amb l' omifin i a mes tinc els cicles molt irregulars aixi que akest mes vaig comprar test d' ovulacio per ebay i he vist que son com els de farmatest i fa dies que mels faig i el diumenge k era el dia 32 del cicle em va surtir positu,dues ratlles marcades fins ahir que eren ven fluixetes, que vol dir, us ha passat?? Moltes gracies!!!
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí :-)(-:
petiton@
Entrades: 331
Membre des de: ds. març 05, 2011 9:55 am

EntradaAutor: petiton@ » dc. maig 18, 2011 3:32 pm

Hola wapissimes!!! a veure si em podeu ajudar.... :love:

és el primer mes que faig TO i avui es el primer dia que he vist una ralla semblant a la de control, això vol dir que estic ovulant o que ovularé en 24-48 hores??? que faig nenis.,,ahir vaig fer deures pk aquest mes fem dia si dia no...fem avui tb o m' espero a demà??? aixxxxx no se que fer!!!!!!i si s' escapa l' ovulito????????????? :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::