aquell que espera desespera?? no pas al SOC PETIT!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
esperantabril
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. juny 25, 2007 9:58 am

Gargoleta....pendre-la en hores diferents cada dia pot donar falses temperatures, pel moment del cicle en el que estas hauria de mantenir-se alta fins al final....

a mi se'm manté alta fins al mateix dia que m'ha de baixar la regla, és a dir, si em llevo amb una baixada de temperatura, se que aquell dia em ve....i no falla

de totes maneres, a l'aina, per exemple, li va baixar la temperatura un cop ja tenia la regla....

el que si es segur es que quan ens quedem prenyis, no baixarà.....
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 25, 2007 10:00 am

Merci pels consells buscantabril, ets un crack! :-)

Seguiré investigant, no em preocupa massa no entendre-ho a la primera, aixi que seguiré anotant i ja n'aprendré!
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » dl. juny 25, 2007 10:02 am

ACTUALITZACIÓ!!!

EQUIP VERMELL (les que espereu la R per començar)

EMMA
CREUETA
PUKEKO
ANDY
MIULA
SIP
DREILHA (si et sembla et posso aquí....)

EQUIP BLAU
(dona'm una O, dona'm una V, dona'um una U, dona'm una L.... DONA'M UN OOOOOOOOOVUL )

LOPEZJAEN: 9 DIES
LACARLA......10 DIES
XELL13....9DIES
BUSCANTABRIL....11 DIES
EGR...11DIES??
GEMMETA....11 DIES
ANERIS...11DIES
AINA...13 DIES

EQUIP VERD (superesperança!)

MUSSOLA (algú en sap res d'ella?)
25/06: LITRINA (avui sabrem el qué!!!!!)
26/06: KITIARA
27/06: DANIELA
28/06: MONTSES
02/07: LAURAIDIDAC
03/07: XELI
08/07: NOLFAR
09/07: .

EQUIP GROC (esperant els solets que tenen a la panxeta) (PERDONEU LA RESTA DE NOIES QUE ESPEREU, POSSO A PARTIR DELS POSSITIUS DE JUNY....)

ROSA
PATUMAIRE
ALICIA
ANNABEL
esperantabril l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 25, 2007 5:11 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Imatge
dreilha
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dl. juny 25, 2007 10:03 am

Gràcies guapa... jo seguiré anotant-les a veure si en trec alguna cosa...

Potser m'anirien millor els test d'ovulació?? Això del moc ho veig tant difficil!!
Imatge
Imatge
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » dl. juny 25, 2007 10:06 am

les gràcies us les dono jo de que estiguem totes juntes en aixó! no me les doneu!!!!

dreilha, podem fer les dues coses, ara el que importa és que et vingui.... i tornem a començar.....lo de la LH t'anirà de conya i un cop surti, com ho detecta amb 24-48 hores d'antel·lació, podràs comprbar si aquell dia, el moc, està semblant a la clara d'ou.....
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 25, 2007 10:07 am

No sé com t'aclares buscantabril! jo tinc un lio mental que ja no sé qui esta en cada equip, sort de tu que ho tens tot controlat!!

A veure, els meus cicles... mai a la vida m'havia apuntat cada quant em venia la regla ni res (feliç i despreocupada que és una) però sí que em venia cada més un parell de dies abans que el mes anterior (ma o meno), per tant suposo que son de 28, que ja em quadra amb el que recordo...

No obstant, els dos cicles que fa que m'ho apunto, el primer va ser de 33 dies i el segon de 26 ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) Estic quasi convençuda però de que no és el normal en mi, no em sona haver d'esperar tant perque em vingui (33 dies...)

En fi, jo seguiexo comptant 28, i el temps dirà.. Comptant un cicle de 28, m'hauria de venir el 9 de Juliol.
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » dl. juny 25, 2007 10:11 am

espero estar-me aclarant però no descarto fer cagadetes!! per aixó demano que si m'equivoco m'avisseu i em perdoneu, jejejejeje!

t'ho preguntava per possar la data del test d'embaràs!!! noia! que ja estàs al equip verd esperança!!!!!!!!!! tota la sort del mon!!!!! i tota la màgia del super bitxet verd! :p-)

edito perquè et tornava a preguntar la data i tu ja m'has respost..... veus? no m'aclaro tant! jejejejeje
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 25, 2007 10:13 am

Ja tens raó amb aixpò del ticker... crec que me'l canviaré per un de més clar.

El test hauria de ser el 9 de Juliol. Moltes gràcies bonica!
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » dl. juny 25, 2007 10:15 am

de fet, no se si el teu anirà així, pero el meu va per pestanyes....pots seleccionar si indica el compte enrere cap a l'ovulació, cap al test d'embaras o cap a les dues coses.....

si si! perdona per preguntar de nou la data.....llegeixo ràpid i em perdo detalls, ja està actualitzat!!!!!
Imatge

Imatge
SIP
:: girafa
Entrades: 2204
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: SIP » dl. juny 25, 2007 10:27 am

Les q heu comprat a unitest, com heu fet el pagament? Amb targeta, transferència, contrareembolsament........ es q ho estic fent i no sé si és fiable o no. Suposo q si, no?
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » dl. juny 25, 2007 10:29 am

amb tarja.... tinc una només per les compres d'internet on no hi tinc més diners que els que posso quan vull comprar algo.....
Imatge

Imatge
Nolfar
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dl. juny 25, 2007 10:59 am

bueno, bueno, crec que es molt important per això de la temperatura, fer-ho sempre a la mateixa hora, i jo en això no puc fallar, a les 8.25 em sona el despertador, amb els ulls mig tancats, em poso el termòmetre, i em quedo adormida un altre cop. a les 8.30 em torna a sonar, i ja em llevo amb la temperatura pressa. Tots els dies igual (bueno, porto 1 setmana, però no he fallat). Em penso que si te la prens regularment i a la mateixa hora (i sense fer esforços em va dir la gine, per això jo aprofito aquest 5 minutets que em torno a adormir) pues llavors ets exacte.

un altre cosa, lo del moc, el divendres em vaig tenir molt, i el finde i avui ja no, suposo que es abans d'ovular. També noto unes punxades a la zona de l'ovari dret, casualment el mes passat va ser al esquerre.

Crec que ja se quant estic ovulant, qué guai, amb 2 mesos ja em començo a conèixer :-D :-D :-D
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » dl. juny 25, 2007 11:01 am

Felicitats Nolfar! ami em va encantar i em segueix encantant....aixó de descobrir-me!

ara falta descobrir-nos en una altra etapa.... l'embaras!!!!
Imatge

Imatge
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dl. juny 25, 2007 11:31 am

ji,ji, suposo que sí. A veure si l'estiu i en concret el juliol ens porta sort. :ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 25, 2007 11:34 am

Prenc nota Nolfar! Cada dia a les 8:15, dissabtes i diumenges inclosos!!! (aix.. que duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur). Tot et quadra no? perfecte! a veure si has fet diana ;-)
:-()) :-()) :-()) :-())
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dl. juny 25, 2007 11:41 am

i si no, probarè de fer-la aquesta nit :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Aneris
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

EntradaAutor: Aneris » dl. juny 25, 2007 12:19 pm

ai nenes... 11 dies encara, no se si podré aguantar tant!!!

mentrestant he anat a l'herboristeria i he encarregat la damiana (q me la porten demà) i he demanat el yohimbe xò m'han dit q no en tenien i q no sabien q era, q s'informaria i em diria algo. de mentres m'ha endossat ginsen, q m'ha dit q si el meu home és tranquil, q ens anirà molt b, tu en saps alguna cosa buscantabril?? (t'ho pregunto a tu xq em sembla q ets la q està més posada en aquestes coses!!)

en quant a la damiana, me l'han demanat en càpsules i m'ha dit q és més efectiva així q en infusió, xò q igualment triga entre una i 2 setmanes a fer efecte... nu se si la info és correcte (crec q vaig a obrir un post sobre això xq m'ha costat una estona trobar el tema en el q la buscantabril en parlava)

a veure si em funciona!!!!!!!! :p-)
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dl. juny 25, 2007 12:25 pm

Aneris, perque son aquestes coses que has demanat????
Aneris
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

EntradaAutor: Aneris » dl. juny 25, 2007 12:32 pm

per posar-nos les piles!!!!!!!! :love: ..::·· :love: :-())
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dl. juny 25, 2007 12:33 pm

qué son herbes??? i serveixen per animar-se??? o perquè???

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::