Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: cositina » dj. gen. 17, 2013 6:06 pm

jo sempre m¡he imaginat fent-lo sola i muntant una mega sorpresa per anunciar per sorpresa al cositino... però si ell està al cas dels dies de falta etc suposo q al final l'acabes fent junts perquè ja no seria sorpresa
stela
:: gosset
Entrades: 401
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 2:16 pm

EntradaAutor: stela » dj. gen. 17, 2013 6:10 pm

No se jo suposo que el faria amb ell crec que també ha d'estar el pare ja que es un moment molt especial peer bé o per malament però bueno cadascú es un món.
elmeubip
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

EntradaAutor: elmeubip » dj. gen. 17, 2013 6:16 pm

Hola noies... que xulo aquest post... m'ha encantat l'ou!!! és súper original...

Nosaltres ho farem tots dos junts, perquè ell també està al tanto de quan m'ha de venir, i ens fa tanta ilusio als dos que vull compartir aquell moment amb ell, crec que no se'ns oblidarà mai.... l'abraçada dsp del EMBARAZADA!! em posaré a plorar... que ganes que arribi aquest dia...

Però es això cada parella és un món...
Sílvia26
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. gen. 17, 2013 6:27 pm

Si jo em faig el TE sense el meu home em mata!!! Ell està igual d'impacient que jo per tenir panxu o sigui que no el puc deixar fora en el moment del test! Però vaja, cadascuna coneix bé a la seva parella i sap què és millor!
Imatge
Magar
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:09 pm

EntradaAutor: Magar » dv. gen. 18, 2013 10:25 am

no no si quan jo li dic si me'l faig sola em diu que ni de conya! pq ell té mes ganes que jo de :-()) . Jo igualment li vull donar la sorpresa i segurament ho faré amb el segon.

Vosaltres voleu tenir més d'un? trigareu molt per anar pel germanet@?
Imatge Imatge
Imatge
stela
Entrades: 401
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 2:16 pm

EntradaAutor: stela » dv. gen. 18, 2013 2:19 pm

Que bé que tingui ell més ganes, el meu té però menys que jo... A mi m'agradaria tenir dos però suposo que molt seguits tampoc ja veure'm. I tu??
cositina

EntradaAutor: cositina » dv. gen. 18, 2013 2:25 pm

jennyglondo ha escrit:no no si quan jo li dic si me'l faig sola em diu que ni de conya! pq ell té mes ganes que jo de :-()) . Jo igualment li vull donar la sorpresa i segurament ho faré amb el segon.

Vosaltres voleu tenir més d'un? trigareu molt per anar pel germanet@?

Nosaltres volem tenir 2, i si les coses anesin molt bé no ens importaria tenir-ne 3. I si, intentarem q siguin força seguidets, ja q aquest any faré 30 anys i m'agradaria tenir-los tots abans dels 35 jeje.
Comq encara nop hem començat la cerca la veritat és q mai he parlat amb el cositino si voldria q ens fesim el tests junts, segur q voldrá ser-hi també jeje però no sé, sempre m'he imaginat mil maneres de com donaria la noticia al superpapi en plan sorpresa i tinc aixo al cap, tot i q en la realitat és evident q ell estarà super pendent dels dies i acavbarem fent el test junts... no se, quan arribi el moment ja ho pensarem :content:
sym
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: sym » dv. gen. 18, 2013 2:41 pm

quina xulada les idees que heu posat! Pren nota.

Jo vull fer la de la samarreta de : seré el germà gran! Però veien això potser la convinem amb la del petit aguantat la eco i aixi li podriem dir a la familia i amics de fora.

Lo de tenir més fills tranquiles, nosaltres sempre deiem que 2 i seguits perqué comparteixin més coses (sóm joves i temps en tenim encara). Quan va neixer el Roger el meu marit deia que no en volia més (entre l'embaraç dolent i l'estrés dels primers mesos...). Després de cop i volta va canviar i deia que si que en volia un altra i quan abans millor, i ara diu que vol tres!!!
Tranquiles, ja us hi anireu trobant poc a poc perqué com veieu les coses canvien amb l'experiència.

Lo de fer el test plegats o no. El primer el vam fer plegats perqué jo vaig voler, ell tb però com quan em va dir la gine que el tacat podia ser un embaraç i que hem fes el test jo estava a la feina i encara em quedava tota la tarda, ell volia que me'l fes ja i li digués per telèfon perqué no aguantava més dels nervis! jajaja, però vaig preferir esperar i fer-lo plegats al vespre. L'endemá vaig repetir sola un clearblue perqué s'ho acabés de creure i li vaig enviar pel mòvil.
Amb aquest segon ell no está tan al cas de la data de la regla i això aixi que si veig que tinc retrás no li diré res i potser me'l faig sola, aixi si es positiu li puc donar la sorpresa. Ja veurem com va...
Imatge
Imatge
Panxupacte d'ex-esperadores 2013!!! Miriameta :-()), Sym :-()), Noyja :-()), Kamala, Mer82, Sílvia26, Cositina, LyD, Tome i Alexita012
akrina
Entrades: 472
Membre des de: dl. des. 31, 2012 7:31 am

EntradaAutor: akrina » dv. gen. 18, 2013 3:23 pm

cositina ha escrit:i aquesta perfecta per a les q som aficionades a les fotos jeje!

"Otra forma es hacer que todos juntos para una foto de familia y justo antes de que usted está a punto de clic en la imagen gritar que estás embarazada. La imagen será unica."

M.encanta, COSITINA, a mes a mes a casa cada cop q ens ajunbtem fem foto de familia!!!! Jaajjaja me l.apunto!!
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. març 06, 2013 6:09 pm

pujo el post! :content:
padepessic
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 6:48 pm
Ubicació: Barcelona-Andorra

EntradaAutor: padepessic » dl. abr. 29, 2013 7:56 pm

Doncs jo al meu pastisser, com és tan despistat, no hi caurà en contar els dies etc etc...així que li regalaré un Playmobil on surt un pare amb un cotxet amb un bebe. Ell és superfan dels Playmobil, de fet ens vam casar amb uns nuvis al pastís, i en totes les coses importants sempre hi ha hagut un Playmobil per enmig. Per tant...no pot faltar en aquest moment.
Amb lo de la familia ja canvia la cosa... Als meus pares i germans havia pensat de fer com una invitació i ensenyar-la en plan mireu, hem d'anar a una altra boda, com ara tots tenim l'edat en que ens estem casant, no serà d'extranyar després de 5 bodes l'any passat. I que la invitació sigui com un marc de fotos, amb dues pestanyes que tapin el missatge final a veure com ho explico: en la "1a portada" possi "Sabem que és el que us faria més il·lusió en aquests moments" i al obrir-la cap a la dreta hi aparegui una "2a portada" on posi "vosaltres no?" i al obrir-la cap a l'esquerra (les dues portades faràn de peu del marc de fotos un cop obert) hi hagi la eco amb un peu de foto que hi posi FELICITATS AVIS/TIETS. Així ja tenen el primer recordatori :)
M'agrada molt la idea del momentarro foto, i potser si la meva costella s'anima ho fem amb la resta de la familia (els meus avis, tiets, cosins...) seria un "puntaco", ja que la meva àvia fa dies que hem demana ser besàvia i ja li vaig deixar clar que no volem crios, tot pot ser que ens toqui trucar al metge del infart que li doni d'alegria :love:
En quant a la familia política per la meva part serà en alguna trobada familiar i dir-ho a tothom. La meva sogra ja ens va axafar la noticia quan vam decidir-nos casar (allò va ser una moguda tremenda) així que no es que tingui moltes ganes de fer coses especials per a ells i com el costillo pensa igual...la cosa anirà tal que així :P
Pa de Pèssic
Imatge
Damiseila
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 6:20 pm

EntradaAutor: Damiseila » dc. maig 01, 2013 5:38 pm

Hola a todas,

Yo he pensado que quiero darle una gran sorpresa, estoy haciendola cuando la tenga colgare fotos, osea que me hare la prueba sin él.

Una pregunta cuando te suelen hacer la primera eco?
Say
Entrades: 123
Membre des de: dl. feb. 06, 2012 10:00 am

EntradaAutor: Say » dj. maig 02, 2013 7:59 am

padepessic ha escrit:Doncs jo al meu pastisser, com és tan despistat, no hi caurà en contar els dies etc etc...així que li regalaré un Playmobil on surt un pare amb un cotxet amb un bebe. Ell és superfan dels Playmobil, de fet ens vam casar amb uns nuvis al pastís, i en totes les coses importants sempre hi ha hagut un Playmobil per enmig. Per tant...no pot faltar en aquest moment.
Amb lo de la familia ja canvia la cosa... Als meus pares i germans havia pensat de fer com una invitació i ensenyar-la en plan mireu, hem d'anar a una altra boda, com ara tots tenim l'edat en que ens estem casant, no serà d'extranyar després de 5 bodes l'any passat. I que la invitació sigui com un marc de fotos, amb dues pestanyes que tapin el missatge final a veure com ho explico: en la "1a portada" possi "Sabem que és el que us faria més il·lusió en aquests moments" i al obrir-la cap a la dreta hi aparegui una "2a portada" on posi "vosaltres no?" i al obrir-la cap a l'esquerra (les dues portades faràn de peu del marc de fotos un cop obert) hi hagi la eco amb un peu de foto que hi posi FELICITATS AVIS/TIETS. Així ja tenen el primer recordatori :)
M'agrada molt la idea del momentarro foto, i potser si la meva costella s'anima ho fem amb la resta de la familia (els meus avis, tiets, cosins...) seria un "puntaco", ja que la meva àvia fa dies que hem demana ser besàvia i ja li vaig deixar clar que no volem crios, tot pot ser que ens toqui trucar al metge del infart que li doni d'alegria :love:
En quant a la familia política per la meva part serà en alguna trobada familiar i dir-ho a tothom. La meva sogra ja ens va axafar la noticia quan vam decidir-nos casar (allò va ser una moguda tremenda) així que no es que tingui moltes ganes de fer coses especials per a ells i com el costillo pensa igual...la cosa anirà tal que així :P

Ostres quina idea això dels Playmobil, al meu també li encanten. M'ho apunto. On puc trobar aquest que dius? Per internet suposo...

Gràcies
Imatge
tiritissima
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dt. maig 07, 2013 10:44 pm

Genial aquest post!! A mi m'ha encantat lo de la foto de familia. Simplement brutal!! De totes maneres tan jo com com el Tirito som bastant vergonyosos aixi que ja ens costara prou de fer el tipic "ara que hi som tots...". Com que encara no estem buscant encara no ens ho hem ni plantejat, pero costara portar el tema panxu en secret.
El test jo el voldria fer amb ell pero ja veurem com va.
Per les que volgueu donar una sorpresa al seu company/marit/costillo al youtube hi ha varies noies que han penjat el moment "estic embarassada, serem pares" a la xarxa. Si poseu pregnant + surprise us en sortiran mes. N'hi ha un que li diuen que tindra bessons que flipa un bon rato!! Ai pobre...
ISDISYUNAO
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1276
Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm

EntradaAutor: ISDISYUNAO » dc. maig 08, 2013 6:46 am

Damiseila ha escrit:Hola a todas,

Yo he pensado que quiero darle una gran sorpresa, estoy haciendola cuando la tenga colgare fotos, osea que me hare la prueba sin él.

Una pregunta cuando te suelen hacer la primera eco?

Pues depende mucho si vas por seguridad social o medico privado!
si es por seguridad social no quiero equivocarme son sobre 12 semanas (por lo que he leido) y si vas por privado depende del medico algunos sobre las 6 semanas y media , 8 , va depende.
Damiseila

EntradaAutor: Damiseila » dj. maig 09, 2013 10:17 am

Avui ya he encargat el meu foto llibre per dirli al meu xicot cuan arribi el moment que esperem un baby

Quan m'arribi os possare fotos
padepessic
Entrades: 9
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 6:48 pm
Ubicació: Barcelona-Andorra

EntradaAutor: padepessic » dj. maig 09, 2013 7:02 pm

Say ha escrit:
padepessic ha escrit:Doncs jo al meu pastisser, com és tan despistat, no hi caurà en contar els dies etc etc...així que li regalaré un Playmobil on surt un pare amb un cotxet amb un bebe. Ell és superfan dels Playmobil, de fet ens vam casar amb uns nuvis al pastís, i en totes les coses importants sempre hi ha hagut un Playmobil per enmig. Per tant...no pot faltar en aquest moment.

Ostres quina idea això dels Playmobil, al meu també li encanten. M'ho apunto. On puc trobar aquest que dius? Per internet suposo...

Gràcies

Say, en qualsevol tenda de joguines hauries de poder-lo trobar, sino fes que te'l demanin (o a través d'Ebay), mira et poso alguns models diferents:
http://www.drim.es/playsets_y_accesorio ... be_es.aspx
http://www.redcoon.es/B391378-Playmobil ... s-Hospital
http://www.juguetes.org/wp-content/uplo ... mobil2.png
Pa de Pèssic
Imatge
Say
Entrades: 123
Membre des de: dl. feb. 06, 2012 10:00 am

EntradaAutor: Say » dj. maig 09, 2013 10:48 pm

Gràcies padepessic!

Ja ho he estat mirant tor i no tenir panxu >.-<: També a la web de playmobil! Li encantarà. :ok:

Bonanit zz:-)
Imatge
Damiseila

EntradaAutor: Damiseila » dt. maig 14, 2013 3:04 pm

marinapsi ha escrit:Jo el primer embaràs (fallit finalment), vaig mirar el predictor amb ell, o sigui que ho vam saber alhora. A ma mare la vaig assentar al sofà i li vaig dir que seria iaia, i em va dir "què has dit???" (de forma positiva clar)
De cara al pròxim esperarem més a dir-ho pk les iaies no es facin ilusions si no anés bé, però per exemple al meu germà m'agradaria enviar-li una eco per mail, i enviar un watsup a les amigues amb una foto!

O sento maca, molts anmis :-()-)
Damiseila

EntradaAutor: Damiseila » dg. maig 19, 2013 5:16 pm

Hola a todas

Ya me ha llegado el librito con el que quiero sorprender a mi chico el día que tenga mi súper positivo

No puedo poneros fotos hasta que no lleve 100 mensajes no?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::