Cercadores AGOST 2014 (。◕‿◕。)
Re: Cercadores AGOST 2014 (。◕‿◕。)
Bon dia maques. Com va? Nosaltres anar fent pinxitus jeje. Treballo en botiga aixi q...per a mi fins diumenge no es cap de setmana. Com van els desesperos?? Cuideu.vos molt. Petonets
Pd..escric en modo soso mobil..
Pd..escric en modo soso mobil..

Bon dia noies!! He estat una mica out aquesta setmana... és que aquest finde és l'aniversari de la meva baldufa
i entre la festa infantil del dissabte i el dinar familiar del diumenge vaig a tope comprant, cuinant i netejant la casa!
Vinga vaig a personalitzar una mica....
I què, com ho porteu les d'aquesta setmana? Silvieta28, Lautoncar, Nes82, Nxe2015? Alguna novetat??? Nxe2015, no perdis l'esperança encara, ja saps que símptomes de panxu i símptomes de warry poden ser similars...
Tilepa, i aquest tacadet? Vinga, no perdis l'esperança, que un dia o altre ha de toca panxu, no? En res sortim de dubtes!
I les de la setmana que ve, que som un munt (jo inclosa), què tal? Lleona, veig que estàs en modo positiu a tope, eh? Calr que sí!!
I les de la SW, estiestelet, nina81, Montsekit, que tremoli Catalunya (o Alemanya, Montsekit....)!!!!
Lataat, que macos els teus nebots!!
Ja saps, a vegades els nens tenen un sisè sentit...
Tan de bo tinguin un cosinet aviat... i mentre no arriba la panxu, a disfrutar de l'estiu!!
Va, que ja queda poc per sortir de dubtes...
Flordeneu, que guai, per la Garrotxa!! M'encanta aquesta zona, i mira que per sort hi visc a prop!
Aprofita el relax guapa!
Boira75, com ho portes això dels TO's? Jo no tinc ni idea de com va, però mentre, pots anar fent feineta, i mira tua "que te quiten lo bailao!".
Evagi, genial que vagis passant!! I tu com ho portes? Et trobes bé? Aix, que guai aquestes panxus!
Doncs jo sí, en plena cerca, ja! Bé, les cartes estan jugades, ara a veure què passa...
Tute, benvinguda i ànims!! Et queda molt per agafar vacances?
Rubinat, quina emoció!!!
Fora l'anell!!! Fa ilu aquesta sensació de "llibertat", oi? Jo també estic pletòrica en aquest primer cicle! A veure si hi ha sort aviat...
Oh, tan de bo... De fet és just el dia de la NW, i tot i que jo sóc de les d'esperar a fer un TE, potser m'animo a fer-lo (si no s'avança o fa cap cosa rara), perquè tenim pack de sauna, jacuzzi i cava a l'habitació i crec que cap de les tres coses no són massa adequades en cas de panxu...
Doncs vinga, ara toca parlar de mi: jo em pensava que ho portaria molt bé, relaxing total.... però no! Em falta més d'una setmana per la NW i el meu cervell està monotema total! Sort que no li explico al giso, que em prendria per tarada, jajaj! Tot el dia m'escolto el cos (és el que té està de vacances... poca feina!) i he estat dos dies amb sensacions rares al baix ventre i de tant en tant fiblades fortes. Crec que mai m'havia passat, o també pot ser que com sempre vaig de cul no m'hi hagués ni fixat, però bé... En fi, a desesperar que encara queda!!

i entre la festa infantil del dissabte i el dinar familiar del diumenge vaig a tope comprant, cuinant i netejant la casa!
Vinga vaig a personalitzar una mica....I què, com ho porteu les d'aquesta setmana? Silvieta28, Lautoncar, Nes82, Nxe2015? Alguna novetat??? Nxe2015, no perdis l'esperança encara, ja saps que símptomes de panxu i símptomes de warry poden ser similars...
Tilepa, i aquest tacadet? Vinga, no perdis l'esperança, que un dia o altre ha de toca panxu, no? En res sortim de dubtes!
I les de la setmana que ve, que som un munt (jo inclosa), què tal? Lleona, veig que estàs en modo positiu a tope, eh? Calr que sí!!
I les de la SW, estiestelet, nina81, Montsekit, que tremoli Catalunya (o Alemanya, Montsekit....)!!!!
Lataat, que macos els teus nebots!!
Ja saps, a vegades els nens tenen un sisè sentit...
Va, que ja queda poc per sortir de dubtes... Flordeneu, que guai, per la Garrotxa!! M'encanta aquesta zona, i mira que per sort hi visc a prop!
Boira75, com ho portes això dels TO's? Jo no tinc ni idea de com va, però mentre, pots anar fent feineta, i mira tua "que te quiten lo bailao!".
Evagi, genial que vagis passant!! I tu com ho portes? Et trobes bé? Aix, que guai aquestes panxus!
Doncs jo sí, en plena cerca, ja! Bé, les cartes estan jugades, ara a veure què passa... Tute, benvinguda i ànims!! Et queda molt per agafar vacances?
Rubinat, quina emoció!!!
Fora l'anell!!! Fa ilu aquesta sensació de "llibertat", oi? Jo també estic pletòrica en aquest primer cicle! A veure si hi ha sort aviat...
estiestelet83 ha escrit: Ooooh, escapadeta romàntica, que bé!!!. A veure si a la escapadeta romàntica teniu el regal de la teva panxu
![]()
Oh, tan de bo... De fet és just el dia de la NW, i tot i que jo sóc de les d'esperar a fer un TE, potser m'animo a fer-lo (si no s'avança o fa cap cosa rara), perquè tenim pack de sauna, jacuzzi i cava a l'habitació i crec que cap de les tres coses no són massa adequades en cas de panxu...
Doncs vinga, ara toca parlar de mi: jo em pensava que ho portaria molt bé, relaxing total.... però no! Em falta més d'una setmana per la NW i el meu cervell està monotema total! Sort que no li explico al giso, que em prendria per tarada, jajaj! Tot el dia m'escolto el cos (és el que té està de vacances... poca feina!) i he estat dos dies amb sensacions rares al baix ventre i de tant en tant fiblades fortes. Crec que mai m'havia passat, o també pot ser que com sempre vaig de cul no m'hi hagués ni fixat, però bé... En fi, a desesperar que encara queda!!

Hola noies! fa molt que us segueixo i per fi m'he decidit a escriure alguna coseta al fòrum, em va molt bé anar-vos llegint i he après moltes coses que no sabia en la meva cerca (que ja comença a ser bastant llarga).
Em vaig a presentar:
Nom d'usuària: cançó
Edat dels dos: jo 29 i ell 30
Cicle de cerca i durada del cicles: és el novè cicle de cerca i els meus cicles són curtíssims de 21 o 22 dies, el més llarg durant tots aquests nou cicles ha estat de 26
Nº Fills: cap,seria el primer!
Data NW (importantíssim!): si compto 21 dies em tocaria el 17
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:; ens agrada molt la muntanya i compartir motles estones amb els nostres amics i amigues
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: faig dues càpsules de oli d'onagra (m'ho va receptar la ginecòloga per intentar allargar els cicles...)
Em vaig a presentar:
Nom d'usuària: cançó
Edat dels dos: jo 29 i ell 30
Cicle de cerca i durada del cicles: és el novè cicle de cerca i els meus cicles són curtíssims de 21 o 22 dies, el més llarg durant tots aquests nou cicles ha estat de 26
Nº Fills: cap,seria el primer!
Data NW (importantíssim!): si compto 21 dies em tocaria el 17
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:; ens agrada molt la muntanya i compartir motles estones amb els nostres amics i amigues
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: faig dues càpsules de oli d'onagra (m'ho va receptar la ginecòloga per intentar allargar els cicles...)
Gisa quin post mes currat!!!!
Tranquila i no perdis els papers. Jo tambe estic de vacances i monotema totaaaal!! Com que no em vull fer pesada amb el sr. Rubinat he decidit començar a escriure un diari on hi poso totes les meves sensacions i emocions. Es una bona manera de desfogarte sense atavalar al maridito!!!!
Des de que m'he tret l'anell estic mes alliberada que mai!!! Tinc la sensacio que fins i tot ric mes jejeje suposo que ho fa el pensar en la futura panxu jijiji
Moment ego plus: aquest finde me'n vaig cap al poble pero sense el mr. Rubinat. Espero tornar a tope pq despres de la W q vindra dilluns comença la meva primera SW!!!!!
BON FINDE A TOTEEEES!!!!
Tranquila i no perdis els papers. Jo tambe estic de vacances i monotema totaaaal!! Com que no em vull fer pesada amb el sr. Rubinat he decidit començar a escriure un diari on hi poso totes les meves sensacions i emocions. Es una bona manera de desfogarte sense atavalar al maridito!!!!
Des de que m'he tret l'anell estic mes alliberada que mai!!! Tinc la sensacio que fins i tot ric mes jejeje suposo que ho fa el pensar en la futura panxu jijiji
Moment ego plus: aquest finde me'n vaig cap al poble pero sense el mr. Rubinat. Espero tornar a tope pq despres de la W q vindra dilluns comença la meva primera SW!!!!!
BON FINDE A TOTEEEES!!!!
tinc un dubte que potser algú em podrà respondre... Durant aquest mes no estic notant la claraweb. Com que els meus cicles són tan curts, en principi hauria d'ovular aviat... ahir vaig notar unes punxadetes al baix ventre, com uns gasos, però em va durar una estona al vespre i prou. podria ser ovulació? puc ovular sense notar la claraweb?
ai ai... vaig molt perduda però he intentat parlar amb la ginecòloga perquè em resolgui alguns dubtes i em diu que fins que no faci un any de la cerca no em "vol ni veure" si no és que tinc alguna altra cosa, clar... no sé si canviar-me de ginecòloga o intentar tranquilitzar-me i aguantar fins Nadal que just farà un any.
En fi... a veure si el desespero acaba ja i no cal arribar a l'any!!!!!!!
ai ai... vaig molt perduda però he intentat parlar amb la ginecòloga perquè em resolgui alguns dubtes i em diu que fins que no faci un any de la cerca no em "vol ni veure" si no és que tinc alguna altra cosa, clar... no sé si canviar-me de ginecòloga o intentar tranquilitzar-me i aguantar fins Nadal que just farà un any.
En fi... a veure si el desespero acaba ja i no cal arribar a l'any!!!!!!!
hola chicas!!
Queria pasar a saludar y como en el post de grafiqueras, pediros perdon por la desconexion, pero realmente necesita estar un poquito en la sombra!!! si en la sombra, pq entraba de vez en cuando para ver si habia buenas noticias!!!1 y he visto muchas!!! como me alegro!!!!!!!!
Besitos a todas y buena busqueda!!!!!!!!!! y corta!!!!!!

Queria pasar a saludar y como en el post de grafiqueras, pediros perdon por la desconexion, pero realmente necesita estar un poquito en la sombra!!! si en la sombra, pq entraba de vez en cuando para ver si habia buenas noticias!!!1 y he visto muchas!!! como me alegro!!!!!!!!
Besitos a todas y buena busqueda!!!!!!!!!! y corta!!!!!!
Bones tardes guapesssss
Gisa pedazo o post! No no perdo l esperança ni molt menys de fet es el primer cicle de búsqueda i si acabes baixant CAP problema! Mai se sap, fins que no faci aparició....
Canço no se qué es el clara web aquet que cometes! Jeje ho sento
Les demés com aneu? Qué tal el desespero les que hi estem?
Això desatar de mono tema es normal! Per aixo escric per aquí! El meu home ni sabía quan hem tocaba la regla fins que li he dit que de moment no ha aparegut! Jajajajjaa ara diu que tinc mes panxa! El mataría!
Jo continuo igual! No se sí esperar el TE que vaig demanar x internet o que fer!!!!
Gisa pedazo o post! No no perdo l esperança ni molt menys de fet es el primer cicle de búsqueda i si acabes baixant CAP problema! Mai se sap, fins que no faci aparició....
Això desatar de mono tema es normal! Per aixo escric per aquí! El meu home ni sabía quan hem tocaba la regla fins que li he dit que de moment no ha aparegut! Jajajajjaa ara diu que tinc mes panxa! El mataría!
Jo continuo igual! No se sí esperar el TE que vaig demanar x internet o que fer!!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????
nxe2015 ha escrit:Bones tardes guapesssss
Ei wapi en el meu cas també és un mono tema...menys mal q us tinc a totes vosaltres.
Jo m'esperaria a que t'arribessin els TE, tampoc et queda gaire no?? Jiji quins nervis.
Nina fins dijous posaba al mail!!!! Si daqui a dijous no mha baixat segur que hem fet diana! Jajaja

07/09 TE+
nxe2015 ha escrit:Nina fins dijous posaba al mail!!!! Si daqui a dijous no mha baixat segur que hem fet diana! Jajaja
Ojala hagueu fet diana
d'aqui dijous no et queda tant...ànims wapi i segur segur segur q es un pedazo positiu. PetonetsRe: Cercadores AGOST 2014 (。◕‿◕。)
Uauuu nxe que guai!!! A veure sí hi ha hagut diana!!!!!
Noies jo m'afegeixo al monotema... És impossible deixar de pensar-hi i tothom recomana tot el contrari però jo no me'n surto!!
Noies jo m'afegeixo al monotema... És impossible deixar de pensar-hi i tothom recomana tot el contrari però jo no me'n surto!!
Monotema crec que som totes! I més encara als dies de desespero!!
Canço benvinguda!!! I jo que pensava que els cicles curtets eren els meus, de 24! Has fet TO o temperatura basal per saber quan ovules? Jo la claraweb de vegades no la veig, o la confonc amb els bitxitos den Tilep, que sempre estem en plena SW...
claraweb es el moc aquest transparent i elàstic que traiem quan estem ovulant, just els dies més fertils!!
Noies jo segueixo tacant, però la molt W No es decideix a baixar del tot, i aquí en té, patint com una loca.... ja us aniré informant de com va tot plegat...
petons!!
Canço benvinguda!!! I jo que pensava que els cicles curtets eren els meus, de 24! Has fet TO o temperatura basal per saber quan ovules? Jo la claraweb de vegades no la veig, o la confonc amb els bitxitos den Tilep, que sempre estem en plena SW...
claraweb es el moc aquest transparent i elàstic que traiem quan estem ovulant, just els dies més fertils!!
Noies jo segueixo tacant, però la molt W No es decideix a baixar del tot, i aquí en té, patint com una loca.... ja us aniré informant de com va tot plegat...
petons!!
Bon dia!
Encara sóc fora i des del mòbil no puc perdonalitzar com voldria, però volia donar molts ànims a les desesperadores. Com aneu?
Nxe, encara sense W? Q bé!! Jo no em podria esperar fins dijous x veure el positiu, però cada dia q passa sense W el va confirmant una miqueta més :)
Tilepa, a veure si aquest tacadet queda només en això!
Cançó, jo tp m'adono gaire de la claraweb pq se'm barreja amb restes de líquid seminal i no distingeixo res. Per què no proves de fer TO un parell de cicles, x controlar més quan ovules? Bé, potser no caldrà si aquest cicle feu diana!
Pel q fa a mi, la desconnexió ibestar lluny de casa em va bé, estic passant millor desespero, però tampoc passa un dia sense q no hi pensi. És inevitable! I això q aquest mes no hem fet els deures gaire bé pq se'm va avançar l'ovulació un parell de dies i ens ho juguem tot a una carta, un pinxito el dia postovulació. En fi, el q hagi de ser serà.
Q passeu un bon cap de setmana!
Encara sóc fora i des del mòbil no puc perdonalitzar com voldria, però volia donar molts ànims a les desesperadores. Com aneu?
Nxe, encara sense W? Q bé!! Jo no em podria esperar fins dijous x veure el positiu, però cada dia q passa sense W el va confirmant una miqueta més :)
Tilepa, a veure si aquest tacadet queda només en això!
Cançó, jo tp m'adono gaire de la claraweb pq se'm barreja amb restes de líquid seminal i no distingeixo res. Per què no proves de fer TO un parell de cicles, x controlar més quan ovules? Bé, potser no caldrà si aquest cicle feu diana!
Pel q fa a mi, la desconnexió ibestar lluny de casa em va bé, estic passant millor desespero, però tampoc passa un dia sense q no hi pensi. És inevitable! I això q aquest mes no hem fet els deures gaire bé pq se'm va avançar l'ovulació un parell de dies i ens ho juguem tot a una carta, un pinxito el dia postovulació. En fi, el q hagi de ser serà.
Q passeu un bon cap de setmana!
Bon dia guapes!!
Seguim sense warry! Hi ha moments que penso que estem prenyis i hi ha moments que penso no no, baixara en qualsevol moment!
Si realment cantem positiu sera encara mes rapid que el primer i sense pensar gens, mes casualitat que una altre cosa!
Merci nina, manumima i resta pels anims!
Tilepa merci per lexplicacio!!! Estas segura que es warry el que taques?
Flordeneu! Penso igual! Si segueixo sense warry practicament sera innecessari ferlo! Jajajja pero bueno ja veurem si esperem o no!
Avui toca dia de relax i dema volem anar a un parc aquatic!
Bon finde
Seguim sense warry! Hi ha moments que penso que estem prenyis i hi ha moments que penso no no, baixara en qualsevol moment!
Si realment cantem positiu sera encara mes rapid que el primer i sense pensar gens, mes casualitat que una altre cosa!
Merci nina, manumima i resta pels anims!
Tilepa merci per lexplicacio!!! Estas segura que es warry el que taques?
Flordeneu! Penso igual! Si segueixo sense warry practicament sera innecessari ferlo! Jajajja pero bueno ja veurem si esperem o no!
Avui toca dia de relax i dema volem anar a un parc aquatic!
Bon finde

07/09 TE+
Hola noies! Entro en modo soso des del mobil.
Avui ha fet acte de presència la maleïda W
, ens n'anem al setembre.
En certa manera millor, perquè ha aparegut abans d'hora i així ens hi podrem tornar a posar abans!
Ja aniré passant a veure com van els positius que segur que cantareu!!
Molts ànims per aquests desesperos!!
Avui ha fet acte de presència la maleïda W
En certa manera millor, perquè ha aparegut abans d'hora i així ens hi podrem tornar a posar abans!
Ja aniré passant a veure com van els positius que segur que cantareu!!
Molts ànims per aquests desesperos!!
Nes82
siiii, ara esperaré que em baixi la warry (si baixa!)jijijiji i al pròxim mes faré test d'ovulació o temperatures per a conèixer-me millor!!!!
perdoneu que no personalitzi però vaig justeta de temps.
Molta sort en totes les que esteu en desespero i les que teniu SW a topeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
perdoneu que no personalitzi però vaig justeta de temps.
Molta sort en totes les que esteu en desespero i les que teniu SW a topeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ai no se pas com van els TO's....ahir des de dilluns en vaig fent cada dia a la mateixa hora, ahir em va sortir positiu, això crec, al migdia, i quan vaig arribar de treballar, dues hores després vag agafar el boiru per banda!al ataquer! avui m'he tornat a fer un TO i dóna negatiu. És normal això? ara quantes hores són efectives? quan ovulo? ja he ovult? quin lio mare meva!!!Vaig fer els deures ahir per si de cas i demà hi tornarem...
Boira
15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Boira en principi sovula al cap de 24-36 hores despres dhaver vist el TO +. I un cop has ovulat, lovul es mante 24h receptiu. Aixi que... A fer feinetaaaaa!!! Els bitxitos duren dins nostre fins a 3dies, aixi que els del dia abans del TO+ tambe son valids!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Bon dia noies!
Necessito la vostra ajuda! Ahir vaig tacar una micona, molt poc, com a fluxe rosadet a mig dia. Hem pensaba que ja era la regla.
Durant la tarda res. A la nit el mateix.
Quan ne aixecat res de res, no ha baixat la regla.
Aixo crec que no mhavia passat abans, tacar i que la regla no acabes de baixar...
El sangrat aquest que dieu dimplantacio que es? Es per veure si realment es la regla o que!
Merci estic una mica nervi
Necessito la vostra ajuda! Ahir vaig tacar una micona, molt poc, com a fluxe rosadet a mig dia. Hem pensaba que ja era la regla.
Durant la tarda res. A la nit el mateix.
Quan ne aixecat res de res, no ha baixat la regla.
Aixo crec que no mhavia passat abans, tacar i que la regla no acabes de baixar...
El sangrat aquest que dieu dimplantacio que es? Es per veure si realment es la regla o que!
Merci estic una mica nervi

07/09 TE+
Bon dia bufones!!!!
Jo no se gaire com funciona el tacat d'implantanció. Però sembla que no pasa sempre però pasa quan el ovul s'esta colocamt a lloc. Pel que vaig llegir cada dona el teu d'una manera diferent.
A mi em va pasar el segon cicle de busqueda. Tacava el
Paper però no les calcetes i a estones si i a estones no, aixi vaig estar un parell de dies. Aiiiisss a veure com evoluciines. Anims i no desesperis gaire. ;)Ja ens explicaras!!!
I a la resta que tal, com us va??? Desesperos, sw????
Sento no personalitzar :(
Benvingudes a les noves que la vostre estada per aqui sigui molt molt curteta :)
Domcs jo tambe estic monotema. Tot el dia que m'escolto, em miro i no se que! Al sr lataat no li comento xq fa cara de no saber que dir! Jaja...
Dema es el dia de nw i depen de quan em pregunteu a vegades tinc simptomes q vegades no... Vamos que no se res!!! En fi...
Moooolts petonets i bon diumenge
Jo no se gaire com funciona el tacat d'implantanció. Però sembla que no pasa sempre però pasa quan el ovul s'esta colocamt a lloc. Pel que vaig llegir cada dona el teu d'una manera diferent.
A mi em va pasar el segon cicle de busqueda. Tacava el
Paper però no les calcetes i a estones si i a estones no, aixi vaig estar un parell de dies. Aiiiisss a veure com evoluciines. Anims i no desesperis gaire. ;)Ja ens explicaras!!!
I a la resta que tal, com us va??? Desesperos, sw????
Sento no personalitzar :(
Benvingudes a les noves que la vostre estada per aqui sigui molt molt curteta :)
Domcs jo tambe estic monotema. Tot el dia que m'escolto, em miro i no se que! Al sr lataat no li comento xq fa cara de no saber que dir! Jaja...
Dema es el dia de nw i depen de quan em pregunteu a vegades tinc simptomes q vegades no... Vamos que no se res!!! En fi...
Moooolts petonets i bon diumenge
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |