♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Re: ♬☂☼☁ CERCADORES DE GENER ♬☂☼☁
Hola guapes:
Mira, m'he decidit, m'ofereixo voluntària per ser jefa de febrer.... m'he mirat l'inici d'aquest mes, i suposo que no serà tant complicat. Faré copiar i pegar de moltes coses, i la resta ja anirà vinguent. Si a tothom li sembla bé ja ho seré jo, vaaaaa... aveure si això em porta bona sort
Mira, m'he decidit, m'ofereixo voluntària per ser jefa de febrer.... m'he mirat l'inici d'aquest mes, i suposo que no serà tant complicat. Faré copiar i pegar de moltes coses, i la resta ja anirà vinguent. Si a tothom li sembla bé ja ho seré jo, vaaaaa... aveure si això em porta bona sort

Voto per tu MOSSA per ser JEFAAA!!!
Si tens ordinador ho tindràs ben fàcil per anant actualitzant i copiant dades!!!
Ojalà cantis el meu positiu!! Però desprès del teu ehhhhh
** Nanitttt **
Si tens ordinador ho tindràs ben fàcil per anant actualitzant i copiant dades!!!
Ojalà cantis el meu positiu!! Però desprès del teu ehhhhh
** Nanitttt **
Sisi lannah tinc ordinador. La meva NW es divendres dia 5,.. Aveure com va, hi tinc moltes esperances aquest mes... No ho sé, una sensació
Oleeeee!!!!
tenim super jefa d Febrer!!! Ja pots comensar a mutar post I obrir-lo... Aixi anem escalant Motors! !

tenim super jefa d Febrer!!! Ja pots comensar a mutar post I obrir-lo... Aixi anem escalant Motors! !

Demà començaré. Ara m'en vaig a dormir que avui des de les 4 del mati que estic en marxa. Estic kAO
Pero qué ven mis ojos!!! Arcoiris guapísima que vuelves a estar embarazada!!! Qué alegría!!!!
Cómo me alegro por ti. Este cigru arcoiris va a ser muuuuuy fuerte y va a quedarse con vosotros hasta el final!!! Estoy segura de ello!!! Te mando mis mejores deseos y un abrazo guapísima!!! Vas a ser una mami de Octubre genial ♡
Un besazo guapa ♡♡♡♡ [Perdón soso mòbil]
Cómo me alegro por ti. Este cigru arcoiris va a ser muuuuuy fuerte y va a quedarse con vosotros hasta el final!!! Estoy segura de ello!!! Te mando mis mejores deseos y un abrazo guapísima!!! Vas a ser una mami de Octubre genial ♡
Un besazo guapa ♡♡♡♡ [Perdón soso mòbil]

- Embarassada
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm
Arcoriris, quina alegria!!!! Moltes felicitats, guapa!!! No saps com m'alegro de la teva panxa!!!
Segur que aquest cop anirà bé. Molta, molta sort!!
I a les altres cercadores... Us llegeixo al Febrer, que segur que serà un mes ple de positius!! Endavant, guapes, que està a punt d'arribar!!

Segur que aquest cop anirà bé. Molta, molta sort!!
I a les altres cercadores... Us llegeixo al Febrer, que segur que serà un mes ple de positius!! Endavant, guapes, que està a punt d'arribar!!

Hola noietes Bon día! Le q els homes prenent Gestadha quantes pastilles prenent al día? 1 o 2??
Merciiiii
Merciiiii
- Nanuka1987
- :: tortuga

- Entrades: 307
- Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
- Ubicació: Barcelona
olee Mossa!!
Espero que cantis moltes panxulines (i la meva també!) 
Espero que cantis moltes panxulines (i la meva també!) 
Bona tarda maques!!!!
Ja he creat el post de febrer, porto 2 hores barallant.me amb l'ordinador.... però crec que ha quedat "decent" si voleu aportar algo, i veieu que faig alguna cosa malament us agrairé moooooolt que m'ho digueu.
Amb ganes que comenci la setmana que serà la meva NW, estic acollonida jejejej
Ja he creat el post de febrer, porto 2 hores barallant.me amb l'ordinador.... però crec que ha quedat "decent" si voleu aportar algo, i veieu que faig alguna cosa malament us agrairé moooooolt que m'ho digueu.
Amb ganes que comenci la setmana que serà la meva NW, estic acollonida jejejej
Mossa campiona! Segur que et portarà bona sort!
Jo m'espero a apuntar-me al febrer, encara no està tot perdut! Espero no haver-me d'apuntar...
Molts petons i pepos a totes!
Jo m'espero a apuntar-me al febrer, encara no està tot perdut! Espero no haver-me d'apuntar...
Molts petons i pepos a totes!
Molt be Mossa gracies!!!! Cap allá anem!! Oleeee..
OLOTINA com vas???
OLOTINA com vas???
És demà. De moment res. Sort q és finde i estic distreta...
Hola guapes! Com aneu??
Olotina, fins que no hi hagi warry hi ha esperances, anims bonica.
Jo ahir vaig començar amb els TO i de moment negatius, me'ls anire fent cada dia a veure que...
Olotina, fins que no hi hagi warry hi ha esperances, anims bonica.
Jo ahir vaig començar amb els TO i de moment negatius, me'ls anire fent cada dia a veure que...
Febrer febrerot, com que no fa fred, porta panxot!!!

28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Últim dia de Gener, nou mes amb noves esperançes i desigs que segur que es complirán. Us desitjo tota la sort del món, us aniré seguint des de la penumbra i us donc les gràcies per aquest mes tan bonic i aquest grup tan estupendu que sou, sou maquisimeees totes!!!
Ha sigut un plaer ser la jefa d'aquest mes. Molts pepos per tothom!!
I visca Catalunya
Jajajajajaja
Ha sigut un plaer ser la jefa d'aquest mes. Molts pepos per tothom!!
I visca Catalunya
Jajajajajaja
Myiulina, nosaltres també t'abnirem seguint a les mamis de setembre, jo t'he tingut dues vegades de jefa, i ets genial. Espero que tinguis uns mesos ben feliços, i que totes al final acabem aconseguint el que tu ja has començat. Un petó ben fort preciosa.
Miyuuuuu ets genialíssima!! Moltes gràcies per la feinada! Entra de tant en tant a explicar-nos com et trobes i evoluciones! Molts petons guapaaaa
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |