•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de FEBRER 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`
Re: •´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de FEBRER 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`
tetuona ojala tengas razon con lo del tiempo y la edad, yo voy hacer 37 en marzo y ya es el 4t mes de busqueda asi que no se yo eh!!!
Suadmi, nada, nada, este mes tenemos que petarlo. Las de 37, las de casi 37 o las de cualquier otra edad!
Ostres, seria una passada que TOTES aconseguíssim panxu a la vegada. Baby-boom a l'octubre!!!
Ostres, seria una passada que TOTES aconseguíssim panxu a la vegada. Baby-boom a l'octubre!!!
- Mireia&Didac
- :: rateta

- Entrades: 193
- Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm
Bona tarda acròbates!!!
Pero que ven mis ojos.....LA PRIMERA PANXETA DEL MES
>.
Lovekyn MOLTES FELICITATS BONICA!!! Per fi ha arribat. En breu faig cantada com deu mana.
Pruneta30 tu tranquil.la que t'has de cuidar per dos. Sempre que vulguis passa't per aqui que ets molt benvinguda
Morigi80 Benvinguda!!!
Ves explicant-nos com vas.
Aixamb recuperat aviat
Teutona ja veuràs com haver fet bé els deures té el seu resultat.
Lorien segueix fent TO que segur que ovules més tard
Suadmi ahora que el gine te ha hecho la revisión y todo está bien, a tope con la SW
Marionilla estic amb tu, comencem Febrer fort i hem de continuar
Montsekit a veure si finalitzen rapid les pèrdues
Espi ojala totes poguem cantar rapid la nostra panxu, pero tambe desitjo que es compleixi la tradicio i que les jefes tambe ho fem
Miri82 maleida W
Molt be aquest positivisme!!! Dejalo secooooo

Pero que ven mis ojos.....LA PRIMERA PANXETA DEL MES
>.Lovekyn MOLTES FELICITATS BONICA!!! Per fi ha arribat. En breu faig cantada com deu mana.
Pruneta30 tu tranquil.la que t'has de cuidar per dos. Sempre que vulguis passa't per aqui que ets molt benvinguda
Morigi80 Benvinguda!!!
Ves explicant-nos com vas.Aixamb recuperat aviat
Teutona ja veuràs com haver fet bé els deures té el seu resultat.
Lorien segueix fent TO que segur que ovules més tard
Suadmi ahora que el gine te ha hecho la revisión y todo está bien, a tope con la SW
Marionilla estic amb tu, comencem Febrer fort i hem de continuar
Montsekit a veure si finalitzen rapid les pèrdues
Espi ojala totes poguem cantar rapid la nostra panxu, pero tambe desitjo que es compleixi la tradicio i que les jefes tambe ho fem
Miri82 maleida W
Molt be aquest positivisme!!! Dejalo secooooo

- Mireia&Didac

MOLTES FELICITATS LOVEKYN!!!
JA TENIM LA PRIMERA PANXETA
DE FEBRER!!!!!!
Després de 9 mesos de recerca, per fi ha arribat el teu regal tant esperat

Et desitgem un embaràs dolç i ple d'amor

Pel qual cada matí tinguis ganes de somriure

Perque d'aqui nou mesets tindràs al teu petitó entre els teus braços

La alegría de una madre comienza cuando una nueva vida se agita en su interior, cuando escuchas su corazón por primera vez, y cuando una patadita juguetona te recuerda que ya no estás sola.
JA TENIM LA PRIMERA PANXETA
DE FEBRER!!!!!!
Després de 9 mesos de recerca, per fi ha arribat el teu regal tant esperat

Et desitgem un embaràs dolç i ple d'amor

Pel qual cada matí tinguis ganes de somriure

Perque d'aqui nou mesets tindràs al teu petitó entre els teus braços

La alegría de una madre comienza cuando una nueva vida se agita en su interior, cuando escuchas su corazón por primera vez, y cuando una patadita juguetona te recuerda que ya no estás sola.
Mireia&Didac l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 03, 2014 6:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ENHORABONA LOVEKYN! La primera panxeta del mes! Cuida't cuca!
Bon vespre acròbates!!!!
Que beee LOVEKYN m'hen alegro moltissim per tu!!!! MOLTES FELICITATS PER LA TEVA PANXUUUU

Jo continuo igual amb els pits inflats no infladissims.... en Raul esta encantat!!!!
encare em falten 10 dies per saber el que....
i si em faig TE el divendres per exemple si estic
em surtira???
aixxxxx NERVIS NERVIS NERVIS intento estar
pero no m'ho puc treure del cap.....
Que beee LOVEKYN m'hen alegro moltissim per tu!!!! MOLTES FELICITATS PER LA TEVA PANXUUUU

Jo continuo igual amb els pits inflats no infladissims.... en Raul esta encantat!!!!
encare em falten 10 dies per saber el que....
i si em faig TE el divendres per exemple si estic
em surtira??? aixxxxx NERVIS NERVIS NERVIS intento estar
pero no m'ho puc treure del cap.....Re: •´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de FEBRER 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`
LOVEKYN!!! Carai quina cantada tan bonica t´han fet!!! Felicitats bonica!
Teutona: doncs dit i fet , aquest mes no se´ns escapa la panxolina!! jo la feina ja l´he fet...bé, avui remato. Espero haver encertat!!!
Tenim més coses en comú que l´edad i que busquem el nostre primer petitó, jo també tinc hipotiriodisme subclinic. O sigui que m d´ajuntar ànims !!!
Teutona: doncs dit i fet , aquest mes no se´ns escapa la panxolina!! jo la feina ja l´he fet...bé, avui remato. Espero haver encertat!!!
Tenim més coses en comú que l´edad i que busquem el nostre primer petitó, jo també tinc hipotiriodisme subclinic. O sigui que m d´ajuntar ànims !!!

Lovekyn moltes felicitats!
Quina iluSió cantar panxa tan aviat!
Moment ego: avui ultim dia de W així que d'aquí uns dies a fer feina!!!
Fins el dia 1 de març no em tlca així que tant si és que si com si és que no, fins al març res!
Molta sort a totes!
Quina iluSió cantar panxa tan aviat!
Moment ego: avui ultim dia de W així que d'aquí uns dies a fer feina!!!
Fins el dia 1 de març no em tlca així que tant si és que si com si és que no, fins al març res!
Molta sort a totes!
Eiiii però que veun els meus ulls!!! Molt bé aquesta primera panxu ben puntualeta al febrer quines piles que doneu acròbates!
Moltes felicitats lovekyn
Noies no us ratlleu amb el tema de l'edat, les coses venen quan venen i la vida va com va, s'ha d'entomar com passa i cadascú té el seu moment! 37 anys no són res, i hi ha mil ajudes que poden anar bé en cas que necessitem ajuda, així que PEPO's per un tubooooo!
miri82 em sap greu que t'hagi vingut la MW (mala Warry), a sant tornem-hi doncs!
Espi reina ja et comprenc ja... el mes passat vaig haber de fer un descans de SP perquè no em vaig quedar gaire fina quan em va venir la MW. El fòrum no en té cap culpa, és el nostre cervellet que ens fa passar males estones i angoixes. Aquí en podem parlar sense embuts, per sort
Ara el meu moment ego-loka! Avui estic en el dia de NW i ni rastre d'ella (xhhhhh no vinguisss)
I continuo sense cap psicosímptoma de res! Així que el temps dirà, i si demà no em ve (que no vindrà...) doncs ja em plantejaré de fer-me un TE. De moment quan estic de baixón només em repeteixo com un mantra del SP: no vindrà la w-no vindrà la w perquè hi ha panxu-pepopepopepo...
jajajajajaj estic fatal però em sento molt animada, de fet no hi perdo res pensant que tinc panxu, no?
Moltes felicitats lovekynNoies no us ratlleu amb el tema de l'edat, les coses venen quan venen i la vida va com va, s'ha d'entomar com passa i cadascú té el seu moment! 37 anys no són res, i hi ha mil ajudes que poden anar bé en cas que necessitem ajuda, així que PEPO's per un tubooooo!
miri82 em sap greu que t'hagi vingut la MW (mala Warry), a sant tornem-hi doncs!
Espi reina ja et comprenc ja... el mes passat vaig haber de fer un descans de SP perquè no em vaig quedar gaire fina quan em va venir la MW. El fòrum no en té cap culpa, és el nostre cervellet que ens fa passar males estones i angoixes. Aquí en podem parlar sense embuts, per sort
Ara el meu moment ego-loka! Avui estic en el dia de NW i ni rastre d'ella (xhhhhh no vinguisss)
I continuo sense cap psicosímptoma de res! Així que el temps dirà, i si demà no em ve (que no vindrà...) doncs ja em plantejaré de fer-me un TE. De moment quan estic de baixón només em repeteixo com un mantra del SP: no vindrà la w-no vindrà la w perquè hi ha panxu-pepopepopepo...
jajajajajaj estic fatal però em sento molt animada, de fet no hi perdo res pensant que tinc panxu, no?
Aidín
lorien ha escrit:Quin post més xulo jefes!!!! Segur que serà un més molt productiu amb les mil i una posturetes!!![]()
![]()
suadmi Ánimo este será tu mes!! Yo tb te entiendo en eso de desconectar, de hecho yo ya me lo estoy planteando para los próximos meses, creo que me afecta más de lo q creía
Eiwa Woww et falta poquet!! Va que aquesta falta de símptomes, sigui símptoma d'una altra cosa![]()
lovekyn Oh!!! Què això té molt bona pinta!! Informa'ns!
paris230 La clara d'ou té lloc uns 3 dies abans de l'ovulació, potser se t'ha avançat, per si de cas ves fent TO!!
marionilla L'altre mes ja vam comprovar q amb un hi havia prou, mai se sap, ojalá!!![]()
kely Home si no és normal en tu pot ser símptoma, esperem que sí![]()
Mireia&Didac Això que no s'escapi!! A por ellos![]()
![]()
pruneta30 T'envio dosis de tranquil·litat, tot anirà bé! Esperem noticies teves divendres![]()
raquel79 Sí!! Queda't de tant en tant amb nosaltres, ens fa ilu q passeu per aquí i ens expliqueu com creixen els vostres petitons!![]()
![]()
Moment ego: Doncs una mica de baixón, a CD13 tinc poca o res de clara web, algo raríssim cada mes en tinc i molta, i TO obviament negatius, i sense dolorets, vamos fatal![]()
o se m'ha retrassat o aquest mes no ovulo, té guasa la cosa, primer cicle amb TO i no ovulo o es que no ovulo mai?? Rallades i mals pensaments... jo ho atribueixo a l'estress, he tingut una setmana fotuda a nivell d'ansietat i pot haver repercutit, aix!!!
![]()
Uolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Vaig de cul acròbates!!! però m'he dit que d'avui no passo a posar-me al dia amb les nenes més maques del món mundial!!!!
I començo per la Lorien pq fliparàs!!! Treu-te del cap que no ovules!!!! Pq segur que ho faràs, i si tens els TO estigues "al loro" que això està al caure!!!
Te cuentooooo:
Jo, sempre he tingut cicles de 28-29 dies, des de l'abort de 27-28, el mes passat vaig tenir un retard de 5 dies (gens normal una cosa així en mi...). Així que aquest mes tmb fem TO del clearblue. Els vaig començar a fer dijous, i jo pensava que em sortiria la cara somrient o dissabte (CD14) o diumenge (CD15), i ahir una mica ratllada (només una mica...) ens en vam anar a dormir fent un súper pinxitu!!!
Avui, a quarts de 7 del matí quan m'he llevat, he fet un altre TO i m'ha sortit la cara somrient
o sigui que estic ovulant a CD16!!!! així que mira!!! No tiris la tovallola, que jo us personalitzo una mica i me'n vaig, sabeu a on, no???? Aquest mes no se m'escapa!!!! Ànims princesa!!!!!
Aidin!!! ojala no vingui la innombrable ( asi li dic jo...) jijiji.
Nenas aquest mes els nostres homes estarán ben prims... jejejeje, quan em vaig quedar embarassada de l'Adrià,després de cada pinxitu
les cames adalt i un coixi al cul ( pa verme...),ara tornaré a fer-ho...per si a cas....
I si com dic jo a dejarlos secos como fuets!!! jejejejeje
Estic intentan animarme tot i tenint en compte que la " innombrable" va fer acte de presencia...., i m'ha deixat una mica xof.
Nenas aquest mes els nostres homes estarán ben prims... jejejeje, quan em vaig quedar embarassada de l'Adrià,després de cada pinxitu
les cames adalt i un coixi al cul ( pa verme...),ara tornaré a fer-ho...per si a cas.... I si com dic jo a dejarlos secos como fuets!!! jejejejeje
Estic intentan animarme tot i tenint en compte que la " innombrable" va fer acte de presencia...., i m'ha deixat una mica xof.

[Url = http://lilypie.com] [img] http://lt1f.lilypie.com/enPop1.png [/ img] [/ url]
08 de Novembre del 2010, vas arribar a les 04.20 hores
personalitzo!!!
Lovekyn, la primera panxu de febrer!!! Heu fet el CB? Us ho creieu ja???? FELICITATS PARELLETA!!! Gaudiu al màxim d'aquests mesos que venen pq són innoblidables!!!!
Suadmi, Teutona, aquí una servidora, aquest mes li cauen vint-i-setze
i amb el cap ben alt!!!! hahahahaha que estem a la flor de la vida!!!!
Pruneta30, a cuidar-se, a mumir d'hora, i passa't sovint que volem saber com creix aquesta panxulineta!!!
Morigi80, benvinguda!!! Ja veuràs que t'ho passaràs bé!!!
Aixamb, reucpera't aviadet!!!
Raqueleta, que ja quasi estàs de 10 setmanes!!! Aiiiiiiiiiiiiii, quina enveja sana que tinc!!! Cuida't moltíssim!!!!! Com ho portes?
Teutona, a fer deures a tope, que aquest mes triomfem sí o sí!!!
Suadmi, lo sabes verdad, que tu en octubre tendràs un panxón como una catedral??? Me alegro por esa revisión ok!!!
Lo sabíamos que estava todo perfectíssimo!!!
Espi, la tradició aquesta es compleix sí o sí, així que aviat la teva
A més, amb aquests deures tant ben fets, tens cap dubte???
Miri82, sento aquesta arribada de la warry... casum!!! Va, que febrer és molt especial, i hem començat amb molt bon peu!!! Miri, jo també faig coixí al cul durant moooooooooooooooolta estona!!! Si anys enrere m'haguessin dit que em veuria fent això, no m'ho hagués pas cregut!!! hahahahaha
Marionilla, igual et dic, al febrer a topeeeeeeeeeeee!
Kely, quedant-te 10 dies potser aguantaria una micona a fer TE, jo és que tinc mooooolta paciència, mira d'aguantar al finde, no? Això que aquests
pits inflats pinten bé, no?
Emami, a tope també x la SW, que és el moment més productiu!!! hihihihihihihi
Aidin, seràs la pròxima panxulina??? Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
MireiaDidac, Eiwa, quines "jefas" esteu fetes!!! Sou genials, m'encanta la cantada MireiaDidac, i m'encanta com vau dir, que una estigui de guàrdia diurna i l'altre nocturna... hihihihihihihihi
No sé si em deixo algú.... sorry, a totes totes, a pels maromos!!! Que aquest mes el petarem!!!!
Moment ego: Ja li he explicat a la Lorien, la primera que m'he sorprès aquest matí he estat jo!!! Cara somrient del TO del clearblue a CD16, així que xicarrones, me'n vaig a atacar en Llunetu!!!!
Que vull un súper regal d'aniversari aquest mes!!!!
Nanit a totes!!!!
Lovekyn, la primera panxu de febrer!!! Heu fet el CB? Us ho creieu ja???? FELICITATS PARELLETA!!! Gaudiu al màxim d'aquests mesos que venen pq són innoblidables!!!!
Suadmi, Teutona, aquí una servidora, aquest mes li cauen vint-i-setze
i amb el cap ben alt!!!! hahahahaha que estem a la flor de la vida!!!! Pruneta30, a cuidar-se, a mumir d'hora, i passa't sovint que volem saber com creix aquesta panxulineta!!!
Morigi80, benvinguda!!! Ja veuràs que t'ho passaràs bé!!!
Aixamb, reucpera't aviadet!!!
Raqueleta, que ja quasi estàs de 10 setmanes!!! Aiiiiiiiiiiiiii, quina enveja sana que tinc!!! Cuida't moltíssim!!!!! Com ho portes?
Teutona, a fer deures a tope, que aquest mes triomfem sí o sí!!!
Suadmi, lo sabes verdad, que tu en octubre tendràs un panxón como una catedral??? Me alegro por esa revisión ok!!!
Espi, la tradició aquesta es compleix sí o sí, així que aviat la teva
A més, amb aquests deures tant ben fets, tens cap dubte???
Miri82, sento aquesta arribada de la warry... casum!!! Va, que febrer és molt especial, i hem començat amb molt bon peu!!! Miri, jo també faig coixí al cul durant moooooooooooooooolta estona!!! Si anys enrere m'haguessin dit que em veuria fent això, no m'ho hagués pas cregut!!! hahahahaha
Marionilla, igual et dic, al febrer a topeeeeeeeeeeee!
Kely, quedant-te 10 dies potser aguantaria una micona a fer TE, jo és que tinc mooooolta paciència, mira d'aguantar al finde, no? Això que aquests
pits inflats pinten bé, no?
Emami, a tope també x la SW, que és el moment més productiu!!! hihihihihihihi
Aidin, seràs la pròxima panxulina??? Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
MireiaDidac, Eiwa, quines "jefas" esteu fetes!!! Sou genials, m'encanta la cantada MireiaDidac, i m'encanta com vau dir, que una estigui de guàrdia diurna i l'altre nocturna... hihihihihihihihi
No sé si em deixo algú.... sorry, a totes totes, a pels maromos!!! Que aquest mes el petarem!!!!
Moment ego: Ja li he explicat a la Lorien, la primera que m'he sorprès aquest matí he estat jo!!! Cara somrient del TO del clearblue a CD16, així que xicarrones, me'n vaig a atacar en Llunetu!!!!
Que vull un súper regal d'aniversari aquest mes!!!!Nanit a totes!!!!
lluna!!! vinga que avui toca
!!! no t'oblides del coixi!! jejeje
!!! no t'oblides del coixi!! jejeje

[Url = http://lilypie.com] [img] http://lt1f.lilypie.com/enPop1.png [/ img] [/ url]
08 de Novembre del 2010, vas arribar a les 04.20 hores
Lovekin moooooooooooltes felicitats octubrera com jo!!!! Jijijijiji el mes important ara a gaudir!!!, quina emoció bonica
iyuuuujuuuuuuu
Suadmi guapa me encanta! Este mes sí o sí!! Esa es la actitud me alegro que la revision haya estado positiva!

iyuuuujuuuuuuu
Suadmi guapa me encanta! Este mes sí o sí!! Esa es la actitud me alegro que la revision haya estado positiva!
Holaaaaa!!! NO EM PUC DESPISTAR... HO ESTIC VEIENT!!!
Primer de tot vull donar la benvinguda a les noves incorporacions al post de cercadores de febrer!! Vinga a donar bones notícies, eh???
Aidín: Bonica com va?????? Per quan TE????
Nimfadora: Gràcies!!! jejejeje això esperem totes que surgeixi efecte les acrobàcies!!
Miri82: Com vas? Novetats?
Mireia&Dídac: jejejjejeje i jo la tevaaaaaaaaaa!!! Estaría genial fer pleno totes dues!!
Aprofita aquells 3 dies a topeeeee!!!
Lovekyn Ai ai aiiiiiiiiiiiiiiiiii ja ha arribat la primera panxetaaaaaaaaaaaaa!!!!!
quina emoció!!!! MOLTES FELICITATS BONICA!!!!
Va bé que et posi al calendari al dia 3 de febrer?
Ara toca gaudir a tope d'aquesta aventura taaaaan bonica! Et desitjo el millor!!
PRIMERA PANXETA ACRÒBATES!!! YUJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Paris230: Has anat fent TO? Aiii que bé si ja estàs ovulant, cicle curtet!!!
Jo amb els meus "cacho" cicles... jejeje
Isa77: Espero que ben aviat puguis tornar a sentir els mateixos sentiments que el viatge anterior, jejejeje
Petitacuca: Estic encantada de veure't per aquí!!! Aiiiii gràcies bonica, és que la Mireia&Dídac i jo teniem un bon model de jefes del mes passat!
Espero que ben aviat entris per donar-nos el notición!!!
Marionilla: Com va el desespero?
Amb un pinxito està comprovat que pot haver-hi panxeta!!!
Pruneta30: Ohhhhhhhhhhhhhh tu també per aquí treient el cap!!! M'encantaaaaaaaa
Guapi, l'angoixa fora divendres al matí ehhhh?! Entra a donar-nos notícies!
jjajajaja que bona ets, TE marcadíssim tot va genial!!
Raquel79: Wapaaaaaaaaaaaaa!!! Com vas?
Aiii ens encanta que passeu a saludar-nos i donar-nos ànims!! Gràcies!! Seguim les vostres passes i aquest febrer a buscar les panxus que no van sortir al gener! jejejeje. La Mireia&Dídac i jo estem encantades de ser jefes de febrer!
Morigi80: Data NW avui? Algun símptoma? Informa'ns!!
Aixamb: Nenaaaa ja aquí al febrer altre cop! Aquest mes si o si ehhh!! Ostres millora't de la otitis!
Lorien: I taaaaaaaaaaant que hi ha lloc!!!
Aiiiixxxx nena, pot ser que si has estat més nerviosa del normal t'hagi jugat una mala passada... esperem que no trigui massa aquest positiu del TO. Ànims wapi!
Teutona: Això això a superar el gener!!! Gran lecció, autoestima ben amunt clar que sí!!!
Compartim data NW, com ho portes?
Suadmi: Que te ha dicho el gine? Ups.... ahora lo veo! jejejeje que biennnnnnnnnnnnnn!!! Súper notición!!!!!
Vamos que quiero cantar tu barriguita!!!
Espi: Wapaaaaa ja estem aquí al febrer totes a punt per cantar moltes panxus!!!
Montsekit: Ànims bonica!!! Bona senyal de que tot s'està posant al seu lloc!
Miri82: Ohhhhhhhhhhhhh ho sento moltíssim!!! Aiixxxxxx molt PEPO per seguir intentat-ho el proper cicle!
muaaaa bonica!!!
Mireia&Dídac: Súper cantadaaaa de la primera panxuuuu!!! Que tendre!!!!!
Kely: Hauries d'esperar a data NW perquè abans pot donar un fals negatiu!
Ànims amb el desespero!
EMAMI: A topeeee amb la SW!!!! Yujuuuuuuuuuuuuuu ja queda ben poquet!
Lluna26: remataaaaaaaaaaa!!!
MOMENT EGO:
Wapis!!!! Avui he passat molts nervis i tinc com uns calambres a la panxa... que fins i tot se'm posen els pels de punta!!! Aiixxxxxxxx... ja queden només 6 dies de desespero... mal de pits, puntuació de 0 a 10, avui estic a 2; vamos que això no augmenta gaire jajajajaja! A veure com evoluciona això! Fins dema reboniques!!!

Primer de tot vull donar la benvinguda a les noves incorporacions al post de cercadores de febrer!! Vinga a donar bones notícies, eh???
Aidín: Bonica com va?????? Per quan TE????
Nimfadora: Gràcies!!! jejejeje això esperem totes que surgeixi efecte les acrobàcies!!
Miri82: Com vas? Novetats?
Mireia&Dídac: jejejjejeje i jo la tevaaaaaaaaaa!!! Estaría genial fer pleno totes dues!!
Aprofita aquells 3 dies a topeeeee!!! Lovekyn Ai ai aiiiiiiiiiiiiiiiiii ja ha arribat la primera panxetaaaaaaaaaaaaa!!!!!
quina emoció!!!! MOLTES FELICITATS BONICA!!!!
Va bé que et posi al calendari al dia 3 de febrer?
Ara toca gaudir a tope d'aquesta aventura taaaaan bonica! Et desitjo el millor!!
PRIMERA PANXETA ACRÒBATES!!! YUJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Paris230: Has anat fent TO? Aiii que bé si ja estàs ovulant, cicle curtet!!!
Isa77: Espero que ben aviat puguis tornar a sentir els mateixos sentiments que el viatge anterior, jejejeje
Petitacuca: Estic encantada de veure't per aquí!!! Aiiiii gràcies bonica, és que la Mireia&Dídac i jo teniem un bon model de jefes del mes passat!
Espero que ben aviat entris per donar-nos el notición!!!Marionilla: Com va el desespero?
Amb un pinxito està comprovat que pot haver-hi panxeta!!!
Pruneta30: Ohhhhhhhhhhhhhh tu també per aquí treient el cap!!! M'encantaaaaaaaa
Guapi, l'angoixa fora divendres al matí ehhhh?! Entra a donar-nos notícies!
Raquel79: Wapaaaaaaaaaaaaa!!! Com vas?
Aiii ens encanta que passeu a saludar-nos i donar-nos ànims!! Gràcies!! Seguim les vostres passes i aquest febrer a buscar les panxus que no van sortir al gener! jejejeje. La Mireia&Dídac i jo estem encantades de ser jefes de febrer! Morigi80: Data NW avui? Algun símptoma? Informa'ns!!
Aixamb: Nenaaaa ja aquí al febrer altre cop! Aquest mes si o si ehhh!! Ostres millora't de la otitis!
Lorien: I taaaaaaaaaaant que hi ha lloc!!!
Teutona: Això això a superar el gener!!! Gran lecció, autoestima ben amunt clar que sí!!!
Suadmi: Que te ha dicho el gine? Ups.... ahora lo veo! jejejeje que biennnnnnnnnnnnnn!!! Súper notición!!!!!
Vamos que quiero cantar tu barriguita!!!
Espi: Wapaaaaa ja estem aquí al febrer totes a punt per cantar moltes panxus!!!
Montsekit: Ànims bonica!!! Bona senyal de que tot s'està posant al seu lloc!
Miri82: Ohhhhhhhhhhhhh ho sento moltíssim!!! Aiixxxxxx molt PEPO per seguir intentat-ho el proper cicle!
muaaaa bonica!!! Mireia&Dídac: Súper cantadaaaa de la primera panxuuuu!!! Que tendre!!!!!
Kely: Hauries d'esperar a data NW perquè abans pot donar un fals negatiu!
EMAMI: A topeeee amb la SW!!!! Yujuuuuuuuuuuuuuu ja queda ben poquet!
Lluna26: remataaaaaaaaaaa!!!
MOMENT EGO:
Wapis!!!! Avui he passat molts nervis i tinc com uns calambres a la panxa... que fins i tot se'm posen els pels de punta!!! Aiixxxxxxxx... ja queden només 6 dies de desespero... mal de pits, puntuació de 0 a 10, avui estic a 2; vamos que això no augmenta gaire jajajajaja! A veure com evoluciona això! Fins dema reboniques!!!

Acròbates! Aquí una fadeta i floreta que passa a saludar i a donar l'enhorabona a la Lovekyn!!!
La primera panxu del mes de febrer!!! jo vaig ser la primera del gener i després en van venir moltes més, per tant... molts ànims que això tot just comença!!
Petons!!
La primera panxu del mes de febrer!!! jo vaig ser la primera del gener i després en van venir moltes més, per tant... molts ànims que això tot just comença!!
Petons!!
Bon dia, acròbates!
Hahaha, molt bona!! Jo dic que al gener vaig fer 25 anys per tretzena vegada (mentida no és!)
Doncs de moment força bé, tot i que ja començo a escoltar-me una mica massa el cos. Els pits se m'estan començant a inflar (no vuuuuuuuuuull, que de per si ja en tinc massa!!!! El Teutó, evidentment, n'està encantat!) i ahir al matí, tot i que no vaig beure gaire líquid, vaig haver d'anar sovint al lavabo, així que ja estava pensant: i si... A veure com va la setmana! Tan de bo poguéssim cantar les dues panxes alhora!! Però mentrestant

Lluna26 ha escrit:Suadmi, Teutona, aquí una servidora, aquest mes li cauen vint-i-setzei amb el cap ben alt!!!! hahahahaha que estem a la flor de la vida!!!!
Hahaha, molt bona!! Jo dic que al gener vaig fer 25 anys per tretzena vegada (mentida no és!)
Eiwa ha escrit:Teutona: Això això a superar el gener!!! Gran lecció, autoestima ben amunt clar que sí!!!Compartim data NW, com ho portes?
![]()
![]()
Doncs de moment força bé, tot i que ja començo a escoltar-me una mica massa el cos. Els pits se m'estan començant a inflar (no vuuuuuuuuuull, que de per si ja en tinc massa!!!! El Teutó, evidentment, n'està encantat!) i ahir al matí, tot i que no vaig beure gaire líquid, vaig haver d'anar sovint al lavabo, així que ja estava pensant: i si... A veure com va la setmana! Tan de bo poguéssim cantar les dues panxes alhora!! Però mentrestant

MOltisimes gràcies a totes!!!!!
Una cantada preciosa jefa!!! M'HA ENCANTAT!!!!
Moltes gràcies!! m'ha fet ilusió ser la primera de febrer jeje, el nostre aniversari es el dia 14/02!! Ha sigut el nostre regal
Estic super emocionada, encara em costa creure'm-ho!!! jejeje
Eiwa, si si...perfecte el dia 3!! Realment ha sigut el dia de la confirmació... no he pogut dormir!!! jajajajaja
VInga noies que aixo tot just comença...em de ser moltes panxus aquest mes!!!!!!!
Jo dilluns pròxim ja tinc hora al metge...a veure si podem fer primera eco i que es vegi tot be!!!
Molts petons reines
Moltes gràcies!! m'ha fet ilusió ser la primera de febrer jeje, el nostre aniversari es el dia 14/02!! Ha sigut el nostre regal
Estic super emocionada, encara em costa creure'm-ho!!! jejeje
Eiwa, si si...perfecte el dia 3!! Realment ha sigut el dia de la confirmació... no he pogut dormir!!! jajajajaja
VInga noies que aixo tot just comença...em de ser moltes panxus aquest mes!!!!!!!
Jo dilluns pròxim ja tinc hora al metge...a veure si podem fer primera eco i que es vegi tot be!!!
Molts petons reines
LOVEKYN MOLTES FELICITATS!!!!!!!!
Disfruta d'aquest moment tant bonic!!!!!!!!
vinga noies...que volem moltes panxus aquest mes!!!!!!
Disfruta d'aquest moment tant bonic!!!!!!!!
vinga noies...que volem moltes panxus aquest mes!!!!!!
- Mireia&Didac

Bon dia acròbates meves!!
A veure com es presenta el dia d’avui…
Kely com ja t’han dit les foreres, a 10 dies de la NW et pot sortir un fals negatiu. Lo ideal es esperar passada la data, encara que totes som conscients de lo difícil que es
Emami escalfa fogons!!!
Aidin com vas bonica? No vindrà no vindrà
Miri82 ànims que el modo soso passa volant i en dos dies estàs en plena SW
Lluna26 espero que l’hagis deixat ben sec i que no se t’hagi escapat cap ni un
Eiwa cojefa de mi corazón tranquil.la amb el desespero. Per cert aquest cap de setmana marxo fora a celebrar els 60 anys del meu sogre, però ja m’ho he muntat per emportar-me el ipad i el “pinxo” del internet per si no hi ha wifi.....no em puc perdre el teu dia!!!! El de la resta tampoc....ehhh!!!
Chewi que bé que passis a saludar. Espero que tot estigui anant genial
Teutona ànims amb el desespero que ja estàs a la recta final
Lovekyn passa’t per aquí a informar-nos de com va la panxeta
Morgi80 la teva data de NW va ser ahir, com vas??
Moment ego ahir a la nit vaig tacar una mica rosadet, la setmana passada ja vaig acabar la W i encara no he arribat a la SW, pel que es molt raro raro....
Crec que acabaré anant al gine a fer-me una ullada, ja que després de lo del mes passat, això m’ha descol•locat per complet.
A veure com es presenta el dia d’avui…
Kely com ja t’han dit les foreres, a 10 dies de la NW et pot sortir un fals negatiu. Lo ideal es esperar passada la data, encara que totes som conscients de lo difícil que es
Emami escalfa fogons!!!
Aidin com vas bonica? No vindrà no vindrà
Miri82 ànims que el modo soso passa volant i en dos dies estàs en plena SW
Lluna26 espero que l’hagis deixat ben sec i que no se t’hagi escapat cap ni un
Eiwa cojefa de mi corazón tranquil.la amb el desespero. Per cert aquest cap de setmana marxo fora a celebrar els 60 anys del meu sogre, però ja m’ho he muntat per emportar-me el ipad i el “pinxo” del internet per si no hi ha wifi.....no em puc perdre el teu dia!!!! El de la resta tampoc....ehhh!!!
Chewi que bé que passis a saludar. Espero que tot estigui anant genial
Teutona ànims amb el desespero que ja estàs a la recta final
Lovekyn passa’t per aquí a informar-nos de com va la panxeta
Morgi80 la teva data de NW va ser ahir, com vas??
Moment ego ahir a la nit vaig tacar una mica rosadet, la setmana passada ja vaig acabar la W i encara no he arribat a la SW, pel que es molt raro raro....
Crec que acabaré anant al gine a fer-me una ullada, ja que després de lo del mes passat, això m’ha descol•locat per complet.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |