.•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
Aixxx nuriafm ens hem solapat!!'
No desesperis reina. Jo em el meu primer embaràs després de la dnw el TE em sortia negatiu i fins a 3 en vaig haver de fer fins que va sortir positiu i crec que a una setmana vista.
No et vull fer fer il·lusions, però que sapigues que pot passar.
No desesperis reina. Jo em el meu primer embaràs després de la dnw el TE em sortia negatiu i fins a 3 en vaig haver de fer fins que va sortir positiu i crec que a una setmana vista.
No et vull fer fer il·lusions, però que sapigues que pot passar.
Hola wapes bon dia! Us vaig llegint rápid. .
Nomes volia explicar-vos q ahir vaig parlar amb la meva gine I ens va aconsellar q si sabia quan ovulava pels TO q fessim deures uns 3 o 4 dies abans d'ovular.. després descans I fer deures el día abans I el día despres d l'ovulacio, deixat un día de descans.. Q fer una marató no es gaire bó. . Q es millor deixar un día pel mig pq tot es carregui I surtin d millor qualitat.
Aleee a continuar practicant!
Nomes volia explicar-vos q ahir vaig parlar amb la meva gine I ens va aconsellar q si sabia quan ovulava pels TO q fessim deures uns 3 o 4 dies abans d'ovular.. després descans I fer deures el día abans I el día despres d l'ovulacio, deixat un día de descans.. Q fer una marató no es gaire bó. . Q es millor deixar un día pel mig pq tot es carregui I surtin d millor qualitat.
Així petit36 a casa malament no.
Ho pots tornar a explicar plis que no ho he entès bé.
Pinxitus 3 o 4 dies abans amb o sense descans? El dia abans d'ovulació pinxitu, el dia d'ovulació pinxitu i l'endemà pinxitu? I el descans quan? Jujuju no ho he pillat.
Merci guapi
Ho pots tornar a explicar plis que no ho he entès bé.
Pinxitus 3 o 4 dies abans amb o sense descans? El dia abans d'ovulació pinxitu, el dia d'ovulació pinxitu i l'endemà pinxitu? I el descans quan? Jujuju no ho he pillat.
Merci guapi
Petit36 ha escrit:Hola wapes bon dia! Us vaig llegint rápid. .
M'interessa Petit! A veure si ho he entès: suposem que ovulem el dia 15, fem deures els dies: 11, 14, 16?
Correte Xinxa! !!!
Jo ovulo normalment el día 13. Doncs tocaría pinxitu el día 8 o 9.. Llavors descans fins al 12 I repetim 14! I si volem rematar tb el 16!!
Jo al segon embaras, si conto q vaig ovular el 13.. els mes pinxitus van ser el 15 I 16.. dos dies seguits pero es q des del 10 no ho havia fet.. I Potser va be aquest descans per reforçar la reserva! !
Jo ovulo normalment el día 13. Doncs tocaría pinxitu el día 8 o 9.. Llavors descans fins al 12 I repetim 14! I si volem rematar tb el 16!!
Jo al segon embaras, si conto q vaig ovular el 13.. els mes pinxitus van ser el 15 I 16.. dos dies seguits pero es q des del 10 no ho havia fet.. I Potser va be aquest descans per reforçar la reserva! !
Uiiii perdó! !!! Volia dir CORRECTE XINXA!!!! jijijiiiii. ..
Suposo que cada dona és diferent, peró per si us serveix els meus dos embarassos provenen de pinxitu del dia abans que el test d'ovulació dones positiu(ho sé, pq. just aquells cicles no vaig poder completar deures desprès). Així doncs per mi el pinxitu preTO+ essencial
mossa em sap greu, dos dies i amunt eh!? aquest ha de ser el bo!!! gironina et dic el mateix
nuria cada cicle és diferent, però com t'ham dit primer que encara no tens falta i segon que has fet el test a la tarda!!
prova demà al matí però jo si fos tu, ja esperaria a diumenge perque es marqui bé la ratlleta
vannion aprofita el cicle per apuntar ovulavcions i fluxe i canvis i esas cosas, amb sort el vannion tindrà ganes de juerga i potser l'encerteu just el mes que no pensaveu
nuvolrosa avui al
autopista sense peatges directa a l'òvul
bombo tu tb!
meipuça que tremoli catalunyaaaaaa
petit sempre diuen això de fer-ho dia si dia no, però aviam qui és el guapo que se la juga, que l'òvul nomès viu 24h
correte jajajja és que ens passem el dia pensan en sexe
jo ja estic en fase desespero, he recalculat i la meva data és el 8 i no el 10 de juny, pq em baixa sempre 14 dies després d'ovular i vaig ovular el 26 abril, o sigui que ja tinc toooots el psicosímpotes de manual, marejos al matí, panxa inflada i gasos, encostipada, olors no, pq fa 5 anys que tinc el nas tapat jeje, rinitis gestacional durant el segon embaraç que mai més ha marxat, vamos que no puc ser somelier
bueno, un rollo ara els dies que queden d'espera
nuria cada cicle és diferent, però com t'ham dit primer que encara no tens falta i segon que has fet el test a la tarda!!
prova demà al matí però jo si fos tu, ja esperaria a diumenge perque es marqui bé la ratlleta
vannion aprofita el cicle per apuntar ovulavcions i fluxe i canvis i esas cosas, amb sort el vannion tindrà ganes de juerga i potser l'encerteu just el mes que no pensaveu
nuvolrosa avui al
autopista sense peatges directa a l'òvul
bombo tu tb!
meipuça que tremoli catalunyaaaaaa
petit sempre diuen això de fer-ho dia si dia no, però aviam qui és el guapo que se la juga, que l'òvul nomès viu 24h
correte jajajja és que ens passem el dia pensan en sexe
jo ja estic en fase desespero, he recalculat i la meva data és el 8 i no el 10 de juny, pq em baixa sempre 14 dies després d'ovular i vaig ovular el 26 abril, o sigui que ja tinc toooots el psicosímpotes de manual, marejos al matí, panxa inflada i gasos, encostipada, olors no, pq fa 5 anys que tinc el nas tapat jeje, rinitis gestacional durant el segon embaraç que mai més ha marxat, vamos que no puc ser somelier
bueno, un rollo ara els dies que queden d'espera

On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Hola boniques!!
No escric cada dia però ús segueixo eh!! Aquest tema dels deures és super interessant jejeje però com que no sóc experta amb els TO no entenc una cosa. Aquests tests quan es positivitzen? Com sabeu que el dia següent és el de l'ovulació?
Jo pensava que el dia millor per fer pinxito fos él de la ovulació!
Acabo de rebre el missatge que 'han arribat a casa 15 TO + 5 TE que m'heu recomanat a l'Amazon!
Gràcies!!
No escric cada dia però ús segueixo eh!! Aquest tema dels deures és super interessant jejeje però com que no sóc experta amb els TO no entenc una cosa. Aquests tests quan es positivitzen? Com sabeu que el dia següent és el de l'ovulació?

Acabo de rebre el missatge que 'han arribat a casa 15 TO + 5 TE que m'heu recomanat a l'Amazon!
Gràcies!!
blanca els TO marquen el pic d'hormona que fa que es produeixi la ovulació "La ovulación ocurre entre 12-24 horas después del pico de LH (cuya producción incrementa a partir de las 36 horas anteriores). Por lo tanto hay entre 36-48 horas útiles para tener relaciones sexuales desde que el test da positivo (es decir desde que el test detecta alta producción de LH)"
és a dir, ovules entre 12-24 hores després de la pujada hormonal que és detecta amb un TO positiu
no se si m'he explicat bé
és a dir, ovules entre 12-24 hores després de la pujada hormonal que és detecta amb un TO positiu
no se si m'he explicat bé

On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
0blanca0 ha escrit:Hola boniques!!
Gràcies!!
No saps que l'endemà ho serà. Aquí està la gràcia. Hi ha pistes: clara web, durada dels teus cicles... pero si fos una ciencia exacte no costaria tant
Hola maques!!!! Feliç divendres!!!!
Gironina35 mecasundena!!!! Punyeta de W!!!!
Penseu que aquest serà vostre mes, ara mimat força i a començar un nou cicle amb energies renovades!!!!
Nuriafm no perdis del tot l'esperança, repeteix d'aquí uns quants dies aviam què!!! I sobretot PEPOS i paciència
Vannion gaudeix molt de la desconnexió!!! Segur que us va genial no només per encertar sino com a parella. A vegades necessitem "espai". Molta sort guapa
Mossa t'apunto per última vegada, que estic segura que ara sí que sí!!!!
nuvolrosa apuntada tu també!!! Vinga que ara tens les tuberies ben netetes i preparades per que els
arribin a l'òvul!!!! Ànims!
bombo38 benvinguda i apuntada!!!!
Terrallum guapa, et conec de veure't per aquí i em sap molt greu per la teva W, molts ànims guapa i un petonàs gegant! Cada dia és un dia menys!
xinxa uuuui uiiiiiii aviam si seràs la segona panxa del mes!!!! Sort!!!!
TEMA PINXITUS Us poso el meu exemple perquè el sé de primera mà i tinc apuntat els dies de pinxito i tot. Aviam, jo vaig veure el dia 19/5 un TO bastant positiu però que no tenia la ratlla tan forta com la de control. Era el meu dia de cicle CD17. Al dia següent el TO va sortir més marcat, jo el vaig considerar positiu perquè la ratlla era igual que la de control. Era el dia 20/5 i CD18. Nosaltres vam fer pinxito a CD5 - 6 (aquests no van servir per a res, només recreatius) i després fins a CD17 res de res. Aquí el TO era bastant marcat, s'acostava l'ovulació, i vam fer 2 pinxitus, un a migdia i l'altre a la nit. Al acabar, tancar cames i a dormir. Crec que vaig fer una estona el bitxobola.
El dia del TO+ era 20 i aquell dia vam estar tot el dia fora de casa en un casament, i va ser totalment impossible fer res. Jo suposo que a lo llarg d'aquell dia l'òvul va sortir de l'ovari, entre aquell divendres i dissabte. El dissabte era CD19, i vam fer pinxito a la nit, tancar cames i a dormir. Aquí va ser quan vaig dir que donava el mes per perdut, que el dia del TO+ no vam poder fer res, etc... doncs... PAM!!!!
Jo crec que la cirereta va ser fruit d'un d'aquests dos dies. Com veieu, els pinxitos eren molt espaiats. Vem estar 11 dies sense pinxito i justament abans d'ovular 2 pinxitos en un dia, i a l'endemà del TO+. Així que la teoria de la Petit podria ser certa!!!
Sempre he sentit que no es bo fer-ho cada dia (en tema de cercar panxu eh!
) perquè la qualitat dels espermes baixa, i penseu que el cos de la dona està fet perquè l'òvul sigui fecundat PEL MILLOR ESPERMATOZOU entre els 600milions que hi ha en una ejaculació. No es broma eh! Penseu. Si la qualitat no es bona, l'òvul prefereix morir i caure a ser fecundat per un espermatozou dolent. Òbviament això es generalitzar molt i hi han moltíssims més factors, però jo crec que es una bona teoria això de descansar X dies i prendre-ho amb calma. Qui més pinxitus fa no es qui més posibilitats té!! Crec que és important!! No importa la quantitat sino la qualitat.
MODO EGO Doncs estem com flipant encara. Es super raro!!! Tinc tots els càlculs fets, DPP, de quant estic, com es el petit, què de fer ara, etc... però no m'acabo de creure que dins meu hi hagi una boleta petita enganxada al meu úter!!! Continuo amb els mateixos símptomes, dolor de W, dolor als ronyons (com amb la W), pits sensibles (com amb la W). Sento més les olors i avui ha quedat més que confirmat! I poca cosa més, la veritat... ara només penso que espero que tot estigui bé. És un patir. Que no sigui un ectòpic... que no estigui malament... que s'enganxi ben fort a mi... O sigui que nenes, començar a cercar és només l'inici d'un patiment que s'allargarà per sempre!!!!!! Però no us vull negar que tinc un sentiment super fort dins, com quan notes que el cor et salta dins del pit, aquella sensació de "UAUUUUUU" tan bèstia que penses... Deu meu! La meva vida està a punt de canviar!!!
Li he començat a parlar a la cirera, sembla idiota perquè no m'ho puc creure encara, però avui li he parlat i li he dit que espero que estigui tot bé per allà dins, que sé que es molt fort i que s'agafarà ben fort. Que l'esperem amb ganes i encara que sembli increible, ja l'estimem. Ja somiem amb ser pares al Febrer. És super extrany... No creia que aquest moment arribaria tan aviat sincerament. Quan estàs cercant no ets del tot conscient de que pot ser possible, de que pots quedar-te i no saber-ho fins la falta!!! Tothom et diu: ho notaràs al moment!!! Intuició!!! Doncs no!!! Jo creuava els dits i pensava... siusplau que sigui que si aquest mes!! Però no tenia ni remota idea.
Vaig tenir símptomes per primera vegada el dia 22, 2 dies després de l'ovulació. I després el dia 24 dolorets tipus W. Pensava... és massa aviat perque sigui de W! Queda més d'una setmana!! El dia 25 més dolorets. Jo els comentava amb vosaltres però realment no tens ni puyetera idea del que està passant dins teu!!!! Si es cert que aquests dies postovulació, es del pinxitu del dia 21 no hi va haver més! No sóc el que s'en diu una màquina sexual, us soc sincera, però és que de cop no em venia GENS de gust fer l'amor! Necessitava el meu espai. Ara entenc que estava covant el meu petit ou. Potser té relació o no, però sembla ara que intentes buscar coincidències. I a partir del dia 25.... RES! Ni un símptoma. Fins al dia 31 que us vaig escriure que començava a notar dolors de W, com quan em queden 2 dies perquè em baixi...
Perdó pel modo ego, però repasso tot això i m'adono del miracle que és quedar embarassada!! No es tracta de fer el batwoman, de fer SM, de que quan surt el TO+ t'inflis a pinxitos... TOT té sentit i tot afavoreix o no la fecundació... però alhora es com que s'han d'alinear els astres perquè puguis quedar.
El meu consell és RELAX i deixar a la natura fer el seu curs. Que vols pinxito? Fes. Que no vols? No ho facis. Que surt TO+ i no et ve de gust? Doncs no ho facis!!!! Sé que quan vols un embaràs ho vols JA però a vegades aquesta ànsia ens fa exprimir massa als marits i els espermes no son tan bons, per exemple. O els estressem amb els TO i els dies de SW i potser això baixa també la qualitat. O potser ens afecta a nosaltres mateixes!!! No ho sé!!! Son teories que se'm passen pel cap. Potser es tot mentida i m'estic marcant un farol gegant... però el que si em queda clar és que quan començes a cercar has de deixar-te fluir, deixar de pensar... només anar fent deures quan et ve de gust, mirant quan ovules està clar, però res mes. No es fàcil... jo només portava un cicle! No vull anar de llesta! Entenc que això de la natura i de fluir quan portes un any pugui emprenyar a moltes... però jo us fico la meva recomanació, i el que (pel que sembla) m'ha servit a mi.
Us desitjo el millor a totes, us desitjo que aquest JUNY s'ompli de panxus ben boniques, i que el GENER-FEBRER i MARÇ de 2017 sigui un boom de preciositats
Estic segura que el solstici d'estiu us ajudarà, i que l'estiuet també relaxa molt i això sempre ajuda!!!!!!!!!!
SOU GENIALS

Gironina35 mecasundena!!!! Punyeta de W!!!!
Penseu que aquest serà vostre mes, ara mimat força i a començar un nou cicle amb energies renovades!!!!
Nuriafm no perdis del tot l'esperança, repeteix d'aquí uns quants dies aviam què!!! I sobretot PEPOS i paciència
Vannion gaudeix molt de la desconnexió!!! Segur que us va genial no només per encertar sino com a parella. A vegades necessitem "espai". Molta sort guapa
Mossa t'apunto per última vegada, que estic segura que ara sí que sí!!!!
nuvolrosa apuntada tu també!!! Vinga que ara tens les tuberies ben netetes i preparades per que els
arribin a l'òvul!!!! Ànims!
bombo38 benvinguda i apuntada!!!!
Terrallum guapa, et conec de veure't per aquí i em sap molt greu per la teva W, molts ànims guapa i un petonàs gegant! Cada dia és un dia menys!
xinxa uuuui uiiiiiii aviam si seràs la segona panxa del mes!!!! Sort!!!!
TEMA PINXITUS Us poso el meu exemple perquè el sé de primera mà i tinc apuntat els dies de pinxito i tot. Aviam, jo vaig veure el dia 19/5 un TO bastant positiu però que no tenia la ratlla tan forta com la de control. Era el meu dia de cicle CD17. Al dia següent el TO va sortir més marcat, jo el vaig considerar positiu perquè la ratlla era igual que la de control. Era el dia 20/5 i CD18. Nosaltres vam fer pinxito a CD5 - 6 (aquests no van servir per a res, només recreatius) i després fins a CD17 res de res. Aquí el TO era bastant marcat, s'acostava l'ovulació, i vam fer 2 pinxitus, un a migdia i l'altre a la nit. Al acabar, tancar cames i a dormir. Crec que vaig fer una estona el bitxobola.
El dia del TO+ era 20 i aquell dia vam estar tot el dia fora de casa en un casament, i va ser totalment impossible fer res. Jo suposo que a lo llarg d'aquell dia l'òvul va sortir de l'ovari, entre aquell divendres i dissabte. El dissabte era CD19, i vam fer pinxito a la nit, tancar cames i a dormir. Aquí va ser quan vaig dir que donava el mes per perdut, que el dia del TO+ no vam poder fer res, etc... doncs... PAM!!!!
Jo crec que la cirereta va ser fruit d'un d'aquests dos dies. Com veieu, els pinxitos eren molt espaiats. Vem estar 11 dies sense pinxito i justament abans d'ovular 2 pinxitos en un dia, i a l'endemà del TO+. Així que la teoria de la Petit podria ser certa!!!
Sempre he sentit que no es bo fer-ho cada dia (en tema de cercar panxu eh!
) perquè la qualitat dels espermes baixa, i penseu que el cos de la dona està fet perquè l'òvul sigui fecundat PEL MILLOR ESPERMATOZOU entre els 600milions que hi ha en una ejaculació. No es broma eh! Penseu. Si la qualitat no es bona, l'òvul prefereix morir i caure a ser fecundat per un espermatozou dolent. Òbviament això es generalitzar molt i hi han moltíssims més factors, però jo crec que es una bona teoria això de descansar X dies i prendre-ho amb calma. Qui més pinxitus fa no es qui més posibilitats té!! Crec que és important!! No importa la quantitat sino la qualitat.MODO EGO Doncs estem com flipant encara. Es super raro!!! Tinc tots els càlculs fets, DPP, de quant estic, com es el petit, què de fer ara, etc... però no m'acabo de creure que dins meu hi hagi una boleta petita enganxada al meu úter!!! Continuo amb els mateixos símptomes, dolor de W, dolor als ronyons (com amb la W), pits sensibles (com amb la W). Sento més les olors i avui ha quedat més que confirmat! I poca cosa més, la veritat... ara només penso que espero que tot estigui bé. És un patir. Que no sigui un ectòpic... que no estigui malament... que s'enganxi ben fort a mi... O sigui que nenes, començar a cercar és només l'inici d'un patiment que s'allargarà per sempre!!!!!! Però no us vull negar que tinc un sentiment super fort dins, com quan notes que el cor et salta dins del pit, aquella sensació de "UAUUUUUU" tan bèstia que penses... Deu meu! La meva vida està a punt de canviar!!!
Li he començat a parlar a la cirera, sembla idiota perquè no m'ho puc creure encara, però avui li he parlat i li he dit que espero que estigui tot bé per allà dins, que sé que es molt fort i que s'agafarà ben fort. Que l'esperem amb ganes i encara que sembli increible, ja l'estimem. Ja somiem amb ser pares al Febrer. És super extrany... No creia que aquest moment arribaria tan aviat sincerament. Quan estàs cercant no ets del tot conscient de que pot ser possible, de que pots quedar-te i no saber-ho fins la falta!!! Tothom et diu: ho notaràs al moment!!! Intuició!!! Doncs no!!! Jo creuava els dits i pensava... siusplau que sigui que si aquest mes!! Però no tenia ni remota idea.
Vaig tenir símptomes per primera vegada el dia 22, 2 dies després de l'ovulació. I després el dia 24 dolorets tipus W. Pensava... és massa aviat perque sigui de W! Queda més d'una setmana!! El dia 25 més dolorets. Jo els comentava amb vosaltres però realment no tens ni puyetera idea del que està passant dins teu!!!! Si es cert que aquests dies postovulació, es del pinxitu del dia 21 no hi va haver més! No sóc el que s'en diu una màquina sexual, us soc sincera, però és que de cop no em venia GENS de gust fer l'amor! Necessitava el meu espai. Ara entenc que estava covant el meu petit ou. Potser té relació o no, però sembla ara que intentes buscar coincidències. I a partir del dia 25.... RES! Ni un símptoma. Fins al dia 31 que us vaig escriure que començava a notar dolors de W, com quan em queden 2 dies perquè em baixi...
Perdó pel modo ego, però repasso tot això i m'adono del miracle que és quedar embarassada!! No es tracta de fer el batwoman, de fer SM, de que quan surt el TO+ t'inflis a pinxitos... TOT té sentit i tot afavoreix o no la fecundació... però alhora es com que s'han d'alinear els astres perquè puguis quedar.
El meu consell és RELAX i deixar a la natura fer el seu curs. Que vols pinxito? Fes. Que no vols? No ho facis. Que surt TO+ i no et ve de gust? Doncs no ho facis!!!! Sé que quan vols un embaràs ho vols JA però a vegades aquesta ànsia ens fa exprimir massa als marits i els espermes no son tan bons, per exemple. O els estressem amb els TO i els dies de SW i potser això baixa també la qualitat. O potser ens afecta a nosaltres mateixes!!! No ho sé!!! Son teories que se'm passen pel cap. Potser es tot mentida i m'estic marcant un farol gegant... però el que si em queda clar és que quan començes a cercar has de deixar-te fluir, deixar de pensar... només anar fent deures quan et ve de gust, mirant quan ovules està clar, però res mes. No es fàcil... jo només portava un cicle! No vull anar de llesta! Entenc que això de la natura i de fluir quan portes un any pugui emprenyar a moltes... però jo us fico la meva recomanació, i el que (pel que sembla) m'ha servit a mi.
Us desitjo el millor a totes, us desitjo que aquest JUNY s'ompli de panxus ben boniques, i que el GENER-FEBRER i MARÇ de 2017 sigui un boom de preciositats
Estic segura que el solstici d'estiu us ajudarà, i que l'estiuet també relaxa molt i això sempre ajuda!!!!!!!!!!
SOU GENIALS

Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 03, 2016 2:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Irisolda
m'encanta aq emoticona
l'has clavat!!! He començat a riure jo sola.... qui em vegi...
Gràcies p aq moment en el desespero noies... Em passa com l'Elantris, esperava tenir sort després del primer cicle i si aq no és ja aniré pel tercer... ja sé que no és gaire... però sóc una ànsies...
Us mantindré informades demà al matí amb el TE... però estic perdent les esperances
petonarrus i pepos
m'encanta aq emoticona
l'has clavat!!! He començat a riure jo sola.... qui em vegi... Gràcies p aq moment en el desespero noies... Em passa com l'Elantris, esperava tenir sort després del primer cicle i si aq no és ja aniré pel tercer... ja sé que no és gaire... però sóc una ànsies...
Us mantindré informades demà al matí amb el TE... però estic perdent les esperances
petonarrus i pepos
Irisodla quin riure!!! Aixo d correte me ls canviat el corrector ehh.. jijijiii.. pero hem pixo va quan deies q estem tot el día amb el sex al cap!!
Nuriafm jo tb vaig tenir un avort I com tu I l'Elantris pensava q hem kedaria rápid després d fer netejar. . I més q aquest segon embaras va ser a la primera I vaig kedar flipant. . No podía ser tant perfecte.. snifff. . Ara porto 4 cicles, aquest será el 5e. Pero bueno anem fent. . Mica en mica veuras q tindrem ls nostra recompensa!
Nayade gracies per les teves paraules... es tot ben cert. Els nostres caos fan d les seves I poden afectar mooolts factores. . Enbarassar-se es molt complicat per cicle gaire be san d'alinear els astres com tu dius.. pero hem de tenir paciencia, encara q costi poc a poc va sortint el sol.
Cuida't!!!
Nuriafm jo tb vaig tenir un avort I com tu I l'Elantris pensava q hem kedaria rápid després d fer netejar. . I més q aquest segon embaras va ser a la primera I vaig kedar flipant. . No podía ser tant perfecte.. snifff. . Ara porto 4 cicles, aquest será el 5e. Pero bueno anem fent. . Mica en mica veuras q tindrem ls nostra recompensa!
Nayade gracies per les teves paraules... es tot ben cert. Els nostres caos fan d les seves I poden afectar mooolts factores. . Enbarassar-se es molt complicat per cicle gaire be san d'alinear els astres com tu dius.. pero hem de tenir paciencia, encara q costi poc a poc va sortint el sol.
Cuida't!!!
irisolda ha escrit:bon dia!!
mimi estem igual!! dos nens i desitjant la nena jejeje, aviam si tens sort
Li he dit al Mimo que nomes farem pintxito a principi de cicle i despres que ni me mire jajajajaja
Tinc la petita ventatge que estic prenent unes pastilles per fer madurar els ovuls i llavors hem fan eco a mig cicle (CD10-CD11) i sabre exactament quan ovulare i aixi podrem fer una mica de trampa, ja que diuen que les nenes surten amb els pintxitos avans de l'ovulacio
Ja te contare
Moltes felicitas a la jefa per aquest super positiu !!
I molta sort a la resta, a veure si llegeixo tot el que heu escrit i em puc posar al dia
I molta sort a la resta, a veure si llegeixo tot el que heu escrit i em puc posar al dia

Jajajaja uiiii nenes doncs així a casa fatal aquest mes perquè de moment portem pinxitu per dia o dos!!!!!! Masses deures, ara el maromo està esgotat diu!!! Però tampoc crec qur sigui de tants pinxitus.
En teoria vaig ovular ahir, que no sé si és cert o no, per tant avui toca. Ja no tinc temps per descansar!!!
Menu a veure, sinó serà un no panxu per tant pinxitu!!!!
Ara de moment tinc dolorets de panxa no sé si vol dir que ovulo avui. Quina incògnita tot plegat.
Petonets
En teoria vaig ovular ahir, que no sé si és cert o no, per tant avui toca. Ja no tinc temps per descansar!!!
Menu a veure, sinó serà un no panxu per tant pinxitu!!!!
Ara de moment tinc dolorets de panxa no sé si vol dir que ovulo avui. Quina incògnita tot plegat.
Petonets
Hola Mimi I quines pastilles prens? Te les ha donat el gine?
Sort per la nena!!!
Sort per la nena!!!
Bon dia boniques!!!
Aquí n'hi ha una que no perdona fins i tot anant a dormir tard i tots drets!!!
Nuriafm com ho portem, avui és el teu dnw, alguna senyal?
i tu boleta-bcn algun símptoma?
Aquí feta un embolic, perquè encara no sé si he ovulat o no!!!
Que passeu un bonic dia!!!
Aquí n'hi ha una que no perdona fins i tot anant a dormir tard i tots drets!!!
Nuriafm com ho portem, avui és el teu dnw, alguna senyal?
i tu boleta-bcn algun símptoma?
Aquí feta un embolic, perquè encara no sé si he ovulat o no!!!
Que passeu un bonic dia!!!
Bon dia noies!
Ja he fet TE i res... blanc nuclear.
Haurem d'esperar que faci la seva aparició la W...de la maleïda W...
Com esteu les altres?
Un petonarru i bon cap de setmana!
Ja he fet TE i res... blanc nuclear.
Haurem d'esperar que faci la seva aparició la W...de la maleïda W...
Com esteu les altres?
Un petonarru i bon cap de setmana!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |