─═☆εїз ★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres de Juny’13 ★•.•´¯`•.•★εїз ☆═─

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mitis
:: lleona
Entrades: 947
Membre des de: dj. maig 02, 2013 8:26 pm

Re: ─═☆εїз ★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres de Juny’13 ★•.•´¯`•.•★εїз ☆═─

EntradaAutor: Mitis » dv. maig 31, 2013 11:17 pm

o-o:) Quina inauguració tan xulaaaaaaaaaaaa!!!! Aquest mes és el nostreeee!!! :content: >.-<: :b-)))
Imatge
llentieta*
:: cèrvol
Entrades: 538
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 9:59 pm

EntradaAutor: llentieta* » dv. maig 31, 2013 11:33 pm

mirigc ha escrit:llentieta i Twix gràcies pel meu PASSE VIP m'encanta!! >.-<: :b-)))

Per cer em podeu afegir al HISTORIAL DE POSITIUS de maig?

Mirigc data si + 29/5 http://www.fertilityfriend.com/home/42ac8d

Hola wapi!!!
Ja he afegit la teva gràfica a la primera pàgina!!!!
M'ha agradat molt la teva crònica!!!! em dona esperança!!!! i crec que potser no va ser el moment més romàntic de les vostres vides...però si va ser un moment important per vosaltres!!! i tu vas estar recolzada per les abelletes, casi un TE en directe!!!!
Un petó enorme wapíssima!!!
Jo no se si apostar....perquè no l'encerto mai!!!!!.... va jo dic.... :cnena: !!!!

neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-)
Arlet :love:
Imatge
Imatge
PANXUPACTE DEURES: :love: Abmo :camio:,Paparra :camio:,Xinxa :camio:,Marsai :camio:,Annieee :camio: :-:.b ,Tiritissima :camio: :-:.b ,Crisgf1980 :-:.b,Araneta :-:.b,Wendell :camio: :camio: .b,Anatolia :camio: i Llentieta* :camio:
Twix
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dv. maig 31, 2013 11:57 pm

ATENCIÓ, ATENCIÓ!!!!

Imatge

Es fa saber....

.........................

.......................................

................................................................

...................................................................................................

que el post de juny queda inaugurat!!!!!

:b-))) >.-<: :miko: :p-) :b-))) >.-<: :miko: :p-)

Benvingudes al mes en què tindrem la nit més curta i començarà a fer caloreta, i si no que no es preocupi ningú, que nosaltres mateixes ens encarregarem de fer pujar la temperatura!!!
Imatge

La jefa llentieta i jo mateixa intentarem que us ho passeu d'allò més bé, intentant fer-nos costat i ajudant-nos en tot el que poguem. Amunt els ànims i que no defalleixin les forces!!! Prepareu tots els brevatges que pogueu, perquè se'ns gira feina!!

Imatge

I evidentment, l'ovulito serà nostre!!!!!!!

Imatge

I com no podia ser d'una altra manera, aquí us deixo una cançó per a començar amb molta energia!!!!

Bruixetes, mooooooooooolta sort en aquest mes que acaba de començar! La llentieta i jo esperem cantar molts positius!!! I si no pot ser, ens conformem a passar-nos-ho bé i a gaudir del camí, i sobretot a fer molta pinya entre totes
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Dafneta27 » ds. juny 01, 2013 12:33 am

Twix ha escrit:
Dafneta27 ha escrit:Hola maques! em podeu apuntar plis?

Estic a la SW !!!! i la No warry té data 16.6

Gràciessss!!!!!!!!!! un petonet!!!!

Dafneta, guapa, passa'ns una mica d'informació per afegir-te a "qui som", i sobretot, no t'oblidis de la cançó peporil!!! :miko: :mu::

Pumuky: ostrs, ara veig això del gat.. pobret!! ho deveu estar passant malament, no? heu avisat els veïns o algú per a veure si algú l'ha vist?

Hola maquessssssss!!!! uhhhmmm.. m'he perdut!!! que es això de la cançó peporil?? potser una cançó que m'agradi??
A veure.. més info.. ja porto un temps cercant, algunes de les veteranes ja em coneixen, encara que crec que queden poquetes jejeje
Jo era la grafinuvia, perquè cercava i preparava la meva boda, ara ja m'he casat i estic superrrr feliç :love: :love:
Tinc 29 anys, porto 1 any cercant amb cicles llargs, he pres Onagra, Acfol, Omifin, i ara ja porto 3 mesos que no prenc res... Però amb l'estrès de la boda tampoc hem pogut fer gaire cosa...

Que hi ha més maco que la cançó de la meva boda?? la comparteixo amb vosaltres perquè m'encanta!!! (és això la cançó peporil!??)

Un petonet!!!!
Imatge

Imatge
ISDISYUNAO
:: zebra
Entrades: 1276
Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm

EntradaAutor: ISDISYUNAO » ds. juny 01, 2013 6:19 am

jajajja bon dia noies esteu com un llum! que no pari la marxa que porteu neujor:-) neujor:-)
Mer82
Entrades: 542
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 11:34 am

EntradaAutor: Mer82 » ds. juny 01, 2013 7:11 am

Bon dia noies!!! Pipeta quin greu em sap!!!! Molts anims i aqui estem!

Doncs jo dono per inaugurada la setmana del desespero!!!!! A mes aquests mes he tingut una tempe molt rara....molt "estable" no se....ara ha fer-me el coco!!!!
Mitis

EntradaAutor: Mitis » ds. juny 01, 2013 7:14 am

Bon dia guapeeees!! :***:

Doncs jo ja començo altre cop amb les ziga-zagues com el mes passat... Quins misteris! ?-)
Imatge
mirigc
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

EntradaAutor: mirigc » ds. juny 01, 2013 7:21 am

AIXÒ ÉS UNA SÚPER INAGURACIÓ!!!!!!!!! :b-))) :p-) :b-))) :p-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Molt bé jefes!!
Mer82

EntradaAutor: Mer82 » ds. juny 01, 2013 7:21 am

Per cert! Q m'he connectat des del tlf i no havia vist la inauguració!!!! Sou la canya!!!!
mirigc

EntradaAutor: mirigc » ds. juny 01, 2013 7:41 am

llentieta* ha escrit:
mirigc ha escrit:llentieta i Twix gràcies pel meu PASSE VIP m'encanta!! >.-<: :b-)))

Per cer em podeu afegir al HISTORIAL DE POSITIUS de maig?

Mirigc data si + 29/5 http://www.fertilityfriend.com/home/42ac8d

Hola wapi!!!
Ja he afegit la teva gràfica a la primera pàgina!!!!
M'ha agradat molt la teva crònica!!!! em dona esperança!!!! i crec que potser no va ser el moment més romàntic de les vostres vides...però si va ser un moment important per vosaltres!!! i tu vas estar recolzada per les abelletes, casi un TE en directe!!!!
Un petó enorme wapíssima!!!
Jo no se si apostar....perquè no l'encerto mai!!!!!.... va jo dic.... :cnena: !!!!

neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-)

Moltes gràcie guapa!!
Jijij tu dius nena! Quina gràcia aques joc que va començar la Laia. Doncs jo estic ben perduda, no sé, a vegades penso nen i a vegades nena.... que serà serà?! Però que sigui el que hagi de ser però que vingui bé!!
Fent reconte de les vostres apostes:
Laia diu nen :cnen:
Mits diu nen :cnen:
Annieee diu :cnen:
i tu llentieta* dius nena :cnena:
Laia
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » ds. juny 01, 2013 9:30 am

Bon dia bruixetes!!!!!pedasso inauguració de post que vau fer ahir nit!!!!benvingudes al juny,si senyor,això és una festassa por todo lo alto!!!!

Dafneta,benvinguda again.com ho portes???vam coincidir algun cop febrer i març,però participaves poc.espero que aviat tinguis el teu positiu!!!!

Mer i Mitis,m.uneixo als zig zags o tempes/grafis rares.no entenc reeeeees!!!ahir amunt,avui avall com de W!!!un dia taco,l.altre no!!!jo crec que també hauré de prendre pòcimes cíclades d.aquestes de la SatNam i la Miri a veure si encertem no????

Miriiii,preciós el detallàs de la catifa vermella,ja l.he vist!!!!espero que totes les abelletes-bruixes la xafem aviat!!!

I com estàs???ja us ho creieu més?l.Ariadna res oi???disfruta cada segon que t.ho mereixes i en 12 setm com a molt sabem qui guanya la porra!!!!! :content:

Bon dia 1er de juny a la restaaaaaa!!!!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Mer82

EntradaAutor: Mer82 » ds. juny 01, 2013 9:33 am

La meva tempe en si no es rara...tot el contrari!!! Es molt lineal i mai m'he tingut aixi.... Pero comparant amb la teva.....la meva es del monton!!!!!
Mitis

EntradaAutor: Mitis » ds. juny 01, 2013 10:33 am

Laia em llegeixes la ment!!! Ahir vaig encarregar al BET bebé les pòcimes cíclades aquestes a veure si la meva FL augmenta una mica i un termòmetre basal com déu mana! En Mitus diu que el termòmetre que tenim està transtornat (cicle passat temperatures molt baixes) i en aquest no he baixat de la línia de 35.86 que em marcava el FF. ?-)
Imatge
SatNam
Entrades: 518
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 11:52 am

EntradaAutor: SatNam » ds. juny 01, 2013 10:43 am

Hola bruixetes guapesss!! Uauuuu quina inaguració por todo lo alto!! Aixó promet!! Aquest serà el nostre mes, el mes de les bruixetes!!!

A veure que tal van aquestes pócimes cícliques màgiques i porten positius a dojo!!

Molts petonets guapis!!
Imatge
mirigc

EntradaAutor: mirigc » ds. juny 01, 2013 10:57 am

Laia ha escrit:Miriiii,preciós el detallàs de la catifa vermella,ja l.he vist!!!!espero que totes les abelletes-bruixes la xafem aviat!!!

I com estàs???ja us ho creieu més?l.Ariadna res oi???disfruta cada segon que t.ho mereixes i en 12 setm com a molt sabem qui guanya la porra!!!!! :content:

Bon dia 1er de juny a la restaaaaaa!!!!

Hola bonica!!
Doncs abans d'ahir al vespre vaig tenir un petit ensurt i vaig tacar marró (ja us he dit que a la feina molt estrès, cada cop menys personal i molts infants petitons que has d'inentar atendre el millor possible, agafar molt a coll ajupir-te, canvi bolquers, dinars i berenars.... i molt estrès per si no arribes a tot :ufs: ), ja sé que pot ser normal tacar una mica però desprès de l'abort tinc una mica de por. Ahir al matí encara tacava i vaig anar al llevador, estava "acollonida" i em va donar la baixa fins que deixi de tacar, però em va tranquilitzar molt pq diu que és normal. Ara ja no taco quasi res i la tempe va pujant i els TE super marcats! així que ja mes tranquila i fent un repòs relatiu com em va dir el llevador. Però fins que no em facin una ECO no estarè del tot tranquileta.

Laia
espero que aquesta baixada teva sigui pq s'estigui implantant el teu cigru i puguis venir a mamis de febrer!!
Mitis

EntradaAutor: Mitis » ds. juny 01, 2013 11:02 am

mirigc segur que el teu cigru s'està arrapant bé per no deixar-se anar fins d'aquí a 8 mesos, el que passa que com que és novato doncs encara no hi tenia pràctica! :-)(-: Ara a acabar de reposar un xic perquè estigui ben assegurat! :ok: :content:
Imatge
mirigc

EntradaAutor: mirigc » ds. juny 01, 2013 11:25 am

Mitis ha escrit:mirigc segur que el teu cigru s'està arrapant bé per no deixar-se anar fins d'aquí a 8 mesos, el que passa que com que és novato doncs encara no hi tenia pràctica! :-)(-: Ara a acabar de reposar un xic perquè estigui ben assegurat! :ok: :content:

Gràcies bonica!!
Jo també crec que buscava el millor lloc per implantar-se i estava remenant per dins!!
Twix
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » ds. juny 01, 2013 12:40 pm

Bon dia bruixes!! :love:

Dafneta, ara t'apunto! la cançó peporil vol dir una cançó que t'animi el dia, que et faci saltar d'alegria en els moments més baixos. quin és el teu dia NW?
Mer: ja desesperes? doncs a agafar-s'ho amb paciència eh! :-o00m
Mitis: l'altre dia algú de vosaltres em va dir que no m'hi fixés gaire, en les tempes preovulatòries. així que no t'hi capfiquis gaire, el que importa és a partir de l'ovulació!
Laia: què és aquesta baixadota?? ?-) que has dormit malament o alguna cosa?? jo de vegades quan veig que hi ha tanta diferència amb el dia anterior, me la torno a prendre, no sigui que el termòmetre s'hagi quedat estancat!! :content:
Satnam: tu estàs en la fase avorridota.. :ufs: ves escalfant motors mentrestant!
Mirigs: ostres, quin susto no?? aix, però me n'alegro que ara ja no taquis gairebé!! tu descansa molt eh! res de fer esforços, tot i que amb la nena suposo que no deu ser tan fàcil.. molts ànims! :-()-)

noies, jo encara no he ovulat... i la meva gràfica de moment és ben bé d'encefalograma plano... :-:) els TO surten blancs que fan pena.... a veure si el senyor Omifin es decideix a fer efecte!!

una abraçada a totes!!!!!!!

pd: no trobeu que avui fot molta calor?? he sortit tapada com els altres dies i m'he ofegat!!!
Laia
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » ds. juny 01, 2013 2:08 pm

Hola jefa!!!!
He dormit molt però he somniat tant i m.he despertat tant,que no sé que ha passat.he vist les 2,les 4,les 5....
A les 5 estava a 36.2 ( + 0.1=36.3)
A les 6 estava a 36.2 igual i m.he llevat al wc i m.hetornat a dormir fins les 7 que estava a 36!!!!en fi,ara he tacat.serà implantació????ni idea,pq fa 2 dies tb tenia baixada i vaig tacar....

:-o00m :-o00m :-o00m

Sort q no ha estat res Miri.tranquiiiiiii
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
ISDISYUNAO
Entrades: 1276
Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm

EntradaAutor: ISDISYUNAO » ds. juny 01, 2013 3:08 pm

LAia wapi aquest cicle es expedient XXX ?-)
anims maca i que sigui el que sigui

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::